Basierend auf 621 geprüften Bewertungen

4,6 von 5
Von 89% der Gäste empfohlen
4,7 Sauberkeit der Zimmer
4,6 Service
4,6 Komfort der Zimmer
4,6 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.02.2024
Die Unterkunft ließ keine Wünsche offen.
Kommentar von Hotelmanagement
21.02.2024 von Meike de Vos Guest Experience Manager, Hotelmanagement
Dear Mr. Manfred,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.01.2024 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
24.01.2024 von Meike de Vos Guest Experience Manager, Hotelmanagement
Dear guest,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Tolles altehrwürdiges Hotel

Veröffentlicht am 02.01.2024 auf Hotels
+Hervorragender Service +sehr schönes altes Gebäude +Parkplatz direkt vor der Türe (45€) +super zentrale Lage +gute Betten +- Frühstück nur guter Durchschnitt +-Alter Wellnessbereich (welcher vorher auch gebucht werden muss!) +-Es kommt im Winter sehr viel kalte Luft durch die alten einfach Verglasten Fenster +- wenig Ablagemöglichkeiten im Bad - die Hotelbar schließt bereits sehr früh
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.09.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
07.09.2023 von Guest Experience Manager , Hotelmanagement
Dear Sheilla,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.06.2023
Kommentar von Hotelmanagement
12.06.2023 von Guest Experience Manager, Hotelmanagement
Geachte Jochen,Veel dank voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk ervaring te bieden.Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.05.2023
Kommentar von Hotelmanagement
06.06.2023 von Guest Experience Manager, Hotelmanagement
Dear Enrico,Thank you for sharing your review. We appreciate your time and value your opinion. We would be grateful if you could kindly reach out to us and share your experience in detail. Your feedback helps us improve our services, and we would love to address any concerns or issues you may have encountered.Please feel free to contact us at your convenience, and we look forward to hearing from you soon.With kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.04.2023
Alles hervorragend
Kommentar von Hotelmanagement
17.04.2023 von Guest Experience Manager, Hotelmanagement
Dear Fabian,Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted to hear that your recent stay with us was excellent. We appreciate your positive feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.Best regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.04.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
17.04.2023 von Guest Experience Manager, Hotelmanagement
Dear Pascal,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.01.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
02.02.2023 von Guest Experience Manager, Hotelmanagement
Dear Christian,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Schönes historisches Luxushotel

Veröffentlicht am 05.01.2023 auf Hotels
Sehr schönes historisches Luxushotel. Große Zimmer und bequeme Betten. Gutes Frühstück, aber Servicekräfte waren etwas überfordert. Unser TOP Hotel in Den Haag
Kommentar von Hotelmanagement
06.01.2023 von Guest Experience Manager, Hotelmanagement
Dear Dr. Hans-Paul,Thank you very much for sharing your experience. We are really pleased to see that our staff and facilities fulfilled almost all your expectations; we won't miss the chance to share it with our team. We truly hope we will welcome you again.With warm regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes