Lounge

Bewertungen von Jumeirah Capri Palace

5 out of 5
Jumeirah Capri Palace
Via Capodimonte, 14, Anacapri, NA

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

105 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
20 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Capri ist toll und das Jumeirah exzellent!
Hervorragende Bar und exzellentes Michelin Restaurant, auch der Pool lädt zum Verweilen ein! Capri ist generell Fussgänger-freundlich und sicher einen mehrtätigen Besuch wert! Das Jumeirah hat hierzu eine tolle und ruhige Lage, auch an kleinen Geschäften mangelt es in der Umgebung nicht.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschöne Lage, absolut saubere und gepflegte Anlage, ausgezeichnete Küche und Service, hochprofessionelle Mitarbeiter
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von carmen am 17. Aug. 2021
Thank you for choosing Capri Palace for your stay and thank you for taking the time to give us your lovely feedback. The compliments to the staff will be passed on and we are looking forward to offer you another exquisite experience next time on the Blue Isle. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Nicole , Kiel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in Anacapri !
Vielen Dank für den schönen Aufenthalt im Hotel. Immer wieder toll den Servie und das Hotel zu geniessen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

10/10 – Hervorragend

JOSE ABEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
amazing service from all the staff. Great location in less crowded anacapri. Beach club restaurant has great food but is overly expensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mauricio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
muy buen servicio, muy recomendable, el spa no se me hizo acorde
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional quality throughout.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tamir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location. Wonderful staff and service!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Bruna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing service and food!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Farahnaz

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our third time at this hotel. We had a great time overall but they have to pay more attention to the condition of the rooms. There was a water dripping sound in our room very annoying in the middle of the night and they changed our room and the new room was bloody cold and the air conditioning was not working properly to turn it off. Breakfast was great and the restaurant at the roof top was good. Spa was nice and we enjoyed our stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

paul

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Harman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Gregory, whitestone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful place with amazing service. The food and pastries at the Il Riccio were also great! Highly recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel with fantastic service. Highly recommend this hotel in Anacapri. Zuma on the rooftop is a nice addition. Beautiful pool and great breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Brankica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Masato

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
大変素晴らしいオモテナシを頂きました。次回のカプリ島もカプリパレスで決まりです♪
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Michelle

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Capri Palace Jumeirah am 11. Aug. 2023
Dear Michelle,Warm greetings from Capri Palace Jumeirah. We hope this message finds you well.Firstly, we would like to express our sincerest appreciation to you for having chosen Capri Palace Jumeirah as your preferred residence during your recent visit to the Island of Capri. We would also like to thank you for having taken the time to share your experience.We value your kind patronage; therefore, we were deeply concerned to read that your overall stay did not meet your expectations. This is certainly not representative of the level of service we strive to achieve and are renowned for.Apologizing for any inconvenience, we hope to have a fresh opportunity to welcome you back at Capri Palace Jumeirah to demonstrate our commitment to excellence.Best regards,Capri Palace Jumeirah's Guest Relations Team

8/10 – Gut

dong

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

abdul hassan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is very friendly
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

jacob

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Five star hotel in Capri! Service = 10/10 Property = 10/10 Highly recommend!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Luciana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely amazing stay at the Capri Palace! All staff are charming in particular Roberto who assisted us with care and consideration around the pool. This is a beautiful hotel with amazing facilities- a total gem!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Catherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Heather

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A very disappointing experience
Unfortunately we were returning to the Capri Palace after many years and we were not told that our 3 nights were the last before they closed for season. The hotel was cold, our suite was not at 5 star level with the basics in need of repair, the water in the shower was not hot and there was hammering through the night outside our room, the spa closed early one evening with no notice, the housekeeping did not replace basics like tissue or toilet paper and as we were having breakfast the last day of our stay, staff were cleaning out the hotel as we were still staying there as guests. It was the most disappointing experience. The management did offer some adjustment after my husband discussed all the issues and he did apologize.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Clarisel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

4/10 – Schlecht

YOSHINAO

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

Natalie

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible service, beautiful pool and bar area.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

2/10 – Ungenügend

Aleczander

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely beautiful property. Spacious, clean beautiful rooms. Superb service. Above and beyond service staff. Wonderful property - definitely would recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Ermanno Zanini am 15. Juni 2022
Dear Alexander, Warm greetings from Capri Palace Jumeirah! Firstly, allow me to express my sincerest appreciation to you for having chosen Capri Palace Jumeirah as your preferred residence during your recent visit to the Island of Capri. I would also like to thank you for having taken the time to share your precious comments. We are delighted to read that your overall stay with us was enjoyable. It is truly wonderful to read positive feedback, especially your kind recommendation and recognition towards our rooms, services, property and staff. I look forward to sharing your feedback with the whole team, as I am sure it will further encourage them to fulfil our mission to deliver service beyond expectations, thus making every stay memorable. Thank you, once again, for choosing to stay at Capri Palace Jumeirah. We look forward to welcoming you back again in the future. With kind regards, Ermanno Zanini General Manager del Capri Palace Jumeirah & Burj Al Arab, Regional Vice President Southern Europe Jumeirah Group

10/10 – Hervorragend

ERIC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top !!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Ermanno Zanini am 15. Juni 2022
Dear Eric, Warm greetings from Capri Palace Jumeirah! Firstly, allow me to express my sincerest appreciation to you for having chosen Capri Palace Jumeirah as your preferred residence during your recent visit to the Island of Capri. I would also like to thank you for having taken the time to share your precious comments. We are delighted to read that your overall stay with us was enjoyable. It is truly wonderful to read positive feedback such as yours, which further encourage us to fulfil our mission to deliver service beyond expectations, thus making every stay memorable. Thank you, once again, for choosing to stay at Capri Palace Jumeirah. We look forward to welcoming you back again in the future. With kind regards, Ermanno Zanini General Manager del Capri Palace Jumeirah & Burj Al Arab, Regional Vice President Southern Europe Jumeirah Group

10/10 – Hervorragend

christopher

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Meredith

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stunning property in Anacapri. Beautiful suites with all the amenities, self closing blinds, dyson dryers etc. Very friendly staff and concierge, who will help with any travel request (ex ferries, trains, shuttle)
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Valerie Starr, LAKE SHERWOOD

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was an amazing hotel with incredible service. Hotel bar was perfect for sunsets, the breakfast was divine and the location was unbeatable.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Farahnaz

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Mariushka

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is an absolute palace! Our stay was way too short to enjoy this hotel AA much as we wanted. However, we had the most amazing spa treatment/experience! Clara was incredible and everyone within the staff! It’s a hidden gem! Definitely coming back!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von carmen am 4. Sept. 2021
What a pleasure to read about your satisfaction regarding our property and our spa treatment! Cannot wait to welcome you again to surprise you once more and let you live another special experience! With our very best regards,

10/10 – Hervorragend

Alfredo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous hotel with great food. Excelent staff, specially Antonio the barman.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Shimshon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paradise
Perfect hotel with very high hospitality enjoyed it .
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von carmen am 6. Juli 2021
Thank you for choosing Capri Palace for your escape and thank you for taking the time to give us your lovely feedback. From all of us we send our sincere regards and we hope we will be welcoming you soon again.

10/10 – Hervorragend

JEAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent and friendly customer service in a beautiful hotel. So glad we chose Anacapri rather than Capri Town as it is much more peaceful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best hotel I have stayed in . My wife and I returned to capri and decided to stay at the Capri Palace again ( our last stay was October 2017). Everything was perfect once more. Yes it can be expensive for drinks etc but we are out exploring most of the day. Staff are all excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Carmen am 15. Okt. 2019
Many many thanks for sharing your joyful feedback with us but especially for having chosen the Capri Palace once again. There is nothing better than to receive compliments from our guests regarding our staff. We would be pleased to welcome you again in the next future and try to surprise you more and more! Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Semplicemente meraviglioso sicuramente nella top 10 delle strutture più belle al mondo per organizzazione e location.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von carmen am 19. Okt. 2019
Leggiamo con grandissimo piacere del suo entusiasmo per la sua recente esperienza al Capri Palace e le siamo molto grati per le parole di elogio nei nostri confronti . Augurandole uno stupendo fine settimana, La salutiamo cordialmente.

10/10 – Hervorragend

Petra Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice hotel, very kind staff, attentive, friendly and helpful. the property is expensive but you get a luxury experience. the service is very dedicated, the hotel is spotless, breakfast is a real treat. we were very happy and can only recommend the hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Carmen am 17. Okt. 2019
Dear Ms Petra, we wish to thank you so much for sharing your great feedback in particular for the nice comments regarding the staff. We all appreciate it so much. We all look forward to welcoming you again and we thank you for the enthusiasm you are able to transmit with your nice words. With our very best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von carmen am 17. Okt. 2019
Many, many thanks for having chosen the Capri Palace! We all hope we will have soon the pleasure of welcoming and assisting you again. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic service all around
We have stayed at many luxury resorts but rarely before experienced this fantastic level of attentive service. Everything, from reception to housekeeping to pool service was perfect. Not to mention L’Olivo the two star restaurant. And the breakfasts. I could go on and on. You can not be in a better location in Anacapri. Splurge on a sea view room if you can.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von carmen am 17. Okt. 2019
Cheery Greetings from ther Blue Isle! We can hardly find the right words to thank you for this special feedback. It is so good for us to have such an important confirmation from your side, that is the important role we had in bringing the whole experience together. We are also glad you have enjoyed our Restaurant and the staff assistance. We all look forward to welcoming you soon again and we thank you once more for your fantastic support! With our very best regards,

10/10 – Hervorragend

John R.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Gin is Up
Beautiful hotel with lovely service. The bar is world class and rivals London’s best. One of the best gin selections on the planet. I highly recommend the facility and the service. We made a last minute decision to extend what was a terrific stay in Capri. The Hotel only added to our experience!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von carmen am 17. Okt. 2019
Dear John, What a pleasure to read about your satisfaction regarding our property and our services! All the staff wish to thank you for the kind appreciation. We are all really pleased we managed to let you experience a positive stay with us. We all look forward to welcoming you soon and we send our kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
The hotel and the service provided was faultless. Perfect location to explore Anacapri.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von carmen am 17. Okt. 2019
We are so pleased to read about your positive feedback! We are glad that you liked the quietness of this special location too! We hope we will be able to welcome you soon. A grateful and sincere thank you from all of us! Warmest regards