Khalifa Ibn Zayed AI Awwal, Al Mutarad District, Al Ain
Bewertungen
8,4
Sehr gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
77 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
77
50 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
50
13 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
13
2 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
12 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
12
8,8/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
7,4/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Shuyi
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
3. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for the lovely birthday cake and for the room. It was easy for find parking and also close to the oasis. Walking distance to a lovely place for dinner selling mandi. We had a lovely stay. The beds were huge and fit us (2 adults and 2 kids) very well. We had a lovely stay at a great price. The pool is under renovation but we hadn't intended to swim anyway so all good.
Shuyi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
10/10 – Hervorragend
Christian
23. Aug. 2018
Sehr empfehlenswert. Gerne wieder.
Ich war zwei Nächte im Ayla Hotel. Das Zimmer war gut eingerichtet, sehr geräumig und sauber. Das Frühstücksbuffet ist sehr empfehlenswert. Der Indoor-Pool ist verhältnismäßig groß und genau die richtige Erfrischung nach langen Städtetouren.
Christian
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
8/10 – Gut
Michael, Schweiz
8. Dez. 2015
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oase in der Wüste
Sehr saubere und moderne Hotelzimmer. Leider war Pool nicht benützbar, da dreimal die Woche Ladies' day proklamiert wird morgens bis 1 p.m. Morgenessenbuffet gut aber eher teuer.
Michael
Antwort von Ayla Hotel am 8. Feb. 2018
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing the Ayla Hotel & for sharing us your feedback. It has been our pleasure to host you and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards.
8/10 – Gut
Nicole, Berlin
14. Okt. 2011
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Ayla Hotel in Al Ain ist eher etwas für Geschäftsreisende
Zur großen Enttäuschung unserer Kinder (12 und 14 J.) war es ihnen verboten, den Pool zu benutzen, weil das Hotel in die Kategorie für Businessleute fällt und es deswegen behördlich verboten war. Das war bei einer Nacht verkraftbar. Ansonsten guter Service. Restaurant sehr teuer.
Nicole
Antwort von Ayla Hotel am 15. Dez. 2017
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing the Ayla Hotel & for sharing us your feedback. It has been our pleasure to host you and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards.
2/10 – Ungenügend
Mahmoud
Mit der Familie gereist
12. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old and dirty
Mahmoud
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Roland
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ayla Al Aïn
Bon accueil. Belle chambre lumineuse. Insonorisation un peu légère. Personnel aimable et disponible. Petit déjeuner et diner buffet excellent.
Seul problème : le parking beaucoup trop petit
Roland
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Ruena
Mit einer Gruppe gereist
13. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Some rooms allow smoking. I was initially assigned to a smoking room and the reservations did not match.
Ruena
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
HAIYING
21. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HAIYING
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Raymond
6. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Raymond
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Ehouarn
29. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ehouarn
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
8/10 – Gut
SAIF
23. Jan. 2023
SAIF
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von medhat birak am 3. März 2023
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel
10/10 – Hervorragend
Sanae
Mit der Familie gereist
15. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a very pleasant experience.
Sanae
Antwort von medhat birak am 3. März 2023
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel
10/10 – Hervorragend
Stephen
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
:) Large room with clean, modern bathroom. Located not far from main sites of Al Ain. Wifi and TV worked fine. Reception staff were extremely friendly and helpful. Attached to a shopping mall/supermarket. (We didn't order food but it looked very reasonably priced). Bus stop right outside.
:( They washed the windows at 7:30am. Why!?
Stephen
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von medhat birak am 3. März 2023
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel
10/10 – Hervorragend
Amra Sarajlic
2. Dez. 2022
Amra Sarajlic
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2022
10/10 – Hervorragend
JAVID, Gilbert
Mit der Familie gereist
7. Sept. 2022
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property...well maintained providing all the comforts which is required by a guest.....however the only shortcoming was the bath size....too small
JAVID
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
7. Sept. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is so old and everything thing is bad.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
10/10 – Hervorragend
Elyas
Mit der Familie gereist
3. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful stay
One of great place i staed.
Elyas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
10/10 – Hervorragend
Mohammed
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
1. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wonderful helpful staff all around. Attached to a huge shopping mall with good brands and many restaurants and cafes
Mohammed
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Ahmad
Mit der Familie gereist
30. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel at good price
Great hotel with nice amenities. Very friendly staff
Ahmad
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
8/10 – Gut
Shibin
Mit der Familie gereist
16. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay was good and clean surroundings.
Shibin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
11. Feb. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very professional staff, very nice and very good quality furniture inside the room and hotel area’s. The only downside is that the rooms are quite worn down, not that I bothered about it, but it’s notable and it’s good to know.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
2/10 – Ungenügend
Mohamed
19. Jan. 2021
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mohamed
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
7. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great customer service. Very attentive staff. Everyone is very helpful with a big smile on their face.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
22. Nov. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
28. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family bonding
Exellent service , friendly staff , comfortable rooms and good food. We had a wonderful stay and would recommend to friends as well.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
8/10 – Gut
Mushtaq, Abu Dhabi
Geschäftlich gereist
21. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was good except wifi was not good in my room.thanks
Mushtaq
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
24. Aug. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bad experience
Behavior of staff was not good and not respectful.
There is no managing and control in hotel.
To much nose in room from outside also you can hear the other room.
The box of tissue was not replaced, almost was empty.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
10. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
8/10 – Gut
H
Mit der Familie gereist
7. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well maintained, clean and friendly staff. Car parking was easy with free valet service.
H
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
saeed ur
Mit einer Gruppe gereist
27. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
saeed ur
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Abdelrahman
14. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abdelrahman
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Feb. 2020
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Need to more improve regarding food rates is too much haigh need to be reduced
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Mohamed
11. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mohamed
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
8/10 – Gut
Manish
Mit der Familie gereist
3. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yes it was Nice & Good
Manish
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location and high ceiling rooms. Very nice rooms. Staff is very courteous and friendly.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Saeed
Mit einer Gruppe gereist
28. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Saeed
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
8/10 – Gut
Ahmad
Geschäftlich gereist
22. Nov. 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ahmad
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
8/10 – Gut
mahmoud
Mit der Familie gereist
10. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
this my second visit for hotel and all is very good
mahmoud
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Emily
Mit der Familie gereist
4. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great doorman! Very friendly and helpful. Quick response from housekeeping. Loved the cafe on the roof.
Emily
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
2. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
8/10 – Gut
Ibrahim
27. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ibrahim
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von medhat birak am 30. Okt. 2019
Dear Mr.Ibrahim
Thank you very much for choosing Ayla Hotel and taking the time to write about your recent stay with us. We are pleased to know that you had a wonderful experience during your trip. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
12. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It should be 5 stars nit 4 stars only
The staff are nice
The room is clean and big
Maybe only the tv need to be bigger size
And the internet radio as well need upgrade
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von medhat birak am 30. Okt. 2019
Dear Sir,
Thank you very much for choosing Ayla Hotel and taking the time to write about your recent stay with us. We are pleased to know that you had a wonderful experience during your trip. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
17. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von medhat birak am 28. Sept. 2019
Dear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,
8/10 – Gut
Abdullah
17. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Abdullah
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von medhat am 28. Sept. 2019
Dear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regardsDear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,
8/10 – Gut
Amr
6. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Amr
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von medhat birak am 16. Sept. 2019
Dear Mr.Amr , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager
8/10 – Gut
ABDULMHSEN
14. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
جميل جدا ولكن
جميل ونظيف فقط انزعجت من الموسيقى ووجود بيانو عند المدخل
ABDULMHSEN
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von medhat birak am 16. Sept. 2019
Dear Mr.Abdulmhsen , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager
2/10 – Ungenügend
Anwar
21. Juli 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
طاقم الفندق غير مؤهل للعمل في فندق ما عندهم احترام او خصوصية يدقون الجرس و يفتحون على الغرفة و انا نايم رغم انهم يعرفون حد في الغرفة تصرف غير لائق ابدا و ما راح تنعاد التجربة
Anwar
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von medhat birak am 16. Sept. 2019
Dear Mr.Anwar , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager
8/10 – Gut
Abdelrahman
11. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abdelrahman
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Basl Butrs , Hotel Manager am 14. Juli 2019
Dear MS.Abdelrahman , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Virgilio, Baliuag,Bulacan,Philippines
7. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Place to stay
Good place to stay for a few days in Al Ain
Virgilio
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Basl Butrs , Hotel Manager am 14. Juli 2019
Dear MS.Virgilio , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,
8/10 – Gut
Grégory
2. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour à Al Ain
Je pense que des que les travaux de la grande mosquée seront terminés, ce quartier sera resplandissant, mais pour l’instant encore pas mal en travaux, mais reste quand même calme, le personnel de l’hotel est très accueillant, et je suis satisfait de ce séjour dans cet hôtel.
Grégory
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Basl Butrs , Hotel Manager am 14. Juli 2019
Dear Mr.Grégory , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,