Privatstrand, Liegestühle, Sonnenschirme, Strandtücher

Bewertungen von Cape Sounio Grecotel Boutique Resort

5 out of 5
Cape Sounio Grecotel Boutique Resort
67 Km Athens Sounio Road, Lavreotiki, Attiki

Bewertungen

9,0

Wunderbar

217 von insgesamt 355 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
102 von insgesamt 355 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 355 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 355 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 355 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Kristen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and service
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 4. Sept. 2023
Dear Kristen,We would like to thank you for the excellent evaluation regarding your experience at Grecotel Cape Sounio.We always strive to keep our guests pleased since our main asset is the sincere, warm hospitality trying to accommodate all guests’ requests and we are glad that ,based on your evaluation, to know that we have achieved that.We are looking forward to welcoming you back at your next visit to Athens.Best Regards,Antonis RodisHotel Manager

8/10 – Gut

Rita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Michael Minadakis General Manager at Grecotel Cape am 31. Mai 2022
Dear Rita, We would like to thank you for the rating regarding your experience at Grecotel Cape Sounio Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Soheil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Michael Minadakis General Manager am 25. Apr. 2022
Dear Soheil, We would like to thank you for the rating regarding your experience at Grecotel Cape Sounio Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Lise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Michael Minadakis General Manager at Grecotel Cape am 11. März 2022
Dear Christina, We would like to thank you for your kind feedback. Thank you for choosing our property for your recent stay. Kind Regards

6/10 – Okay

Volker

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage mit Renovierungsstau
Unangnehmer Check-In. Das für Gold-Member avisierte Ugrade in die nächste Zimmerkategorie bei Verfügbarkeit wurde trotz ziemlich leerer Hotelanlage nicht durchgeführt. Mein Zimmer war in desolatem Zustand. Die Jalousien zur Verdunkelung (sonst keine Vorhänge zum allgemein begebharen Terrassenbereich) ging nicht, die Terrassentür als einziger Zungang klemmte. Wir wurden gedrängt, bereits beim Ckeck-in die Übernachtung zu bezahlen, zumindest ein Deposit. Merkwürdiger Stil, ich habe das abgelehnt, was mehrere Telefonate von der Rezeption aus in mein Zimmer und auf mein deutsches Mobil bedeutete - und dies bei Vorlage aller PAssdaten, Credit CArd etc. - schlechter Stil! Es mag in der Anlage schöne und renobvierte Zimmer geben - ich habe sie leider nicht gesehen. Der Pool ist sehr schön, die Bepflanzung des Resorts fantastisch. Das Restaurant mit für Griechenland happigen Preisen (Hauptgang mit Wolfsbarschfilet 33 €). Bei allem Ärger ist der Blick auf den Poseidontempel phänomenal. Schade!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Michael Minadakis General Manager at Grecotel Cape am 11. März 2022
Dear Volker, We would like to thank you for the review, as any issues reported from our esteemed guests is of great value to us. Apart from any unfortunate event, we are looking forward to hosting you again at your next visit in Athens and we are sure that your next accommodation in Cape Sounio, will leave you only memories of relaxation, great food and excellent service. Best Regards, Michael Minadakis General Manager

10/10 – Hervorragend

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt zum Entspannen
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Grecotel Cape Sounio Team am 26. Mai 2021
Dear Michel, Thank you so much for your short but to the point review. We are happy that you relaxed! Till the next relaxed stay,

4/10 – Schlecht

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toll gelegenes Hotel mit grossen Mängeln
Das Hotel liegt in der Landschaft eingebettet mit tollem Blick auf den Poseidon Tempel. Leider hält das Hotel nicht was die Website verspricht und ist keinesfalls 5 Sterne Standard sondern bewegt sich zwischen 3-4 Sternen. Die Mitarbeiter sind teils sehr bemüht, jedoch beim Frühstück überlastet. Das Essenskonzept leider inakzeptabel. Die Zimmer sind teilweise sehr dunkel und man fühlt sich wie in einer Gruft. Die Ausstattung sehr spartanisch und nicht zeitgemäss. Die Gartenanlage ist gepflegt und sehr schön, der Pool leider nicht beheizt. Leider kann ich das Hotel nicht in dieser Kategorie empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Joachim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes und kinderfreundliches Resort
Wir haben uns mit unserer 1 jährigen Tochter rundum Wohl und gut aufgehoben gefühlt. Das Personal ist sehr höflich und zuvorkommend, die Anlage ist sauber und gepflegt und das Essensbüfett ist wirklich lecker und abwechslungsreich! Wir würden wieder kommen!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
phantastische Lage und stilvolles Gebäude,
Wir haben nur 1 Nacht dort verbracht und waren und waren begeistert von Architektur, Ausstattung, Gartenanlage, zuvorkommendes Personal, luxuriöses Frühstück auf Terrasse mit Meerblick
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Michael, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle und sehr gepflegte Anlage
Wir sind insgesamt sehr zufrieden bis auf die Zimmer. Diese sind mittlerweile etwas in die Jahre gekommen und müssten eigentlich auf einen heute aktuellen Stand gebracht werden (alte Badewanne anstatt große walk in Dusche, ziemlich altes Schlafsofa). Auch gab es im Zimmer keine Nespressomaschine (oder ähnliches), kein Leselicht am Bett. Da wir sowieso nicht viel Zeit auf dem Zimmer verbrachten fällt das nicht weiter für uns ins Gewicht weil der Rest der Anlage incl. Strand ist sehr schön und top gepflegt. Auch die Gegend ist genau das richtige um mal 1 Woche abzuschalten. Es ist nicht viel los in der Gegend aber es gibt einige nette Tavernen die man ausprobieren kann.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Matt, Bad Honnef

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Hotelanlage in Strandnähe.
Infrastruktur beginnt nach 2-3 km vom Hotel entfernt. Auto ist ratsam. Fussläufige Tavernen an der Hauptstraße sind relativ teuer. Hotelpreise für Getränke und nicht includiertes Abendbuffet leider viel zu teuer. Tipp: Etwas abseits liegende oder weiter entfernte Tavernen aufsuchen. Es lohnt sich. Aber Hotel hat großen Erholungswert und ein hervorragendes Frühstück.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage, harmonisch gestaltete Anlage
Leckere und vielseitige Frühstückslandschaft, das Essen an der Sackbar entspricht nicht dem allgemeinen hohen Standard.

8/10 – Gut

Jorge, Aarau

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Service und Familie freundlich
Sehr positiv, Familien freundlich, Wenn Zimmer Sauberkeit besser wird könnte mann 5 Sterne Hotel nennen.

10/10 – Hervorragend

Yvonne, Berlin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Abgeschiedenes Paradies
Ein wunderschönes Hotel mit sehr zuvorkommendem Personal! Zimmer haben wenig Privatsphäre, da das Bad nur durch einen Paravent vom Zimmer getrennt ist. Die Anlage und das Essen können nicht besser sein! Frühstücksbüffet erfüllt alle Wünsche und noch mehr! Essen im Hotel leider sehr teuer, jedoch sehr gut! Buffet ab 40 € pro Person exklusive Getränke! Leider zu Fuß keine Möglichkeit, woanders Essen zu gehen! Für ein paar Tage sehr schön, länger wäre es mir zu langweilig und zu teuer vor Ort!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Little paradise
I spent 5 days with a friend of mine at this lovely place. Everything was just beyond our expectations! Great service, extremely friendly staff. Our room and the whole area were very clean and they work hard to make this place so great. I would absolutely stay here again and recommend it to anyone! Great place!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top hotel! Best location, amazing views and top service from staff. Brunch was amazing.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Hotel zum entspannen mit tollem Service
Perfektes Hotel zum entspannen. In der Umgebung ist nicht viel geboten. Der Service hat 5 Sterne Qualität. Genauso wie das tolle Frühstücksbuffet. Was ich zu bemängeln habe, ist der Komfort der Zimmer.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ganz, ganz tolle, ruhige Anlage!
Es waren traumhafte Tage am Kap Sounio, wir hatten sehr ruhige Momente und konnten alles hervorragend nutzen!

8/10 – Gut

Gabriela, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit kleinen Fehlern
Wir haben eine Woche im Hotel Cape Sounio verbracht. Sauberkeit im Hotel ist sehr gut. Die gesamte Anlage macht für griechische Verhältnisse einen sehr gepflegten Eindruck. Das Personal ist höflich und zuvorkommend. Deutschkenntnisse nur sehr gering, Englischkenntnisse können noch verbessert werden. Wir hatten nur Übernachtung mit Frühstück, haben aber 3x im Hotel gegessen. Das Buffet ist mit 40 Euro pro Person nicht billig, aber die Qualität der Speisen war sehr gut. Leider war das Essen jeden Tag sehr ähnlich. In der Umgebung gibt es Tavernen in denen man gut griechisch essen kann. Wir waren schon oft in Griechenland und immer im Grecotel. Dieses gehört mit zu den Besseren, auch wenn es nur 4 Sterne hat.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

M, Koblenz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antiker Tempel am Meer
Wunderbarer historischer Ort in einzigartiger Lage am Meer und relativ nah an Athen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne Strandlage
Sehr schöne Anlage mit viel Grün, dadurch dass es sich um ein Bungalow Resort handelt hat man keinen hässlichen Gebäudekasten. Die Zimmer sind angenehm gross für 2 Personen in eher hochwertiger Ausstattung. Sehr komfortable Betten. Die Mitarbeiter sind sehr bemüht und freundlich. Der Strand ist schön angelegt, schnell zu Fuss zu erreichen und bietet eine schöne Sicht. Das Hotel ist relativ schnell und einfach zu erreichen vom Athener Airport (ca. 40 Minuten) und auch von Athen (ca. 70 Minuten). Es empfiehlt sich, einen Mietwagen zu nehmen um abends auch mal ausserhalb vom Hotel zu verbringen. Zu Fuss ist quasi nichts zu erreichen (auf Grund der Entfernung sowie evtl. Gefahr, da keine Fusswege).

10/10 – Hervorragend

Michaela, Koblenz und Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel für alle!
Wunderbar gelegen, gute Bademöglichkeiten am hauseigenen Strand als auch am Pool. Sehr nettes Personal und gute Frühstück.

10/10 – Hervorragend

Kim & Eve, München, D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super tolles Hotel ruhig und sehr schön gelegen.
Super Hotel, super Lage und super Service! Familienfreundlich, und sehr ruhig gelegen. Wir waren zu Zweit dort - eine Woche pure Entspannung. Sehr zu empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great place for families
The staff went out of their way to support my family (with two toddlers). The location is first class, the food and entertainment very good. Only one small complaint needed to be made regarding pockets of glass splinters in the gardens. Noone got injured though.

10/10 – Hervorragend

Jacky R.

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and quiet property. Simona was very attentive to our needs as customers.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marios Ktenas am 23. Mai 2024
Dear Jacky R.,Thank you very much for your beautiful comments.Kind regards,

8/10 – Gut

herve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 7. Nov. 2023
Dear Herve ,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

6/10 – Okay

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The Buffet dinner was expensive for what it offered; room service menu was better value. The a al carte restaurant options were not available every night, and fully booked when we tried. The breakfast buffet (included) was good. The "Superior bungalow" was a strange layout with an open plan bathroom with a movable/ sliding screen; the bath had no tap, so had to be filled with the flexible hand shower - which was do-able but a bit strange. Lighting was also a bit strange, with numerous lights and slightly randomly located switches, most of these did not provide much light. The access door was a sliding glass door panel, the locking of which was using the room card; successfully achieving this was a bit of an art, and it was not immediately intuitive. A full size wooden "shutter" door provided privacy across the glass access door at night, but had sagged on its hinges so was hard to close. the remainder of the glass window was coverable by an electric roller blind. Gym and spa pool were good, as was the outdoor pool. The private beach - accessible by tunnels under the road - was pleasant with many sun loungers and a good view of the Poseidon Temple. Both beach and main pool had bar/bistros providing a reasonable range. The temple was about a 1.6km walk along the road from the hotel, which was wide and fairly quiet. The hotel would arrange a taxi at a price. Visiting just before sunset gave good colours for photography, but also seemed to be when a number of coach tours arrived.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 5. Nov. 2023
Dear Richard,We would like to thank you for your preference in Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts.In our effort to continuous improve our services, we do pay attention on every single word of our guests. Having said that, we would like to ensure you that your valuable comments have been noted and procedures are immediately adjusted where feasible or a long term plan will be organized in case structural changes are needed. We are delighted to read your positive comments regarding the Gym ,Spa and public pool facilities.Despite the unfortunate events that you mention, we truly hope that you would give us the opportunity to welcome you again in our resort, to see all the improvements made based on your valuable words. Yours respectfully,

10/10 – Hervorragend

Omer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We had a great vacation, the location is beautiful and beach is top-notch. Staff was super welcoming and friendly, they really made us feel at home. Thank you
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 17. Okt. 2023
Dear Omer,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us but we were more than happy when you mentioned about the helpful and friendly attitude of our staff.We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis RodisHotel Manager

8/10 – Gut

silvana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property … great Buffet … rooms need an update .
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 12. Okt. 2023
Dear Silvana,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. All your comments have been noted, as we constantly work to improve our services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Anna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Beautiful property- managment not good- day to day staff very sweet- cleanliness poor- they asked my driver on 2 occasions where I was going??? This is unfathomable!!! Amenities in poor condition
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 12. Okt. 2023
Dear Anna,We would like to thank you for your preference in Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts.On behalf of our Resort kindly accept our apologies for not providing you the high standard of hospitality which is the general norm of Grecotel Cape Sounio.As our main purpose is to exceed the expectations, it deeply sadden us to know that we did not manage to do so in every aspect of your stay.In our effort to continuous improve our services, we do pay attention on every single word of our guests. Having said that, we would like to ensure you that your valuable comments have been noted and either procedures are immediately adjusted where feasible or a long term plan will be organized in case structural changes are needed. Despite the unfortunate events that you mention, we truly hope that you would give us the opportunity to welcome you again in our Resort, to see all the improvements made based on your valuable words. Yours respectfully,Antonis RodisHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic hotel resort
Beautiful location. Expensive. Great staff
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 12. Okt. 2023
Dear Jan ,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

8/10 – Gut

mrs karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 2. Okt. 2023
Dear Mrs. Karen,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff, location and food were excellent! Room needs update. Bed was very uncomfortable. Bath fan was broken and squeaky. Told them after first night but was not fixed. The grounds were really nice. The view of the Temple was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 29. Sept. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. All your comments have been noted, as we constantly work to improve our services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Michael, Fort Lauderdale

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 6. Okt. 2023
Dear Michael,We would like to thank you for the excellent evaluation regarding your experience at Grecotel Cape Sounio.We always strive to keep our guests pleased since our main asset is the sincere, warm hospitality trying to accommodate all guests’ requests and we are glad that ,based on your evaluation, to know that we have achieved that.We are looking forward to welcoming you back at your next visit to Athens.Best Regards,Antonis RodisHotel Manager

10/10 – Hervorragend

constantine, hunt valley

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 6. Okt. 2023
Dear Constantine,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio.Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services.We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens.Warmest Regards,Antonis RodisHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Kendra, Newark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms were phenomenal!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 9. Sept. 2023
Dear Kendra,We would like to thank you for taking the time to share the evaluation of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Vassie

Gut: Sauberkeit
Room, service and natural beauty amazing
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 4. Sept. 2023
Dear Vassie, We would like to thank you for your preference in Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts. We would like to thank you also, for the wonderful feedback regarding your recent experience with us. Your nice words, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. Receiving positive comments like this, is a great boost to our overall functioning and morale and we truly appreciate your recognition.We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Best Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

isel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 14. Aug. 2023
Dear Isel, We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
The property overall was beautiful but the room we stayed in was very outdated and the bathroom needed to be gutted. The bath did not drain properly and the outlets did not work at all. There was also no vent or air conditioning in the bathroom. The shower head was placed at a low angle making impossible to take a shower. This hotel should not be rated 5 star.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 25. Juli 2023
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to write and share your review of your experience in Grecotel Cape Sounio. As our main purpose is to exceed the expectations, it deeply sadden us to know that we did not manage to do so in every aspect of your stay. All your points are a treasure for us and we would like to emphasize on the attention we trully pay. Thus, it is critical for us to collect all the necessary details on the correction of those and since the nature of the topic demands structural changes, a plan of action will be shortly completed. We would like to thank you also for the positive comments concerning your overall stay. Apart from any unfortunate event, we truly hope that you would give us the opportunity to welcome you again in our resort to see all the improvements made based on your valuable words. Warmest Regards, Antonis RodisHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Karim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 6. Aug. 2023
Dear Karim,We would like to thank you for your feedback regarding your recent experience at Grecotel Cape Sounio.Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services.We are looking forward to welcoming you again at you next visit to Athens.Kind Regards,Antonis RodisHotel Manager

6/10 – Okay

maan

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 6. Aug. 2023
Dear Maan,We would like to thank you for your feedback regarding your recent experience at Grecotel Cape Sounio.We regret the fact that your experience did not meet your expectations in every aspect of your stay.Your comments will be more than valuable for us to investigate and take the necessary actions to correct this negligence immediately.Apart from any unfortunate event, we are looking forward to welcoming you again at you next visit to Athens and we are sure that your next accommodation in Cape Sounio, will leave you only memories of relaxation, great food and excellent service.Kind Regards,Antonis RodisHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Katherine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel. Beautiful grounds beach and pool. Excellent service. Appreciated the big suite so my family of four was comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager Grecotel Cape Sounio am 5. Juli 2023
Dear Katherine,We would like to thank you for choosing Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts,for your holidays.It was a pleasure to have had you with us and hotel's mangement and staff thank you for investing the time to share your review with us and other travelers. We are also very proud that you highlighted our services which indeed is a ritual to us and what helps us distinguish. .Once again, we appreciate you taking the time to write us a review. We all look forward to welcoming you back. Warmest Regards,

10/10 – Hervorragend

Jim

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager Grecotel Cape Sounio am 4. Juli 2023
Dear Jim,We would like to thank you for your preference in Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts. We appreciate for taking the time to post an evaluation about your experience with us.It is particularly warming to know that our efforts to provide a superior service and hospitality are being recognized.We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort soon.Warmest Regards,Antonis RodisHotel Manager

8/10 – Gut

shmuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was average
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 3. Juli 2023
Dear Shmuel, We would like to thank you for taking the time to write and share your review of your experience in Grecotel Cape Sounio. As our main purpose is to exceed the expectations, it deeply sadden us to know that we did not manage to do so in every aspect of your stay. As we constantly work to improve our services, we would be more than grateful if you could share your direct and more detailed feedback with us. We truly hope that you would give us the opportunity to welcome you again in our Resort. Warmest Regards,Antonis Rodis Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Kim

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager am 21. Juli 2023
Dear Kim, We would like to thank you for taking the time to write and share your wonderful review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive valuation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards,Antonis Rodis Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had an amazing stay and I highly recommend this hotel. It has great value for money and the hotel were great at upgrading us to a very large room with amazing views. Hope to come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager Grecotel Cape Sounio am 16. Juni 2023
Dear Guest, We would like to thank you for your preference in Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts. We would like to thank you also for the positive comments concerning our service and facilities. We are so pleased you noticed the small details and that they made a positive difference in your stay. This is the main purpose of our people and it is of great importance when is appreciated. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort at your next visit to Athens. Warm Regards, Antonis Rodis Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Svetlana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had such a wonderful stay. We got upgraded due to Expedia Gold Membership Status which was a very nice surprise. Strawberries and Prosecco we’re also waiting in our room - another lovely gesture. Service is we polite and attentive. Breakfast was plentiful and very tasty. The room was ever so slightly dated but nothing I couldn’t look past. Shower had brilliant water pressure and the bed was very comfortable. The property itself is stunning and the area around the pool simply gorgeous. How many hotels are there where you can see the Temple of Poseidon while swimming in the pool?! Private pool with another gorgeous view of the temple isnt to be missed either. View from the terrace is also amazing. Would not hesitate to go back; in fact, we already booked the in-laws a 3 night stay for the autumn.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Antonis Rodis Hotel Manager Grecotel Cape Sounio am 10. Mai 2023
Dear Svetlana,It was a pleasure to have had you with us and hotel's mangement and staff thank you for investing the time to share your review with us and other travelers.We are also very proud that you highlighted our services which indeed is a ritual to us and what helps us distinguish. Rest assured that your compliments have gladly been shared with the entire team as they are a great reward to our efforts.Once again, we appreciate you taking the time to write us a review. We all look forward to welcoming you back. Warm Regards