Basierend auf 963 geprüften Bewertungen

3,3 von 5
3,4 Sauberkeit der Zimmer
3,6 Service
3,5 Komfort der Zimmer
3,2 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.02.2024
Kommentar von Hotelmanagement
25.02.2024 von Michelle Acosta ~ Front Desk Manager , Hotelmanagement
Dear Jana, Thank you for posting a review on your recent stay at our property. We strive to improve with each and every stay and your feedback will help us do so. We hope to welcome you back soon.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.01.2024
Das Frühstück war für amerikanische Verhältnisse der hammer. Perfekt für sightseeing, man war satt bis abends. Gute Lage um alles zu erreichen.
Kommentar von Hotelmanagement
16.01.2024 von General Manager, Hotelmanagement
Dear Melanie, Thank you for the generous review of Holiday Inn Express New York City Times Square. We are glad you loved our location and that we were ideally situated near everything you planned to see and do in New York City. We are happy you enjoyed our delicious breakfast; it is one of our guests' favorite amenities, and we are glad you agree. It was a pleasure hosting your visit, and we hope you are already planning another visit our way.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 19.12.2023
Kommentar von Hotelmanagement
19.12.2023 von Vhe, Hotelmanagement
Thank you for your review.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.11.2023
Das Hotel ist deutlich in die Jahre gekommen. Gleich am ersten Abend liefen diverse kleine Tiere durch das Badezimmer. Der Spiegelrahmen war beschädigt. Bei dem aufgehängten Bild am Bett war der Glasrahmen gesplittert und auf dem Teppich möchte man wirklich nicht barfuß gehen. Der Frühstücksraum ist winzig. Wenn man ganz früh dort ist und das Hotel ist nicht ausgelastet klappt es, ansonsten viel Zeit mitbringen oder auf dem Zimmer essen. Das Hotel ist zentral gelegen und das Personal war bemüht um die Gäste.
Kommentar von Hotelmanagement
16.11.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Dear Jens, Thank you for reviewing our hotel. We appreciate you pointing out specific items you loved and areas where we can improve. We want to reassure you we do everything possible to discourage the entrance of outside insects mentioned. Our pest control team does service our hotel on a routine basis. However, we will address this with them to ensure they do everything to prevent future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are very grateful for your patience. We look forward to the opportunity to welcome you back soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.10.2023
1. Umgebung im Drogendealer-Milieu (Drogenkonsum rund um das Hotel) 2. Unsere beiden Zimmer lagen in der 17. und 22.Etage, nicht nahe beisammen, obwohl wir eine Familie waren. 3. Ziemlich heruntergekommenes Hotel (Unser Zimmer in der 22. Etage :Bad ohne Duschvorhang, Rost an den Türgelenken, abgebrochene Türrahmen zum Bad, hölzerne Spiegelverkleidung abgeplatzt, Bilder zu diesen Schäden sind vorhanden) 4. 35 Stockwerke und nur 2 Fahrstühle, die immer stark besetzt waren. Einmal blieb der Fahrstuhl stecken und wir mussten 10 Minuten dichtgedrängt warten, bis wir dann nach mehreren Versuchen endlich im 3. Stock befreit wurden und aussteigen konnten. Besonders am Vormittag waren lange Wartezeiten am Fahrstuhl unvermeidlich. 5.Angestellte an der Rezeption weigerte sich, für uns ein Taxi zum Airport zu bestellen, nicht kundenfreundlich.. 6. Im Zimmer in der 17. Etage war die Toilette verstopft und musste nachts repariert werden. 7.Sie wären gut beraten, dieses Hotel aus Ihrer Angebotsliste zu entfernen, besonders auch wegen seiner Lage im Drogenmilieu und zwischen Abfallbergen.
Kommentar von Hotelmanagement
31.10.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Dear Frank Heinz, Thank you for staying with us and reviewing your experience. It was disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than perfect. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.10.2023
Kommentar von Hotelmanagement
19.10.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Dear Mark, We are thrilled you had an excellent stay at Holiday Inn Express New York City Times Square, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.10.2023
Kommentar von Hotelmanagement
17.10.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Dear Milena, Thank you for sharing your rating with us. We are disappointed that you did not enjoy the exceptional experience we are known for providing. We hope you will give us another opportunity to gain your trust.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.09.2023
Terrible and very old.
Kommentar von Hotelmanagement
05.10.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Dear Hans-Joachim, Thank you for being our guest and sharing your feedback. Please accept our sincere apologies for failing to meet your expectations. We understand that our property may have limitations due to its age, but we're continuously working to improve and update our facilities. We hope you'll consider giving us another chance in the future to provide you with a better stay that reflects the high standards we aim to achieve. Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 05.08.2023
The Hotel was Dirty, a lot of Hommes people around the Hotel, the Personal was unfrindly
Kommentar von Hotelmanagement
06.08.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Dear Lea, Thank you for staying with us and posting your valuable feedback. Our goal is to provide seamless service and accommodations for every guest, and we are sorry this was not your experience. We never intend to leave you with such an impression, and we hope you will accept our sincere apologies for failing to provide the high standards you should always expect from us. We hope you will consider giving us another chance to redeem your trust and revisit us so we can deliver the flawless hospitality you deserve.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.04.2023
Kommentar von Hotelmanagement
26.05.2023 von General Manager, Hotelmanagement
Dear Karin, Thank you for your visit. We hope that overall you had a pleasant stay; however, we apologize if we did not meet some of your expectations. It was our pleasure hosting you, and we hope you will give us another chance to provide you with a better experience.Warmest Regards,Laurie Misko,General Manager