Pool

Bewertungen von Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol

4 out of 5

Bewertungen

8,2

Sehr gut

440 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
333 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
130 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
61 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
41 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr saubere Unterkunft und hilfsbereites, höfliches Personal!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sharon Hilferink, Management Assistant am 30. Apr. 2024
Dear Lena,Thank you for taking the time to review your stay.We take great pride in our hotel's cleanliness and it is rewarding to know that this was reflected during your visit. Our team works diligently to ensure our facilities are well-maintained, so your appreciation of the hotel's condition is much valued. Furthermore, we are thrilled that our staff's commitment to providing helpful and courteous service has left a positive impression on you.We eagerly await the chance to serve you again with the same level of service you've come to expect from us.Warm regards,Sharon Hilferink, Management Assistant

2/10 – Ungenügend

Lena

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal unfreundlich und inkompetent
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the Gen am 15. Apr. 2024
Dear Lena,Thank you for taking the time to share your feedback with us.While we are glad you chose our hotel for your stay, we are disheartened to hear about your experience. Our team is committed to providing friendly and competent service, so it saddens us to learn that we did not meet your expectations.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Warm regards,Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the General Manager

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nah am Flughafen gelegen und trotzdem ruhig. Sehr schöne und komfortabele Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sharon Hilferink, Management Assistant am 30. Apr. 2024
Dear Jessica,Thank you for sharing your wonderful experience at Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol.We are delighted to hear that our location provided the convenience you needed during your travels and that you were able to enjoy a peaceful stay. It brings us great pleasure to know that the comfort and cleanliness of our rooms met your expectations, along with the overall condition of our hotel.We look forward to welcoming you back for another serene and comfortable stay in the future.Best wishes,Sharon Hilferink, Management Assistant

6/10 – Okay

Hamed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
schade
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mehrshad

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren sehr zufrieden ☺️
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the Gen am 4. Jan. 2024
Dear Christine,Thank you so much for your positive review.We're delighted to hear that your rooms met your expectations and provided a comfortable stay.We would be delighted to welcome you back in the future for another stellar stay.Wishing you a Happy New Year!Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the General Manager

8/10 – Gut

Volkan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Danke an die Personal! Danke Frau Angel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the Gen am 14. Dez. 2023
Sehr geehrter Volkan,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Und unsere Mitarbeiter bedanken sich ganz herzlich für Ihr nettes Lob für unseren freundlichen Service.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the General Manager

10/10 – Hervorragend

Jörg

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Gina

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhig und nett, new york Pizza ist Flussläufig sehr gut zu erreichen. Empfehlenswert
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Sharon Hilferink, Management Assistant am 20. Nov. 2023
Dear Gina,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are pleased that our standards met your expectations and you had an undisturbed nights rest.It would be our pleasure to welcome you again.Very best wishes,Sharon Hilferink, Management Assistant

10/10 – Hervorragend

harun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Hannah Kristin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Service war großartig! Alle waren ziemlich freundlich und beherrschten die verschiedensten Sprachen, somit konnten wir uns alle verständigen! Auch mit Verkehrsproblemen haben sie die bestmöglichen Lösungen rausgesucht für uns! Das Zimmer war gut nur das Bad hat mir nicht so gefallen
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Everything:)
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Diana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
4 stars
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Youssef

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Regine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel ...friendly stuff... delicious breakfast...but the environment is a little bit boring (ok - this is a hotel nearby the airport)
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Natasja am 16. Aug. 2023
Dear Regine,Thank you for your great review. We appreciate you took the time to fill in the survey. Hopefully we can welcome you back in the near future.With kind regards,Team Front OfficeRamada Amsterdam airport

10/10 – Hervorragend

Cenk

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Jesomi Therese Shalini

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

2/10 – Ungenügend

Zahraa

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Check-In dauerte mehr als 30 Minuten. Ein Zimmer war nicht sauber nach dem Gast davor,
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Ayleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Piroska

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superfreundliches Personal!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Furkan

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War zu weit von amsterdam beschreibung amsterdam ist lüge. Rest war tip top
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Ridouan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war gut,
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022

4/10 – Schlecht

BERK

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Long check-in time: We had to wait for 15 minutes on que to check-in around 10 PM. Room: We had the family room which was quite spacious with two rooms that are separated by a door. One room had two twin beds and the other a single double bed and even a large couch. The beds were in general quite comfortable, but the pillows were too soft. There were three TV’s in total but none of them had Netflix which is quite understandable as it is an airport hotel. Cleanliness: The room itself was quite clean except for the bathroom. The bathtub was filled with small amount of water when we arrived at our room and the drain plug was not working. We had to go through the water to remove the plug by hand to get rid of the water. The ceiling on top of the bath tub was soaked with water and there were a couple of black marks which may have been mold. Check-out: We just needed to hand over the cards, and this was quite quick and convenient. Parking: For a neighbourhood where you can park for free, on premise parking was really expensive.

8/10 – Gut

Michel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War alles sauber und gepflegt
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ramada Amsterdam Airport Schiphol am 4. Nov. 2022
Dear Michel, Thank you for staying with us at Ramada Amsterdam Airport Schiphol. We are happy that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again.Kind regards, Sharon Hilferink Management Assistant

10/10 – Hervorragend

Jeanne

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Ramada Amsterdam Airport Schiphol am 12. Okt. 2022
Dear Jeanne, Thank you for choosing Ramada Amsterdam Airport Schiphol. We are happy that you have enjoyed your stay with us and that you have rated your stay with a 10 out of 10! We are looking forward welcoming you again. Kind regards, Sharon Hilferink Management Assistant

6/10 – Okay

Mr

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Negar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal und sauberes Zimmer
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Ramada Amsterdam Airport Schiphol am 5. Aug. 2022
Dear Negar, Thank you for staying with us at Ramada Amsterdam Airport Schiphol. We are happy that you have enjoyed your stay with us! We are looking forward welcoming you again. Kind regards, Sharon Hilferink Management Assistant

10/10 – Hervorragend

hanis

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room is clean and good. Location is good for someone who just want to take a flight but to travel in the city area is quite far and no bus at late night
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Ramada Amsterdam Airport Schiphol am 13. Juni 2022
Dear Hanis, Thank you for choosing Ramada Amsterdam Airport Schiphol. We are happy that you have enjoyed your stay with us! We are looking forward welcoming you again. Kind regards, Sharon Hilferink Management Assistant

2/10 – Ungenügend

Juliana

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The bed is not comfy. Their pillow gave me a stiff neck. They do not have a minibar in the room or roomservice. Their bathroom kit has a soap in it that does not smell so nice. Staff is so so. It’s only 10-15min from the airport and has a shuttle service that works well.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

6/10 – Okay

Gianluca

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der 24/7 shop war sehr guet, aber leider war das Badezimmer nicht sauber.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Ases

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Obwohl bei der Beschreibung mehrere sprache aufgelistet haben, da war einer nur englich konnte, woll Kommunikations Probleme gehabt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von MH am 21. Feb. 2022
Danke, fur ihren aufenthalt bei uns im Hotel und dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu schreiben. Ihre Meinung ist uns sehr wichtig, wir hoffen Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen

10/10 – Hervorragend

Florian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von M am 26. Nov. 2021
Dear Florian, Thank you for leaving this fantastic review, we are always pleased to read that our guests have enjoyed their stay. Hope to see you soon next time, Mariska Hesterman Guest relation manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft war gut. Kein Restaurant, kein Abendessessen, kein Fruehstück. Nur online bestellbar. Sehr teuer, qualität schlecht. Fruehstück kaum essbar und viel zu teuer. Enttäuschend. Transfer gut, Hotel gut, Schwimmbad gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von John Nieuwland, General Manager am 25. Aug. 2021
Thank you very much for staying with us. Sorry to hear that we did not meet all your expectations. I will discuss this with the team to make necessary improvements!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmer Aufenthalt
Freundlicher Service, sehr angenehmer und komfortabler Aufenthalt, schönes großes Zimmer und sehr sauber. Waren sehr zufrieden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Manon vd Lei am 15. Feb. 2021
Dear sir/madam, Thank you so much for choosing our hotel as your accommodation. We are very pleased to hear that you are satisfied with your stay. We hope to welcome you again in the near future. Stay safe, Stay healthy! With kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von John Nieuwland, General Manager am 20. Juli 2020
Thank you very much for your great review! We hope we may welcome you again in the near future!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Roland Wilkens am 24. März 2020
Dear guest, Thank you very much for your stay at our hotel and for sharing your experiences with us. We appreciate your feedback. I am very sorry to see that we did not meet your expectations. Hopefully, we may welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Der Shuttlebus vom Flughafen zur Unterkunft und zurück. Das Frühstück war auch okay.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Roland Wilkens am 17. März 2020
Dear guest, Thank you very much for your stay at our hotel and for writing this review! We appreciate your feedback. Good to read that you enjoyed our convenient shuttle service and our breakfast buffet. We look forward to serving you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Gut

Kastriot

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Roland Wilkens am 4. März 2020
Dear Kastriot, Thank you very much for your stay at our hotel and for sharing your experiences. We highly appreciate your feedback. I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We would love to welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Roland Wilkens am 2. März 2020
Dear Guest, Thank you very much for this review regarding your stay with us. We appreciate your feedback! Good to see that you enjoyed your stay to the fullest. We would love to welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bestens
Alles bestens. Der Pool und die Sauna sind natürlich kein top Wellnessbereich. Da darf man nicht zu viel erwarten. Für den Preis aber völlig ok. Das Zimmer war wirklich schön, Personal sehr freunlich. Würde auf jeden Fall wieder hin fahren.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Roland Wilkens am 28. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you so much for writing this review regarding your stay with us! We highly appreciate your feedback. Great to read that you enjoyed your room and our friendly staff. We look forward to your next stay with us! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es hätte nicht schöner sein können!!!Wir werden auf jeden Fall wieder kommen :)
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ramada team am 9. Jan. 2020
Das ist sehr gut um zu hören! Danke schon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Freundliches Personal, Zimmerausstattung war gut. Was mir nicht gefallen hat , war die Sauberkeit. Ich musste sogar die Badewanne erst putzen bevor man die benutzen konnte, das war halt sehr enttäuschend... ansonsten alles gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Selin am 5. Jan. 2020
Thank you for your response, We are glad that you enjoyed our stay! I am sorry to hear that your room was not cleaned properly. If this was mentioned in the hotel, we could have checked if there was a different room available, to provide you a room move. We hope that this will not be repeated in the future. Hopefully we may welcome you again in our hotel. I wish you a good day on behalf of our whole team!

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nicht schlecht aber nicht 4 Sterne
Hotel ist okay. Badewannenrand ist angeschimmelt. Die Sauberkeit könnte optimiert werden. Das Essen im Restaurant ist teuer und auch geschmacklich nicht zu empfehlen. Gut sind die Shuttle Busse die alle 30 Minuten vom Flughafen zum Hotel und anders herum fahren
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Roland am 3. Jan. 2020
Dear Thomas, Thank you very much for writing this review regarding your stay with us. We appreciate your feedback! Good to read that you enjoyed our convenient shuttle service. I am sorry to read about the mould in the bathroom. I will discuss this with our housekeeping department to make sure the proper actions will be taken. Hopefully, we may welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Roland Wilkens am 30. Dez. 2019
Dear guest, Thank you so much for your stay at our hotel and for sharing this review! We appreciate your feedback. Good to read that you enjoyed your stay with us. We hope we may welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Gut

Luca

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ramada am 23. Jan. 2020
Thank you for staying with us!

8/10 – Gut

Katrin, Chemnitz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Besonders schön fand ich den Pool und die Sauna zu nutzen ohne Aufpreis Nicht gefallen haben mir die Parkgebühren.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Roland Wilkens am 30. Dez. 2019
Dear Katrin, Thank you very much for your stay at our hotel and for writing this review! We appreciate your feedback. I am happy to read that you enjoyed our swimming pool and our sauna. Our parking costs are similar to those of other hotels in this area. We hope we may welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Gut

Helmut

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bär Service war nicht zufriedenstellend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Roland Wilkens am 20. Dez. 2019
Dear Helmut, Thank you very much for your stay at our hotel and for writing this review! We appreciate your feedback. I am sorry to read that you had a bad experience in our bar. I will discuss this with our F&B manager to make sure the necessary improvements will be made. Hopefully, we may welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant