Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von La Casa Hotel Amman

4 out of 5
La Casa Hotel Amman
Tla al-Ali, Wasfi At-Tall St. 185, Amman, Amman Governorate

Bewertungen

8,6

Hervorragend

6 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 17 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Rachael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were very nice. Great options for breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Ihab

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

ibrahim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Akshay

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best location, quiet, but can be better service
I stayed about 21 days at this hotel so hope my review will be comprehensive and helpful for others. What I liked about the hotel: 1. Great location, absolutely the best thing about it. It is close to grocery markets, best restaurants, sweet shops, highway and in quiet area. 2. Amazing gym with machines, weights, swimming pool, sauna, steam and locker rooms. I made full use of that and was really needed after work days. 3. The guard is really nice. 4. Late checkout. What can be better: 1. Restaurant is sub par. I think breakfast can be much better. It was not good standard. I stuck to egg station- they make it for you which is nice, toast and coffee with some salads but it was so limited especially for Jordan (felt like I was in a US hotel haha). 2. The premise in general can be cleaner, the room was super dusty to be honest and being South Asian I ofcourse did a full cleanup myself of the cupboards and tables etc. before I unpacked haha. 3. Limited service - please improve the service, the staff are always on phone and not paying attention. I stayed longer than anyone I assume at the time but got subpar treatment. Don't know why. 4. Key was not working almost everyday and I had to go up and down to get it reprogrammed everyday. I am nice person so I didnt make a huge fuss but honestly I must have made 21 trips for the 21 nights to get my key reprogrammed because it wont work! 5. TV is all arabic except 4 news channels 6. Laundry pricy 7. Smoke smell in towels and hallway
Aufenthalt von 21 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Yazan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Adnan

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Recommend the hotel to anyone
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Nour

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good size for a family
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Frits

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Estupendo Hotel aunque algo alejado de las atracciones turísticas. No obstante los taxis no son caros
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

mohammad

Gut: Sauberkeit

8/10 – Gut

Raouf

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Haitam

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Anil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

Jonathan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel didn’t have my booking. I don’t know if that was an issue from Expedia side or the hotel side. The front desk helped us to have a room nonetheless. There was rubbish left in our trash bin in the room on check-in. The room was a smoking room which was not what we requested.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Resevation am 24. Jan. 2022
Thank you so much Mr.Jonathan for your review , we appreciate it , we are really sorry for the problem you faced , we solved it and would love to see you again

10/10 – Hervorragend

Laurel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Fiddes

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021