Innenpool

Bewertungen von Grand Tebu Hotel

3.5 out of 5
Grand Tebu Hotel
Jl. L. L. RE.Martadinata No. 207, Cihapit, Bandung

Bewertungen

8,0

Sehr gut

2 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Laura

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid this dump
Mold in shower and bathroom ceiling. Broken fan in bathroom. Lightbulbs burned out. Broken fixtures in bathroom. Little hot water. Torn curtains. No washcloths.
Aufenthalt von 23 Nächten im Juni 2022
Antwort von Mochamad Rifai am 19. Aug. 2022
Warmest greetings from Grand Tebu Hotel BandungThank you very much for taking the time to write a review about your recent stay at Grand Tebu Hotel Bandung. we are very sorry about your stay and we will try to fix itI hope we will soon have the opportunity to welcome you back to Grand Tebu Hotel Bandung.Warm regards,Mochamad RifaiGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
The room was not maintained properly. Lighting was bad, insufficient, imagine you have to work during your trip on your laptop, it would be a strain. There are lights, but could find the switch, thus I do not know how to switch them on. The room booked was for for 4 pax but they only provided 2 key cards, what a disappointment, imagine all 4 of us has to go out separately, how to manage??? Furthermore, access to the floor must be with access card. When ask for additional access cards, reception staff response was " We only provide 2 access cards", even when I told them I would pay a deposit for them, keep on insisting that only 2 can be issued, then when I wanted to talk to the Manager, only he provided me the additional cards, WITHOUT any deposit. The breakfast spread was so so, and many food is not replenished, although the occupancy was full during my stay. So if you are late for breakfast, make do what is the there.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

The room is dusty & smelly. The towel is not clean as usual four stars hotel have.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great price, great experience, beautiful hotel. I wasn’t expecting such a nice hotel like that in Bandung for the low price. Will definitely be going back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Lina - Reservation am 21. Feb. 2019
Thank You For staying :) in Hotel Grand Tebu Bandung. sea you next time.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel baik
Overall pelayanannya baik, hanya untuk lift kurang nyaman juga lampu di kamar yg dapat dibilang sangat remang..karena dengan gedung setinggi itu lift yg beroperasi hanya 1, pengunjung ramai..jadi harus tunggu lama sekali
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Lina am 8. Jan. 2019
Terima kasih karna telah memilih hotel kami sebagai tunjuan menginap anda, mohon maaf untuk ketidaknyamanannya, terima kasih untuk semua kritik dan sarannya.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice weekend hotel
nice hotel. amazing breakfast. room cleanliness can be improve, floor and bathroom need extra detail cleaning.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Ammar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق حميل
فندق جيد جدا والغرفة الدورين جميلةواطلالتها رائهة

8/10 – Gut

Sarah Pang, Malaysia

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel nearby airport and very convenience.
Really unexpected . Hotel with good scenery from my room. Enjoyable!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von General Manager am 30. Nov. 2017
Dear Ms. Sarah Pang, Warmest greeting from Grand Tebu Hotel...! We are honored to receive your comment and concern related public rest room in our hotel. We also thank you for positive comment related our breakfast, Chef Budi will glad to hear your comment for his motivation to give extra excellent service. Once again thank you for your time to give the comments, and we hope to have the opportunity to welcome you back at Grand Tebu by Willson Hospitality Bandung. Sincerely yours, Mochamad Rifai General Manager

8/10 – Gut

Teddy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Place that stays in the heart
Grand Tebu Hotel are very welcoming the guest. The staff friendly and helpful, the room also nice. Hotel are nearby the shopping FO and F&B area. Cool Hotel!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Diahjeng, Jakarta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good
Location is good, no traffic jam around. You can find a lot of foods nearby. Riau factory outlet are not too far. Everything are good (food,room,staff) however the pool is too small but quite fun to take a pic there (pool with glass). Towel at pool was not ready and no staff around