Basierend auf 829 geprüften Bewertungen

4,2 von 5
Von 84% der Gäste empfohlen
4,3 Sauberkeit der Zimmer
4,3 Service
4,0 Komfort der Zimmer
4,1 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 09.10.2023 auf Ebookers
Empfehlenswert
Kommentar von Hotelmanagement
10.10.2023 von Ezgi Benli - GR, Hotelmanagement
Dear Fatih Kemal, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards, Guest Relations
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.09.2023 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
18.10.2023 von GRM, Hotelmanagement
Dear Ms Anita,Thank you for choosing Nippon Hotel. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Nancy GaberGuest Relations Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 15.09.2023
Ein etwas anderes Hotel, japanisch spartanische Einrichtung, Polster extrem hart, Flughafen Bus fährt gleich hinter dem Hotel, Frühstück könnte besser sein
Kommentar von Hotelmanagement
20.09.2023 von Nancy Gaber - GRM, Hotelmanagement
Dear Christiane,Thank you for choosing Nippon Hotel and for taking the time to share your feedback about your stay with us especially about breakfast. Your opinion is very important for us so please rest assured that related departments have been informed. Also please feel free to share with us more details in order for us to improve our service quality. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,Guest Relations Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.06.2023 auf Ebookers
Bin sehr zufrieden gewesen.
Kommentar von Hotelmanagement
22.06.2023 von Ezgi Benli - GR, Hotelmanagement
Dear Sonia, Thank you for choosing Nippon Hotel and for taking the time to share your feedback about your stay with us. It's a pleasure to know that you liked our hotel. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Guest Relations Ezgi Benli
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.06.2023 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
11.06.2023 von Ezgi Benli - GR, Hotelmanagement
Safak Bey, Nippon Hotel'i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Tekrardan görüşmek dileğiyle. Saygılarımızla
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.05.2023 auf Hotels
süper hotel gerne wieder
Kommentar von Hotelmanagement
10.05.2023 von Ezgi Benli - GR, Hotelmanagement
Safak Bey, ilginiz için çok teşekkür ederiz. Sizi tekrardan görmek çok güzeldi. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle. Saygılarımızla,
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.04.2023 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
13.05.2023 von Nancy Gaber - GRM, Hotelmanagement
Dear Ms Sonia,Thank you for choosing Nippon Hotel. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back. Best regards,Nancy GaberGuest Relations Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.02.2023
Im großen und ganzen eine empfehlenswerte Unterkunft. Würde es immer wieder buchen.
Kommentar von Hotelmanagement
26.02.2023 von gc, Hotelmanagement
Dear Taner, Thank you for choosing Nippon Hotel and for taking the time to share your feedback. We are glad that you liked our hotel. We look forward to welcoming you again.Best regards,Guest Care
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.02.2023 auf Ebookers
Kommentar von Hotelmanagement
21.03.2023 von GR, Hotelmanagement
Sayın Serkan, Nippon Hotel'i tercih ettiğiniz ve geri bildirimleriniz için bize zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden memnun ayrılmanız bizi mutlu etti. En kısa sürede sizleri tekrardan aramızda görmek isteriz. Saygılarımızla, Misafir İlişkileri Ezgi Benli
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Top Hotel

Veröffentlicht am 26.12.2022 auf Hotels
saubere zimmer komfort 1a süper nette personal gerne wieder
Kommentar von Hotelmanagement
29.12.2022 von Nancy Gaber - GRM, Hotelmanagement
Dear Safak,Thank you for choosing Nippon Hotel and for taking the time to share your feedback about your stay with us. It's a pleasure to know that you liked our hotel's services and that our staff could meet your expectations and reflected our passion for hospitality. We look forward to welcoming you back soon. Best regards,Nancy GaberGuest Relations Manager