Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
108 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
108
30 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
30
6 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
6
2 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
3 von insgesamt 149 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
9,6/10
Sauberkeit
9,6/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Dario
6. Jan. 2024
Dario
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Andrea
9. Dez. 2023
Andrea
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Jvana
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war super, komme bestimmt wieder. Ist nicht weit weg vom autobustransfer und einfach gut gelegen
Jvana
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 3. Nov. 2023
Dear, We are really glad to hear that you had a nice stay in our hotel. Hope to welcome you again soon. Best regards
10/10 – Hervorragend
nathalie
16. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage! Alles zu Fuss erreichbar und das Personal war stets freundlich und immer für ein Schwatz bereit! toll!
nathalie
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Hotel 9 Team am 17. Sept. 2022
Dear Mrs. Nathalie,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,Hotel 9 Team
8/10 – Gut
canpolat
28. Aug. 2022
canpolat
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Hotel 9 Team am 31. Aug. 2022
Dear,thank you for staying with us and thank you for your feedback.We hope to have the opportunity to host you again, and improve the impression that you have gained.Best regards,Hotel 9 Team
10/10 – Hervorragend
Elmar
27. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Super Hotel
Elmar
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Hotel 9 Team am 15. Juni 2022
Dear Mr. Elmar,
Thank you very much for the wonderful review!
We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.
We hope that we will have the opportunity to host you again.
Best regards,
Hotel 9 Team
6/10 – Okay
Alexander
Mit der Familie gereist
8. Nov. 2021
Gut: Ausstattung
Mit großen Erwartungen reisten wir mit 4 Personen nach Zagreb. Wir hatten 2 große Luxus-Zimmer im Hotel 9 gebucht. Der Check-In war sehr oberflächlich. Keine Frage nach der Anreise, keine Frage nach einem Parkplatz. Zimmergröße und Ausstattung waren entsprechend der Beschreibung in Ordnung. Ebenso das Frühstücksangebot. Im Bad sind einige Dinge verschlissen und müssten erneuert werden: Duschablage, Ablauf Waschbecken, Waschtischarmatur, Fugen. Eines unserer beiden gebuchten Zimmer war bei Anreise nicht ordentlich gereinigt. Es lag Müll von den Vormietern unter den Möbeln. Die Zimmertüren schließen nicht ordentlich, so dass Licht als auch Geräusche nach innen dringen. Für ein 4* Luxus-Boutique-Hotel unzureichend.
Alexander
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Hotel 9 Team am 8. Nov. 2021
Dear Mr. Alexander,
thank you for staying with us and thank you for your feedback.
We hope to have the opportunity to host you again, and improve the impression that you have gained.
Best regards,
Hotel 9 Team
8/10 – Gut
Stefan
20. Aug. 2021
Stefan
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
10/10 – Hervorragend
Alexandra
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben auf der Durchreise eine Nacht übernachtet. Alles hat gepasst.
Alexandra
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Hotel 9 Team am 31. Aug. 2021
Dear,
Thank you very much for the wonderful review!
We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.
We hope that we will have the opportunity to host you again.
Best regards,
Hotel 9 Team
8/10 – Gut
Josip
29. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Josip
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
10/10 – Hervorragend
Bianca
24. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bianca
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
15. Feb. 2020
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
1. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Alles tip top die Zimmer sind super ausgestattet und die Lage ist perfekt
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Hotel 9 team am 16. Jan. 2019
Dear,
thank you so much for these nice words.Your satisfaction means a lot to us.
Best regards!
10/10 – Hervorragend
Jeanine
Mit der Familie gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very kind and helpful. Loved that it was so close to the bus station and we were able to walk to the city center.
Jeanine
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Yumiko
Mit dem Partner gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We’re enjoyed stay at the hotel
Front staff are gentle and polite
Yumiko
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Midori
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
清潔で、24時間フロント対応のため、早朝便での移動にも問題なく、また丁寧だった。
Midori
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Pamela, Southport
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had excellent, welcoming service from the moment i arrived to checking out. Any information i needed was quickly obtained. Very friendly staff and quality of buffet breakfast excellent.
Pamela
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Zeljka
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zeljka
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Midori
Geschäftlich gereist
3. Mai 2024
Gut: Ausstattung
部屋は広くて清潔です。バスターミナルとトラムが近くて便利
Midori
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Robert
Mit dem Partner gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, with a great staff.
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Suk kwan
26. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything is perfect. Design is modern and comfortable . Just one recommendation,probably add some sucket on the table.for some.charger.to.use.
Suk kwan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Bennie
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bennie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Gordana
24. Dez. 2023
Gordana
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Christine
18. Dez. 2023
Christine
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
6/10 – Okay
Joann
12. Nov. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Have to be honest about reviews of this hotel, everything was good, like location, breakfast, reception, rooms…but one thing I can’t stand for was cleaning room service…they put back the towels was in floor that I used to the rack with new towels and the stuffs on vanity was messed up around. Because it was a dusty towel I noticed right away when I stepped in the bathroom when I came back from outside. I was disappointed the person cleaned the room. That’s why I have to write the review on here hopefully the hotel manager will solve this problem to make sure it doesn’t affect to good hotel business
Joann
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
Wing Kay
5. Okt. 2023
Wing Kay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 21. Okt. 2023
Dear, We are glad you enjoyed your stay.Best regards
10/10 – Hervorragend
Yuri
4. Okt. 2023
Yuri
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 3. Nov. 2023
Dear, We are glad to see that you enjoyed in our hotel. Hope to welcome you again soon. Best regards
10/10 – Hervorragend
James, Greenlawn
Mit dem Partner gereist
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay. We walked into Zagreb, had a great time. The hotel is clean and comfortable. The breakfast was great.
James
Antwort von Hotel 9 Team am 17. Okt. 2023
Dear, We are glad to hear that you enjoyed in our hotel. We hope to welcome you in the future again.
8/10 – Gut
Hui
3. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Morden and clean rm
Hui
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 21. Okt. 2023
Dear, We are glad you enjoyed your stay. Best regards.
2/10 – Ungenügend
suet ying
28. Juli 2023
suet ying
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Cheuk Ying
Mit einer Gruppe gereist
27. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
地點極佳之選
地點極佳,在Bus Station 對面馬路5分鐘內步程。有電梯,清潔用品有品味。服務態度很棒。
若要去市中心景點可乘坐當地市內電車。
Cheuk Ying
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Robert
Mit der Familie gereist
16. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Extremely Helpful and Friendly Staff. Very clean and nicely decorated hotel. Great air-conditioned rooms, essential on very hot days. Highly recommended!!
Robert
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Pierre
2. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pierre
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Patricia
Mit dem Partner gereist
24. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms were clean, quiet, comfortable, and spacious. The location is about 2 miles from the center of town and on a busy street which is not ideal; However, transportation is close by, easy to navigate, and the buses run frequently.
Patricia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 7. Juli 2023
Dear,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,
8/10 – Gut
Vicky
18. Juni 2023
Vicky
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
6/10 – Okay
John
10. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
8/10 – Gut
Laura
Mit dem Partner gereist
7. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property itself was really cute, clean, and had friendly staff. It’s located right beside the tram and bus station so it’s easy to get to the town center and other areas in Zagreb in about 10-15 minutes.
The rooms themself need better air conditioning. It go really hot and humid which made it hard to be in the room for long periods of time and sleep. It was too noisy to have the windows open at night.
Laura
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 14. Juni 2023
Dear,thank you very much for the compliments and for sharing your impressions. We're really glad you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9.Hope we will have the chance to welcome you again to our hotel.Best regardsHotel 9 Team
10/10 – Hervorragend
Virpi
6. Juni 2023
Virpi
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Yoshihiro
Mit der Familie gereist
2. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dear,thank you very much for the compliments and for sharing your impressions. We're really glad you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9.Hope we will have the chance to welcome you again to our hotel.Best regards
10/10 – Hervorragend
Jakov
Mit einer Gruppe gereist
14. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing modern hotel.
Jakov
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 29. Mai 2023
Dear,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear ,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,
2/10 – Ungenügend
Laura
Mit dem Partner gereist
23. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We had a really rough stay. Apparently the hotel has disabled temperature control in the rooms and our air conditioner could not be used because the hotel was on “heat mode”. Our room was about 90 degrees and there was no solution given except to open the window. Unfortunately our room was on the first floor so this was both unsafe and loud. We left it open until we tried to sleep but eventually had to close it for security. Pretty miserable night with not much sleep. Management had no solutions.
Laura
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 2. Mai 2023
Dear Mrs. Laura,We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, we have shared your feedback with all team members. We will work to improve overall experience. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Best regards
10/10 – Hervorragend
Gordana
Mit der Familie gereist
2. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, modern style. Quite.
Gordana
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 23. Apr. 2023
Dear, Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards
10/10 – Hervorragend
Elizabeth
29. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exceptionally helpful staff at this luxurious boutique hotel. Exceeded expectations and would highly recommend this hotel to other travellers. Easy walk to train/bus makes for a super convenient location.
Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 23. Apr. 2023
Dear,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards
10/10 – Hervorragend
Gordana
21. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I always Stay at Hotel 9. Its clean, friendly staff, convenient, quiet.
Gordana
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 22. März 2023
Thank you for your kind words. We are always glad to have you here at Hotel 9.
8/10 – Gut
KWOK SHING
17. Feb. 2023
KWOK SHING
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Hotel 9 Team am 19. Feb. 2023
Dear Mr. Kwok,thank you very much for the compliments and for sharing your impressions. We're really glad you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9.Hope we will have the chance to welcome you again to our hotel.Best regards,
10/10 – Hervorragend
YOKO
9. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear Mrs. Yoko,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,
10/10 – Hervorragend
YOKO
31. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear Mrs. Yoko,Thank you very much for the wonderful review!We are delighted that you enjoyed your stay at Luxury Boutique Hotel 9 and that you have recognized our effort.We hope that we will have the opportunity to host you again.Best regards,
8/10 – Gut
Lai Yee
8. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient, clean and tidy. But customers in the reception/bar downstairs were little bit noisy sometimes.
Lai Yee
Antwort von Hotel 9 Team am 8. Nov. 2022
Dear Mr. Lai,We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, we have shared your feedback with all team members. We will work to improve overall experience. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Best regards,