Restaurant

Bewertungen von Golden Tulip Downtown Abu Dhabi

4 out of 5
Golden Tulip Downtown Abu Dhabi
Fatima Bint Mubarak Street, Abu Dhabi

Bewertungen

8,0

Sehr gut

88 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
59 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 202 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Hans Rudolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
City weekend
Good hotel for a city weekend.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Christine

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The pictures look very enticing but getting in the room floor has stains. Im not sure if they steamed it to get the dirt and stains. And then, I called a week prior to hotel reservation for a late check out but they still kicked us out. The hotel is very hard to find on google maps, or waze. When ordering food, delivery guys cannot also find the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Tulip Downtown Abu Dhabi am 30. Apr. 2024
Dear Valued guest,We are genuinely sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Providing exceptional guest experiences is our top priority, and we regret any inconvenience or disappointment caused during your time with us. We strive to maintain high standards of cleanliness and attention to detail, and we will address this matter immediately with our housekeeping team. Your comments will serve as a reminder to them of the importance of their role in providing a comfortable and immaculate environment for our guests.Please accept our sincerest apologies!

10/10 – Hervorragend

Hilary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The people were kind and helpful. I’ve stayed at this property twice and will always book here when Available
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Golden Tulip Downtown Abu Dhabi am 27. Apr. 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Ijaz Ahamed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good Hotel at a good location, easily accessible Value for money, reasonable priced.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Tulip Downtown Abu Dhabi am 23. Apr. 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

andrea, cattolica

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Golden Tulip Downtown Abu Dhabi am 27. Apr. 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Staff were very nice and helpful. Requested an ironing board and it was delivered within 15 mins. Room was clean and spacious. Lots of shopping and restaurants within walking distance.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Golden Tulip Downtown Abu Dhabi am 7. Apr. 2024
Dear Valued guest,Thanks so much for sharing your experience with us. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We’re here for you anytime.”

4/10 – Schlecht

Dinesh

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Carpet is overdue
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management Team am 4. März 2024
Dear Valued guest,Thank you for your feedback. We do apologies for inconvenience caused during your stay. Your comment has passed to concern department and we will take action accordingly. Thank youPlease accept our sincerest apologies!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management Team am 26. Feb. 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

4/10 – Schlecht

Ismail

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management Team am 25. Feb. 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Majid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All very good service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management Team am 25. Feb. 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Basic, budget hotel.
Basic, budget hotel. Service mediocre. Food mediocre.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Takashi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Kourtneigh-Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Dana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Owner was really nice, greeted us every time we came back to the hotel at any time. Very nice staff. One of my best experiences in a foreign country. They made me feel at home.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Moutie

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
We had some issues that was not supposed to be in 4 stars hotel in abu dhabi where the standards are supposed to be a way higher .. the staff did their best to solve it upon request .. for sure it is not 4 stars hotel .. i would say 2 or 3 at most ..
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
For me this is a good clean hotel with nice staff. Happy with my room. My one big problem was the dreadful wifi, which was pretty much unusable.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

8/10 – Gut

R

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Samad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Average Stay
lifts are very slow and some are not working. Reception staff is kind of rude in dealing. the internet is a mess in the hotel and in the rooms as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest,Thank you for your feedback. We do apologies for inconvenience caused during your stay. Your comment has passed to concern department and we will take action accordingly. Thank youPlease accept our sincerest apologies!

8/10 – Gut

Mohammed-Kamal

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Had a lovely stay at this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

10/10 – Hervorragend

Hilary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the view! I stayed on the 14th floor. The room was clean, smelled pleasant, and very spacious.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

10/10 – Hervorragend

Callum, crawley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cannot explain how great this place is for the price. Brilliant size rooms, good staff and all the facilities you need. Would recommend.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

8/10 – Gut

ZAID

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pros: This is in downtown, so, everything is close, nice staff. Cons: This is a 3.5 stars hotel according to the US standards, so, don't except 5 start room, furniture, amenities, etc.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Timing issues!
This isn’t the first time I stay at the golden tulip and it was always a good stay. However this time, wasn’t very pleasant. First the AC kept working even though I put it off, and it read OFF on the screen. Second, the receptionist dialed my room number for a wake up call, that I did not ask for, at 6 am TWICE; first time they rang once and hang up (probably they weren’t sure about the number) then the second time few seconds after they called again til I picked up! But that wasn’t all, for some reason whoever is in charge of the WhatsApp business number seems to think it’s appropriate to send a WhatsApp message asking me to rate my stay at 5 am and then again at 6:06 am!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest,Thank you for your feedback. We do apologies for inconvenience caused during your stay. Your comment has passed to concern department and we will take action accordingly. Thank youPlease accept our sincerest apologies!

8/10 – Gut

Ofelia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good service, friendly staff, near to all amities, clean, you got what you paid for.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

10/10 – Hervorragend

Fuad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

8/10 – Gut

Ludwig

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
All clean and nice, great staff, just small details to take down the score
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management Team am 9. Dez. 2023
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay with us and for sharing your review. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.

10/10 – Hervorragend

Farah Neal

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

MOHAMED ARIF

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Samer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Change the housekeeping staff
Affordable hotel room. The housekeeping was terrible. They didn't change the face towel for a week.
Aufenthalt von 16 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Reem

The hotel is in a central location, surrounded by shops and restaurants. The room was big, and the bathroom had a shower and bathtub. The room was somewhat clean, but the carpet could use a deep cleaning; the closet had a weird smell, not in a good way. I arrived from a very long flight earlier, at 12:30 p.m., but they asked me to wait until 2 p.m. so I could check-in. The Gym is good. The pool is on the roof, with no access to the elevator. You need to take the stairs for one and a half floors.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Ricardo M

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great valie for the money. Centrally located, clean, nice gym and pool.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Ruta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel and great staying
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Carson

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Daniele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and quit
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Mohamed Tarig ishag Ahamed

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nice 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammed, Dothan

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Its quite convenient for the business being in the center of the city. The only missing is the room service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

GIRGIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very good hotel
Aufenthalt von 15 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Srikanth

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait et très bien situé
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Amacin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien
Bonjour , très bon séjour personnel souriant À très bientôt
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

MOULOUD

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

andrea, cattolica

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was fine. Breakfast was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was possible to check in at 4am without any problem.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

José m

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not very clean in surroundings of the building

2/10 – Ungenügend

Hussain, Qatif

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Not good at all

2/10 – Ungenügend

Muhammad

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
They don't allow more than 2 people to visit you like some sort of prison or COVID quarantine. They charge 35 AED per person for a person visiting you and keep their emirates ID/passport with them. Extremely rude staff. Never going there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022