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586 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
586
283 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
283
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6 – Okay
83
51 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
51
19 von insgesamt 1022 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
19
9,0/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Ferdinand, Luzern
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Unterkunft.
Alles sehr angenehm.
Ferdinand
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 24. Apr. 2024
Vielen Dank, Ferdinand, für Ihre großartige Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns zufrieden waren und dass Sie unsere Unterkunft als sehr angenehm empfunden haben. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt zu bieten, und es ist schön zu wissen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, damit wir Ihnen erneut eine positive Erfahrung bieten können. Bis bald!
10/10 – Hervorragend
Christoph
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Christoph
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 24. Apr. 2024
Thank you, Christoph, for sharing your feedback with us. We always aim to provide our guests with a memorable and enjoyable stay, and please feel free to reach out to us directly.
10/10 – Hervorragend
Fan, Lüdenscheid
Mit der Familie gereist
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut!
Fan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Office Team am 10. Apr. 2024
Dear Fan, Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.We also greatly appreciate the points of excellence you awarded us in all areas of your feedback.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Erdener
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super service
Erdener
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 2. März 2024
Dear Erdener,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your rating and are glad to see that you had a positive experience overall.Your input helps us ensure that we continue to provide excellent service to all our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back for another great stay in the future.Best regards,
8/10 – Gut
Dieter
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dieter
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 15. Feb. 2024
Dear Dieter,Thank you for taking the time to leave feedback about your recent stay with us.We appreciate your rating and are glad to see that you had a positive experience overall. If there are any specific aspects of your stay that you would like to share or if there are areas where we can improve to make your next stay even better, please feel free to let us know.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back again in the future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Hansjoerg
Geschäftlich gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel für den Abflug ab Zürich
Hansjoerg
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 15. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
8/10 – Gut
Rudolf
Geschäftlich gereist
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolut OK
Rudolf
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 10. Feb. 2024
Dear Rudolf,Thank you for taking the time to leave a review on ebookers. We're glad to hear that your experience was "absolutely okay."If you have any further comments or suggestions for improvement, please feel free to let us know. We value your feedback and hope to welcome you back in the future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Rudolf
Geschäftlich gereist
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Given the hotel is near the airport, nice athmosphere in the room.
Rudolf
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 10. Feb. 2024
Dear Rudolf,Thank you for taking the time to leave a review on ebookers. We're thrilled to hear that you enjoyed the atmosphere in your room during your stay with us, despite our proximity to the airport.If you have any other comments or if there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,
4/10 – Schlecht
Otto
28. Jan. 2024
Otto
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 3. Feb. 2024
Subject: Appreciating Your Feedback, Otto!Dear Otto,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us on Hotels.com. We appreciate your input, and we would like to understand more about your experience to address any concerns you may have.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay in the future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Michelle
Mit der Familie gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr freundlich
Michelle
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 28. Jan. 2024
Liebe Michelle,Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie unser Personal als sehr freundlich empfunden haben. Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig, und wir schätzen Ihr Feedback. Falls Sie in Zukunft wieder bei uns übernachten möchten, würden wir uns freuen, Sie erneut begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 26. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
8/10 – Gut
Gabriela
21. Jan. 2024
Gabriela
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 10. Feb. 2024
Dear Gabriela,Thank you for sharing your feedback on Expedia. We appreciate your rating.If there are any specific aspects of your stay that you enjoyed or areas where you feel we could improve, please don't hesitate to let us know. Your insights help us enhance the experience for all our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better stay.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Verena
14. Jan. 2024
Verena
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Afzaal Sikander am 3. Feb. 2024
Dear Verena,We are thrilled to receive your perfect rating on Ebookers! Your positive feedback is truly appreciated. If there are any specific highlights from your stay that you'd like to share or if there's anything more we can do to enhance your experience next time, please feel free to let us know.We look forward to welcoming you back for another exceptional stay at Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Best regards,
8/10 – Gut
Monika
Mit dem Partner gereist
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was gar nicht geht, ist das dieses Hotel kein Geld mehr akzeptiert. Nur noch Karte. Was soll das.
Monika
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 11. Jan. 2024
Liebe Monika,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback auf ebookers zu teilen. Es tut uns leid zu hören, dass Sie Unannehmlichkeiten aufgrund der ausschließlichen Kartenzahlungspolitik in unserem Hotel hatten.Wir verstehen, dass dies eine herausfordernde Situation sein kann. Bitte lassen Sie uns wissen, wenn Sie weitere Details teilen möchten oder ob es spezifische Punkte gibt, die wir verbessern können, um Ihren Aufenthalt angenehmer zu gestalten.Wir schätzen Ihr Feedback und hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 – Hervorragend
Marius
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr Guts Flughafenhotel
Marius
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 11. Jan. 2024
Dear Marius,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Zurich Airport.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport, I look forward to welcoming you back.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Stephanie
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Stephanie
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 11. Jan. 2024
Dear stephanie, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Zurich Airport.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport, I look forward to welcoming you back.Best regards,
8/10 – Gut
Daniel
1. Jan. 2024
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 11. Jan. 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Zurich Airport.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport, I look forward to welcoming you back.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Diemut
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Diemut
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 27. Dez. 2023
Dear Diemut,Thank you for your outstanding rating of 10 out of 10 on Hotels.com! We're delighted to hear that you had such a positive experience with us. If there are any specific aspects or team members that contributed to your satisfaction, please let us know so we can recognize their efforts.We look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future. If there's anything you need or if you have any additional feedback to share, please feel free to reach out.Best regards,
8/10 – Gut
Marina
Mit dem Partner gereist
24. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Marina
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 27. Dez. 2023
Dear Marina,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your rating on Expedia. We're keen to know more about your experience, and if there are any specific aspects you'd like to highlight or suggest for improvement, please feel free to let us know.We hope you had a pleasant stay, and if there's anything we can do to make your future visits even better, please don't hesitate to reach out.Best regards,
10/10 – Hervorragend
MARIA DEL PILAR
22. Dez. 2023
MARIA DEL PILAR
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 24. Dez. 2023
Dear Maria, Thank you for choosing our hotel and sharing your positive feedback on Hotels.com! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another fantastic visit.If there are any specific highlights or aspects of your stay that stood out to you, please feel free to share them. We appreciate your feedback and strive to make each guest's experience exceptional.If you have any suggestions for improvement or if there's anything else you'd like to share, please don't hesitate to let us know. We value your input and hope to have the pleasure of hosting you again in the future!Best regards,
10/10 – Hervorragend
Anna
Geschäftlich gereist
19. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anna
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 24. Dez. 2023
Dear Anna,Thank you for choosing our hotel and sharing your positive feedback on Hotels.com! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another fantastic visit.If there are any specific highlights or aspects of your stay that stood out to you, please feel free to share them. We appreciate your feedback and strive to make each guest's experience exceptional.If you have any suggestions for improvement or if there's anything else you'd like to share, please don't hesitate to let us know. We value your input and hope to have the pleasure of hosting you again in the future!Best regards,
10/10 – Hervorragend
Emanuel
15. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Emanuel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 17. Dez. 2023
Dear Emanuel,Thank you for sharing your positive feedback with us! We're delighted to hear that you had a great experience. If there's anything specific you enjoyed or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. We appreciate your support and look forward to welcoming you again for another wonderful stay.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Kurt
11. Dez. 2023
Kurt
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 1. Jan. 2024
Dear Kurt,Thank you for taking the time to share your feedback, and we're delighted to see your 5-star rating! We strive to provide a top-notch experience for our guests, and it's wonderful to know that you had a positive stay.If you have any specific comments or suggestions that contributed to your satisfaction, please feel free to share them. Your input is valuable to us as we continuously aim to enhance our services.We look forward to welcoming you back in the future and ensuring another excellent experience.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Irene
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Irene
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 14. Dez. 2023
Dear Irene,Thank you for sharing your feedback on Hotels.com! We appreciate your loyalty and are delighted to hear that you consistently choose our hotel before flying back to the US. We apologize for the inconvenience with the room, but we're glad to know that the issue was swiftly resolved with no harm done. We remain committed to providing you with a clean, convenient, and soundproof stay. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Maria
Geschäftlich gereist
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel super Personal toller Service
Maria
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 14. Dez. 2023
Liebe Maria,Herzlichen Dank für Ihre großartige Bewertung auf ebookers! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem Hotel zufrieden waren und dass Sie den Service unseres Personals als toll empfunden haben. Ihre positiven Worte sind für uns eine Bestätigung, dass wir auf dem richtigen Weg sind. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen erneut einen angenehmen Aufenthalt zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,
8/10 – Gut
Denise
3. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Denise
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 14. Dez. 2023
Dear Denise,Thank you for sharing your feedback. We appreciate your loyalty and are delighted to hear that you consistently choose our hotel before flying back to the US. We apologize for the inconvenience with the room, but we're glad to know that the issue was swiftly resolved with no harm done. We remain committed to providing you with a clean, convenient, and soundproof stay. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Lorena
2. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich liebe dieses Hotel. Im Flughafen drin, einfacher kann man es nicht haben.Schöne Zimmer. Schnell beim check in. Staff sehr freundlich.
Am nächsten morgen gratis Kaffee und Gipfeli.
Tiptop
Lorena
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 14. Dez. 2023
Liebe Lorena,Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung auf Hotels.com! Es freut uns zu hören, dass Sie unser Hotel lieben und die Annehmlichkeiten schätzen. Die zentrale Lage im Flughafen und die schönen Zimmer sind offenbar genau nach Ihrem Geschmack. Wir sind stolz darauf, dass unser Check-in-Prozess schnell und einfach war, und es ist schön zu hören, dass unser Personal sehr freundlich war. Gratis Kaffee und Gipfeli am nächsten Morgen sind unser kleines Geschenk an Sie. Vielen Dank für Ihre Treue und die volle Punktzahl! Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,
10/10 – Hervorragend
Willi
Mit dem Partner gereist
30. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Flughafen zu Fuss erreichbar, Zimmer gut, Lift ist unzuverlässig (Karte wird vielfach erst nach ein paar Versuchen angenommen. Personal sehr freundlich und hilfsbereit.
Willi
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Tobias Bartels (Rooms Division Manager) am 1. Dez. 2023
Lieber Gast, wir wissen es zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, an einer Befragung zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilzunehmen. Herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Es freut uns sehr zu sehen, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben.Ich möchte mich im Namen des gesamten Personals Radisson Blu bei Ihnen für Ihren Besuch bedanken und freue mich sehr darauf, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen, wenn Sie sich wieder in der Gegend aufhalten sollten! Mit freundlichen Grüssen, Tobias Bartels (Rooms Division Manager)
8/10 – Gut
Michael
27. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 29. Nov. 2023
Lieber Michael,Vielen Dank für Ihre Bewertung vom 29. November 2023. Wir schätzen es, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen zu teilen.Es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt positiv war. Falls Sie spezifisches Feedback oder Anregungen haben, die uns helfen können, unseren Service weiter zu verbessern, lassen Sie es uns bitte wissen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 – Hervorragend
Sascha
Mit dem Partner gereist
27. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfaches Check-In mit sehr freundlichem Personal. Wir haben am Abend im eigenen Restaurant gegessen. Essensqualität war super, aber es hätte etwas heisser sein dürfen. Barzahlung wurde abgelehnt was für mich ein No-Go war/ist und für mich inakzeptabel. Ansonsten aber ein tolles Hotel welches ich nur empfehlen kann.
Sascha
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 29. Nov. 2023
Lieber Sascha,Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung auf ebookers vom 27. November 2023. Es freut uns zu hören, dass Sie mit dem Check-In und unserem freundlichen Personal zufrieden waren.Wir bedauern jedoch, dass die Temperatur des Essens nicht ganz Ihren Erwartungen entsprochen hat, und entschuldigen uns für die Ablehnung der Barzahlung, was für Sie inakzeptabel war. Es freut uns, dass Sie unser Hotel dennoch als empfehlenswert betrachten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen,
10/10 – Hervorragend
Christoph
Mit einer Gruppe gereist
25. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut gelegen und günstig
Christoph
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 27. Nov. 2023
Lieber Christoph, vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat, und hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu können.Wenn wir noch etwas für Sie tun können, können Sie sich gerne an uns wenden.Mit freundlichen Grüßen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
19. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 27. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Richard
11. Nov. 2023
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 19. Nov. 2023
Dear Richard,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
8/10 – Gut
Marina
Mit dem Partner gereist
5. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal
Marina
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 8. Nov. 2023
Liebe Marina,Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels auf Expedia. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Personal als sehr freundlich empfunden haben. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen einen herzlichen und professionellen Service zu bieten, und es ist immer schön zu hören, wenn dies geschätzt wird.Ihre Meinung ist uns wichtig, und wir werden Ihr Feedback nutzen, um weiterhin an der Verbesserung unserer Dienstleistungen zu arbeiten. Wir hoffen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und freuen uns darauf, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihre Unterstützung. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder im Radisson Blu Hotel Zurich Airport willkommen zu heißen.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 – Hervorragend
Gabriel
4. Nov. 2023
Gabriel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 8. Nov. 2023
Dear Gabriel,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
8/10 – Gut
Damien
4. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Damien
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 8. Nov. 2023
Dear Damien,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WiFI sehr langsam. Schade für ein Airport Hotel
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 8. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Christoph
2. Nov. 2023
Christoph
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 27. Nov. 2023
Dear Christiph,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Thomas, Stans
30. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super praktisch und genial gelegen in Mitten des Flughafens
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Front Office Team am 4. Nov. 2023
Dear Thomas,Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards,
2/10 – Ungenügend
Matthias
28. Okt. 2023
Matthias
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Front Office Team am 4. Nov. 2023
Dear Matthias,Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards,
8/10 – Gut
Dagmar
Mit dem Partner gereist
28. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Gutes Hotel für eine Nacht
Dagmar
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Front Office Team am 4. Nov. 2023
Dear Dagmar,Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Susanne
21. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlicher Empfang, sehr ruhig, schöne Zimmer, Nah beim Flughafen
Susanne
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Valentina, Front Office am 27. Okt. 2023
Dear Susanne, Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.We also greatly appreciate the points of excellence you awarded us in all areas of your feedback.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Andreas
21. Okt. 2023
Andreas
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Valentina, Front Office am 27. Okt. 2023
Dear Andreas, Warm Greetings from Radisson Blu Hotel Zurich Airport.Firstly we would like to thank you for taking the time and filling in our survey sharing your valuable feedback with us.We are glad to see that you had an enjoyable stay experience in our hotel.We also greatly appreciate the points of excellence you awarded us in all areas of your feedback.Looking forward welcoming you back in the near future.Kind regards,
8/10 – Gut
Nicole
15. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Klimaanlage/ Lüftung war leider extrem laut. Ansonsten war alles hervorragend und wir würden wieder dieses Hotel wählen. ( da wir um 4:45 das Hotel verlassen müssten können wir nichts zum Frühstücken sagen.
Nicole
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 20. Okt. 2023
Dear Nicole,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Belinda
13. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit
Belinda
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 23. Okt. 2023
Dear Belinda,Thank you for your review. We appreciate your feedback and are pleased to see that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions, please feel free to share them with us. Your input helps us continually improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. If you have any questions or need assistance with anything, please don't hesitate to reach out to us. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure your next stay with us is even better.Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Brigitte
12. Okt. 2023
Brigitte
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 20. Okt. 2023
Dear Brigitte,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
6/10 – Okay
Franziska
9. Okt. 2023
Franziska
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 23. Okt. 2023
Dear Franziska,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your input, and your rating of 6 out of 10 helps us understand your experience. If you have any specific comments or suggestions for improvement, please feel free to share them with us. We value your feedback and strive to make your future stays even better.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Urs
7. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Urs
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 20. Okt. 2023
Dear Urs,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Zurich Airport. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Robert
7. Okt. 2023
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 23. Okt. 2023
Dear Robert,Thank you for your review. We appreciate your feedback and are pleased to see that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions, please feel free to share them with us. Your input helps us continually improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. If you have any questions or need assistance with anything, please don't hesitate to reach out to us. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure your next stay with us is even better.Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Marianne Kyburz
Geschäftlich gereist
3. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Marianne Kyburz
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Afzaal Sikander am 23. Okt. 2023
Dear Marianne,Thank you for your review. We appreciate your feedback and are pleased to see that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions, please feel free to share them with us. Your input helps us continually improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. If you have any questions or need assistance with anything, please don't hesitate to reach out to us. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure your next stay with us is even better.Warm regards,