Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Allegro Agadir

4 out of 5
Allegro Agadir
BD 20 Aout Cite Balneaire, Agadir

Bewertungen

7,8

Gut

74 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
65 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 188 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr Schönes Hotel nahe am Strand
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 9. Jan. 2024
Sehr geehrter Martin,wir möchten uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass Ihnen unsere Lage in Strandnähe gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Abdurrahman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Katharina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modern eingerichtet, Zimmer war genau wie beschrieben. Das Essen war absolut in Ordnung, es gibt einen eigenen Strandabschnitt mit Liegen, zu dem man 3 Minuten läuft. Das Personal war freundlich und hilfsbereit und es ließ sich dort gut eine Woche aushalten. Ein Mülleimer im Zimmer hat gefehlt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Manager am 10. Dez. 2022
Sehr geehrter Gast,wir schätzen Ihre Bewertung sehr.Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Und unsere Mitarbeiter bedanken sich ganz herzlich für Ihr nettes Lob.Hoffentlich sehen wir uns auch in der Zukunft wieder bei uns.Freundliche Grüße und alles Gute,

10/10 – Hervorragend

Marija

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft war super..Da wir nur Frühstück gebucht haben, war einigermaßen gut..wie jedes Frühstück überall eigentlich..Das Personal war sehr angenehm und hilfreich..empfehlenswert 👌
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022
Antwort von Manager am 23. Aug. 2022
Sehr geehrte Marija,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich wieder bei uns sehr wohlgefühlt haben und einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Vielen Dank für Ihr nettes Lob an den freundlichen Service unserer Mitarbeiter. Und mit unserem leckeren und gesunden Frühstück konnten Sie sicher gut in den Tag starten.Bis bald hoffentlich.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
The stay was good and the property is close to the beach. The service is satisfying but i was surprised to enter the room and find no pillows and the more surprising that it took at least half an hour to get me the pillows after two call with the reception!
Room
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience am 11. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for your review of your stay with us. We are pleased that you had an enjoyable stay and found our location to be convenient. Our team works hard to ensure that every guest has the best experience possible and your positive feedback encourages us to continue with our efforts. The comfort of our guests is very important to us and be assured that we have duly noted your comment. Please do not hesitate to let us know of any concerns at the time so that we can find a comfortable solution. Mohamed Harkouch, Guest Experience

6/10 – Okay

Leonard

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dieses Hotel ist wirklich nicht zu empfehlen es ist schade um das Geld .Das Essen ist komplett schlecht , von Frühstück bis zum Abendessen!! Die Bade Handtücher die man an der Rezeption bekommt und als Pfand pro Handtuch 20 Euro zahlt wurden uns nicht erlaubt mit an den Starnd mit zu nehmen. Uns wurde einer der Handtücher am Pool geklaut, als wir dieses gemeldet haben hieß es, wenn das Handtuch nicht zurück gegeben wird das die 20 Euro die wir als Pfand hinterlegt haben ein behalten werden. Selbst die Animation war leider auch nicht besonderes es gab immer wieder die gleiche Musik und die gleichen Tanz Aut
Aufenthalt von 17 Nächten im Juli 2021
Antwort von Sonia Lloveras Calvo, Assistant General Manager am 29. Dez. 2021
Sehr geehrter Gast, Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir haben Ihre Kommentare aufmerksam zur Kenntnis genommen und bedauern aufrichtig, dass Sie sich ungenügend betreut gefühlt haben. Das Team bemüht sich täglich den bestmöglichen Service zu bieten, damit sich unsere Gäste geschätzt und umsorgt fühlen. Daher verpflichten wir uns, alle Aspekte zu verbessern die unerlässlich sind, damit sich jeder Gast stets willkommen und gut umsorgt fühlt Wir würden uns freuen, Sie beim nächsten Mal vollständig von uns überzeugen zu dürfen. Sonia Lloveras Calvo, Assistant General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmerausstattung ist ungenügend, kein Internet und nicht 100% Sauber! Restaurant : schlechte Bedienung und nicht Sauber! Wartezeit bis ein Tisch frei wird! Pool und Bar sind genügend! Es gibt keinen Fitnessraum. Gute Verbindung zum Strand!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
In die Jahre gekommen, aber preiswert. Zimmer und Flure renovierungsbeduerftig, Essen durchaus schmackhaft.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Hotel ink Service für den Preis ist gut. Der verantwortliche Person für das Restaurant ist sehr compétant.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Whitney

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is always friendly and ready to help.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 23. Mai 2024
Dear Whitney,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that you had a good stay with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Sandrine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mention spéciale pour le personnel de l'hôtel, particulièrement accueillant et serviable.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 5. Mai 2024
Chère Sandrine,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre Allegro Agadir.Nous avons grand plaisir à lire que vous avez apprécié la chambre impeccable qui vous a été attribuée. Vos gentils mots sur la qualité de l'accueil seront transmis à toute l'équipe. Merci pour la bonne note.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. Cordialement,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Denis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bit too noisy around the pool sometimes.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 15. Apr. 2024
Dear Denis,Thank you for your review.We are sorry to learn that you experienced some noise disturbance and wish you had informed a member of our reception team at the time. We'll always do all we can to make sure that you're as comfortable as possible.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly relaxed atmosphere from arrival. Easy check in, all staff super friendly from start to finish. Had booked half board which was great for our needs. Food good quality and plenty of choice. Room was comfortable, although it felt a little tired in places. Worth bearing in mind that this hotel caters for a wide range of guest and the bravo club activities and ‘buzz’ around the pool every day may not be everyone’s cup of tea. Although the easy access to beach and the hotels own beach area was a great alternative option. Very good value for money and would recommend. Thanks
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 9. Apr. 2024
Dear Daniel,Thank you for your review.It's rewarding to know that you enjoyed your stay andthat you found our location convenient. Your kind mention of the warm welcome and courteous service you received from our reception team will be passed along.We always welcome feedback from our guests and your comments have been noted and will be taken into consideration.We hope to see you again in the future. Kind regards,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

4/10 – Schlecht

mahshid

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

mahshid

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Phil

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect family friendly location
A lovely hotel in a great location. Staff were so friendly and hard working. A great selection of food. Lots of pool activities, perfect if you have kids, not so great if you want peace and quiet but you can get that on the hotel's enclosed beach area (once you get past the hawkers, who are in their own way, lovely people). The beach has some of the nicest sand I've ever experienced and, even in February, warm water. I was pleasantly surprised by the wider area of Agadir
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 21. Feb. 2024
Dear Phil, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to know that our hotel fully met your expectations and that you enjoyed your dining experiences. The satisfaction of our guests during their stay among us is utmost importance to us and it is very rewarding for our team to know we were able to make your stay memorable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Antoine-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien situé, extérieurs bien entretenus, sortie plage privée qui est à 100m. Petit déjeuner buffet diversifié et très bon. Chambre propre, bonne literie. Hôtel club.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 18. Feb. 2024
Cher Antoine,Nous voulons vous remercier de ce résumé si positif de votre séjour que vous nous avez fait parvenir.Nous sommes enchantés que votre séjour se soit bien déroulé et que vous ayez apprécié le confort de votre literie ainsi que la qualité et la variété de notre petit déjeuner.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Amana

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Rikke

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Trist oplevelse
Langsom betjening ved receptionen. Elendig information om, hvor vi kunne finde vores værelse. Morgenmaden kæmpe buffet med smagsløse retter. Kaffen smagte frygtelig. Vi havde MANGE myrer på værelset. Håndklæderne var gamle og slidte. Sengen var dog kæmpe stor og vi sov godt. Men vi kommer ikke igen. Vi er dybt skuffet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 12. Feb. 2024
Kære RikkeTak fordi du tog dig tiden til at dele din oplevelse fra Allegro AgadirVi er glade for at du, først og fremmest bookede dit ophold hos netop os. Vi beklager at vi ikke levede op til dine forventninger og har delt kritikken med personalet for at rette op. Vi håber dog at du til trods fik en masse gode oplevelser med hjem i bagagen.Det vil altid være en glæde at byde dig velkommen tilbage.Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Alison

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The restaurant is buffet-style for all meals and the food is excellent. Plenty of choice and all well-cooked, especially, of course, the Moroccan tagines. The food is not spicy, and there's plenty of other options for those less adventurous e.g. pizza, salad bar etc. The property is very clean and the garderners work hard to create lush gardens around the hotel grounds. The staff are helpful and speak multiple languages (inc. English), and a porter can help with your luggage if you wish. On the downside, the hotel is very noisy - can hear the entertainment from the rooms and also can hear other guests, so if you want an early night bring ear plugs! I found the bed uncomfortable as the matteress was very hard. The rooms are showing signs of wear and damage to the decor and the public toilets in reception and by the pool are in a poor condition.
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 3. Feb. 2024
Dear Alison,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We take pride in the high level of personal service we offer so it's really rewarding to receive your positive feedback about our team members. Your feedback is very valuable to us as we are constantly looking for ways to improve our facilities to create the best experience possible for all our guests and have duly noted your comment for review.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

2/10 – Ungenügend

abdelaziz

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Punaise de lit
Bonjour, j'ai sejourné dans cet hotel pour 1 nuit et en me levant le lendemain matin. Jai commence à avoir des démangeaisons. Force de constate que j'ai été dévoré par des punaises de lit. Premiere fois que cela m'arrive dans un hébergement 4*. Premiere fois que ca m'arrive tout simplement. Ceci est un problème d'ordre sanitaire.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Allegro agadir am 16. Feb. 2024
Cher Abdelaziz,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec nous. Votre feedback est précieux pour nous. Nous prenons immédiatement des mesures pour résoudre toute préoccupation liée à votre confort et à votre bien-être. Soyez assuré que nous faisons tout notre possible pour garantir la qualité de notre service et l'hygiène de notre établissement.Cordialement,Allegro agadir

6/10 – Okay

Salma

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Overall it was a good stay for 5nights. Good location very safe. Friendly staff, spacious rooms. Disadvantages was the food being repetitive. The housekeeping wasn’t great needed to call them to come and clean.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 2. Feb. 2024
Dear Salma,Thank you for your review.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your recognition of our team's excellent service. However, we regret to hear that you were not fully satisfied with your stay. Please do not hesitate to bring any concerns to our reception at the time so that we can address them immediately.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

6/10 – Okay

Vivek

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
This was our 2nd stay at an all inclusive hotel in Morocco - Based on the experience we had at the 1st one, Allegro was a bit disappointing. We were not too happy with the hotel's service. Here is a summary Pro's : 1. Very short walk to the beach and has a separate seating area set for people staying at the hotel 2. Amenities are there to be used if you are staying for 2 days or more Con's : 1. Had messaged them few days before check in asking if they could decorate our bed as it was our anniversary - got a response saying it has been noted but nothing was done on arrival. 2. Major security issue as the rooms are not lockable from the inside. Any employee with a card can open it. When we asked about this - we were told all rooms are like this. Also the door handle was sort of broken for our room, 3. Food seemed just average - not many options especially chicken options and didn't see many options for vegetarians either apart from salads. 4. Few parts of the hotel seemed like they needed refurbishment 5. AC was making a loud noise when put on the max fan speed 6. The service speed could be better during BF Lunch and Dinner
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 29. Jan. 2024
Dear guest Thank you for your review. we are disappointed to learn that you were not fully satisfied with the hotel condition and service. We strive to provide a modern and well-maintained environment, as well as friendly and efficient service to all our guests. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay and will take your feedback into consideration for future.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Samira

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
c’est la seconde fois que je séjourne dans cet hôtel. j’ai demandé une chambre au calme et je l’ai eu parfait. car l’an passé la chambre au 1 er juste devant le passage très bruyant. personnel très agréable petit déjeuner varié et bon. juste un bémol gros cafard se balade sur le sol du restaurant donc je me pose des questions sur l’état de la cuisine. mais à part ça tout était super
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 25. Jan. 2024
Chère Samira,Le point de vue de nos clients est pour nous la clé de la satisfaction de nos futurs visiteurs. C'est pourquoi nous vous remercions du temps que vous avez consacré à rédiger votre appréciation.Nous sommes heureux que votre séjour parmi nous se soit bien déroulé et que la qualité de l'accueil qui vous a été réservé ait contribué à sa réussite.Nous prenons bonne note de vos remarques et faisons les vérifications qui s'imposent.Nous vous prions de bien vouloir accepter nos plus sincères excuses pour la gêne occasionnée.N'hésitez jamais à contacter sur place notre équipe, toujours attentive au bien-être de nos hôtes. Ils se feront un plaisir de vous apporter les meilleurs réponses possibles à vos attentes.C'est par ailleurs un plaisir de lire que vous avez apprécié la qualité et la générosité de notre offre de petit-déjeuner.Au plaisir de vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience parmi nous. Bien à vous,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Little gem
A little gem of an Hotel. Great location, private beach over the road. A pleasant 30 mimute walk to the marina. Food on the all inclusive very good.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 8. Jan. 2024
Dear Mark, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location and the food we offer. Our team strives to provide a variety of delicious options to cater to our guests' preferences.We appreciate your positive feedback and are glad that you had a pleasant stay at our hotel.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

6/10 – Okay

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Layla

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jean-Baptiste

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jenna

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and good pool area always easy to get a sun bed. Entertainment team very friendly and helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager am 27. Nov. 2023
Dear Jenna,Thank you for your positive feedback.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. This kind feedback will motivate the entire team to continue pursuing excellence in all that we do.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Mohamed Harkouch, Guest Experience Manager

8/10 – Gut

femi

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
amazing
It was lovely, room was nice, bed was comfortable and food was fantastic
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Hosam El halimi, Assistant General Manager am 16. Nov. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Hosam El halimi, Assistant General Manager

2/10 – Ungenügend

ISLAM

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hosam El halimi, Assistant General Manager am 27. Okt. 2023
Dear Islam,Thank you for taking the time to share your feedback.We are very sorry to know that your time with us fell below what you expected and wish that you had informed us of your concerns during your stay, as we would have found a solution for you. Rest assured that we will be reviewing your comments with our team.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Hosam El halimi, Assistant General Manager

10/10 – Hervorragend

Abdellatif, Edmonton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable rooms with modern upgrades and pleasant decor. We used our balcony in the evenings to enjoy the late day sun and views of the sea. It was great to be able to walk across the street and use the hotel’s private section on the beach. The staff are helpful and friendly and the hotel has a happy, relaxed atmosphere. The breakfast buffet was good and we particularly enjoyed the Thursday night Moroccan buffet dinner. We would certainly consider staying at the Allegro again.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Hosam El halimi, Assistant General Manager am 6. Okt. 2023
Dear Abdellatif, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your kind feedback.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. Our team members enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Hosam El halimi, Assistant General Manager

10/10 – Hervorragend

Nadia

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Ashifa

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Stéphane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 21 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Donia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bon hôtel
Séjour parfait Équipe d'animation au top Les repas étaient bons et variés L'hôtel était mropoeu
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von Manager am 31. Juli 2023
Chère Donia,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre récente expérience au sein de notre Allegro Agadir et vous remercions pour votre aimable recommandation.Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un séjour parfait et que vous avez apprécié notre équipe d'animation. Il est également agréable de savoir que vous avez trouvé les repas bons et variés, car nous nous efforçons de proposer une cuisine diversifiée et de qualité à nos clients. Enfin, nous vous remercions pour votre compliment sur la propreté de l'hôtel et le confort de votre chambre, car nous avons récemment rénové nos chambres pour offrir un séjour des plus agréables à nos clients.Nous serions ravis de vous recevoir une nouvelle fois très prochainement. Bien à vous,

6/10 – Okay

Camille

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Séjour ordinaire. Heures de repas trop limitées. Air climatisée peu fonctionnelle. Odeur humidité dans la chambre.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Manager am 22. Juli 2023
Chère Camille,Merci d'avoir pris contact avec nous afin de nous signaler vos inquiétudes sur votre séjour au sein de notre hôtel Allegro Agadir. Nous vous faisons parvenir nos sincères excuses pour les inconvénients que vous nous signalez. Nous avons lu votre appréciation avec toute notre attention et avons bien pris note de vos critiques constructives.Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié notre emplacement privilégié près de la plage d'Agadir. Cependant, nous regrettons que certains aspects de votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Nous prenons note de vos commentaires concernant les heures de repas et l'air climatisée. Sachez que nous proposons un large créneau horaire pour les repas, notamment le petit-déjeuner de 7h00 à 10h00, le déjeuner de 12h00 à 14h30 et le dîner de 18h30 à 21h30. Quant à l'air climatisée, nous vous présentons nos excuses pour les désagréments rencontrés et nous allons vérifier son bon fonctionnement. En ce qui concerne l'odeur d'humidité dans la chambre, nous tenons à vous informer que notre hôtel a été entièrement rénové en 2020 et nous accordons une grande importance à la propreté et à l'entretien de nos chambres. Nous sommes désolés pour le désagrément et nous allons prendre les mesures nécessaires pour résoudre ce problème.Encore merci pour votre visite et vos axes d’amélioration, nous en tiendrons compte afin de poursuivre notre politique d’amélioration continue de la qualité des services que nous offrons à notre clientèle. Bien à vous,

8/10 – Gut

Amina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jag rekommenderar bra personal god mat och nära allt
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Manager am 27. Juni 2023
Kära Amina, tack för att du lämnade en recension av din vistelse.Vi är glada att ni hade en bra och lugn vistelse hos oss och att ni ville lämna en sådan fin kommentar. Ni är självklart välkommen åter.Vi önskar er varm välkommen åter. Med vänliga hälsningar,

10/10 – Hervorragend

Audrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un excellent séjour
Merci à toute l’équipe de l’hôtel Allegro pour ce merveilleux séjour, et en particulier à Francisco, à Fouad, à l’équipe d’animation ainsi qu’aux personnes de l’accueil qui ont tout fait pour rendre notre séjour des plus agréables. Nous avons passé de très bons moments. L’hôtel est parfait. Nous le recommandons sans aucune hésitation, et nous y reviendrons avec le plus grand des plaisirs.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Manager am 22. Mai 2023
Chère Audrey,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre récente expérience au sein de notre Allegro Agadir et vous remercions pour votre aimable recommandation.L'ensemble du personnel vous exprime toute sa gratitude pour vos gentils mots sur la qualité du service et de l'accueil.Votre allusion à la qualité de nos chambres est grandement appréciée. Merci pour la bonne note attribuéeNous serions ravis de vous recevoir une nouvelle fois très prochainement. Bien à vous,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Good stay but bad food
Food was bland & repetitive, no flavour to the food, the lack of quality food is a let down for what would have been an amazing stay. Other than the food, staff were great, friendly and always welcoming with a smile. Great beach experience. Please improve on the food and pool quality - thanks!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Manager am 15. Mai 2023
Dear Guest,We appreciate that you took the time to share your experience with us.Please accept our apologies for not fulfilling your expectations regarding our cuisine and all-inclusive service. We have reviewed your comments with the departments concerned and we are sure they will help us to improve our offer. We work very hard to exceed our guests' expectations and your review encourages us to continue with our efforts to provide you with a more satisfactory experience if you decide to return for another visit.We are, nevertheless, pleased thatyou had an enjoyable stay with us.We are especially happy that you had a chance to truly enjoy our warm hospitality. We pride ourselves on providing personalized service to meet the individual requirements of our guests. It is also a pleasure to know that our pool and installations met your expectations.We look forward to welcoming you back. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

mohamed

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice place to stay,Location,service,food and staff are cery friendly .
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Manager am 10. Mai 2023
Dear Mohamed, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had a pleasant stay and that our location met your expectations.We appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Your positive feedback inspires us to continue with our efforts.Moreover, we are delighted that we are able to provide you with a great dining experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quel beau sejour dans cet hotel tres confortable. Nous avons logé en demi pension. Petit dejeuner tres complet et diner à theme tous les soirs avec un choix pour tous les gouts. Service tres bien et je recommande les yeux fermés.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Manager am 9. Mai 2023
Cher hôte,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre récente expérience au sein de notre Allegro Agadir et vous remercions pour votre aimable recommandation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour confortable dans nos chambres tout équipées et que vous ayez apprécié notre offre de restauration.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser votre confort et votre satisfaction.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nous,

10/10 – Hervorragend

Philip

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
excellent
fantastic hotel with great facilities, right on the beach too!!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Manager am 21. Apr. 2023
Dear Philip, Thank you very much for your kind feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel très propre, nourriture varié et excellent. Le personnel est souriant, toujours disposé à nous servir ou nous aider. De plus, tout le monde parle français. Près de la longue plage et de la promenade. Très bien situé. Hôtel très sécuritaire. Les chambres sont très propre et très bien entretenu.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2023
Antwort von Manager am 13. Apr. 2023
Cher Robert,En premier lieu nous voudrions vous remercier pour votre merveilleuse appréciation suite à votre visite au sein de notre Allegro Agadir.Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un très bon séjour. Nous vous remercions pour votre mention de la propreté des lieux.Nous nous réjouissons que vous ayez apprécié également la cuisine de notre restaurant et notre emplacement.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Stuart

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Teresa Pernas - Assistant General Manager am 25. März 2023
Dear Mr. Hamilton,We would like to thank you for the score you gave us following your recent visit to our Allegro Agadir Hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Thank you again for choosing us and we look forward to your next visit.Kind Regards,

8/10 – Gut

Mikael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra standard på rum. Vänlig och tillmötesgående/serviceinriktad personal. Extra trevligt o mötas av en välskött trädgård runt poolområde och Restaurang! Riklig frukostbuffé. Hotellet har två tennisbanor (grus) med egen tränare av hög klass, för den som vill spela/ta lektioner, till helt ok kostnad.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Manager am 23. März 2023
Bäste Mikael, tack för att du har recenserat din vistelse.Vi är glada att ni trivts och önskar er varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar,