Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Best Western Hotel du Lac Dunkerque

3 out of 5
Best Western Hotel du Lac Dunkerque
2 RUE DU LAC, Armbouts-Cappel

Bewertungen

8,2

Sehr gut

42 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
35 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Inge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
“Militär Akademie” überproportional im Haus vertreten, irritierend. Gebǎude wirkt außen unansehnlich und in die Jahre gekommen, teilweise ungepflegt. Zimmer klein. Nähe Schnellstraße sehr laut. Park und See drumherum schön. Restaurant und Frühstück gut!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Dietmar

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Freundlicher Personal, gutes Frühstück, etwas abseits,etwas abgewohnt,Tlw. Militärinterkunft, wlan aber ohne Internet
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Günter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück für diese Kategorie eher ungenügend. Rühreier extrem weich und bacon eher lasch. Ansonsten die Auswahl sehr übersichtlich. Definitiv keine 16 € pro Person wert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Le service commercial am 18. Aug. 2022
Hallo Günter. Vielen Dank für Ihren Kommentar, Ihre Meinung ist sehr wichtig, um die Qualität unserer Dienstleistungen zu verbessern. Wir freuen uns auf Ihren Besuch in unserem Hotel. Herzlich, Der kommerzielle Service

10/10 – Hervorragend

Nicole

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Sales department am 7. Juli 2022
Sir, To follow up on our misunderstanding with the reservation, Expedia (same group as Hotels.com) explained to us that it was not possible to delete your rating despite your complete satisfaction. We allow ourselves to attach below your comment that you had sent by email. Thanking you, cordially "Thank you very much If i can leave a review it is 10/10 Breakfast and room was amazing. I enjoyed it Hotels.com booking failed. Not you. David Trupe"

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and the hotel itself were excellent. Breakfast was amazingly delicious, as was the dinner. Walking outside at the lake was very relaxing. A short drive into anywhere you want to go in Dunkirk was very easy
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Justine LEFEBVRE Executive Assistant am 13. Mai 2024
Dear William,First of all, we thank you for your interest in our Best Western Hôtel du Lac establishment.On behalf of our entire team, I would like to thank you for sharing your experience online and with us.We hope to be able to welcome you during your next stay in Dunkirk :) If we can provide you with any help, do not hesitate to contact us at 03.28.60.70.60.Your satisfaction is our priority.Sincerely.

6/10 – Okay

Olivier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
séjour froid er bruyant
Chambre bruyante (beaucoup de militaires présents à l’hôtel) et froide : le gérant limitant la puissance et le temps de chauffage !
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Sylvain

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lindsay

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jean Marc

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Margot

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was tiny but nicely decorated and very clean. Plenty of sockets and charging points. Staff very helpful and friendly. Nice location with lake and park behind.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Valérie

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Yohan Premier De Réception am 23. Sept. 2023
Bonjour Madame,Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour dans le Dunkerquois.Cependant, nous sommes assez surpris de votre retour. En effet, nous n'avons eu aucun problème qui nous a été signalé lors de votre séjour.Je me permets donc de vous enjoindre à nous recontacter directement afin de faire le point sur votre séjour et trouvé une solution as vos problèmes.Dans l'attente de vous lire,Yohan Premier De Réception.

10/10 – Hervorragend

jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Western Hotel du Lac Dunkerque.
Located by a beautiful lake it's the perfect place to stay especially if you're enroute bact to the UK via Calais. All the staff are warm and friendly, food is exceptional. They have a lovely outside dining area - perfect for alfresco eating !
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Louis

Gut: Personal & Service
Bel hotel en dehors de la ville mais ..pas de climatisation dans les chambres ! Petit déjeuner OK. Personnel très accueillant. Propreté: OK. Militaires occupant une partie de l'hotel. Parking gratuit. Peu de bruit.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Trine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt ophold i rolige omgivelser..
Søde og venligt personale. Der var både hjælpsomme og imødekommende. Super lækker salat dressing.... To dream about... Til aftens maden. Lækker morgenbuffet som ikke manglede noget alt i alt en god oplevelse...
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Bo Kåre

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Anne Seeberg

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Anne Seeberg

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Matt

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

RONALD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel restaurant food selection was rather limited. The staff was excellent, and we received very good service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

Vicki

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Meget larm tidligt om morgen, kedeligt og koldt værelse. Morgenmad ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Perrault Jean-Michel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Séjour à Calais
J'ai demandé à changer de chambre, juste au-dessus des cuisines avec un bruit de soufflerie (ne vous inquiétez pas le bruit s'arrête à la fin du service du soir) malheureusement elle s'arrête tard le soir et reprend tôt le matin, nuit très courte , dommage car l'endroit est sympa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Janet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
We thoroughly enjoyed our stay at this hotel. The staff were lovely and the breakfast was excellent. It is an amazingly quiet place to stop next to a lake and very convenient to catch the ferry back to the U.K.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

4/10 – Schlecht

ole

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestilte hotellet pga. søudsigt. Men til trods for at der ikke var mange gæster på hotellet kunne vi ikke få med udsigt. Dårligt morgenmad med dårlig service. Personalet var mere optaget af at stå og skændes. Det eneste positive var den unge mand i receptionen som hjalp med deres wifi
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Clive

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Ghyslain

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Stuart

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Luke, Worksop

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dishonest people at the front desk
Horrible service. Been there several times (because the location is beautiful) but every time the lady at the register is trying to make us pay twice the amount of our stay! We are reserving with hotels.com and, though it is visible to their systems that we have already paid, the employee is asking us to repay the full amount! This time she also asked us to pay the city tax for a child and when we told them that children do not pay city tax she said that she did not know it (lack of professionalism? ill will?). The hotel is very nice but the service at the front desk is very very dishonest. It is a pity really. Also, an employee at breakfast suddenly burst into tears saying: "Why are they accusing me of everything...". I believe her -it must be a nasty working atmosphere. And most of all -the level of dishonesty in trying to extract money! Unbelievable!!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Ian, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food - both dinner and breakfast - very good indeed for a relatively cheap hotel. Waiting staff fairly useless, partly because of poor English. My main course at dinner was not what I ordered (however, it was very good) and my second glass of wine was not the same as my first (and it was terrible). Room comfortable and fine for a one-night stay, but it was very small.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Le service commercial am 9. Sept. 2022
Hello, sir. Thank you for your comments, your opinion is very important to us. We wish to apologize for the inconvenience caused, we will do what is necessary so that this does not happen again. It will be with pleasure to see you again in our establishment in order to make you enjoy a better quality of service.Sincerely,The commercial department

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A comfortable and pleasant stsy
We found the staff very friendly and helpful. The food in the restaurant for evening meal was lovely. Our only minor gripe was that the room didn’t have air conditioning and due to its view over the lake it was in direct sunshine so was very warm.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Le service commercial am 1. Sept. 2022
Hello Scott. The whole hotel team thanks you for your kind comment, your opinion is very important to us. However, we apologize for the inconvenience caused by the heat, your comment will be taken into account. It will be a great pleasure to see you again in our establishment.Sincerely,The commercial department

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Le service commercial am 1. Sept. 2022
Bonjour Jacqueline. Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laissez votre avis. Ce sera avec grand pliaisir de vous revoir dans notre établissement.Cordialement

8/10 – Gut

Anders Jørgen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Le service commercial am 18. Aug. 2022
Hej Anders, vi takker dig for din gunstige mening. Det vil være med glæde at byde dig velkommen igen på vores hotel. Hjerteligt, Kommerciel service

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Le service commercial am 18. Aug. 2022
Hello, we thank you for your favourable opinion. It will be a pleasure to see you again in our hotel. Sincerely, The commercial department

8/10 – Gut

Ronny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ligging super naast meer
We verbleven 1 nacht. We kregen een mooie kamer op het gelijkvloers. Alles was proper en netjes. Personeel was heel vriendelijk. Mooie omgeving naast een meer. Was leuk voor wandelingen met de hond. Het eten in het restaurant was lekker maar de menu was beperkt. Het ontbijt was gevarueerd en lekker. We keren daar graag terug.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Le service commercial am 18. Aug. 2022
Hallo Ronny, het hele hotelteam bedankt u voor uw warme reactie. Het zal met groot genoegen zijn om u weer te zien in ons etablissement, u en uw schattige hond. (De foto's zijn geweldig) Hoogachtend, De commerciële afdeling

8/10 – Gut

Pernille

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Mark

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Le service commercial am 25. Juli 2022
Monsieur, Nous vous remercions pour votre note sur Hotels.com/Expedia. En espérant vous accueillir à noveau au Best Western Hôtel du Lac Dunkerque. Bien cordialement, le service commercial

10/10 – Hervorragend

Lars

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Le service commercial am 25. Juli 2022
Monsieur, Nous vous remercions pour votre note sour Hotels.com/ Expedia. En espérant vous accueillir à nouveau au Best Western Hôtel du Lac Dunkerque. Bien cordialement,le service commercial

10/10 – Hervorragend

Julian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Le service commercial am 25. Juli 2022
Monsieur, Nous vous remercions pour votre note sour Hotels.com/ Expedia. En espérant vous accueillir à nouveau au Best Western Hôtel du Lac Dunkerque. Bien cordialement,le service commercial

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

How can people rate this hotel excellent?
Advert stated secure on site parking which is one reason I chose this hotel. It was not! One compound with gates which weren't locked with army trucks, themselves a security issue. Advert also stated hotel on one level. It is not! Superior room? So small that the door opens outwards!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Le service commercial am 25. Juli 2022
Sir, Thank you for taking the time to comment on your stay at the Hotel. We are sorry that we did not meet your expectations and we take your comment into account. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Franck

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Le service commercial am 15. Juli 2022
Monsieur, Merci pour votre note sur Hotels.com / Expedia. Nous sommes ravis de savoir votre entière satisfaction! Cordialement,

4/10 – Schlecht

Aikaterini

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very good hotel - extremely poor customer service!
The hotel is very nice, overlooking a beautiful lake. We are going there regularly. But honestly, the customer service is extremely bad: they keep on asking us to pay extra the breakfast even though we have paid it already in the site!! Yesterday I told them clearly: "If I can see that I have paid for it why are you not seeing it?". They have done this 3 or 4 times, on one occasion we double-paid it (and had to go through a long procedure to get the 2nd payment back). They are also not keen to print out a couple of pages (told me that they were out of ink...). In general, good stay but the hotel managers should really look into the payment issues -it is not normal that EVERY TIME there is a misunderstanding!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Sales department am 19. Mai 2022
Sir, Thank you for taking the time to comment on your stay and inform us of your dissatisfaction with this issue of payment. The complexity of the tariff codes requires us to question you in order not to make mistakes. Your reservation was made with a code subject to another code with a % reduction. We're sorry about that. Sincerely,

4/10 – Schlecht

Deborah

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

Maurizio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Discreto
Soggiorno di lavoro, la struttura è strategicamente posizionata vicino ad un lago e all’ingresso autostradale, molto comoda, Poco comoda la stanza che, purtroppo mi sono scelto da solo on-line ma, non mi aspettavo una camera così stretta che non riesci nemmeno a girarti, oltretutto con i prezzi che hanno… La notte certe volte non si riesce a dormire perché il piano di sopra è abitato da militari, e fanno rumore
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Le service commercial am 19. Mai 2022
Signore, Ci scusiamo per la tua delusione per le dimensioni della camera. Eri decisamente in una stanza singola. Abbiamo 3 dimensioni della stanza. Spero di rivederti all'Hotel du Lac! Cordiali saluti,

8/10 – Gut

Benoît

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021