Außendetails

Bewertungen von Zoku Amsterdam

4 out of 5
Zoku Amsterdam
Weesperstraat 105, Amsterdam

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

382 von insgesamt 490 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
79 von insgesamt 490 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 490 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 490 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 490 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Zoku Amsterdam am 24. Aug. 2021
Hi Sebastian, Many thanks for your incredibly high rating! We cannot thank you enough and hope to welcome you again soon :) Cheers, Ines

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Personal, leckeres Frühstück, genüssliche Zimmer mit gemütlichem Bett und alles in allem sehr sauber!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Steffie am 15. Juni 2021
Hi there, thank you for the great feedback! We are happy to hear that you enjoyed your stay and the breakfast. Looking forward to welcome you back with us! Cheers, Steffie

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Christina am 26. Dez. 2020
Hi there! Thank you for your awesome review and for sharing the love! Hopefully, we can welcome you back at Zoku another time :) Cheers!

8/10 – Gut

Marion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Junayra Tromp am 11. Sept. 2020
Hi Marion, Thank you so much for taking the time to give us a rating! We are glad to see that you had a good time here at Zoku. We would love to know how we could've made your experience even better :) Cheers, Junayra

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Zimmer, gute Lage, ist etwas Besonderes!
Sehr gute Lage, super schöne und saubere Zimmer. Mega-hippe Lounge. Die Mitarbeiter sind sehr nett und hilfsbereit, leider dauert das Frühstück wirklich lange. Alles in allem wirkt in der Lounge/Restaurant alles leicht unkoordiniert. Trotzdem ist das Hotel sehr zu empfehlen, insbesondere wenn man ein größeres Zimmer braucht. Das Bett ist nur über Stufen zu erreichen, wir fanden es aber angenehm!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Anna am 27. Juli 2020
Hi there, Vielen Dank für ein tolles Feedback! Schön zu hören, dass Ihnen unser Design und die ganze Einrichtung so gut gefallen hat. Wir freuen uns zu hören, dass Sie die Atmosphäre genossen und gut mit unserem Team verbunden haben :) Es tut mir sehr leid zu hören, dass wir Ihre Erwartungen an das Frühstuck nicht erfüllt haben :( Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüssen zu dürfen! Cheers, Anna

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehme Atmosphäre. Sehr freundliches Personal. Kein gewöhnliches Hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2020
Antwort von Anouk am 16. Juli 2020
Hello there! Thanks a million for your kind words :) We're happy you had such a great time with us and enjoyed your stay. Don't be a stranger! Cheers, Anouk

10/10 – Hervorragend

Alex, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very efficient well designed and modern hotel. A bit like muji of a hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Anna am 13. Jan. 2020
Hi Alex, Thanks a lot for your feedback and for 5* score! We're very happy to hear you enjoyed your stay with us :) Hope to see you back again soon! Cheers, Anna

8/10 – Gut

Susann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Anouk am 27. Aug. 2019
Hi Susann, thanks for your review! Glad to hear you had a good stay. I hope we'll see you again some time! Cheers, Anouk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Unterkunft in guter Lage, sehr gutes Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Anouk am 8. Juli 2019
Hi there! Thanks so much for sharing these kind words. It's very rewarding to hear you enjoyed your stay so much :) We hope to welcome you again soon! Cheers, Anouk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Anouk am 8. März 2019
Thanks for the 10 out of 10! Happy to hear you enjoyed your stay :) We hope to see you again soon! Cheers, Anouk

10/10 – Hervorragend

Lina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist ein Erlebnis an sich. Sehr leckeres Frühstück, perfekte Lage, das Team ist jung und freundlich, aber die Aufenthaltsräume in der oberen Etage - so etwas haben wir noch nie erlebt! Man möchte eigentlich gar nicht raus.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von The Zokus am 24. Okt. 2018
Thank you for the amazing review, Lina! :) Glad you had a good experience with our space. Swing by whenever you're in town! Our door is always open. :) Cheers,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von The Zokus am 17. Aug. 2018
Hi there! Thanks for much for the perfect rating :) We greatly appreciate your support and hope to welcome you back anytime you find yourself in the neighborhood. Cheers, The Zokus

10/10 – Hervorragend

Mr., Isny im Allgäu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beste Hotel in Amsterdam
Top Service, Leckeres Essen, Sehr hilfreiches und nettes Personal, Wundervolle Aussicht von den Terassen, Wunderschöne Zimmer! Wir haben unseren Aufenthalt sehr genossen und kommen gerne wieder :)
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von The Zokus am 10. Aug. 2018
Hi there, Just wanted to say thank you for taking the time to post a review and share these photos from you Zoku experience! We're super happy that you enjoyed our innovative and unique concept. Feel free to come back anytime you're in Amsterdam, our door is always open! Cheers,

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne!!! EMPFEHLUNG
Sehr stylisches Hotel & absolut Empfehlenswert!!! Die offene Küche ist ein Traum...
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Zoku am 1. Juni 2018
Thank you so much for this lovely review, Daniel. We hope to see again very soon! Have a lovely Friday! :-)

8/10 – Gut

Bernhard

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nennt sich selbst trendy und cool
Laut Forbes Magazin "the most trendy hotel". Aber ein bisschen weniger "cool" und "trendy" würde gut tun. Sehr nettes und sehr freundliches Personal, aber Einchecken, Frühstück ordern etc. nur über das ipad an der Wand ersetzt nicht einen persönlichen Empfang oder ein ausgedehntes Frühstücksbuffet. Dass man das Gedeck nach dem Essen selbst wegräumen muss, mag cool sein, aber dem Preisniveau nicht entsprechend. Das Zimmerservice war von 3 Nächten nur 1x und das nur rudimentär existent. Abschließend: Trotz sehr freundlichem und nettem Personal und eines netten Loungebereiches auf dem Dach werde ich das Hotel nicht mehr besuchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Anouk am 22. Mai 2018
Hi Bernhard, thanks a lot for your kind comments and honest feedback. We appreciate it! Since Zoku is mostly designed for longer stays we really encourage our residents to feel at home, hence the many self service aspects. We get that this may not be for everyone, but hope that you still enjoyed your stay with us. Cheers, Anouk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018
Antwort von Anouk am 16. Mai 2018
Thanks so much!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Genial, mit offenem rooftop, was das erste foto eigentlich zeigen soll, ist ein glasgang seitlich offenen bereiche im 6ten stock. Lofts sind genial eigerichtet, kein nerviger tägl. Zimmerservice den gei zwei Nächten auch keiner braucht. Alles digital, check in&out und auch alles andere....
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Anouk am 20. März 2018
Wow! Thanks so much for your incredibly kind words :) Awesome to hear you felt right at ease here at Zoku and enjoyed the concept. Hopefully we'll meet again on your next visit to Amsterdam! Cheers, Anouk

10/10 – Hervorragend

David, Aargau, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, hat alle Erwartungen übertroffen
Die Zimmer sind der absolute Hammer und in Ihrer Art wohl einmalig: Über eine herausziehbare Treppe gelangt man ins Bett auf einer Galerie. Absolut trendy und innovativ eingerichtet. Auch das Rooftop-Restaurant und die Terasse sind sehr toll gemacht. Frühstück ist super! Das Hotel verfügt über einen Schliessfachraum und sonstige kleine Highlights, die sich sehen lassen können! Alles in allem kann ich dieses Hotel nur empfehlen, es macht den Trip nach Amsterdam zu einem richtigen Erlebnis in lockerer und unkomplizierter Atmosohäre. Dieses Hotel ist ein super Kontrast zum sonstigen Einheitsbrei. Die Mitarbeiter sind mega nett und hilfsbereit. Einziger Kritikpunk sind die Haare unter der Matratze, das war etwas schade. Shampoo mit Pfeffer-Aroma müsste auch nicht sein :-)
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Anouk am 8. Jan. 2018
Hi David, thanks a million for all these kind words and for the time you spent sharing them! Amazing to hear you could only recommend and we look forward to meeting you again :) Cheers, Anouk

8/10 – Gut

Susann

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Thanks for the review Susann! Anything we could have done to deserve 5 stars? Please feel free to share your feedback with us :) Anouk

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in entspannter Atmosphäre
Angenehmer Check-In/Check-Out. Parkplatzmöglichkeit. Funktionale, schöne Zimmer. Unmittelbar zentral gelegen! Top!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Darryl am 30. Okt. 2017
Hi there! Thanks so much for the great review. We hope to see you back again soon. Cheers, Darryl

10/10 – Hervorragend

Natalie, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fancy Hotel mit super bequemen Betten
Personal ist super freundlich und Zimmer toll ausgestattet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Darryl am 27. Okt. 2017
Hi Natalie, Wow, thank you so much for the great review! We are so stocked you loved Zoku as much as we do. We hope to see you back again soon. Take care, Darryl

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes hotel
Super Leute. Super Zimmer. Ich würde wieder hingehen
Antwort von Anouk am 2. Sept. 2016
Hi there, Amazing to hear you had a great stay! Thanks for sharing :) Be back soon! Cheers

2/10 – Ungenügend

Carlos

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Too expensive for what it is. Staff is unhelpful.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rachael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Nkiruka Henrietta

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed my stay at Zoku, the thought process and space management is quite impressive. Believe me when I say they thought everything through. It’s a unique one and I will definitely be back whenever I am in Amsterdam. My only downside is that you had to pull your luggage and go all the way to the 6th floor to check in and out, that was quite an inconvenience. Apart from that, loved it.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Our stay was quite nice except for the plumbing repairs which left us with no water for a day. They tried their best to accommodate us but still an inconvenience nonetheless.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Marcia am 1. Nov. 2023
So happy that your stay was rated with 5 stars Nina! Hopefully see you back soon.Cheers,Marcia

10/10 – Hervorragend

Philippa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Marcia am 29. Okt. 2023
Thank you so much for the 5 stars Philippa, we really appreciate it! Cheers,Marcia

10/10 – Hervorragend

JEREMY

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Marcia am 29. Okt. 2023
Thank you for the 10 out of 10 Jeremy, our staff really appreciates it.Cheers,Marcia

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Elisa am 9. Okt. 2023
Hi,Thank you for taking the time to leave this review. Its great to know that you enjoyed your time at Zoku! You are always welcomed back for more delicious food, drinks or another amazing stay. Cheers,Elisa

10/10 – Hervorragend

Adelle

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Cova am 24. Sept. 2023
Hi Adelle,Thank you so much for your lovely review. We are very happy to see that you enjoyed your time at Zoku.We look forward to welcoming you back anytime!Cheers,Cova

10/10 – Hervorragend

Didier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unique and Chill
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Marcia am 25. Sept. 2023
Those are nice words to describe us with Didier, thank you so much :-)Cheers,Marcia

6/10 – Okay

Liz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice but for the size it's not worth the expense
The room was not big enough to warrant a high price. The bed was hard to get out of for the one sleeping by the wall (I have not rated down for this aspect, just saying). The cover for the duvet did not have domes so it hung loose after one sleep - the bed was comfortable. The couch was uncomfortable. No dish cloth to wipe the table or bench - just 2 tea towels. The shower door squeaked badly every time it was closed. The water came out on to the floor after each shower. The shower had good pressure. Plenty of places to store luggage in the room and the table was a bonus. The complimentary drink and outdoor seating is nice to be able to enjoy this drink. The staff we dealt with were friendly and helpful. The photos make the room look bigger than it is - we booked the Grand Loft. I wasn't impressed that they didn't take my money when I booked the room - that was stated on the hotels.com confirmation email - that they were supposed to take my money - not hotels.com. We could have avoided the many discussions which wasted my time on 2 days. Hotels.com told me that they should have taken the money when I booked. Because they didn't do that, I argued that it had been paid (as per my email stating this), wasted a few hours over this. Plus they accidentally took money from the wrong Visa - even though they refunded it straight away, I lost money on the exchange rate for that incorrect transaction. it was an experience I don't wish to repeat.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Marcia am 18. Sept. 2023
Hi Liz, First of all we would like to thank you for leaving a review and the extensive feedback. This really helps with improving our services to make our experiences even better. Thank you for the compliments about the storage, complimentary drinks, terrace and staff. Especially our staff will be very happy to hear this. I am sorry to hear however about some of the other experiences during your stay. We will get into contact with the departments involved to see what we can improve. Again thank you for your feedback. We hope to have you back again to turn your 3 stars in the 5 stars. Cheers,Marcia

10/10 – Hervorragend

Toon, Singapore

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Marcia am 20. Sept. 2023
Amazing that you regard your stay with 5 stars Toon, that makes us very happy to hear :-)

10/10 – Hervorragend

sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful, scandi stylish and perfect touches
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Zoku am 10. Aug. 2023
Hi Sarah,Thank you for taking the time to leave this review. Its great to know that you enjoyed your time at Zoku! You are always welcomed back for more delicious food, drinks or another amazing stay. Cheers,Ylva

10/10 – Hervorragend

Emilio

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Marcia am 16. Aug. 2023
A whooping 5 stars, amazing Emilio! We hope to see you soon. Cheers,Marcia

8/10 – Gut

Sigal

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Marcia am 16. Aug. 2023
8 out of 10, thank you so much Sigal! If you still have some feedback for us we would love to hear it. Cheers,Marcia

10/10 – Hervorragend

Emily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marcia am 2. Aug. 2023
Thank you so much for the 10 Emily, it really helps us :-)

10/10 – Hervorragend

Sandra, Menlo Park

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very cool loft rooms! Friendly staff, very welcoming! Nice common spaces including a roof garden and deck outside the restaurant and bar. Super easy for public transit, outside of the super busy and touristy downtown but certainly within walking distance.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Errico am 22. Juli 2023
Hi Sandra,Thanks so much for these lovely words. We are happy to hear you enjoyed Zoku as much a we enjoyed hosting you.We look forward to your next stay, whether this will be in Amsterdam, Paris, Copenhagen or Vienna.Cheers,Errico

10/10 – Hervorragend

Frederick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic hotel and concept ! Really cool and well managed. Team super nice and attentive. Well done and keep it up
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Errico am 22. Juli 2023
Hi Frederick,Thanks so much for these lovely words. We are happy to hear you enjoyed Zoku as much a we enjoyed hosting you.We look forward to your next stay, whether this will be in Amsterdam, Paris, Copenhagen or Vienna.Cheers,Errico

8/10 – Gut

Yasumasa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marcia am 30. Juli 2023
Thanks so much for sharing your experience with us Yasumasa, we hope to see you back again in the future!Cheers, Marcia

6/10 – Okay

Meredith

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Overall average experience and a bit pricey for what you actually get out of it as a vacationer. Cleaning crew only comes once every three days. Breakfast was 20 euros per person even though we only wanted a croissant and coffee. The rooms are nice and as advertised and the upstairs area is cute. In retrospect, I probably would have preferred this hotel if I was just working or traveling alone rather than vacationing.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marcia am 18. Juli 2023
Hi Meredith, Thank you for taking the time to leave us a review. It makes us happy to hear that you liked the rooms and the upstairs area. We also really appreciate your feedback and will take it with us. Thank you for taking the time to leave us a review once again. Cheers, Marcia

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Love it
Loved it! I stayed in the regular loft and it was perfect. It had everything you could possibly need. The kitchen was perfect, the bed was super cozy, the lounge was great. I loved the whole concept of the place. The “lobby” was on the roof, and stepping out of the elevator you are met with plants and views of the city until you reach the inside work area. It’s open concept is super aesthetically pleasing to the eye. It doesn’t look like a lobby it looks like.. I don’t know but whatever it is, it’s nice and comforting. The staff are particularly helpful and cheery. Their attention to detail was incredible. When they found out that it was my birthday, they wrote me a card and gave me chocolates as a gift. That was a really nice gesture. Overall I loved it and would definitely return!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marcia am 18. Juli 2023
Wow Michelle, what a nice review! It makes us really happy to hear that your stay was a success :-). The detailed review is something our team is very thankful for. Our staff hopes to see you back again somewhere in the future so we can make your stay even better! Cheers, Marcia

8/10 – Gut

HSIU HUA

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Marcia am 2. Juli 2023
Thank you for taking the time to post a review Hsiu Hua! If you still have any feedback for us you can always send us an email. Thank you once again. Cheers, Marcia

10/10 – Hervorragend

Eloise

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marcia am 12. Juli 2023
Dear Eloise, What an amazing review, we will let our team know that you enjoyed your stay so much! Cheers, Marcia

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very convenient location. Right beside a restaurant & a convenience store/grocery store. Beautiful & clean. Everyone very friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Marcia am 18. Juli 2023
Great to hear about your positive experience Ashley. We are happy that you enjoyed your stay and will always have our doors open for you. Cheers,Marcia

10/10 – Hervorragend

Mohammad

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel in a Quite area and close to Amsterdam attractions.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jon Paul am 30. Mai 2023
Thank you Mohammad! It was a pleasure to host you and we hope to welcome you back soon.Cheers,

2/10 – Ungenügend

Mehrdad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Poorly maintained building. Elevator was out during our stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jon Paul am 30. Mai 2023
Dear Mehrdad,Sorry about the elevator, it was unfortunate that it happened during your time with us. Luckily we have 2 elevators and only 2 floors so hopefully you were able to ride up quite quickly.Take care and see you another time!Cheers,

8/10 – Gut

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had trouble finding accommodations in Amsterdam for six days, even for just our first night. It turned out it was the beginning of the King's Day celebrations, so we felt lucky when Expedia provided us with Zoku. The place is very hip, has a great rooftop garden/bar/restaurant, and features well-designed rooms with super-comfortable loft beds and kitchenettes. The downside was that the room was quite expensive; we paid about $400 a night with no breakfast (or parking) included. In addition, the AC/heating wasn't very efficient. Were the weather much warmer, it would have been uncomfortable, especially at night.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Jon Paul am 30. Mai 2023
Dear Daniel,Thank you for your review! We are glad that Expedia put you in touch with us during such a busy period. Hotels were fully booked around that time of the year, we know...We are grateful for the positive comments and the good review, thank you for spreading the love. On the other hand, we have noted your comments regarding the ventilation of the loft and we will be taking a look into it immediately.Hoping to welcome you back soon!Cheers,