Basierend auf 133 geprüften Bewertungen

3,8 von 5
Von 90% der Gäste empfohlen
4,1 Sauberkeit der Zimmer
3,8 Service
4,1 Komfort der Zimmer
3,9 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Erholsamer Aufenthalt

Veröffentlicht am 26.04.2015 auf Hotels
Hotel liegt in ruhiger Lage bei Mangobaumhainen dicht am Flughafen und modern und schön. Der Service ist sehr gut, die Lage auch gut, da ruhig aber etwas entfernt von Restaurants. Leider gab es keinen komplmentären Shuttleservice zum Flughafen und wird es wohl auch in naher Zukunft nicht geben. Das Hotel organisiert aber ein Taxi zur Abholung vom und zum Flughafen.
4 von 5
Empfohlen
für Alle
von Birgit aus Ruhrgebiet

Hotel in Flughafennähe

Veröffentlicht am 04.01.2014
Lage: Flughafennähe (Taxi ca. 3€), leider kann man gar nichts in der Nähe unternehmen, nächste Ortschaft mit Geschäften 35km entfernt..
Lieber ein bequemes Bett, als am Flughafen auf den nächtlichen Weiterflug zu warten. Das Zimmer ist gut ausgestattet, das Essen (Buffet) ganz OK...
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 12.04.2024
Great place to stay close to the airport
Kommentar von Hotelmanagement
01.05.2024 von Lalit Yadav, Hotelmanagement
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We cherish your comments that laud our service standards in providing exceptional hospitality. We value your patronage and look forward to welcome you back.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 07.12.2023
Interesting. The check in was very slow, but i believe that was due to a parade of people walking by. Our driver had to wait for them to pass. Must have been thousands of them. Our room was quiet, but our children had very noisy neighbors at 4 a.m. Called the front desk and rec'd no help. The restaurant, Cosmos, was very good.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.10.2023
this hotel is ok, front desk staff don't know to much about the areas, was misinformed regarding a tour, buffet breakfast ok not to much of selections, door person are very nice, waiters at the bar are very nice, drivers or the transportation they use for guest, they driver very fast I will not book this hotel again
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

WOW

Veröffentlicht am 24.10.2023 auf Hotels
Excellent for short holidays, Sushmita , Tapas and others at the reception were very helpful and great in services. Thanks to all the staff. Would definitely come back for another stay.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 01.10.2023
Very good value. Everything is new and it was clean. The staff was great. Only feedback was a lack of response to messages prior to booking but besides that we had a great experience overall.
Kommentar von Hotelmanagement
03.10.2023 von Goldfinch Retreat Bangalore, Hotelmanagement
Dear Derek,Thank you for your positive review! We're glad you found our value very good and everything new and clean. Our staff greatly appreciates your kind words. We apologize for any lack of response to your messages prior to booking. We will make sure to improve our communication in the future. We're delighted to hear that you had a great overall experience with us. We hope to have the pleasure of hosting you again soon!Thank you,Lalit YadavGoldfinch Retreat,Bangalore
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 31.08.2023 auf Hotels
The property is very nice.
Kommentar von Hotelmanagement
31.08.2023 von Goldfinch Retreat Bangalore, Hotelmanagement
We're so grateful for your 4-star rating! It's always nice to hear when our customers are happy with our products or services. We'll continue working hard to make sure you have a positive experience every time you interact with us.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.08.2023
Kommentar von Hotelmanagement
07.08.2023 von Goldfinch Retreat Bangalore, Hotelmanagement
We're so grateful for your 4-star rating! It's always nice to hear when our customers are happy with our products or services. We'll continue working hard to make sure you have a positive experience every time you interact with us.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.07.2023
Kommentar von Hotelmanagement
03.08.2023 von Goldfinch Retreat Bangalore, Hotelmanagement
We're delighted to know that you had an exceptional experience with our services. Your satisfaction is our ultimate goal, and your feedback reassures us that we're on the right track. Thank you for your trust and support.