Basierend auf 985 geprüften Bewertungen

2,9 von 5
Von 74% der Gäste empfohlen
3,0 Sauberkeit der Zimmer
3,0 Service
3,1 Komfort der Zimmer
2,7 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.07.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
28.07.2022 von Carin, Hotelmanagement
Thank you for your feedback, it is greatly appreciated.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.04.2019
Die Unterkunft war zwar sauber, aber sehr renovierungsbedürftig!!!
Kommentar von Hotelmanagement
24.04.2019 von Crystal, Hotelmanagement
Thank you for staying we appreciate your business and feedback.
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.04.2019
Wir hatten direkten Meerblick, dass war das einzig positive
Kommentar von Hotelmanagement
22.04.2019 von Reservations, Hotelmanagement
I am sorry that you were unhappy with your stay, we will hard to correct any issues you had.
2 von 5
von Natascha S.

Eher schlecht als recht

Veröffentlicht am 06.05.2015 auf Ebookers
Sehr renovierungs bedürftig und runter gekommen aber halbwegs sauber nicht wirklich was für'n Urlaub
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 19.06.2024
The website said that check-in was next door; there they said it was only in the off-season. Subsequent check-in was a snail's pace; only 1 clerk and I was in there for 45 minutes. The party itself in front of me was 15 minutes being checked in. Had to have a CASH deposit (my fault); most of these places will NOT accept cash for a room payment. Turned around and left,$67.00 already paid through a VISA and gone, and left. Will not be back here. You live and learn.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.06.2024
Liked the oceanfront room
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.05.2024
Todo estuvo bien buen servicio y la habitación muy limpia.
Kommentar von Hotelmanagement
28.05.2024 von Reservations, Hotelmanagement
Thank you for your feedback
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.05.2024
Good service
Kommentar von Hotelmanagement
28.05.2024 von Reservations , Hotelmanagement
Thank you for your feedback
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 01.05.2024
Not pleased. Check in took forever. Carpet in room was stained beyond recognition. Check out also took forever. Worst of all, they required a $100 cash deposit! That was completely unexpected? Why? I was told because I booked through Expedia that is their policy. And the deposit cannot be reclaimed until after 8:30 am (when the safe opens). I will not stay here again. Worst hotel I've ever stayed at in my career.
Kommentar von Hotelmanagement
28.05.2024 von Reservations, Hotelmanagement
Thank you for your feedback
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.04.2024
The front desk at check in wasn’t very friendly was better at check out very nice lady me and my husband stayed 3 nights and need toilet paper on 2 nd day and I asked housekeeping and she didn’t have any so I went to front desk and she had to look at my paperwork my license to make sure I was staying there also when we got there there was no batteries in the tv remote I went to front desk they didn’t believe me and sent maintenance also bathroom was dirty and it leaked in the middle of the bathroom I wouldn’t stay again also was loud as hell all night
Kommentar von Hotelmanagement
28.05.2024 von Reservations, Hotelmanagement
Thank you for your feedback