Außenbereich

Bewertungen von Crowne Plaza Bandung, an IHG Hotel

4.5 out of 5
Crowne Plaza Bandung, an IHG Hotel
Jl. Lembong No.19, Bandung, West Java

Bewertungen

8,6

Hervorragend

88 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
68 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 182 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Chi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
general is ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Simon Soo am 12. März 2024
Dear Chi,We are incredibly grateful that you took the time to tell us about your experience at Crowne Plaza Bandung. Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our products and services. Our staff were very pleased and greatly motivated by your kind words. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

JTFN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Centraal in Bandung
Prima hotel, grote kamer, badkamer met douche en bad, hulpvaardige medewerkers, duur in het verzorgen van tours (gebruik Grab per uur veel voordeliger), uitgebreid ontbijt, ligging zeer centraal. Om de hoek is de zeer gezellige Braga. Iets verder op loopafstand liggen veel historische koloniale gebouwen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Simon Soo am 12. Feb. 2024
Dear JTFN,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Crowne Plaza Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team and I am sure this feedback will encourage them as we strive to continuously improve the quality of our products and services. Thank you again for sharing your experience, and we hope to be of service to you again in the future.Kind Regards,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jonguk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good, except location
Aufenthalt von 19 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Simon Soo am 8. Jan. 2024
Dear Jonguk,We are incredibly grateful that you took the time to tell us about your experience at Crowne Plaza Bandung. Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our products and services.We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely,Simon SooGeneral Manager

6/10 – Okay

Poonam

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Simon Soo am 3. Jan. 2024
Dear Poonam,We are incredibly grateful that you took the time to tell us about your experience at Crowne Plaza Bandung. Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our products and services.We hope you will allow us to serve you again in the future. Sincerely,Simon SooGeneral Manager

6/10 – Okay

Neelam

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Simon Soo am 3. Jan. 2024
Dear Neelam,We are incredibly grateful that you took the time to tell us about your experience at Crowne Plaza Bandung. Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our products and services.We hope you will allow us to serve you again in the future. Sincerely,Simon SooGeneral Manager

8/10 – Gut

Jonguk

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Just good
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Simon Soo am 2. Nov. 2023
Dear Jonguk,Many thanks for leaving your feedback on our page following your recent visit. I was pleased to read your comments in regards to your positive overall stay experience and will share them with our staff where I am confident that it will serve to motivate them further.I very much look forward to being able to welcome you back to the Crowne Plaza Bandung in the near future. Warm regards, Simon SooGeneral Manager

8/10 – Gut

byengwoo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Simon Soo am 23. Okt. 2023
Dear byengwoo,We are incredibly grateful that you took the time to tell us about your experience at Crowne Plaza Bandung. Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our products and services. Our staff were very pleased and greatly motivated by your kind words. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely,Simon SooGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Noushad

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not a 4.5 star hotel - not even a 2.5 star
The carpet was so dirty; a 2-star hotel would have better carpet. The towels are old and worn out. Overall it was not a 4.5-star hotel. This is not a property that should have the Crowne Plaza name!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Simon Soo am 13. Okt. 2023
Dear Noushad,Thank you for sharing your recent stay experience at the Crowne Plaza Bandung.We regret to note that your stay on this occasion was less than perfect and at this juncture, I would like to extend my sincere apologies for the shortfall in our delivery. Your feedback also serves to motivate us to continue striving for improvement to deserve loyal patronage from discerning customers such as yourself.I look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Yours sincerely,Simon SooGeneral Manager

8/10 – Gut

Jae Hyung

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
some troubles using hot water at shower booth in bathroom
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Simon Soo am 2. Okt. 2023
Dear Jae Hyung,Thank you for having taken the time to share your recent stay experience with us. It was disheartening to learn of the inconvenience encountered during your stay. Please accept my apologies for the shortcomings. We take your feedback in our stride and will work towards continuous improvement.Once again, thank you for giving us your kind words of encouragement, and we hope to welcome you again soon.Yours sincerely,Simon SooGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Ciro

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Simon Soo am 2. Nov. 2023
Dear Ciro,Thank you for taking the time to rate your recent stay experience with the Crowne Plaza Bandung.We also hope you had a good time in Bandung and look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Shahirwan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are pleasant and very warm, superb customer oriented.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Simon Soo am 6. Sept. 2023
Dear Shahirwan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Crowne Plaza Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team and I am sure this feedback will encourage them as we strive to continuously improve the quality of our products and services. Thank you again for sharing your experience, and we hope to be of service to you again in the future.Kind Regards,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

JL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Simon Soo am 18. Juli 2023
Dear JL,Many thanks for leaving your feedback on our page following your recent visit.I very much look forward to being able to welcome you back to the Crowne Plaza Bandung in the near future. Warm regards, Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gilang M

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Simon Soo am 18. Juli 2023
Dear Gilang M,Thank you for taking the time to rate your recent stay experience with the Crown Plaza Bandung.We also hope you had a good time in Bandung and look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Hiroaki

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Simon Soo am 10. Mai 2023
Dear Hiroaki,Thank you for taking the time to rate your recent stay experience with the Crown Plaza Bandung. We are thrilled to hear that you had a great stay and enjoyed all aspects of our hotel facilities and services. It made our day!We also hope you had a good time in Bandung and look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Titik

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Simon Soo am 21. März 2023
Dear Titik,We are incredibly grateful that you took the time to tell us about your experience at Crowne Plaza Bandung. Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our products and services. Our staff were very pleased and greatly motivated by your kind words. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Toshiya

8/10 – Gut

CHAN KYUN

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Simon Soo am 25. Jan. 2023
Dear Chan Kyun,We are incredibly grateful that you took the time to tell rate your experience at Crowne Plaza Bandung. Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our products and services. Our staff were very pleased and greatly motivated by your kind words. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jouko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Simon Soo am 22. Dez. 2022
Dear Jouko,Thank you for taking the time to rate your recent stay experience with the Crowne Plaza Bandung. We also hope you had a good time in Bandung and look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Simon SooGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

YASUNARI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
泊まった人全員が全てにおいて素晴らしかったと絶賛してました。コスパ最高だと思います。
Antwort von Simon Soo am 6. Jan. 2023
Dear Yasunari,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Crowne Plaza Bandung. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team and I am sure this feedback will encourage them as we strive to continuously improve the quality of our products and services. Thank you again for sharing your experience, and we hope to be of service to you again in the future.Kind Regards,Simon SooGeneral Manager

8/10 – Gut

Mulia

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Simon Soo am 28. Nov. 2022
Dear Mulia,We are incredibly grateful that you took the time to rate your recent visit to Crowne Plaza Bandung. Please know that your feedback is extremely valuable to us and helps us to improve our products and services. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely,Simon SooGeneral Manager

8/10 – Gut

mulia

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Simon Soo am 28. Nov. 2022
Dear mulia,Many thanks for leaving your feedback on our page following your recent visit. I very much look forward to being able to welcome you back to the Crowne Plaza Bandung in the near future. Warm regards, Simon SooGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Bi Jing

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Mustafa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay at the Crowne Plaza in Bandung was very pleasant with an excellent breakfast.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Alvin Jaiyaseelan am 22. Juni 2022
Dear Mustafa, Thank you so much for taking the time to give a review of Crowne Plaza Bandung. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. Our staff takes great pride in it, so we value your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel for another memorable stay experience. Sincerely, Alvin Jaiyaseelan General Manager

8/10 – Gut

Fifi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room needs to be refurbished. Carpet full of stains & looks old & tired. Towels are not fresh. Aircon is noisy. Bathroom door can’t close properly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

WOOYOUNG

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
반둥 최고의 호텔
반둥 출장 갈때 마다 꼭 들리는 호텔입니다. 위치도 너무 좋고 서비스가 좋으며 청결합니다. 꼭 추천드립니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Toni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
Nice stay. Breakfast need to improve
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Sri

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Roy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice staycation in executive club room
Hotel is strategic located in middle of the city center close to the old town and government offices. A lot of nice place for dining. Service are excellent, from front office, excecutive club, restaurant. Room cleanliness can be improve a bit. For club room, free flow of wine and beer dinner time.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Akhmad

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fasilitas Properties bagus dan lokasi strategis Tempat parkir perlu perluasan dan kualitas breakfast perlu ditingkatkan.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
15時過ぎにホテルに到着したもののすでにたくさんの宿泊客が待っており、30分以上清掃待ちになった。部屋の準備が出来てもアナウンスはなく、残念な対応でした。部屋の設備は綺麗で、ルームサービスの対応良く、素晴らしかった。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

JACK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel!!!!! Anything crown plaza is awesome . I will stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

8/10 – Gut

Adnin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Hotel for Family Vacation
Nice, clean and spacious room, worth price for family vacation.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2020

8/10 – Gut

Kwanghyun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The reservation was not found at the hotel, so I had hard time checking in
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
숙소와 식사는 대부분 좋았습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020

8/10 – Gut

Flora

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very good
I stayed at there in during the period of regulation on behavior. Correspondence of hotel was calm and was very good. The situation in the room was a deluxe. Cleaning was thorough and was comfortable. The hot water in the bathtub was lukewarm, but they are immediately responded to action.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020

10/10 – Hervorragend

Howard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Truly Lovely
A wonderfully comfortable hotel with excellent food and friendly staff. Great bathrooms also.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Yang Leng

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast so so only
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is conveniently located. Staff were very pleasant from day one. Wish there was greater variety of food available in the hotel for dining in as some were sold out. Brekfast spread was good and their fried rice is always amazing.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
まずまずのホテル 朝食レストランの食器等の汚れが気になった。日本人は見かけなかった。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Aditya

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel staff was helpful and kind attention. Room condition is very good. It just lots of hair left in the bath room floor from previous guest. I did not take the breakfast option.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
comfortable, convenient
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Ley Wee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Yang Leng

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Mohd Azfaruddin Fitri

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019