Außenbereich

Bewertungen von Holiday Inn Express Bangkok Sathorn, an IHG Hotel

3.5 out of 5
Holiday Inn Express Bangkok Sathorn, an IHG Hotel
51 Soi Pipat Silom, Bangrak, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

8,8

Hervorragend

483 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
426 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
68 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
vom check in bis zur abreise hat alles gepasst. war das 2. mal dort ; es hat ne gute lage die stadt zu erkunden . bts station 150 m entfernt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Knot am 24. Jan. 2024
Dear RalfThank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express BANGKOK SATHORN. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at +66 2660 2800Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Thilo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 16. Jan. 2024
Dear Thilo,Thank you very much for your kind support to our hotel and rate us a full score. We are pleased to learn that you have a wonderful stay with us in Bangkok! It is something we take pride in. Thank you again for choosing us and we look forward to welcoming you again soon.

8/10 – Gut

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in ruhiger Umgebung (nahe von BRT)
Schönes Hotel, nahe der BRT Station. Das Personal ist freundlich und das Frühstücksbuffet wird ständig wieder befüllt. Die Auswahl beim Frühstück ist jedoch etwas begrenzt. Joghurt natur, Joghurt Erdbeere, 4 Säfte, Vollkorn- und Weizentoast, Butter, Margarine, Annanas-, Orangen sowie Erdbeer-Konfitüre, Spiegeleier, gekochte Eier, Omeletten, scrambled eggs, Suppe, Würstchen, Reis sowie gebratener Reis. Dazu gibt es frische Annanas, Wassermelone sowie Maracuja. Der Kaffe und auch sonst alle Heissgetränke kommen aus dem Automaten. Das Hotel betreibt gleichzeitig ein Café, welches erheblich mehr bietet. Man könnte dies ja gegen einen Aufpreis auch den Hotelgästen zur Verfügung stellen. Sonst alles wirklich gut, jederzeit gerne wieder :)
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 7. Dez. 2023
Lieber Marcel,Vielen Dank für Ihre freundliche Unterstützung und bewerten Sie uns mit der höchsten Punktzahl. Wir hoffen, dass Sie eine wundervolle Zeit bei uns haben und freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Alexandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauberes Zimmer. Ruhig gelegen, aber Skytrain in wenigen Minuten zu Fuß zu erreichen. Frühstück durchschnittlich. Einzig störend war, dass das Wasser in der Dusche ständig die Temperatur gewechselt hat. In Summe würden wir wieder dort übernachten.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 22. Nov. 2023
Liebe Alexandra,Vielen Dank für Ihre freundliche Unterstützung für unser Hotel und bewerten Sie uns. Wir freuen uns zu erfahren, dass Sie einen wundervollen Aufenthalt bei uns in Bangkok hatten! Darauf sind wir stolz. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben und wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Kevin

Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2023
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 29. Juni 2023
Dear Kevin, Thank you very much for spending your time give us a review. We hope you have great time while staying with us. Thank you again and look forward to welcoming you soon.

10/10 – Hervorragend

michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 8. Mai 2023
Dear michael,Thank you very much for your kind review. We are pleased to learn that you have a wonderful day while stay with us and rate us a high score. We hope to welcoming you to our hotel again soon.

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
empfehlenswert für Stadttouren
Die kurze Entfernung zur Bahnstation Chong Nonsi macht dieses Hotel zu einer sehr guten Ausgangsposition für Touren durch die Stadt. Es sind von dort aus fast alle interessanten locations schnell und einfach zu erreichen. In der Seitenstraße soi Phipat, etwas Abseits der Hauptverkehrsstraße gelegen, findet man dennoch genügend Ruhe zum Entspannen. Die Ausstattung ist einfach, aber sauber und zweckdienlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 8. Aug. 2022
Vielen Dank für Ihre ehrliche Bewertung und geben Sie uns eine hohe Punktzahl. Wir hoffen, dass Ihr Aufenthalt Ihren Erwartungen entspricht und Ihre Erwartungen erfüllt. Hoffentlich haben wir die Chance, Sie beim nächsten Mal wieder begrüßen zu dürfen. Panusart Hanphitakwong, Vertriebs- und Marketingleiter

10/10 – Hervorragend

Romeo

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 21. Juni 2022
Dear Romeo, Thank you very much for your candid review and rate us a high score. We hope that your stay is meet and fulfill your expectation. Hope we have a chance to welcome you again next time. Panusart Hanphitakwong, Sales and Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

Netnapa

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Corona Hotel
Der Aufenthalt im Hotel war sehr gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 28. Dez. 2021
Liebe Netnapa, vielen Dank für Ihre offene Bewertung und bewerten Sie uns mit einer hohen Punktzahl. Wir hoffen, dass Ihr Aufenthalt Ihre Erwartungen erfüllt und erfüllt. Ich hoffe, wir haben die Gelegenheit, Sie beim nächsten Mal wieder begrüßen zu dürfen. Panusart Hanphitakwong, Vertriebs- und Marketingleiter

8/10 – Gut

erich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
bei fragen wird man besten beraten und bekommt auch schnell Hilfe
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Panusart Hanphitakwong am 24. Nov. 2021
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung mit uns zu teilen und wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Unser Team tut sein Bestes, um unseren Gästen einen schönen Aufenthalt zu bieten. Gute Reise und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Panusart Hanphitakwong, Sales and Marketing Executive

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit guter Anbindung an Skytrain / BRT
Hotel bietet den gewohnten Holiday Inn Express Standard. Betten sind groß und bequem, Zimmer sauber und nicht zu klein. Safe / Kühlschrank im Zimmer vorhanden. Hotel ist gut an den Nahverkehr angebunden durch die Skytrain- und BRT-Station Chong Nonsi in einer Entfernung von nur 2 Gehminuten. Ein Supermarkt (7-Eleven) ist ebenfalls nur ca. 50 m vom Hotel entfernt zu erreichen. Ich komme immer wieder gerne.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Kitsadang E. am 19. Aug. 2020
"Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Kitsadang Eiamsaard (Mr.) Guest Service Leader

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, waren alle freundlich und das Frühstück war auch gut, natürlich kein rein westliches.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Pam am 4. Nov. 2019
Dear Anonymous, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentrale Lage der Unterkunft. Gutes Frühstück
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

I

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alle Erwartungen wurden erfüllt. Extrawünsche evenfalls.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Lage direkt neben dem Skytrain (5 min Gehweg). Saubere Zimmer mit guter Ausstattung. Gutes Internationales Frühstück. Für einen kurzen Aufenthalt in Bangkok sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommended Better than comparable hotels nearby Xxxx
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage zu sehr gutem Preis
Das Hotel liegt direkt an einem der BTS Skytrains, somit ist man völlig flexibel, wenn man die Stadt erkunden will. Die Sommer sind sehr gut ausgestattet und sauber, das Frühstück lecker. Nur das Personal wirkte etwas gestresst, trotzdem aber freundlich. Definitiv zu empfehlen, wenn man für kleineres Geld nach Bangkok aber trotzdem noch Comfort erhalten möchte
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bis auf das spärliche Frühstück nichts zu bemängeln. Das Personal war sehr freundlich, das Hotel ist sehr modern gestaltet und die Lage ist mit der direkten Sky Train Haltestelle vor dem Haus und den vielen guten Straßenküchen hervorragend.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, gute Anbindung, guter Service :)
Ich bin schon das ca. zehnte Mal als Gast in diesem Hotel. Für mich ist das Preis-Leistungsverhältnis einfach top. Tolles Bett mit Kissen in unterschiedlichen Härtegraden, ruhige Gegend und trotzdem Top-Anbindung (BTS-Skytrain: 5 min, BRT-Busse: 10 min, MRT-U-Bahn: 15 min zu Fuß) und nahe Silom / Lumpini-Park. Frühstück ist simpel, aber gut mit lokalen und "continental" breakfast Optionen. Zimmer sind sauber, in gutem Zustand und Personal ist durchwegs freundlich und sehr hilfsbereit. :)
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Verkehrsanbindung, Hotelangestellte freundlich und kompetent
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
in mitten der Bankenwelt
nach 1 Kilometer Fußmarsch steht man in der City,guter Verkehrsanschluß,

8/10 – Gut

laura, bochum

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kleines stadthotel
Wir waren 3 Nächte dort. Zimmer sind Klein, aber das hat für den Trip gereicht. Das Frühstücksbüffet war ok, lag allerdings eher an den Chinesen die alles weggegessen haben.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Gutes Mittelklassehotel
Das Hotel hat eine gute Skytrain Anbindung. Die Lage von den Tempeln (Grand Palce...) ist gut - einzig vom Unterhaltungsviertel rund um das Nana Plaza ist es weit (mit Taxi) ..mit Skytrain aber ok. Für Taxifahrer leider etwas unbekannt - wir brauchten oft Google Maps.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Recht neues Hotel, nahe zum Skytrain
Recht neues Hotel in der Nähe zum Skytrain, allerdings in einer nicht ganz suaberen Umgebung.

8/10 – Gut

Thomas, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit Service in guter Lage
Lage und Ausstattung sowie Service sind empfehlenswert. Die Zimmer sind sauber, zweckmäßig und modern eingerichtet. Die Lage ist sehr gut! Ausgangspunkt für viele Sehenswürdigkeiten und zum Shopping top!! Maximal 3 Bahnstationen und man ist vor Ort. Empfehlenswert!

10/10 – Hervorragend

Simone, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrales Hotel mit gutem Preisleistungsverhältnis
Hatten zwei Übernachtungen gebucht und hatten eine ideale Ausgangslage um Bangkok zu erkunden. Das Hotel liegt in einer Seitenstraße unmittelbar an einer skytrainstation. Zimmer sind modern eingerichtet und sauber.

10/10 – Hervorragend

Pak Hang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
always the best choice in this area, close to bts station, easy to get anywhere, spacious room and nice staffs, highly recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Knot am 26. Mai 2024
Dear Pak HangThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Efraim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a Great stay!!!🙏
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Knot am 24. Mai 2024
Dear EfraimThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

chris

Great neighborhood near train. Very helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Knot am 24. Mai 2024
Dear EfraimThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Knot am 17. Mai 2024
Dear JenniferThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

simranjit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to train station, 7eleven . Silom complex was 1 stop away and MBK mall was 3 stops away and all are interconnected to the train station.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von knot am 13. Mai 2024
Dear simranjitThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenience
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von knot am 3. Mai 2024
Dear MOhammedThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

8/10 – Gut

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place and convenient to the train.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von knot am 29. Apr. 2024
Dear BrianThank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express BANGKOK SATHORN. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at +66 2660 2800Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and warm
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von knot am 23. Apr. 2024
Dear stevenThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ronald

Geschäftlich gereist
The only complaint I have is the eggs were cold at breakfast. Other than that very nice.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Knot am 23. Apr. 2024
Dear RonaldThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Pak Hang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
highly recommend!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Knot am 23. Apr. 2024
Dear Pak HangThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

shengning

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is great
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Knot am 22. Apr. 2024
Dear shengningThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Pak Hang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
always nice to stay in this hotel, convenient to everywhere, close to BTS station, spacious room, highly recommend!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Knot am 17. Apr. 2024
Dear Pak HangThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

8/10 – Gut

Brian

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von knot am 13. Mai 2024
Dear BrianThank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express BANGKOK SATHORN. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at +66 2660 2800Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Lawrence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Knot am 17. Apr. 2024
Dear LawrenceThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Knot am 8. Apr. 2024
Dear KellyThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location and nice facility.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von knot am 4. Apr. 2024
Dear JosephThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Tiong Wei Dennis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very affordable hotel. I always stay here when i travel to bkk
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Knot am 1. Apr. 2024
Dear Tiong Wei DennisThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

8/10 – Gut

tong yam

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von knot am 22. Apr. 2024
Dear tong yamThank you so much for staying at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn and sharing your valuable comments with us. I was disappointed to read that we fell short of your expectations with regard to the overall services during your stay. We do take your comments seriously and please rest assured that the concerning areas have been addressed with respective managers in our continued efforts to maintain and improve the high level of services provided to our guests. As a token of our apology and to redeem ourselves. we all look forward to welcoming you back in the not too distance futureBest RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

CHUN YIN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff Useful information Comfortable bed & pillows
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Knot am 18. März 2024
Dear CHUN YINThank you for your recent stay at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn. We're so glad you chose to stay with us, and we're happy to hear that you enjoyed your time.We always appreciate feedback from our guests, as it helps us to improve our services and make sure that we're meeting your needs. We're always looking for ways to improve our guest experience, and we take your feedback very seriously.We hope that these changes will make your next stay with us even more enjoyable.Thank you again for your feedback. We look forward to welcoming you back to Holiday Inn Express Bangkok Sathorn soon.Best RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager

8/10 – Gut

KANEDA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
施設も清潔ででスタッフも親切で設備もシャワーのお湯の量が少し少ないことを除けば問題はない。BTSの駅からも近く、周囲にセブンイレブンや24時間営業のマクドナルドもあり便利だが、ビジネス街の中心でありタイのローカルな雰囲気は感じられなかった。ビジネスでの滞在向きで、観光での滞在には不向きと感じる。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von knot am 11. März 2024
Dear KanedaThank you so much for staying at Holiday Inn Express Bangkok Sathorn and sharing your valuable comments with us. I was disappointed to read that we fell short of your expectations with regard to the overall services during your stay. We do take your comments seriously and please rest assured that the concerning areas have been addressed with respective managers in our continued efforts to maintain and improve the high level of services provided to our guests. As a token of our apology and to redeem ourselves. we all look forward to welcoming you back in the not too distance futureBest RegardsAnuk Prutsirisombut(Mr)Front Office Manager