Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Heart Hotel and Gallery Whitsundays

4 out of 5
Heart Hotel and Gallery Whitsundays
277 Shute Harbour Road, Airlie Beach, QLD

Bewertungen

8,2

Sehr gut

174 von insgesamt 424 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
142 von insgesamt 424 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
61 von insgesamt 424 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
29 von insgesamt 424 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 424 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 16. Jan. 2024
Thank you for the 8 out 10. We can always strive to do better.

10/10 – Hervorragend

Céline Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr freundlich & hilfsbereit. Schöne Unterkunft!
Antwort von Bebe - Guest Services Manager am 26. Dez. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Sylvia Annette

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Der Empfang war nett und hilfsbereit. Das Zimmer war zwar klein aber gut ausgestattet. Leider war das Zimmer zwar oberflächlich hergerichtet aber an diversen Stellen sehr schmutzig zum Teil mit „Wollmäusen“ und Schmutzbelägen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Jeff Aquilina - Managing Director am 23. Juli 2022
Dear Sylvia, Thank you for your review, I am sorry you did not enjoy every aspect of you stay, I will be sure to pass on your feedback to the entire time so we can address your concerns. Nice you read you found the room well equipped and the team very helpful. Hope you can visit us again sometime. Kind regards Jeff Aquilina Managing Director Heart Hotel and Gallery Whitsundays

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very modern Hotel, centrally located at the main road. Rooms have nice flat TV and Bose soundsystem. Happy to book again anytime!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Jeff Aquilina - Managing Director am 25. Feb. 2020
Hi Stefan, thank you for your lovely 10/10 review we are thrilled you enjoyed your stay, hope you can visit us again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
disappointing! Very small room, mold in the shower, bathroom not cleaned, very loud parking area in front of the room
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jeff Aquilina am 27. Jan. 2020
Dear Anonymous, thank you for your review, sorry you did not enjoy every aspect of your stay, I have discusses with our team. Kind regards Jeff Aquilina Managing Director Heart Hotel and Gallery Whitsundays

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Jeff Aquilina am 27. Jan. 2020
Dear Anonymous, thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schön
Neueertiges Hotel mit schönen Zimmern mitten im Zentrum von Airlie. Sehr freundliche Mitarbeitende
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Heart Hotel and Gallery Whitsundays am 14. Sept. 2019
Dear Thomas, We are so delighted to learn that you enjoyed yours stay with us. We hope that you had amazing time at Whitsundays Islands, and continue enjoying your trip in Australia. We would love to see you again in the future should you revisit Airlie Beach!

6/10 – Okay

Roger

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Heart Hotel and Gallery Whitsundays am 1. Apr. 2019
Thank you so much for your rating.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Heart Hotel and Gallery Whitsundays am 19. Dez. 2018
Thank you so much for your feedback.

8/10 – Gut

Mike, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Central Hotel and nice view on ocean. Good Service. The rooms are small.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Heart Hotel and Gallery Whitsundays am 19. Dez. 2018
Thank you so much for your feedback. It has been our pleasure to assist you during your stay with us.

2/10 – Ungenügend

Wolfgang, Germany

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay away from this hotel if you look for some sleep during your vacation! We stayed for three nights at the hotel. We booked the highest room category “Luxury Suite with see view”. This way we wanted to escape the street noise. Nevertheless we did not find any sleep until very late at night because there are life music/party places all around the hotel. Even though we were moved to a different suite, it did not make any difference. As a “compensation” we got a free movie to get distracted from the noise. On top, every morning starting at 6 am the garbage collectors and other trucks were coming to the parking lot facing the seaside of the hotel. Was the worst value for money ever experienced. The location of this hotel is ludicrous, the denomination “Luxury Suite” is misleading given the tiny size of the rooms. Never again
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in der Ortsmitte
Zentral gelegen, Restaurants und Musikkneipen in unmittelbarer Nähe, sehr sauber und überaus hilfsbereites und freundliches Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Ronny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues modernes Hotel
Neues Hotel mit ansprechenden Zimmer. Die Zimmer sind relativ klein, aber gut ausgestattet und alle haben einen Balkon. Nach Möglichkeit ein Zimmer zur Meerseite buchen zur Straße ist es sehr laut.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

8/10 – Gut

Gerald , Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Modernes Stadthotel
Zentrales modernes Stadthotel mit guter Ausstattung. Zimmer relativ klein. Mitarbeiter sehr freundlich und engagiert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit Sinn fürs Detail
zentral gelegenes Hotel, das neben anderen Unterkünften heraussticht
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

8/10 – Gut

Toni , Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes und gepflegtes Hotel in super Lage
Ein super neues und modernes Hotel mit sehr freundlichem Personal. Die Zimmer sind etwas klein, aber völlig ausreichend. Allerdings befinden sich gegenüber auf der anderen Straßenseite einige laute Pubs/Clubs, mit Oropax in den Ohren haben wir aber nichts bzw. kaum mehr was davon gehört.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

maria, Engadin

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues sehr zentral gelegenes Hotel
Hotel ist relativ neu und direkt in der Hauptstrasse gegenüber beliebter Bars gelegen. Kompaktes Zimmer mit super Bett und guter Dusche. Jedes Zimmer hat Balkon mit Stühlen. Sauberkeit war noch ok. Würde es wieder buchen, da es sicher eine der besten Optionen vor Ort ist.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Nisi, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice little room
our room was very nice. very new and very nice design. everything was very clean. the room was very small but had everything you need. I really loved it. right behind the hotel is a big parking area (8 AUD/night) but this also means that when you are have a room with ocean view you will first face the parking area and then the ocean. Our room was to the street which was not a problem, but just across the street is a big pub with beergarden and live music. so it is not very quite, but after 22/23h we could sleep very well. I would recommend the hotel but in my opinion it is a little too expensiv for what it is (beergarden and parking area)

10/10 – Hervorragend

Ingeborg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Doris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegen
Neues Hotel mit sehr freundlichem Personal

10/10 – Hervorragend

Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes neues Hotel
Es hat uns sehr gut gefallen. Sehr netter hilfsbereiter Hotelmanager, super Lage und modernes, neues Hotel.

4/10 – Schlecht

Neale

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I found the room noisy you could hear the music and people talking and yelling as they came out of the pubs
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Gillian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Lovely and clean in a central location. Staff are helpful. Only downside is when staying beachfront as we were it is very noisy from 5.30 with the council street cleaners and bin men for about an hour every morning. Such a shame as everything else perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Chad, Sydney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very convenient and was very clean and everyone was nice and friendly.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Alison am 7. Mai 2024
Thank you so much for this lovely review Chad. We enjoyed having you here for the week and hope to see you again sometime. Kind regards, Alison, Guest Services Manager, Heart Hotel and Gallery Whitsundays

10/10 – Hervorragend

Olivia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and the hotel itself were wonderful and so helpful! Very well located, but the rooms were rather small and didn’t have much privacy within the room itself, though the room was modern and very clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Alison - Guest Services Manager am 31. März 2024
Hi Olivia, Thank you for your lovely review. We enjoyed having you and trust you had a safe trip home. Hopefully we will see you again.

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location, well kept hotel. Balconies in the back overlook the ocean and lagoon. Right in the heart of everything but quiet except for the birds outside at 430a - very rowdy! Loved it!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Alison - Guest Services Manager am 31. März 2024
Hi Sharon, Thank you for your kind words. We are glad you enjoyed your stay. If only we could ask the rowdy birds to keep the noise down! We hope to see you again sometime in Airlie Beach.

6/10 – Okay

geoff

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 25. März 2024
Thank you for your stay, Geoff.

10/10 – Hervorragend

Shane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 9. März 2024
Thank you Shane for your 5 out of 5 rating. We appreciate it. Please contact us directly should you wish to return. Safe travels.

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff, location, parking
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dean am 1. März 2024
Thankyou for the positive feedback

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, parking, pool, great restaurants close
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dean am 1. März 2024
Thankyou for the positive feedback

8/10 – Gut

valerie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Personne à la réception le matin pour laisser vos bagages si vous partez pour un tour en bateau, discothèque bryante juste devant
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dean am 1. März 2024
Thankyou for the feedback.

10/10 – Hervorragend

Aaron Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dean am 1. März 2024
Thanks for the positive feedback

6/10 – Okay

Adrian

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dean am 1. März 2024
? I can't access your message

4/10 – Schlecht

Doug

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff on arrival friendly and efficient. Aircon was not working and it was a hot a humid night in Airlie Beach so we did not get much sleep. $300 for a 36 sq2m room was over the top!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 16. Jan. 2024
We are disappointed to read to didn't enjoy your stay. So glad you found our staff and efficient. You must have missed them advising you of our energy saving air con units. Should you not close your balcony door properly, the unit will turn off. So sorry this effected your sleep. Thank you for stay and feedback.

10/10 – Hervorragend

Meg

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 29. Jan. 2024
Thank you for the 5 out of 5!

8/10 – Gut

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Great central location. The staff are very friendly. Rooms are small but comfy. Only suggestion is to add a shelf in the shower for soap, etc.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 16. Jan. 2024
Thank you for your feedback, Mark. I will certainly share with the Team. So glad you found them friendly, and you enjoyed our location being in the "Heart" of Airlie.

6/10 – Okay

Shivani

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
central location in town but very loud due to being in the mix of the pubs
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 1. Dez. 2023
We are centrally located in the "Heart" of Airlie Beach's dining and entertainment precinct. A great, convenient location. Thank you for your stay.

10/10 – Hervorragend

Nicci, Toomulla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with fantastic view of the ocean. The bed was really comfy
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 1. Dez. 2023
Thank you Nicci for your 5 star rating. So happy to read you enjoyed our bed. And your water aspect room. Please contact the property directly should you wish to return. They can share our latest specials.

10/10 – Hervorragend

Izabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, near by everything. Reception staff very pleasant, clean place… I highly recommend!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 27. Nov. 2023
Thank you for 10 of 10 Izabel. And sharing some great photos. Please contact the property directly should you wish to return to the Whitsundays. They can share our latest specials. Kind regards.

8/10 – Gut

Wynn

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cute boutique style hotel in Airlie Beach town center. The room was small but clean and the amenities were nice. The balcony looks over a parking lot but has a nice view of the ocean. The town is bustling at night so the noise from music, etc is noticeable. Also there is some noise in the morning from trucks and such but not too bad during our stay. Great location for dining, shopping and just a short walk to the ferry building. The front desk staff were really nice and checkin/out was a breeze. Overall we had a great stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 27. Nov. 2023
Thank you for leaving your feedback, Wynn.

6/10 – Okay

Steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Property is in great location, close to everything!! Rooms are tiny
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 1. Nov. 2023
We do love our location being in the "Heart" Airlie. Thank you for your stay, Steven.

8/10 – Gut

Ross

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 24. Okt. 2023
Thanks Ross. So glad you enjoyed being in the "Heart" of Airlie Beach.

10/10 – Hervorragend

Ariana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super clean room with great facilities. Really friendly staff who went above and beyond to make my stay as smooth as possible.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 23. Okt. 2023
Thank you, Ariana. Alison and her team with be thrilled to see your 10 out of 10 review. I am so glad they exceeded your expectations. Please contact them directly next should you wish to return to the Whitsundays. They can let you know of our current specials.

10/10 – Hervorragend

Harjinder

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Welcoming staff, excellent service and accommodation.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 18. Okt. 2023
Thank you Harjinder for the 5 out of 5 rating. Alison and her team will be thrilled to read. Please contact them directly should you wish to return to the Whitsundays.

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location and very nice hotel!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 16. Okt. 2023
Thank you Simon for the 5 out of 5 rating. We do love our location being in the "Heart" of Airlie. So glad you found the hotel to be nice. Be sure to contact Alison and her team directly should you wish to return to the Whitsundays.

8/10 – Gut

Glenn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 17. Okt. 2023
We do have an excellent location being in the "Heart" of Airlie beach's dining and entertainment. Please contact the property directly should you wish to return to the Whitsundays. Kindest regards, Sarah

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice spot, good rooms, and good location
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 12. Okt. 2023
Thank you Simon for 5 out of 5. Nice spot, good rooms, and good location. You couldn't have been more precise.

8/10 – Gut

Gina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to everything
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 9. Okt. 2023
Thank you Gina for the 4 stars. We do love our location being in the "Heart" of Airlie Beach's dining and entertainment precinct. Please contact Alison and her team directly should you wish to return. They can share our latest specials.

6/10 – Okay

Tanya

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bring earplugs. Apartments with water view is really a car park view. And the car park has a street sweeper and garbage truck at about 5am that seems to be the loudest one that has ever existed. Impossible to get a good sleep after a big night at magnums. Not great if a hangover is on the cards. Saving grace is everything else this place offers in its proximity to the lagoon and town, and the great staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 3. Okt. 2023
Tania, we appreciate you taking the time to leave your feedback. Sounds like you had a fun time in Airlie with Magnums being across the road from us. I'm sorry you were disturbed by the council workers. 5am is unacceptable. And I will follow up on that. We are lucky to be within walking distance to Boost Juice and multiple places you can get a good fry up for hangovers. And of course, a refreshing dip in the lagoon to feel alive again. Kindest regards, Sarah

10/10 – Hervorragend

Joan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Very clean and service from staff member was outstanding!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sarah | Guest Experience at the atHotelgroup.com am 2. Okt. 2023
Thank you, Joan. Alison, Neive and Dean will be thrilled to read you enjoyed your stay.