Terrasse/Patio

Bewertungen von Courtyard by Marriott Aguadilla

3 out of 5
Courtyard by Marriott Aguadilla
West Parade/Belt Road, Ramey Base, Aguadilla

Bewertungen

8,4

Sehr gut

463 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
329 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
133 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
54 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Gut: Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gisela am 27. Mai 2024
Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you had a relaxing experience and that you plan on returning. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Gio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Gisela am 16. Mai 2024
Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you had a relaxing experience and that you plan on returning. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Shelly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena opción. Cuartos súper cómodos.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Josabet am 14. Mai 2024
Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you had a relaxing experience and that you plan on returning. We look forward to welcoming you back again soon!

8/10 – Gut

Marilu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Flor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very professional and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Zully

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This Marriott Courtyard appeared to be unkept. The bathroom tub appeared dirty. It needed bleach and lots of scrubbing. The loungers in the pool area were so worn that they ripped as someone sat on them. The quality of the towels in the room and pool area left a lot to be desired. However, the staff were great and made you feel at "home".
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Elizabeth Ferrer Rios am 30. Apr. 2024
“Greetings! We appreciate your feedback, as it allows us to improve the services we provide. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay with us. This information will be shared for future improvements in our property. We hope to have you visit us again soon. Have a great day!”

2/10 – Ungenügend

Hilda

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
My room was musty the room smelled horrible the bed smelled bad the bathroom walls had fungus the showers where dirty had black mold on it
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elizabeth Ferrer am 23. Apr. 2024
First, thank you for the feedback. We give you our most sincere apologies. We will share your concerns for future improvements in our property.

10/10 – Hervorragend

Roxanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aunque fue solo por una noche. Estuvimos seguras mi hija, mi madre y yo.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von J am 22. Apr. 2024
Gracias por compartir su experiencia.

10/10 – Hervorragend

Julmarie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service. The bed was very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Alvin am 18. Apr. 2024
Greetings! We greatly appreciate your feedback. We are happy to know you had a great experience, and hope to see you back soon!

10/10 – Hervorragend

Yessenia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Quick check in & out. Dennys service was slow
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gisela Rodriguez Ozoa am 12. Apr. 2024
Thank you for your stay. We would be forwarding this information for improvement.

8/10 – Gut

Iris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its convenient to the airport, lical spots and beach.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Elizabeth Ferrer am 16. Apr. 2024
Greetings! We thank you very much for your feedback. We are glad to know that you had a great stay during your time with us. We hope to have you visit us again soon. Have a blessed day!

10/10 – Hervorragend

Tatiana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Solo le falto tener cosas de primera nesecidad y desayuno
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von CRS Agent am 7. Apr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Dietmar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The adult pool was very dirty. Some areas had fungus. The other areas were very clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Elizabeth Ferrer am 31. März 2024
First, thank you for the feedback. We give you our most sincere apologies. We will share your concerns for future improvements in our property.

10/10 – Hervorragend

Ana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Nos encantó el trató y el hotel todo muy limpio
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Alvin am 30. März 2024
¡Saludos! Gracias por comentar acerca de su estancia con nosotros. Nos complace saber que fue de su agrado y que les encanto. Esperamos tenerles de vuelta pronto.

10/10 – Hervorragend

Leyda

Gut: Sauberkeit

10/10 – Hervorragend

NOEMI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and comfortable! Staff very friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Alvin am 25. März 2024
Greetings! Thank you for providing your feedback. We are happy to know about your stay with us. We hope to see you back soon!

10/10 – Hervorragend

James Rodriguez

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me encanto todo piscina muy tranquilo el ambiente
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Elizabeth Ferrer am 24. März 2024
Nos agrada saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Diariamente, trabajamos arduamente para brindarles a nuestros huéspedes el servicio que merecen, por lo que le agradecemos por dejarnos su comentario. Muchas gracias por tiempo, ¡esperamos tenerle de vuelta prontamente!

10/10 – Hervorragend

Mireya, Ponce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Me encantó cerca de playa Jobos y Villa Pesquera
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Elizabeth Ferrer am 17. März 2024
Nos complace ver que su estancia fue de mucho disfrute esperamos verle pronto y brindarle el servico que tanto nos distingue vuelva pronto!

8/10 – Gut

Reinaldo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena y el personal muy atento.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karla R. am 4. März 2024
Saludos, muchas gracias por compartir su experiencia. Nos agrada saber que disfrutó de su estadía, durante su tiempo con nosotros. Esperamos que nos visite nuevamente en un futuro. ¡Buen día!

6/10 – Okay

gladys

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The condition of the bathroom was awful as there was mildew in the shower and the bathtub was chipped. The towels were dingy and I really did not even want to dry myself with them, The light switch in the room was broken and the first night had to sleep with the light on as we could not turn it off. They did fix it for the remaining of the trip. I have pictures I can provide of the condition of the bathroom. For the price I was charged for the stay I am disapointed.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Alvin am 4. März 2024
Greetings! Thank you for reviewing and providing us with feedback. We will be passing along this information. We sincerely apologize for any inconvenience. Our guests' experience is our priority.

6/10 – Okay

Segundo

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
I went with desable person and i have to walk to m
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karla R. am 28. Feb. 2024
Greetings! We appreciate your feedback, as it allows us to improve the services we provide. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay with us. This information will be shared for future improvements in our property. We hope to have you visit us again soon. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Gregorio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karla R. am 28. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We hope you visit us soon, in the near future. Have a great day!

6/10 – Okay

Kevin

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property carries the Marriott name, but the Marriott product is not at this hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von J am 19. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any inconsistencies in the Marriott product at our hotel and will address this to ensure a better guest experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Wanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karla am 1. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience with us. Have a great day!

8/10 – Gut

Lorri

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Clean and friendly but just a little outdated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Elizabeth Ferrer am 28. Jan. 2024
Greetings! We thank you very much for your feedback. We are glad to know that you had a great stay during your time with us. We hope to have you visit us again soon. Have a blessed day!

10/10 – Hervorragend

Roy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karla am 30. Jan. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We hope to have you visit us again soon. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Madeline, Flushing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karla am 20. Jan. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karla R. am 28. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We hope you visit us soon, in the near future. Have a great day!

6/10 – Okay

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
WAY too expensive for the "luxury" nightmare I experienced. 2 different rooms flooded, one by faulty A/C, one by faulty toilet. When the toilet overflowed, they said they couldn't repair it until morning. They lied and said every room was full, so I couldn't move to another non-flooded room. Then there is the issue of the parking lot card/ticket system. $1300 for 4 nights.... ridiculous.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Josabet am 9. Jan. 2024
Greetings! We appreciate your feedback, as it allows us to improve the services we provide. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay with us. This information will be shared with our management, for future improvements in our property. We hope to have you visit us again soon. Have a great day!

6/10 – Okay

Yarinelle

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
La cerradura de la puerta no funcionaba y nunca fueron a arreglarlo
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Miguel am 10. Jan. 2024
Saludos! Muchas gracias por su estadia y compartir esta informacion con nosotros. Estaremos llevando esta informacion a la gerencia para ver como podemos mejorar. Esperemos verlo pronto.

10/10 – Hervorragend

Martha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karla R. am 28. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We hope you visit us soon, in the near future. Have a great day!

8/10 – Gut

lourdes

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karla R. am 28. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We hope you visit us soon, in the near future. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Iris

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karla am 22. Jan. 2024
Thank you for staying with us! Have a great day.

8/10 – Gut

Betzaida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karla R. am 28. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We hope you visit us soon, in the near future. Have a great day!

8/10 – Gut

Josue, Lake City

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von J am 29. Dez. 2023
Thank you for sharing your experience!

10/10 – Hervorragend

Ammy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Liana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bom hotel!
Hotel confortável. O primeiro quarto não tinha janelas e eu solicitei a troca. Cama confirtável, chuveiro bom, ideal para passar alguns dias.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Elizabeth Ferrer am 18. Dez. 2023
Temos o prazer de saber que você gostou da sua estadia conosco. Todos os dias trabalhamos arduamente para oferecer aos nossos hóspedes o serviço que merecem, por isso agradecemos por nos deixar o seu feedback. Muito obrigado pelo seu tempo, esperamos tê-lo de volta em breve!

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Elizabeth Ferrer am 5. Dez. 2023
Greetings! We thank you very much for your feedback. We are glad to know that you had a pleasant stay during your time with us. We hope to have you visit us again soon. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was good, beautiful property. The pool was self serve- I had a late check in and wanted to use it, when I go, no towels, no one to ask for that or chair, all taken, why only 12 chairs in such a big area? I was only here one night and I couldn’t enjoy that.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von M am 28. Nov. 2023
Greetings! We appreciate your feedback, as it allows us to improve the services we provide. This information will be shared with the administration for improvements in our property. We hope to have you visit us again soon.

8/10 – Gut

Ottis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There’s no other better options available near by with the amenities the Marriott offers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von M am 28. Nov. 2023
Greetings, Thank you for sharing your feedback! As we strive to continue giving great service.

4/10 – Schlecht

Donna

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room smelled like mildew, the AC sounded like train was running through it, the shower had mold in the grout, and everything was old. The only saving for this hotel was the staff was very helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Elizabeth Ferrer am 21. Nov. 2023
First, thank you for the feedback. We give you our most sincere apologies. We will share your concerns for future improvements in our property.

10/10 – Hervorragend

Monica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von CRS Agent am 26. Nov. 2023
Thanks for sharing your experience.

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von CRS Agent am 13. Nov. 2023
We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed our commitment to serve

8/10 – Gut

Charles

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
This is one of the nicer hotels in the area. However, the rooms are in need of some updating. They are not bad they just should be better for that price. During our stay we had an issue with our room that needed to be addressed immediate. The supervisor on duty named Richard was extremely attentive and helpful. Issues are bound to happen, it’s how they are handled that makes all the difference. We couldn’t ask for better treatment. Thank you
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von MP am 26. Okt. 2023
Thank you for feedback. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We will be sharing this information with our administration to better our service. Glad Richard was able to assist you to help with the situation.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was our 5th time staying at The Marriott in Aguadilla. The staff were very friendly and helpful as always and they always cater to our needs. Highly recommend!
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2023
Antwort von J am 14. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience, we will love to see you back!

6/10 – Okay

William

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von CRS Agent am 23. Okt. 2023
Thank you for sharing your experience.

6/10 – Okay

Carola

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
As i check out the front desk told me they charge me the stay again by mistake, from a credit card thet i left to hold a $50.00 amount for the parking and security purposes.they said that i will receive a refund in a few days but that isnt normal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von CRS Agent am 9. Okt. 2023
We thank you for this review. Your satisfaction is our ultimate goal, and we will work on those issues. We can’t wait to serve you again soon!