Außenpool, Sonnenschirme

Bewertungen von Kantary Hotel and Serviced Apartments, Ayutthaya

4 out of 5
Kantary Hotel and Serviced Apartments, Ayutthaya
168 Moo 1, Rojana Road, Tanu, U-Thai, Ayutthaya, Ayutthaya

Bewertungen

8,8

Hervorragend

69 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
44 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt direkt an der Zufahrt zur Autobahn, wir hatten jedoch einige Mühe die Zufahrt zum Hotel zu finden. Von den Sehenswürdigkeiten in Ayutthaya ist das Hotel ca. 5 km entfernt. Unser Appartment war gross und gut eingerichtet, die Betten waren aber hart, und die Klimaanlage liess sich nicht wirklich steuern. Der Pool und Whirlpool auf dem Dach sind ein Highlight des Hotel, von oben hat man auch eine gute Aussicht. Das Frühstück war sehr reichhaltig, die Qualität aber nicht ganz top. Das Verhältnis Preis-Leistung ist aber sehr gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kantary Hotel Ayutthaya, Management am 16. Okt. 2023
Dear Jean , Thank you very much for your nice review and comments, We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We are very happy to hear that overall you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. And We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management.

10/10 – Hervorragend

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Frühstück war eine Zumutung. Sauberkeit und Service beim Frühstück ebenfalls eine Zumutung. Waren im 15. Stock und noch immer war der Strassenlärm die ganze Nacht zu hören. Im Zugehörigen Kaffee war ein Bier erst ab 17h00 zu bekommen. Preis / Leistung Stimmt hier bei weitem nicht. Keine 4 Sterne würdig.
Aufenthalt von 28 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kantary Hotel Ayutthaya Ihre Gastgeber am 10. Jan. 2020
Sehr geehrter Anonymous, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese Bewertung hier auf Expedia zu schreiben. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie durch den Straßenlärm gestört wurden. Bitte beachten Sie auch, dass es nach thailändischem Recht verboten ist, zwischen 12 und 17 Uhr Alkohol zu verkaufen. Freundliche Grüsse,

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauberes Hotel, freundlicher Service, schöner großer Pool.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Christian, Aarau-Rohr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stadthotel
Unglaubliche Aussicht von der Poolterrasse auf dem Dach;). Sehr hilfsbereites und freundliches Personal. Das Frühstücksbüffet ist einfach beeindruckend! Liegt sehr gut- Stadt ist kaum 5 min weg mit dem TukTuk;) Ein Zimmer weit oben verlangen da ist es auch nicht sehr laut- grosse Strasse vor der Tür! Aber wir haben es genossen.

10/10 – Hervorragend

Schort

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schöne Lage
Sehr schönes Hotel :-) Das Personal freundlich. Würde das das Hotel wieder Buchen.

10/10 – Hervorragend

DH, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Korrektes Hotel am Stadtrand
Ein solides und sehr sauberes Hotel am Stadtrand mit guter Einrichtung. Kostenloses Parken in der Tiefgarage. Gutes Restaurant, sehr freundliches Personal und ein schönes Cafe,

6/10 – Okay

Bruno, Phuket

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Funktionell aber nicht schön, weit weg vom Zentrum
Die Zimmer sind funktionell, aber die Lage des Hotels ist schlecht und nicht schön an der Hauptstrasse gelegen. Der Frühstücksraum ist sehr kalt und wird ständig mit lauter Musik beschallt. Die Preise für eine Fahrt mit dem Auto des Hotels sind dermassen exorbitant, dass ich mich von einem Auswärtigen fahren lassen musste.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schönes Hotel, Freundlichkeit könnte besser sein!
Dieses Hotel hat einen hervorragenden Standard. Die Zimmer sind groß und wir hatten sogar eine Waschmaschine. Das Frühstück und die bestellten Gerichte beim Zimmerservice waren ebenfalls hervorragend. Die Lage ist etwas ausserhalb von dern Sehenswürdigkeiten, mit dem Tuk Tuk aber problemlos erreichbar. Leider ist das Personal an der Rezeption und beim Frühstück nicht sehr freundlich und zum Teil sogar arrogant (unüblich für Thailand), aus diesem Grund viel unsere Gesamtwertung nicht auf ausgezeichnet!

10/10 – Hervorragend

Ruschi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel zum Besuch von Old Ayutthaya
Sehr sauberes und gepflegtes Hotel mit grosszügigen Zimmer ruhiger Klimaanlage gepflegtes Badezimmer ,schöner Poolanlage auf dem Dach. Direkt an der Strasse gelegen somit gut zu finden jedoch ruhig. Verbesserungsvorschlag: Koordinaten für das Navigationssystem sollte bei der Adressse angefügt werden

10/10 – Hervorragend

DiegoR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
The hotel is awesome. The rooms are huge (they are like apartments), spotless and very comfortable. The facilities are in top condition, everything is new, it has a really cool swimming pool at the roof top with nice views and the restaurant is excellent. The food is really good (we tried both buffet and from menu) and is cheap for being hotel restaurant. The cons are the location as it is a bit far away from tourist attractions and that there isn't WIFI in the rooms, you have to go to the lobby. The staff are really nice and helpful, just be a bit patient as their English is not so good yet :). I would stay here again.

10/10 – Hervorragend

Davide Botta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr konfortabel
Grosszuegige Zimmer, gutes Restaurant.

10/10 – Hervorragend

Hyeongi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kantary Hotel Ayutthaya, Management am 9. Jan. 2024
Dear Hyeongi, Thank you very much for your nice review and comments, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management

10/10 – Hervorragend

Jose Vicente

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 2. Feb. 2024
Dear Jose Vicente, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

8/10 – Gut

Fumiki

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Kantary Hotel Ayutthaya am 23. Okt. 2023
Dear Fumiki, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary Hotel Ayutthaya and for your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya Management

8/10 – Gut

Jim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel close to 32 Motor Way and easy to drive to Ayutthaya historical park
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Kantary Hotel Ayutthaya, Management am 5. Aug. 2023
Dear Jim, Thank you very much for your nice review and comments, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. And We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management

10/10 – Hervorragend

Sivachart

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location not that great
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

yannick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

yoshikazu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 26. Jan. 2023
Dear yoshikazuมThank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Gut

RAYMOND

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 13. Jan. 2023
Dear RAYMOND,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Gut

sabine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent rapport qualité prix
L’hôtel est un peu loin du centre. Le personnel est efficace. Les pdj est très varié. Bon matelas.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 9. Jan. 2023
Merci pour ces aimables paroles lors de votre visite à l'hôtel Kantary, Ayutthaya. Vous comprendrez sans doute que le développement moderne a été limité autour des précieuses ruines. Nous sommes cependant ravis que vous ayez apprécié votre visite.Très sincèrement, la Direction, Kantary Hotel, Ayutthaya.

10/10 – Hervorragend

Naruporn

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 13. Jan. 2023
Dear Naruporn,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Gut

ALEXANDROS

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

Rattanaporn

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 7. Juli 2022
Dear Rattanaporn, Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

KEIDO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
304エリアでは安心して日本人が滞在できる数少ない宿。朝食ビッフェが充実しています。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Kantary 304 Hotel, Prachinburi Management am 6. Mai 2022
KEIDO 様 この度はカンタリー304ホテル プラチンブリにご滞在頂きまして、誠にありがとうございます。 お朝食にご満足頂けましたとのこと、大変嬉しゅうございます。 お味噌汁などの定番の和食からタイ料理まで、豊富なメニューをご用意致しておりますが、 クロワッサンやデニッシュなども全て当館のベーカリーで焼いておりまして、 ケープ&カンタリーホテルズグループ全体で手作りにこだわっております。 KEIDO様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。 お忙しいところレビュー頂き、ありがとうございました。

10/10 – Hervorragend

satomi

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

satomi

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมแคนทารี อยุธยา am 8. März 2022
เรียน คุณ satomi, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์และพึงพอใจของลูกค้าในการเข้าพัก ทางโรงแรมรู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่ลูกค้าพึงพอใจในบริการของเรา และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

4/10 – Schlecht

Satanphop

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worse Kantary Hotel Experience
I have been to Kantary Hotels for a few branches but never experienced such a poor service like this one. There was some problem with the aircond which we did inform early evening. The guys came and told us they fixed the aircond but it wasn't. Later the night the aircond didn't function as it was supposed to. They simply asked us (pregnant women and 2-1/2 year-old kid) to move to the new room in the middle of the night without sympathy! this hurt me the most. They could have taken action earlier or checked prior to our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 14. Jan. 2022
Dear Satanphop, Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von ผู้จัดการ โรงแรมแคนทารี อยุธยา am 19. Mai 2021
เรียน คุณลูกค้า ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

8/10 – Gut

Yanawat

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

Suwat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel
Very good room, service, breakfast, dinner
Good and clean room
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 20. Jan. 2020
Dear Suwat, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Craig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Very nice hotel with great amenities ! The only bad part about our stay was ! We were given a corner room so pretty all day the room was in the sun ! A little hot but comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 13. Jan. 2020
Dear Craig, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

6/10 – Okay

Sumadee

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

MISS.TIMAPORN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

ofer, AU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Everything was excellent except: The smell of sewage in some areas around the pool on the top floor of the hotel is probably from the flower pots. The amount of detergents in the water was a little too big - I couldn't swim without binoculars. The noise from the street and the air conditioner at night was unlikely and hindered us sleeping more for me than the children. Hotel staff have no in-depth knowledge or contribute to the success of the trip in the old city of Ayutthaya. For example, the only way to take a trip to Ayutthaya is in Tok Tuk. 150 baht one direction. A taxi driver who brought me to the hotel offered to take me a whole trip around the city for 500-400 baht all day. The hotel staff had no idea where the boat tours organized around Ayutthaya came from. So we had to rent a private boat for an hour and a little at 800 baht without a guide who knows English.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 6. Nov. 2019
Dear ofer, Thank you for your comments on your stay at Kantary Hotel, Ayutthaya and for your kind evaluation despite the minor criticisms you mention here. We take full note of your observations and we will ask our maintenance team to check the pool area and the chlorination, which is carried out by law. We will ensure that our staff are better armed with necessary information to support guests visiting this lovely ancient city. Nevertheless we thank you for your initial compliment here and should you return to Ayutthaya we should be delighted to welcome you back. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
ที่จอดรถน้อยเกินไป ห้องพักสะอาด น้ำฟักบัวแรง พนักงานบริการดี
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Apiwat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Mahitti

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice room and great breakfast
Nice room and great breakfast, but car park can get a little too crowded. We were puzzled when the hotel restaurant charged us the 10% service charge for takeaway orders
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 24. Juni 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 – Hervorragend

Worawut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ห้องกว้าง​ อุปกรณ์ครบ​อาหารอร่อย
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

eustace

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful stay
My family & I had a wonderful 1 night stay here. Food was delicious, room was spacious, service was excellent and the property very well maintained.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 23. Mai 2019
Dear eustace, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

4/10 – Schlecht

Missy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a worn out, unkempt and unclean property on the side of a busy highway. I blame myself for not looking at the surrounding area closer when I booked, but there is absolutely nothing walkable nearby as it sits in a very industrial area. Our room hadn't been thoroughly cleaned in what looked like a very long time, and the balcony and the window ledges (albeit there would be no view to speak of anyway) was so thick with bird feces, to the point where we wouldn't have even considered opening the doors. For a hotel of only 10 years old, it is obvious that upkeep is not high on the list of priorities for the owner as it appears much, much older. This was definitely the low point of our two week vacation where we stayed in 7 different hotels - so we have lots to compare it to.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 7. Mai 2019
Dear Missy, Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 – Hervorragend

Timo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I would like to stay again
Everything was fine, except my daughter was complaining about the not so delicous cheese at the breakfast bufett
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 18. Apr. 2019
Dear Timo, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

10/10 – Hervorragend

Tanabadee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Raymond, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is near to Restaurant, pub, cafe, bar, and night market. Quite hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 5. Nov. 2018
Dear Raymond, Thank you for writing to us about your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management

8/10 – Gut

Benjie

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ok
Good facilities. Staff were not friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Kantary Hotel, Ayutthaya Management am 5. Nov. 2018
Dear Benjie, Thank you for writing to us about your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management