Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
90 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
90
50 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
50
5 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
5
3 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
2 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
朝食が美味しかった
??
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Wilfred, Kent
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurants close early and some require reservations. I arrived late the first night and didn’t know that the restaurant was not open to public or guest the second night so I had to eat at 7-Eleven each night. 7-Eleven is on property was a lifesaver.. not many restaurants in the area but hotel was fantastic
Wilfred
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von akita am 14. Mai 2024
Thank you very much for using our hotel. I have read your message. We apologize for the lack of information on our part. There are other Chinese and Japanese restaurants within the hotel, and if there are seats available, you can also use them on the day. I apologize again for not providing you with any guidance. Please do not let this happen to you, and we would be grateful if you could use us again when you come to Akita again. Please send us a message,Thank you very much.
10/10 – Hervorragend
Takao
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Takao
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
tomoyuki
Mit einer Gruppe gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Ramon
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von akita am 14. März 2024
I appreciate your preferring our hotel to the hotel which is a number. I have you send a message regarding the staff and thank you. We are nice feelings if satisfied. The message which I had shares the staff. When you came to Akita again, I am glad if you can use our hotel. I have you send a message and give thanks again.
6/10 – Okay
YAEGASHI
29. Feb. 2024
YAEGASHI
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
4/10 – Schlecht
きみたか
27. Feb. 2024
きみたか
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
ツトム
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ツトム
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
MASAYUKI
14. Feb. 2024
MASAYUKI
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
たかのり
29. Jan. 2024
たかのり
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Kennedy
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel location is a few minutes walk from Akita station. It is well maintained. Its clean, and staff is friendly and helpful. Would stay again when im back in Akita.
Kennedy
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von akita am 24. Jan. 2024
I appreciate your using our hotel. As a stay became significant, we read this message very delightfully, too. I am devoted in all the staff without turning into encouragement by the words that I had from now on. When there was an opportunity to come to Akita again, I think that it is available. I am waiting for second coming heartily.
10/10 – Hervorragend
YUHANG
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a really good stay in Akita castle hotel, the staffs are super friendly and helpful during check-in and check-out. Overall a very good experience.
Stephanie
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von akita am 24. Aug. 2023
Thank you very much for using our hotel. I read a message. I had words of the praise and read very delightfully. In addition, I am glad if there is a forthcoming opportunity to Akita if you can use our hotel on this occasion. I have you send a message and give thanks some other time.
10/10 – Hervorragend
Tomomi
Mit der Familie gereist
14. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft