Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Litore Resort Hotel & Spa - All Inclusive

5 out of 5
Litore Resort Hotel & Spa - All Inclusive
Karaburun Mevkii, Okurcalar, Alanya

Bewertungen

8,6

Hervorragend

20 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Azem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Insgesamt durchaus empfehlenswert
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Carina

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Sehr laut. Zimmer sind sehr hellhörig. Am Pool Dauerbeschallung mit lauter Musik. Sauberkeit der Zimmer könnte besser sein. Essen war gute Auswahl. Sehr gut ist der Spaß-Bereich. Kein Hotel für Ruhesuchende
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Alev

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Daniel, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nette Bedienung, sauber, eindrucksvoll.Wir waren begeistert. Auch in dieser Zeit solch einen Luxus zu bekommen. Auch für Corona Tests ist gesorgt.
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2020
Antwort von Guestrelation Department am 10. Sept. 2020
Dear Guest We would thank you for taking time and leave this nice comment. We are very happy to hear that you had enjoy with your stay. We would love to welcoming you again in the future. Many Regards

4/10 – Schlecht

Mouhammad

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff were arrogant and not helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Ayodeji

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

ivan farias

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

KJ

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a very good stay. We stayed 3 nights. Check in was ok. The receptionist seemed suprised that we were only staying 3 nights, had a turkish bank card and spoke English. The rep at the hotel was suprised we didnt want to go on excursions. Having already been in Alanya before we have done the excursions and we were there just to relax. The rest of the stay was great. Everyone was friendly. Buffet food in the evening was good. Would come back again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Lorin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Trevlig samt hjälpsam personal. Fräscha rum, bra mat samt stor pool.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Sara

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Salar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great All-Inclusive resort. I didn't like the food quality.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Mushegh

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Glorious
I had a wonderful experience at the Litore Resort and Spa. Every staff member I encountered, from the valet to the check- in to the cleaning staff were delightful and eager to help. The best hotel I’ve ever been privileged enough to stay at. Gorgeous building, and it only gets more breathtaking when you walk in. High quality rooms and high quality service.I highly recommend this hotel for anyone visiting here.Many thanks to animation team especialy Firat Mimi and the bar stuff in the beach Seda and Muhamed.Many thanks desk stuff Mehmet and Bejda Many many thanks to restaurante chef for the wonderful meal and service. Thank you!
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Jaouad

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très belle hôtel service au top belle vue sur la mer personnel agréable séjour magnifique
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

inci

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Guestrelation Team am 5. Aug. 2021
Dear Guest Thank you for choosing our hotel. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Halil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
muhteşem bir tatildi
manzarası yemekleri konforu temizliği plajı etkinlikler her şey çok güzeldi çalışanlar çok ilgili yardımsever özellikle girişte güvenlikte çalışan şeyma hanım çok yardımcı oldu memnun kaldık herkese tavsiye ederiz
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Guestrelation Team am 21. Juli 2021
Değerli Misafirimiz Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak yapmış olduğunuz güzel yorumlar için çok teşekkür ederiz. Otelimizden ve hizmetlerimizden memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti. Sizleri her zaman otelimizde görmekten ve ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla

10/10 – Hervorragend

Abdelali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
After 2 years I returned to this place.
It was a pleasant stay as always. The service is very good and the guys of BMK Suites are very kind. Till the next time amca!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Guestrelation Team am 21. Juli 2021
Dear Guest Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel au top!!!!
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2021
Antwort von Guestrelation Team am 31. Mai 2021
Dear Guest Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel is nice but I will not consider it a 5 star I will give it 3 1/2 star because the food is not that good and some of the rooms doesn’t have WiFi and some of the staff didn’t treat all customers equally it depend where u come from
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really it is a nice and clean and good chef we love that property I recommend it to any body ho want tonrelax and enjoy, stuff are so friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guestrelation Team am 29. Mai 2021
Dear Guests Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Abdullah, Geneve

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tavsıye edlicek bir yer güzel ve temiz Kaliteli personel
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Guestrelation Departmant am 10. Sept. 2020
Değerli Misafirimiz Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak yapmış olduğunuz yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden ve hizmetlerimizden memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti. Sizleri her zaman otelimizde görmekten ve ağırlamaktan mutluluk duyarız.

10/10 – Hervorragend

Sujit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic place and well suited for our needs and luxury. Just a couple of points 1: If you book two family suites, please do not expect them adjacent. They will be on different floors or other opposite parts of hotel. 2: Do not carry Liras. Everything sold in resort, shops, taxi etc is in Euros. 3: Avoid one of the ladies in the SPA. The other two at reception were very very helpful which compensated for the rudeness. She is fixated at returning the towels by 7 pm but was no reason to yell at my daughter for late/next day return. 4: Do not miss the hospitality at the Beach and enjoy the water sports. The water sport company takes card payments which is very handy. 5: Food can be monotonous if you eat all four meal. We tended to have just two meals most times. Vegetarian option was very limited on a couple of days. 6: Barmaids and barmen were very friendly and special thanks to the person in patisserie who provided us with unlimited Turkish tea while we played cards/family games. We did tip all these people handsomely. Patisserie is a fantastic place open 24 hours in case hunger strikes in the middle of the night. 8: The hotel is 100kms i.e. 1 hour 50 ride. We booked a HOPPA transfer return for £80 from Antalya airport. Please make sure that on return you book departure an hour earlier than suggested by the company as the whole check in and security process takes hours in Antalya Will definitely go again for the hospitality.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

baris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keyifli bir tatil
Otel gayet güzel yeni personeller güler yüzlü keyifli zaman geçirmek isteyenler tercih edebilir
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Litore Ailesi am 9. Sept. 2019
Değerli misafirimiz. Öncelikle tesisimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı çok teşekkür ederiz. Bizlere vakit ayırıp, memnuniyetinizi bildirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Sizleri ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız, tekrar görüşmek dileğiyle. Saygılarımızla

10/10 – Hervorragend

Grahamc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely friendly staff a great mix of people we made loads of new friends. Food was excellent and good choices.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Litore Team am 11. Juli 2019
Dear Guest Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 – Gut

Hamad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice hotel with pretty view to the sea, The water slides did not work, there were not many activities... just nice, The food is acceptable, some of it is spicy
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Lone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skønt hotel
Jeg kan varmt anbefale hotellet, som er smukt og rent. Fine pools og hyggelig lille strand-"lagune". Fine og hyggelige "slænge-stole" rundt omkring. Der var altid ledige og afryddede borde i restauranten, baren osv. - og buffeten var meget lækker. Man kunne smage, at kokkene smagte maden til inden servering. God service - hurtig check-in og simpelthen bare nogle skønne dage.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Zarina Özyetim am 18. Aug. 2018
Dear Lone, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 – Gut

huseyin, den haag

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
eten
op alles na heeft bij mij alleen eten slecht gescoord. teveel en te vaak standaard eten, meer gericht op rusisch dan traditioneel turks of iets dergelijks.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2018

4/10 – Schlecht

Mustafa

Gut: Sauberkeit
Berbat
Otel yeni guzel fakat yemekleri berbat lokanta kapasitesi yetersiz havuz başı şezlonglar yetersiz uç gun kaldım havuza giremedim kesinlikle tavsiye etmiyorum berbat bi otel
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

chris, w

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel.
Stunning hotel. Beautiful rooms. Very clean. Staff are lovely, especially Abdullah in the restaurant and snack bar, he's so friendly and remembers names of guests. Food is great. Always a huge amount of choice. Meat, fish, vegetarian and every night is a different theme. Lots of fun activities and shows if that's your thing.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 günlük kısa ve güzel bir tatil yaptık
otel herseyiyle mükemmeldi animasyon ekibinden calisanina kadar herşey çok iyiydi özellikle oğulcan bey'e ilgisinden dolayi teşekkür ederim
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Jukka

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
All-inclusive "self service"-henkilökunta muutamaa tähteä lukuunottamatta kokematonta (kevät 2017), ranta ja alue ei sovellu liikuntarajoitteisille, mutta baari ja snack palvelut sielläkin, näyttävät uudet tilat, itänaapurit suurin edustettu vierailijaryhmä, näyttävä spa-osasto jossa ammattitaitoista hieronttaa, ruoka varsin Turkkilaispainotteista

2/10 – Ungenügend

Helen, Borås

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Urusel service och uppgifter som inte stämmer,
Hälften av informationen om hotellet stämmer inte...Det står ex ingenstans att alla restauranger utom buffén har säsongsöppet,,och då BARa om det finns över 10 bokningar/kväll. Det finns inga yogaklasser eller pilatesklasser som det står,,heller ingen minibar på rummet eller kaffe/tekokare. När vi kom kunde de inte hitta vår bokning och jag stod i receptionen i över en timme,,vi hade bokat ett rum med jacuzzi,,vilket vi fick,, men vattnet var så kallt att det inte gick att använda den..jag sa till vid tre tillfällen och först vid tredje gången blev det åtgärdat,,då var det EN dag kvar tills vi skulle hem! När jag påpekade allt som stod skrivet på olika sidor om hotellet och inget stämde menade man på att det inte var deras fel! Den ena kvinnan på guest relations var fullständigt omöjlig att ha att göra med! Jag fyllde 50 år under resan och de förstörde min födelsedag fullständigt! Eftersom vi vid ankomst fått reda på att Sushirestaurangen skulle vara öppen den 1 april (min födelsedag) bokade vi in oss där. Jag förklarade att ingen i familjen åt kött eller kyckling,,bara fisk och skaldjur. På min födelsedag gick vi ner och frågade när restaurangen skulle öppna,,varpå vi fick svar att det skulle den inte! Hon bokade in oss på ottomanska restaurangen. När vi kom dit hade de i och för sig dukat fint med blommor på bordet,,men all mat var lammkött, kyckling mm! Hon sa då att hon inte visste att vi inte åt kött! Trots att vi haft en diskussion på säkert 10 minuter om det!