Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Capella Bangkok

5 out of 5
Capella Bangkok
300/2 Charoenkrung Road, Yannawa, Sathorn, Bangkok

Bewertungen

10

Außergewöhnlich

50 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

10/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

10/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Shota

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von JB am 24. Apr. 2024
Thank you for your kind review, we hope to welcome you back soon to Capella Bangkok. Warm regards, John Blanco, General Manager

10/10 – Hervorragend

TAKESHI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
バンコクで、No.1のホテルだと思う。 スタッフもきめ細やかなサービスが素晴らしい
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von JB am 23. Apr. 2024
Dear Takeshi, I sincerely appreciate your kind review and am delighted to hear that you had a memorable time at Capella Bangkok; we eagerly anticipate the pleasure of welcoming you back soon for another exceptional experience. All the best, JBGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Calvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Wing Chi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

DONGNYUK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

HeeChang

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
모든것이 완벽한 호텔 이었습니다
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

WONSUK

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
정말 완벽한 서비스와 시설. 무엇보다 직원들의 친절함이 최고였습니다
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von JB am 5. Feb. 2024
Dear WONSUKThank you for your kind words! We're delighted to hear that you found our service, facilities, and team's friendliness to be perfect. It was our pleasure to have you, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Warm regards,John BlancoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Chiali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
唯一缺點:花園太小,外圍環境不是很好散步
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

joon sung

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

seunga

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mark, Duluth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel amenities and service are exceptional. Such as spa, dining, pool, etc
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von JB am 14. Nov. 2023
Dear Mark,Thank you for your kind words and for choosing Capella Bangkok. We're delighted that you found everything exceptional, from the spa to our dining and pool facilities.We appreciate your positive feedback, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Warm regards,John BlancoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

HANG KEI

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Joo Hoon

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

YEUK KUK DENNIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Must stay if you’re in Bangkok for holiday!
Beyond expectation stay for 3 nights with Capella Bangkok. Highlights are: 1. The room, the pano river view, the amenities such as auto curtains, the welcome champagne, the bathroom details, and lastly the bed was just incredibly comfortable. My wife made me ask concierge for the brands of the mattress and bed. 2. Breakfast was incredible also, they offer complimentary in room dining but we decided to go to the restaurant for all 3 meals. There was an expansive menu to choose from, all made to order and very high quality dishes. 3. Service was top notch, all staff were very helpful and welcoming. All in all, my wife and I are definitely coming back to stay with the capella again
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von JB am 23. Sept. 2023
Dear Yeuk Kuk DennisI sincerely appreciate your kind review and am delighted to hear that you had a memorable time at Capella Bangkok; we eagerly anticipate the pleasure of welcoming you back soon for another exceptional experience.All the best,JBGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Haiyan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel
Very good hotel,will visit again when holidays
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von JB am 23. Sept. 2023
Dear HaiyanI sincerely appreciate your kind review and am delighted to hear that you had a memorable time at Capella Bangkok; we eagerly anticipate the pleasure of welcoming you back soon for another exceptional experience.J.BGeneral Manager

8/10 – Gut

Taeyoung

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Hyeleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Harsh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing property! Had a fantastic stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von JB am 23. Sept. 2023
Dear Harsh,I sincerely appreciate your kind review and am delighted to hear that you had a memorable time at Capella Bangkok; we eagerly anticipate the pleasure of welcoming you back soon for another exceptional experience.All the best,JBGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

DUJIN

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Mi

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Chy Youn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was awesome!
카펠라 방콕에서 3박 했어요. 결론부터 말하자면, 카펠라 넘넘 좋아요. 카펠라 싱가포르에서 기분좋은 휴가를 보냈던 기억이 있었기에 방콕에서도 숙박해보았는데, 너무 만족스러웠습니다. 서비스도, 룸 컨디션도 만족! 호텔이 붐비지 않는점, 체크인/아웃을 리빙룸에서 빠르고 세심하게 해준 점 특히 너무 좋았습니다. (다른 숙박객과는 조식 먹을때 몇몇, 보트 탈때나 수영장에서 가끔 하나 둘.. 만남) 처음 플랜 잡을때는 카펠라 수영장이 작아보였고 하나밖에 없어서 포시즌과 계속 비교하며 고민을 했었는데... 막상 카펠라에 묵어보니, 수영장 크기도 사용하기에 적당했고 거의 전세낸듯 이용했어요. 다음에 방콕에 간다면 다시 카펠라에 갈 것 같아요. :)
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

YUMIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von John GM am 15. Juli 2023
Dear YUMIKO, Thank you for taking the time to share your experience. I am happy to hear that you enjoyed our services. We are all looking forward to welcoming you back by the end of this year. All the best, John

10/10 – Hervorragend

Shota

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von John GM am 15. Juli 2023
Dear Shota, Thank you for taking the time to share your experience. I am happy to hear that you enjoyed our services. We are all looking forward to welcoming you back by the end of this year. All the best, John

10/10 – Hervorragend

LINYING

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Stacey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Lung Chuen

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Hang Yee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room is spacious with marvellous river view. Staff are very attentive and quick in response to my requests
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von John GM am 15. Juli 2023
Dear Hang Yee, Thank you for taking the time to share your experience. I am happy to hear that you enjoyed our services. We are all looking forward to welcoming you back. All the best, John

10/10 – Hervorragend

ChoonBo

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

SAITO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Fan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best in this area of luxury resorts, Capella is a pretty new hotel opened in 2020. Upon arrival, guests are escorted to a check in area called "Living room" where guests can sit down and relax while the staff completes the paper work for checking in. Although I arrived at the check in time, my room was not ready. In fact, it was not ready at around 4 pm. The staff who was checking in for me apologized and treated me lunch in their Phra Nakhon cafe. The food was delicious and the river view was beautiful. The room was huge with breath-taking river front view. There is also a balcony where guests can lay down on the couch to enjoy tea and the sunset. All soft drink in the refrigerator is free. Thai dessert pieces were presented, as well as a hand written welcoming letter from the manager. Amenities include two slipers, tooth brush/tooth paste set; shaving set; wooden comb set. There are two sinks, a big center bath tub and separate shower/toilet room. A separate dressing room with mirror, table and chair. Guests can get daily free shoe shinning and free pressing service for 5 piece of clothing. Everything, including room service and lighting in the room, can be controlled by a Pad in the room. Daily turn down service is provided. However, when "do not disturb" light was on, service person did not leave a message to ask if service is still needed later. Daily breakfast is included with a wide variety of Thai and Western food. Daily happy hour is also included.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

BOMI

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Lawrence Kin Wah, Hong Kong

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely enjoyable stay at Capella Bangkok. Our room facing the river was gorgeous, the grounds in the hotel are beautiful, the staff are so friendly and attentive, the spa was heavenly, the gym was great especially the daily classes. This was our second time staying here and we are already talking about going back again before end of the year.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von John B am 12. Apr. 2023
Dear Lawrence Kin Wah, Thank you for taking the time to share your experience. It was a pleasure having you here for the second time!. I am happy to hear that you enjoyed our services, especially our Auriga Spa and Fitness. We are all looking forward to welcoming you back by the end of this year. All the best, John

10/10 – Hervorragend

wang

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Ashley

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Kim Man

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Dongwook

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Kazan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

LINYING

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Tim j

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

JONGSOO

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Priya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would give this hotel 10 stars if possible. From the moment you walk in they treat you like royalty. The rooms are amazing and location is perfect.
Antwort von John B am 10. Jan. 2023
Dear Priya. Thank you very much for your review. We are all looking forward to welcoming you back again soon. All the best.

10/10 – Hervorragend

JUNG EUN

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von John B am 10. Jan. 2023
Dear Jung Eun. Thank you very much for your review. We are all looking forward to welcoming you back again soon. All the best.

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel! Very expensive for Thailand but worth it if you want to relax and be looked after from the second you arrive.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von John B am 25. Okt. 2022
Dear Chris. Thank you very much for your review. We are all looking forward to welcoming you back again soon. All the best.

10/10 – Hervorragend

So Ting

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would definitely recommend to others. Best services
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von John B am 25. Okt. 2022
Dear So Ting. Thank you very much for your review. We are all looking forward to welcoming you back again soon. All the best.

8/10 – Gut

hyunjoon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
조용하고 쉬기 좋은 호텔
사람도 많지 않고 아주 좋은 호텔입니다. 위치가 강가에 있고 셔틀 보트로 아이콘 시암으로 이동도 편합니다.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von JB am 8. Okt. 2022
친애하는 고객님께, 시간을 내어 고객님의 경험을 공유해 주셔서 감사합니다. 저희와 함께 지내신 것이 즐거우셨다는 소식을 듣게 되어 정말 기쁘고, 다시 고객님을 환영할 수 있기를 고대합니다. 감사합니다.

10/10 – Hervorragend

Sang wook

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von JB am 8. Okt. 2022
Dear Sang Wook. We are all looking forward to welcoming you back again soon. All the best