Fassade der Unterkunft

Bewertungen von TOP Ayla Hotel

4 out of 5
TOP Ayla Hotel
Khalifa Ibn Zayed AI Awwal, Al Mutarad District, Al Ain

Bewertungen

8,4

Sehr gut

77 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
50 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Shuyi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for the lovely birthday cake and for the room. It was easy for find parking and also close to the oasis. Walking distance to a lovely place for dinner selling mandi. We had a lovely stay. The beds were huge and fit us (2 adults and 2 kids) very well. We had a lovely stay at a great price. The pool is under renovation but we hadn't intended to swim anyway so all good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Christian

Sehr empfehlenswert. Gerne wieder.
Ich war zwei Nächte im Ayla Hotel. Das Zimmer war gut eingerichtet, sehr geräumig und sauber. Das Frühstücksbuffet ist sehr empfehlenswert. Der Indoor-Pool ist verhältnismäßig groß und genau die richtige Erfrischung nach langen Städtetouren.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Michael, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oase in der Wüste
Sehr saubere und moderne Hotelzimmer. Leider war Pool nicht benützbar, da dreimal die Woche Ladies' day proklamiert wird morgens bis 1 p.m. Morgenessenbuffet gut aber eher teuer.
Antwort von Ayla Hotel am 8. Feb. 2018
Dear Valued Guest, We would like to thank you for choosing the Ayla Hotel & for sharing us your feedback. It has been our pleasure to host you and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards.

8/10 – Gut

Nicole, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Ayla Hotel in Al Ain ist eher etwas für Geschäftsreisende
Zur großen Enttäuschung unserer Kinder (12 und 14 J.) war es ihnen verboten, den Pool zu benutzen, weil das Hotel in die Kategorie für Businessleute fällt und es deswegen behördlich verboten war. Das war bei einer Nacht verkraftbar. Ansonsten guter Service. Restaurant sehr teuer.
Antwort von Ayla Hotel am 15. Dez. 2017
Dear Valued Guest, We would like to thank you for choosing the Ayla Hotel & for sharing us your feedback. It has been our pleasure to host you and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards.

2/10 – Ungenügend

Mahmoud

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old and dirty
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ayla Al Aïn
Bon accueil. Belle chambre lumineuse. Insonorisation un peu légère. Personnel aimable et disponible. Petit déjeuner et diner buffet excellent. Seul problème : le parking beaucoup trop petit
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Ruena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Some rooms allow smoking. I was initially assigned to a smoking room and the reservations did not match.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

HAIYING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Raymond

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Ehouarn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

SAIF

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von medhat birak am 3. März 2023
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel

10/10 – Hervorragend

Sanae

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a very pleasant experience.
Antwort von medhat birak am 3. März 2023
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
:) Large room with clean, modern bathroom. Located not far from main sites of Al Ain. Wifi and TV worked fine. Reception staff were extremely friendly and helpful. Attached to a shopping mall/supermarket. (We didn't order food but it looked very reasonably priced). Bus stop right outside. :( They washed the windows at 7:30am. Why!?
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von medhat birak am 3. März 2023
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel

10/10 – Hervorragend

Amra Sarajlic

Aufenthalt von 10 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

JAVID, Gilbert

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property...well maintained providing all the comforts which is required by a guest.....however the only shortcoming was the bath size....too small
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is so old and everything thing is bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Elyas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful stay
One of great place i staed.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wonderful helpful staff all around. Attached to a huge shopping mall with good brands and many restaurants and cafes
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Ahmad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel at good price
Great hotel with nice amenities. Very friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

Shibin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay was good and clean surroundings.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very professional staff, very nice and very good quality furniture inside the room and hotel area’s. The only downside is that the rooms are quite worn down, not that I bothered about it, but it’s notable and it’s good to know.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great customer service. Very attentive staff. Everyone is very helpful with a big smile on their face.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family bonding
Exellent service , friendly staff , comfortable rooms and good food. We had a wonderful stay and would recommend to friends as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Mushtaq, Abu Dhabi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was good except wifi was not good in my room.thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bad experience
Behavior of staff was not good and not respectful. There is no managing and control in hotel. To much nose in room from outside also you can hear the other room. The box of tissue was not replaced, almost was empty.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

H

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well maintained, clean and friendly staff. Car parking was easy with free valet service.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

saeed ur

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Abdelrahman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Need to more improve regarding food rates is too much haigh need to be reduced
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Manish

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yes it was Nice & Good
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location and high ceiling rooms. Very nice rooms. Staff is very courteous and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Saeed

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Ahmad

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

mahmoud

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
this my second visit for hotel and all is very good
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Emily

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great doorman! Very friendly and helpful. Quick response from housekeeping. Loved the cafe on the roof.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Ibrahim

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von medhat birak am 30. Okt. 2019
Dear Mr.Ibrahim Thank you very much for choosing Ayla Hotel and taking the time to write about your recent stay with us. We are pleased to know that you had a wonderful experience during your trip. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It should be 5 stars nit 4 stars only The staff are nice The room is clean and big Maybe only the tv need to be bigger size And the internet radio as well need upgrade
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von medhat birak am 30. Okt. 2019
Dear Sir, Thank you very much for choosing Ayla Hotel and taking the time to write about your recent stay with us. We are pleased to know that you had a wonderful experience during your trip. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von medhat birak am 28. Sept. 2019
Dear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,

8/10 – Gut

Abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von medhat am 28. Sept. 2019
Dear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regardsDear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,

8/10 – Gut

Amr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von medhat birak am 16. Sept. 2019
Dear Mr.Amr , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager

8/10 – Gut

ABDULMHSEN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
جميل جدا ولكن
جميل ونظيف فقط انزعجت من الموسيقى ووجود بيانو عند المدخل
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von medhat birak am 16. Sept. 2019
Dear Mr.Abdulmhsen , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager

2/10 – Ungenügend

Anwar

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
طاقم الفندق غير مؤهل للعمل في فندق ما عندهم احترام او خصوصية يدقون الجرس و يفتحون على الغرفة و انا نايم رغم انهم يعرفون حد في الغرفة تصرف غير لائق ابدا و ما راح تنعاد التجربة
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von medhat birak am 16. Sept. 2019
Dear Mr.Anwar , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager

8/10 – Gut

Abdelrahman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Basl Butrs , Hotel Manager am 14. Juli 2019
Dear MS.Abdelrahman , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Virgilio, Baliuag,Bulacan,Philippines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Place to stay
Good place to stay for a few days in Al Ain
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Basl Butrs , Hotel Manager am 14. Juli 2019
Dear MS.Virgilio , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,

8/10 – Gut

Grégory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour à Al Ain
Je pense que des que les travaux de la grande mosquée seront terminés, ce quartier sera resplandissant, mais pour l’instant encore pas mal en travaux, mais reste quand même calme, le personnel de l’hotel est très accueillant, et je suis satisfait de ce séjour dans cet hôtel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Basl Butrs , Hotel Manager am 14. Juli 2019
Dear Mr.Grégory , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,