Außenbereich

Bewertungen von Hotel 9

4 out of 5
Hotel 9
Avenija Marina Držica 9, Zagreb

Bewertungen

9,2

Wunderbar

108 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dario

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Andrea

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jvana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war super, komme bestimmt wieder. Ist nicht weit weg vom autobustransfer und einfach gut gelegen
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 3. Nov. 2023
Dear, We are really glad to hear that you had a nice stay in our hotel. Hope to welcome you again soon. Best regards

10/10 – Hervorragend

nathalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage! Alles zu Fuss erreichbar und das Personal war stets freundlich und immer für ein Schwatz bereit! toll!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Hotel 9 Team am 17. Sept. 2022
Dear Mrs. Nathalie,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,Hotel 9 Team

8/10 – Gut

canpolat

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Hotel 9 Team am 31. Aug. 2022
Dear,thank you for staying with us and thank you for your feedback.We hope to have the opportunity to host you again, and improve the impression that you have gained.Best regards,Hotel 9 Team

10/10 – Hervorragend

Elmar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Super Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Hotel 9 Team am 15. Juni 2022
Dear Mr. Elmar, Thank you very much for the wonderful review! We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort. We hope that we will have the opportunity to host you again. Best regards, Hotel 9 Team

6/10 – Okay

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Mit großen Erwartungen reisten wir mit 4 Personen nach Zagreb. Wir hatten 2 große Luxus-Zimmer im Hotel 9 gebucht. Der Check-In war sehr oberflächlich. Keine Frage nach der Anreise, keine Frage nach einem Parkplatz. Zimmergröße und Ausstattung waren entsprechend der Beschreibung in Ordnung. Ebenso das Frühstücksangebot. Im Bad sind einige Dinge verschlissen und müssten erneuert werden: Duschablage, Ablauf Waschbecken, Waschtischarmatur, Fugen. Eines unserer beiden gebuchten Zimmer war bei Anreise nicht ordentlich gereinigt. Es lag Müll von den Vormietern unter den Möbeln. Die Zimmertüren schließen nicht ordentlich, so dass Licht als auch Geräusche nach innen dringen. Für ein 4* Luxus-Boutique-Hotel unzureichend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Hotel 9 Team am 8. Nov. 2021
Dear Mr. Alexander, thank you for staying with us and thank you for your feedback. We hope to have the opportunity to host you again, and improve the impression that you have gained. Best regards, Hotel 9 Team

8/10 – Gut

Stefan

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben auf der Durchreise eine Nacht übernachtet. Alles hat gepasst.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Hotel 9 Team am 31. Aug. 2021
Dear, Thank you very much for the wonderful review! We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort. We hope that we will have the opportunity to host you again. Best regards, Hotel 9 Team

8/10 – Gut

Josip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Bianca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Alles tip top die Zimmer sind super ausgestattet und die Lage ist perfekt
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Hotel 9 team am 16. Jan. 2019
Dear, thank you so much for these nice words.Your satisfaction means a lot to us. Best regards!

10/10 – Hervorragend

Jeanine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very kind and helpful. Loved that it was so close to the bus station and we were able to walk to the city center.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yumiko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We’re enjoyed stay at the hotel Front staff are gentle and polite
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Midori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
清潔で、24時間フロント対応のため、早朝便での移動にも問題なく、また丁寧だった。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Pamela, Southport

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had excellent, welcoming service from the moment i arrived to checking out. Any information i needed was quickly obtained. Very friendly staff and quality of buffet breakfast excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Zeljka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Midori

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
部屋は広くて清潔です。バスターミナルとトラムが近くて便利
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, with a great staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Suk kwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything is perfect. Design is modern and comfortable . Just one recommendation,probably add some sucket on the table.for some.charger.to.use.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Bennie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Gordana

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Christine

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Joann

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Have to be honest about reviews of this hotel, everything was good, like location, breakfast, reception, rooms…but one thing I can’t stand for was cleaning room service…they put back the towels was in floor that I used to the rack with new towels and the stuffs on vanity was messed up around. Because it was a dusty towel I noticed right away when I stepped in the bathroom when I came back from outside. I was disappointed the person cleaned the room. That’s why I have to write the review on here hopefully the hotel manager will solve this problem to make sure it doesn’t affect to good hotel business
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Wing Kay

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 21. Okt. 2023
Dear, We are glad you enjoyed your stay.Best regards

10/10 – Hervorragend

Yuri

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 3. Nov. 2023
Dear, We are glad to see that you enjoyed in our hotel. Hope to welcome you again soon. Best regards

10/10 – Hervorragend

James, Greenlawn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay. We walked into Zagreb, had a great time. The hotel is clean and comfortable. The breakfast was great.
Antwort von Hotel 9 Team am 17. Okt. 2023
Dear, We are glad to hear that you enjoyed in our hotel. We hope to welcome you in the future again.

8/10 – Gut

Hui

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Morden and clean rm
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 21. Okt. 2023
Dear, We are glad you enjoyed your stay. Best regards.

2/10 – Ungenügend

suet ying

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Cheuk Ying

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
地點極佳之選
地點極佳,在Bus Station 對面馬路5分鐘內步程。有電梯,清潔用品有品味。服務態度很棒。 若要去市中心景點可乘坐當地市內電車。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Extremely Helpful and Friendly Staff. Very clean and nicely decorated hotel. Great air-conditioned rooms, essential on very hot days. Highly recommended!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms were clean, quiet, comfortable, and spacious. The location is about 2 miles from the center of town and on a busy street which is not ideal; However, transportation is close by, easy to navigate, and the buses run frequently.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 7. Juli 2023
Dear,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,

8/10 – Gut

Vicky

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property itself was really cute, clean, and had friendly staff. It’s located right beside the tram and bus station so it’s easy to get to the town center and other areas in Zagreb in about 10-15 minutes. The rooms themself need better air conditioning. It go really hot and humid which made it hard to be in the room for long periods of time and sleep. It was too noisy to have the windows open at night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 14. Juni 2023
Dear,thank you very much for the compliments and for sharing your impressions. We're really glad you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9.Hope we will have the chance to welcome you again to our hotel.Best regardsHotel 9 Team

10/10 – Hervorragend

Virpi

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Yoshihiro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
バスターミナルから徒歩5分ほどで便利。スーパーマーケットも近い。スタッフはフレンドリーで施設はきれい。朝食もリーズナブルな値段 。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 14. Juni 2023
Dear,thank you very much for the compliments and for sharing your impressions. We're really glad you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9.Hope we will have the chance to welcome you again to our hotel.Best regards

10/10 – Hervorragend

Jakov

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing modern hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 29. Mai 2023
Dear,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
バスステーションから近く便利でした。荷物を預かってもらえて、ザグレブ市内の観光が楽にできました。 内装も新しくきれいで、ゆっくり過ごせました。 受付の方々も笑顔で気持ちいい対応でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 2. Mai 2023
Dear ,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We had a really rough stay. Apparently the hotel has disabled temperature control in the rooms and our air conditioner could not be used because the hotel was on “heat mode”. Our room was about 90 degrees and there was no solution given except to open the window. Unfortunately our room was on the first floor so this was both unsafe and loud. We left it open until we tried to sleep but eventually had to close it for security. Pretty miserable night with not much sleep. Management had no solutions.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 2. Mai 2023
Dear Mrs. Laura,We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, we have shared your feedback with all team members. We will work to improve overall experience. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Best regards

10/10 – Hervorragend

Gordana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, modern style. Quite.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 23. Apr. 2023
Dear, Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exceptionally helpful staff at this luxurious boutique hotel. Exceeded expectations and would highly recommend this hotel to other travellers. Easy walk to train/bus makes for a super convenient location.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 23. Apr. 2023
Dear,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards

10/10 – Hervorragend

Gordana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I always Stay at Hotel 9. Its clean, friendly staff, convenient, quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 22. März 2023
Thank you for your kind words. We are always glad to have you here at Hotel 9.

8/10 – Gut

KWOK SHING

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 19. Feb. 2023
Dear Mr. Kwok,thank you very much for the compliments and for sharing your impressions. We're really glad you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9.Hope we will have the chance to welcome you again to our hotel.Best regards,

10/10 – Hervorragend

YOKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
中央バスターミナルのすぐ前で空港からの移動にとても便利だった。 何よりホテルのスタッフの方が皆さん本当に親切で快適に滞在できました。 一番お世話になった方に最後ご挨拶ができずチェックアウトになったので心残りです。 本当にありがとうございました。 お部屋も広くて、バスローブや使い捨てスリッパまで備え付けがあり、いつも清潔でいい匂いがしてました。 ホテル前にはトラムの停車場や、パン屋、スーパーととても便利です。 夕飯を食べるところはあまり無かったですが、中央駅までもトラムですぐなので問題ありません。 またザグレブに滞在する際は是非利用したいです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 10. Feb. 2023
Dear Mrs. Yoko,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

YOKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
バスターミナル、トラム乗り場、スーパーが真ん前でめちゃくちゃ便利でした。 エレベーターもあって重い荷物も問題ないです。 海外ホテルには珍しく、使い捨てスリッパがあったり、バスローブも用意されてて良かったです。 シャワーブースにカーテンと段差が無いので、洗面所を水浸しにしないよう工夫が必要ですが、乾燥もよく効いてて特に問題なく過ごせました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 1. Feb. 2023
Dear Mrs. Yoko,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,

8/10 – Gut

Lai Yee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient, clean and tidy. But customers in the reception/bar downstairs were little bit noisy sometimes.
Antwort von Hotel 9 Team am 8. Nov. 2022
Dear Mr. Lai,We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, we have shared your feedback with all team members. We will work to improve overall experience. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Best regards,