Außenbereich

Bewertungen von La Quinta By Wyndham Ellerslie Auckland

4 out of 5
La Quinta By Wyndham Ellerslie Auckland
20 Park Ave Ellerslie, Auckland

Bewertungen

8,8

Hervorragend

42 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 65 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Telesia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Shivam Maheshwari am 15. Mai 2024
Kia Ora TelesiaThank you for taking the time to review your stay experience with us. We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you soon.

8/10 – Gut

Joan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it was the closest hotel to my office at Penrose Road
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Shivam Maheshwari am 15. Mai 2024
Kia ora JoanThank you for taking the time to review your stay experience with us. We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you soon.

8/10 – Gut

Zoe, Tauranga

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms, nice bedding. Towels a bit small, nowhere to put toiletries in bathroom. Room was very bright with LED radio and phone at night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Shivam Maheshwari am 11. Mai 2024
Kia Ora Zoe Thank you for taking the time to review your stay experience with us. We'll adjust the brightness of the devices and hope to welcome you soon.

10/10 – Hervorragend

Joyce

Very new :)
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Shivam Maheshwari, Front Office Manager am 6. Mai 2024
Hi JoyceThank you for taking the time to review your stay experience with us. We are delighted to hear that we have exceed your expectations and you had a pleasant stay with us and enjoyed the facilities and services being offered. We look forward to welcoming you soon.

8/10 – Gut

Sangeev

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Karen Barr am 15. Apr. 2024
Dear Sangeev,Thank you your feedback, we are please you enjoyed your stay and hope to welcome you back.RegardsKaren BarrGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Richard, Gilbert

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karen Barr am 11. Apr. 2024
Hi Richard,Thank you for you review, I am sorry you did not enjoy your stay with us and would be interested to know where we fell short on this occasion. Warm regardsKaren Barr

10/10 – Hervorragend

Charon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karen Barr am 8. Apr. 2024
Dear Charon, Thank you for the 5/5 review of your stay with us. Warm regardsKaren Barr

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No parking, it’s the first hotel where you have to pay to park, all the public parking around there is not for the hotel, or residents, so I’m not sure who’s parking there.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karen Barr am 1. Apr. 2024
Hi Michelle,Thank you for review on your stay with us. We have limited parking her at the hotel and all the parking across the road is private office parking. I do hope you welcome you back again one day. Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Fiona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location for us
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karen Barr am 1. Apr. 2024
Dear Fiona, Thank you for the 5/5 on your stay with us, we do hope to welcome you back soon!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All was well Great place to stay and not far from stores. Staff Fale was very polite with a great smile. Will stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karen Barr am 25. März 2024
Dear Jay, Thank you for the wonderful review of your stay with us. I will pass your comments onto Fale, she will be delighted. We hope to welcome you back again soon!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

6/10 – Okay

Eden

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karen Barr am 25. März 2024
Dear Eden,Thank you for your feedback. Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Patty

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
This hotel I would consider upscale. The only draw back was no food close by. We were able to use UberEats and have it brought to the front lobby.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Karen Barr am 25. März 2024
Dear Patty, Thank you for the wonderful feedback on your stay. Yes would be great if we could get a food and beverage option onsite. We do have The Green just a couple minutes walk away from us. We do hope to welcome you back again soon!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The receptionist on duty was very helpful and professional.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karen am 6. März 2024
Dear Peter, Thank you for the 5/5 review. We have a great small team here at La Quinta and very lucky to have her. Thanks again and hope to welcome you back again soon!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Siti

.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karen am 5. März 2024
Dear Siti, Thank you for the 5/5 stars!We hope to welcome you back again soon.Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

MEGAN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen am 1. März 2024
Hi Megan,Thanks for the 5/5! We hope to welcome you back again soon.Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Charries Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this place and the location is excellent!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karen am 1. März 2024
Dear Charries Ann,Thank you for the wonderful feedback on your stay. We hope to welcome you back again soon!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

8/10 – Gut

Nigel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not bad for an overnight stay
Enjoyed our short stay here. One exception - the ‘parking available’ at a cost and you park out front on the street is not cool!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen am 28. Feb. 2024
Dear Nigel, Thank you for your review of your stay with us, we are delighted you enjoyed your stay. Unfortunately we have very limited parking which is why we have to charge for this. Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Will definitely stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen am 26. Feb. 2024
Dear Lisa, Thank you for your feedback on your stay with us and we look forward to welcoming you back again one day soon!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

MELVILEE ANN, HAIKU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is modern, and absolutely spotless. Just what we needed for an overnight stay, as we landed in Auckland late at night. Had the convenience of a gym, which we used the next morning before check out. Late check-in was okay, security gave us the information we needed to get to our room. Coffee and tea were provided too. Mahalo La Quinta by Wyndham Ellerslie Auckland
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen am 26. Feb. 2024
Dear Melvilee Ann, Thank you for the wonderful feedback on your stay with us. We hope to welcome you back on day in the future!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sergio Castro

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, hotel is new and comfortable. It has parking spaces.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen am 26. Feb. 2024
Dear Sergio, Thank you for the 5* review, we hope to welcome you back again one day in the future.Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

REBECCA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karen am 26. Feb. 2024
Dear Rebecca, Thank you for the 10/10! We hope to welcome you back one day soon!Warm regardsKaren BarrGenreal Manager

8/10 – Gut

Bradley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karen am 26. Feb. 2024
Dear Bradley,Thank you for your feedback on your stay with us. We are pleased you enjoyed your stay. Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Janine

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen Barr am 25. März 2024
Hi Janine,Your booking was cancelled as this was not the guest staying at the property. Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen am 14. Feb. 2024
Thank you for the 10/10.We hope to welcome you back again one day soon!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Janine

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen Barr am 25. März 2024
Dear Janine, Your booking was cancelled as per the conversation with our team. RegardsKaren BarrGeneral Manager

6/10 – Okay

Scott

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karen Barr am 25. März 2024
Dear Scott, Thank you for your feedback. Warm regardsKaren BarrGeneral manager

10/10 – Hervorragend

Anna

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karen Barr am 25. März 2024
Dear Anna, Thank your the 5*! We hope to welcome you back again on day.Warm regardsKaren Barr

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karen am 14. Feb. 2024
Dear Paul, Thanks for the 5* feedback. We hope to see you again soon one day!Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

8/10 – Gut

Paula, Ripon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is fabulous but no restaurant and not much choice locally. The nearest village is a 20 minute walk away.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karen am 14. Feb. 2024
Dear Paula, Thanks for the lovely feedback. We have The Green which is just a minute walk away and they have several dining options. Also they are about to open another option too. So there is plenty to choose from, saying that the village is only a 10 minute walk away. Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

p

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karen am 14. Feb. 2024
Thanks for the 10/10!Warm regards Karen BarrGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Shivam Maheshwari am 27. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for your review of your stay, we are pleased you enjoyed your stay with us. Warm RegardsShivam Maheshwari Front Office Manager

8/10 – Gut

Jeanne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karen am 24. Jan. 2024
Dear Jeanne, Thank you for your review of your stay, we are pleased you enjoyed your stay with us. Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

6/10 – Okay

Stephanie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Clean and walking distance from mount smart stadium
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karen am 24. Jan. 2024
Dear Stephanie, Thank you for your review of your stay with us. We do hope to welcome you back one day soon.Warm regardsKaren BarrGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Jamie

AC not working for a few hours in the afternoon during an extremely hot day. AC unit placed in a very dumb place where the small hallway is cold but the rest of the room is quite warm. Someone cast their PORN on to our tv twice interrupting our viewing. WiFi kept dropping out in the evening when trying to watch tv
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Shivam Maheshwari am 22. Jan. 2024
Kia Ora JamieThank you for taking out time and giving us the feedback. This is the first time we have had such incident and I truly apologies for the experience. I will further investigate to avoid this in future and make sure our guest experience wont be spoiled.Regards

6/10 – Okay

Sarah

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karen am 9. Jan. 2024
Hi Sarah, Thanks for your review. Warm regards

10/10 – Hervorragend

Anna

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Karen Barr am 23. Jan. 2024
Hi Anna, Thank you for your score on your stay with us. We hope to welcome you back again soon!Warm regardsThe team at La Quinta Ellerslie

10/10 – Hervorragend

Elveen

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karen am 15. Jan. 2024
Dear Elveen, Thank you for your feedback. Warm regardsThe team at La Quinta Ellerslie

8/10 – Gut

Anna

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Karen am 9. Jan. 2024
Dear Anna, Thank you for your review of your stay with us. Warm regards

10/10 – Hervorragend

Man Chiu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karen Barr am 14. Dez. 2023
Hi Man Chiu, Thank you for the 10/10! We hope to see you again soon. Warm Regards

6/10 – Okay

Ashish

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Receptionist is absolutely useless and unwelcoming
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karen am 6. Dez. 2023
Dear Ashish, I have looked into your feedback and disappointed you say this about our team member, we receive fantastic feedback for our staff. I have since heard the conversation and she was polite and professional throughout the conversation. You made a booking for the wrong month in February and expected us to change to the 6th December which is just not possible as you paid Expedia directly not the hotel. Regards

10/10 – Hervorragend

Robyn

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Karen am 6. Dez. 2023
Dear Robyn, Thank you for the 10/10 we hope to see you again one day soon!Warm regards

8/10 – Gut

Ninakaye

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was lovely there, just took a little while to find it due to roadworks. Also some flannels would be great but not a dealbreaker LOL. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Karen am 6. Dez. 2023
Dear Ninakaye, Thank you for the wonderful feedback on your stay with us. We do have flannels in the vanity under the sink :)A call to us at any time we can help you with anything. We hope to see you again one day in the future!Warm regards

10/10 – Hervorragend

Maxine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My husband & I had a wonderful stay here for 1 night. The room was meticulously clean & receptionist was informative. Handy location to shopping mall & motorway.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Karen am 4. Dez. 2023
Hi Maxine, Thank you for the wonderful review of your stay with us. We hope to see you again soon!Warm regards

10/10 – Hervorragend

Dyana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent and friendly staff, Lovely smart looking accommodation top class,.. definitely stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Karen am 4. Dez. 2023
Dear Dyana, Thank you for the fantastic review of your stay with us. We look forward to seeing you again soon!Warm regards

10/10 – Hervorragend

Selena

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property to stay at, quick easy check in. Very clean and in a great condition. It would be great to have dinner options in a walking distance but perhaps that will come once the other builds in the area are complete.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Karen am 4. Dez. 2023
Dear Selena, Thank you for the wonderful review of your stay with us. We do have a great little restaurant just on The Green that does fabulous food. We hope to see you again soon!Warm regards

8/10 – Gut

Anand

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Shivam Maheshwari am 5. Jan. 2024
Kia Ora AnandThank yo for your feedback. I am glad you enjoyed and has comfortable stay with us. Our team hope to see you agian soon.Regards

10/10 – Hervorragend

MANISHA

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Shivam Maheshwari, Front Office Manager am 23. Dez. 2023
Kia Ora ManishaThank yo for your feedback. I am glad you enjoyed and has comfortable stay with us. Our team hope to see you again soon.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Wayne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable hotel; great for business travel
Brand new hotel. Comfortable with well-supplied kitchenette and in suite laundry. The location was a close walk to the town of Ellerslie but required a walk under the motorway (or a slightly further walk over the bridge). Short walk to the metro/transit station. There was still a lot of construction of new buildings in the area and the hotel is in more of a business area across from parking structures and is somewhat isolated. But a close walk to some local restaurants and other town.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von The team at La Quinta am 28. Nov. 2023
Dear Wayne, Thank you for your feedback on your stay with us, we are delighted you enjoyed your stay and hope we have the opportunity to welcome you back again one day soon!Warm regards

8/10 – Gut

Elise

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking should be included - bit steep $30 to park on the street. When down near the railway line is free.
Aufenthalt von 12 Nächten im November 2023
Antwort von The team at La Quinta am 28. Nov. 2023
Dear Elise, Thank you for your review of your stay. We have very limited parking which is why we have to charge but if you choose not to pay the free parking is a 5 minute walk away from the hotel.Warm regards

10/10 – Hervorragend

Miguel Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Karen am 15. Nov. 2023
Dear Miguel Angel. Thank you for your 10/10!Warm regards The Team at La Quinta Ellerslie