Rezeption

Bewertungen von Pullman Adelaide

5 out of 5
Pullman Adelaide
16 Hindmarsh Square, Adelaide, SA

Bewertungen

9,0

Wunderbar

624 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
287 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
50 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Eugen D.

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es gab ein wenig Renovierungsarbeiten im Hotel und obwohl wir 4 Stöcke höher waren hörte man die Arbeiten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Daria Felde am 31. Jan. 2020
Dear Eugen, Thank you so much for choosing Pullman Adelaide for your recent trip. I appreciate your honest feedback about the renovations noise and I wanted to offer my sincere apologies for the discomfort caused.

8/10 – Gut

HH, Hamburg

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel zum fairen Preis.....für ein Pullman sind die Zimmer aber recht einfach.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Malakai am 14. Jan. 2019
Lieber HH, Vielen Dank, dass Sie sich für Pullman Adelaide entschieden haben und für die Überprüfung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben, und bedanken uns für Ihr Feedback. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Malakai Direktionsassistent

6/10 – Okay

Eike, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel in super Innenstadtlage. Freundliches Personal und Hilfsbereit. Zimmer sauber und normale Hotelausstattung. Pool und Fitnessbereich etwas klein. Neben dem Hotel/Zimmer ist eine Parkgarage sodass über die Nacht dauernd Licht ins Zimmer fiel. Trotz Vorhang. Auch war das Bett für mich nicht ganz so bequem für mich etwas zu hart.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

2/10 – Ungenügend

christian, Gast

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Don't waste your time here
By no means 5 stars. It is 3 stars hotel with 2 stars service.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Malakai am 28. Sept. 2018
Dear Christian, Thank you for taking the time to provide us with some feedback on your recnt stay with us. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Malakai Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hochklassiges City-Hotel
Wir waren fuenf Naechte in einer JuniorSuite mit Eckbalkon. Das Zimmer ist sehr gross und verfügt über ein sehr bequemes Doppelbett (King size). Leider ist das Badezimmer hingegen so klein, dass zwei Personen nicht gleichzeitig das Waschbecken benutzen koennen. Das Frühstücksbuffet war nicht inklusive und wir haben es einmal probiert. Es ist aufgrund der reichhaltigen Auswahl sehr zu empfehlen. Wir haben das Hotel aufgrund der zentralen Lage in Adelaide ausgewaehlt. Gerne haetten wir den Spabereich und den Swimmingpool des Hotels genutzt, aber wie bei allen unseren zahlreichen Aufenthalten in Australien sind die hygienischen Verhältnisse nicht akzeptabel, da die meisten Gaeste diesen Bereich ungeduscht betreten und benutzen. Hinweisschilder scheinen alleine hier nicht auszureichen, so dass ein Mitarbeiter des Hotels vor Ort sein sollte.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Gerd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel - erfüllte Erwartungen
Das Hotel liegt im "Stadtzentrum" in der Nähe der EInkaufsstaße und Uni, Wifi die Verbindung stabil mit ausreichender Geschwindikeit und kostenlos. Hotel wie zu erwarten absolut in Ordnung. Das Frühstück war auch in Ordnung, aer nichts besonderes. Der Pool ... wird vielleicht nochmal groß :-) , aber insgesamt kann ich das Hotel mit ruhigen Gewissen empfehlen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern und zentral
Wir hatten nur eine Nacht im Pullman Adelaide verbracht aber alles war in Ordnung. Das Hotel liegt zentral und alles ist gut zu Fuss erreichbar. Nur der Ausblick aus dem Zimmer hätte besser sein können - wir sahen direkt auf ein Parkhaus.

8/10 – Gut

Rovina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Swayne

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well maintained property! Good amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 13. Mai 2024
Thank you for your review, Swayne. We are glad you enjoyed your stay.Best regardsPullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Shawn

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location close to th emall and Rundle Street. Very convenient.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 13. Mai 2024
Thank you for your review, Shawn. We are glad you enjoyed your stay.Best regardsPullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Michiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 10. Mai 2024
Thank you for your review, Michiko, We are glad you enjoyed your stay.Best regardsPullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Flavia Judith

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff, we actually looked forward to their greetings every morning!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 10. Mai 2024
Thank you for your review, Flavia Judith, We are glad you enjoyed your stay.Best regardsPullman Adelaide

8/10 – Gut

Christopher, Geraldton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 10. Mai 2024
Thank you for your review, Christopher, We are glad you enjoyed your stay.Best regardsPullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Raymond

Gut: Ausstattung
Stayed three nights in April 2024. Paid extra for balcony room - worthwhile. Spacious, comfortable and nicely furnished. Lovely bed. Good meal and Nice ambiance in hotel restaurant
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Apr. 2024
Thank you for your review, Raymond. We are glad you enjoyed your stay.Best regardsPullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Moustapha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Optimal location
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 19. Apr. 2024
Thank you for your review Moustapha, We are pleased you enjoyed your stay.With regards,Pullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Kelsie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Pullman was fantastic for an easy check in process, and services provided. It is easy walking distance to any local amenities you might need; whether that be a pharmacy, supermarket.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback Kelsie, we are glad you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Gemma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was very clean, and staff were very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 17. März 2024
Thank you for your review Gemma, Best regards,Pullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Nicola

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfectly located. Excellent restaurants and shopping nearby. Fabulous staff (huge shout-out to Enrico)!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 12. März 2024
Thank you for your review Nicola,

10/10 – Hervorragend

Duncan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it … thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 7. März 2024
Thank you for your review of your recent stay at Pullman Adelaide. We are delighted to hear that you had a good experience.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Feb. 2024
Thank you for your review David

10/10 – Hervorragend

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 28. Feb. 2024
Thank you for your review Alan, With regardsPullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Athalie

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 28. Feb. 2024
Thank you for your review Athalie, With regardsPullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Donna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were very friendly & welcoming from the gentleman watering the plants out the front to reception & information. Also great to see a hotel not putting a large hold on your credit card.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 28. Feb. 2024
Thank you for your review Donna, With regardsPullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Tom

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 20. Feb. 2024
Thank you for your review of your recent stay at Pullman Adelaide. We are delighted to hear that you had a good experience.

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed this hotel, from the great position through to the great facilities. I’ll be back.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 20. Feb. 2024
Thank you for your review of your recent stay at Pullman Adelaide. We are delighted to hear that you had a good experience.

10/10 – Hervorragend

Jacob

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Pullman Hotel has incredible service at the centre of Adelaide, a quiet night's sleep in a bustling city.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 20. Feb. 2024
Thank you for your review of your recent stay at Pullman Adelaide. We are delighted to hear that you had a good experience.

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 20. Feb. 2024
Thank you for your review of your recent stay at Pullman Adelaide. We are delighted to hear that you had a good experience.

10/10 – Hervorragend

Shafali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great overall.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 15. Feb. 2024
Good afternoon Shafali, Thank you for your review of Pullman Adelaide. Best regards, Pullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

hatsumi

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 10. Apr. 2024
Thank you for your review Hatsumi, We are pleased you enjoyed your stay.Best regards,Pullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Luke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pool area aswell as extended opening times. Late check out. Modern rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 15. Feb. 2024
Good afternoon Luke, Thank you for your review of Pullman Adelaide. Best regards, Pullman Adelaide

8/10 – Gut

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to city highlights
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 7. Feb. 2024
Thank you for your review Jennifer

10/10 – Hervorragend

Ivan

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 10. Apr. 2024
Thank you for your review Ivan, We are pleased you enjoyed your stay.Best regards,Pullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Fraser

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 7. Feb. 2024
Thank you for your review Fraser

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was super convenient. Walking distance to Rundle Mall for shopping and Rundle Street for dining. Beautiful park and city view.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 7. Feb. 2024
Thank you for your review Paul

10/10 – Hervorragend

Sheila

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 10. Apr. 2024
Thank you for your review Sheila, We are pleased you enjoyed your stay.Best regards,Pullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Marilyn Faye

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a lovely stay. We managed to do such a lot because of how centrally we were located and the ability to navigate the city easily.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 7. Feb. 2024
Thank you for your review Marilyn

8/10 – Gut

Shengli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel itself is very good, however a little bit inconvenience with no car parking in the building. Have to park in the next building and walk back to Hotel. Additional charge every day with no detail explanation. We saw carpark saying $30 per day and Hotel charged us $33/day. When we went to ask staff and they were unable to answer the question. Overall is alright.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 7. Feb. 2024
Thank you for your review Shengli.Valet parking is available onsite - my team park for your. The UPark directly is 30 for 1 entry/1 exit.Our tickets at 33 are multiple entry and exit for 24 hours - come and go as much as your like for 24 hours from the first entry.

10/10 – Hervorragend

Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast is a bit expensive for the quality and variety of food. Also no chef was available to prepare eggs so I felt I overpaid. I had to eat outside the hotel later.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Jan. 2024
Thank you for your review Francisco,

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 10. Apr. 2024
Thank you for your review benjamin, We are pleased you enjoyed your stay.Best regards,Pullman Adelaide

10/10 – Hervorragend

Neeta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 7. Feb. 2024
Thank you for your review Neeta

8/10 – Gut

Jeffery

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
My stay was pleasant, it was unfortunate the sauna was not working and the steam room wasn’t working properly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Jan. 2024
Thank you for your review Jeffery, Just like at home, we do sadly have maintenance breakdowns also. We work quickly to rectify any issues that arise to avoid our guests dissatisfaction. Sometimes though, parts take time to arrive. We are sorry you this impacted your time with us.

10/10 – Hervorragend

matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
The hotel is in a good location and is good value for money for what I paid. The service is good and breakfast was worth paying for. Its a hotel I would book again
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Jan. 2024
Thank you for your review Matthew, At Pullman Adelaide, we pride ourselves in offering a high quality hospitality experience to all our guests, and making them feel welcome and comfortable in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Ellen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was very lovely and clean. I would rank the breakfast buffet at 12 out of 10, it was really excellent with hot and cold options for any possible breakfast preference.
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Jan. 2024
Good morning Ellen, Thank you for your review. At Pullman Adelaide, we pride ourselves in offering a high quality hospitality experience to all our guests, and making them feel welcome and comfortable in our hotel.

2/10 – Ungenügend

Aaron

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Jan. 2024
Thank you for sharing your experience with us at Pullman Adelaide. We are sorry that we didn't meet your expectations. We would welcome any additional feedback to your stay.

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Ausstattung
Central to the shops and restaurants, excellent room and spacious. Friendly staff very helpful with our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Jan. 2024
Thank you for your review of your recent stay at Pullman Adelaide. We are delighted to hear that you had a good experience.

10/10 – Hervorragend

Stephen, Templestowe Lower

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best location in CBD
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Jan. 2024
Thank you for your review of your recent stay at Pullman Adelaide. We are delighted to hear that you had a good experience.

10/10 – Hervorragend

Kellie

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 29. Jan. 2024
Thank you for your review of your recent stay at Pullman Adelaide. We are delighted to hear that you had a good experience.

6/10 – Okay

Takasuke

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Pullman Adelaide am 17. Jan. 2024
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Kirsten

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 17. Jan. 2024
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Jade

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pullman Adelaide am 17. Jan. 2024
Thank you for your review.