Außenpool (je nach Saison geöffnet)

Bewertungen von Travelodge by Wyndham Williams Grand Canyon

2 out of 5

Bewertungen

7,2

Gut

276 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
322 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
196 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
109 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
98 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Natascha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Der Frühstücksraum war verdreckt, Kaffee nicht trinkbar, Fazit: wir haben unser eigenes Frühstück gegessen und getrunken. Mit dem Zimmer hatten wir Gott sei Dank Glück. Andere Gäste hatten Ungeziefer im Bett 😱
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Krishna am 28. Sept. 2023
Dear Guest,It's your responsibility to inform your issue to the onsite manager, if you haven't informed to the manager you have no right to write a review here.

6/10 – Okay

Peggy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis / Leistungsverhältnis
Wir waren hier für 1 Nacht bevor es in den Grand Canyon ging . Zimmer war von der Größe her ok , Kopfkissen sehr hart . Safe und Mikrowelle nicht vorhanden. Der Frühstücksraum in der Lobby war sehr klein für die Vielzahl der Gäste . Angeboten wurde Kaffee , Saft , Cerealien , Toast, Marmelade und Pancakes . Im Aussenbereich auch noch ein paar Tische . Pool und Whirlpool vorhanden den wir aber nicht nutzen konnten da eine Jugendgruppe diese stundenlang belagerten und auch nur lautstark rumbrüllten. Wir sind dann in dem kleinen Ort noch spazieren gegangen. Es gibt dort einige Geschäfte und Restaurants.
Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Krishna am 28. Sept. 2023
Dear guest,The breakfast which we provided as a complimentary.

6/10 – Okay

Anja

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Zimmer für einen Kurzurlaub.
Dss Zimmer war wie beschrieben. Es fehlen Haken für Handtücher. Das Hotel liegt sehr schön am Rand der Stadt und Restaurant sowie Einkaufszentrum sind einfach zu erreichen. Das Frühstück ist sehr minimalistisch und teilweise gab es keine anderen Getränke als Kaffee. Bagels wären schön gewesen. Wir waren dann gegenüber im schönen Diner.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von IM am 23. Aug. 2023
Thank you for staying with us, We appreciate the feedback!

8/10 – Gut

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Solides Motel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von IM am 30. Juli 2023
Thank you for staying with us, We appreciate the feedback!

10/10 – Hervorragend

Rolf, Rastow

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
War Futuna durch „William“ einfach perfekt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von IM am 30. Juni 2023
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Caroline

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Für die Durchreise völlig ausreichend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von IM am 8. Mai 2023
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Klaus-Dieter

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

Bjoern

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Standard, wie erwartet
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von AB am 18. Okt. 2022
Dear Bjoern, We thank you sincerely for the opportunity of having your business. I am pleased that we have succeeded in providing your lodging needs during your visit. Please know that we value your business, and we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Roland

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von AB am 1. Okt. 2022
Hello Roland, I am glad that you were comfortable during your recent visit here at our hotel. Thank you for taking the time to complete our satisfaction survey as well as for the excellent rating you gave us. Your review will surely motivate your stay committed to our goal for excellence. We hope to see you again.

8/10 – Gut

Anja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Typisches Motel ,gut geführt und ruhige Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von AB am 1. Okt. 2022
Dear Anja, thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again

6/10 – Okay

Markus, Wangs

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut als Ausgangspunkt für den Besuch im Grand Canyon. Badetücher sind sehr alt und fleckig.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von AB am 25. Juni 2022
Dear Guest, We thank you sincerely for the opportunity of having your business. I am pleased that we have succeeded in providing your lodging needs during your visit. Please know that we value your business, and we hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Bernd Heinz Rainer

Hotel ist einfach aber für einen Nacht ausreichend
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von AB am 30. Apr. 2022
Dear Guest, We thank you sincerely for the opportunity of having your business. I am pleased that we have succeeded in providing your lodging needs during your visit. Please know that we value your business, and we hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Pia

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von AB am 30. Apr. 2022
Thank you very much for taking the time to write a review. We can't be happier that your stay was so enjoyable and comfortable. It is very rewarding to hear your perspective of our hotel and we appreciate that you have acknowledged our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience. We cannot express enough gratitude for your very generous 5 star review.

10/10 – Hervorragend

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Älteres Motel, guter Ausganspunkt für den Grand Canyon. Top Preis/Leistungs Verhältnis. Definitiv eine Empfehlung.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von AB am 9. Apr. 2022
Dear Petra, We thank you sincerely for the opportunity of having your business. I am pleased that we have succeeded in providing your lodging needs during your visit. Please know that we value your business, and we hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von AB am 5. Feb. 2022
Dear Martin, We thank you sincerely for the opportunity of having your business. I am pleased that we have succeeded in providing your lodging needs during your visit. Please know that we value your business, and we hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr einfach und ungepflegt. Im Winter wäre Heizung angebracht
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Management am 13. Feb. 2020
Hello , Thank you for staying with us. Your feedback is very important to us. Management uses it as a reference as we continue to strive to provide our guests the best value experience you deserve for choosing to stay with us.

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Scenic. Loved the view of route 66.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
Hello , Thank you for staying at our hotel. Please know that we value your feedback and always use it as a reference as we continue to strive and earn our guests’ excellent rating. We would be very happy to hear from you on your next visit.

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A huge spacious room for the 6 of us. Perfect.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
Hello , Thank you for staying at our hotel. Please know that we value your feedback and always use it as a reference as we continue to strive and earn our guests’ excellent rating. We would be very happy to hear from you on your next visit.

4/10 – Schlecht

Diane

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Poor facilities, no dryer
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
We are extremely sorry for what you experienced during your stay with us. Thank you for bringing this matter to our attention, so we can take care of our next guest. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team.

4/10 – Schlecht

Vance

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Moldy shower, soaked carpet, and breakfast was a joke
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
We are extremely sorry for what you experienced during your stay with us. Thank you for bringing this matter to our attention, so we can take care of our next guest. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team.

2/10 – Ungenügend

Rebecca

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was fine, the front of the place was in deep need of a clean up, but I’m always open minded when staying in small motels. Once in the room, there were stained blankets on the bed. The bathroom was unventilated which was clear when there was black mold growing on the ceiling above the shower. To be exact we were in room 206. The walls had stains and hadn’t been cleaned in some time. The manager was also very nonchalant about the information I passed along to him at check out. Not a good place to stay, if you’re like me and trying to save a dollar or two, stay elsewhere. They also upcharged the room from the price listed on Expedia. Save yourself the trouble and don’t waste your time and money on this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
We are extremely sorry for what you experienced during your stay with us. Thank you for bringing this matter to our attention, so we can take care of our next guest. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team.

8/10 – Gut

Jenny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property is dated but we had a good stay, bonus to have a room with 3 beds for a family of 5- very basic breakfast included (toast and cereal only)
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Charles

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Free breakfast was cold cereal…and toast. Hot tub was cold water and never heated up. Pool was disgusting. Needs a complete carpet cleaning.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
“We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.”

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was so pleasantly surprised at how cozy and clean the room was. My dog and I were no on our way to the Grand Canyon and it was right at the very start so we were able to walk up and down to look at all the shops and my dog was super happy as well. The front desk worker was super friendly as well as the cleaning staff. Will DEFINITELY stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
Hello , I am glad that you were comfortable during your recent visit here at our hotel. Thank you for taking the time to complete our satisfaction survey as well as for the excellent rating you gave us. Your review will surely motivate your stay committed to our goal for excellence. We hope to see you again.

2/10 – Ungenügend

Christel, Plano

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
“We are sorry that your experience didn’t quite match your expectations. Again, thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Timothy

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The hotel was pretty good for the price except the cleanliness of the room. A used washcloth and razor were left in the shower when we got there.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

karen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No staff available at any time once checked in. Unable to contact by phone at anytime. Rooms appear clean at first GLANCE but actually dirty. Bathroom walls dirty. Towels & bedding smelled bad. Worst room ive ever stayed in period & was unable to contact staff or management. Expedia wasnt able to contact them either. I was basically told to suck it up. No refund or assistance from Expedia even though i paid for travel insurance on this trip.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
“We are sorry that your experience didn’t quite match your expectations. Again, thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Ariel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tiny town with few amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Nikky

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
To get there and sleep is good. Bed was comfy. Heater worked good, hot water. Staff was nice The place looks old but everything was good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
Hello , I am glad that you were comfortable during your recent visit here at our hotel. Thank you for taking the time to complete our satisfaction survey as well as for the excellent rating you gave us. Your review will surely motivate your stay committed to our goal for excellence. We hope to see you again.

2/10 – Ungenügend

Joleen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Inside the hotel room was okay except for the bathroom ceiling 1/2 covered in mold which appeared to be from poor ventilation and super small. But the outside of the room was very sketchy and unkept. The breakfast was certainly nothing to wait along for.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
We are extremely sorry for what you experienced during your stay with us. Thank you for bringing this matter to our attention, so we can take care of our next guest. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team.

8/10 – Gut

Alexander, Almelo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prima motel. Aardig en behulpzaam personeel. Leuke Diner aan de overkant. De kamer was prima in orde en schoon.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
Hello , I am glad that you were comfortable during your recent visit here at our hotel. Thank you for taking the time to complete our satisfaction survey as well as for the excellent rating you gave us. Your review will surely motivate your stay committed to our goal for excellence. We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Sean, Kent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good quality and competitive price.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von SD am 20. Mai 2024
Hello , I am glad that you were comfortable during your recent visit here at our hotel. Thank you for taking the time to complete our satisfaction survey as well as for the excellent rating you gave us. Your review will surely motivate your stay committed to our goal for excellence. We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Perla

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Darren

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very dated with worn carpets laundry area looked like it hadn’t been swept out or cleaned in months
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Anna Katharina

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Sunil

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Susan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were not clean, hair in the shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von SD am 6. Apr. 2024
We are extremely sorry for what you experienced during your stay with us. Thank you for bringing this matter to our attention, so we can take care of our next guest. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team.

4/10 – Schlecht

Jessica M, Norwalk

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I am honestly surprised that this property is AAA approved and part of the Wyndham chain. The lobby had a horrible smell to it. As I was checking in the gentleman had no idea of the type of room I was in. Luckily it was the correct size. Upon entering the room, the microwave had a big gash in the door. The restroom door didn't lock. We pulled out the hide-a-bed from the couch and the sheets were dirty. I went to the lobby to ask for clean sheets and the gentleman insisted they do not provide sheet for the couch. Then he went on to blame the cleaning staff. This location needs a LOT of upgrades. They did provide a contention breakfast. As I mentioned the lobby had an odor, so I skipped on the cereal and toast.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von SD am 3. Apr. 2024
We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.”

2/10 – Ungenügend

Tabitha

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property needs serious repairs. Our room was in a dark corner behind the stairs and laundry. The bathroom was beyond tiny, the walls were extremely dusty, the TV didn't work and the beds were older than me. We called the front desk and they said they would send someone to look and we were there 2 nights and never saw anyone come check out the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von SD am 3. Apr. 2024
Hello , I am sorry to hear that you were not entirely comfortable during your stay at our hotel. And we have already sent our maintenance guy to check and everything was good with the TV as well. We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.”

6/10 – Okay

Ariadna

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Olía muy muy mal la habitación a pesar de que se venía limpia y en orden, el olor a orines era insoportable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Nancy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was exactly what we needed: a clean place to sleep while we were in town to visit the Grand Canyon. Only two disappointments were that we expected to have a microwave and there wasn't one, and that the breakfast was underwhelming. The coffee from the machine was surprisingly good, and the Diner across the street was fantastic. We would definitely stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Christina

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Staff was friendly and was quick with a couple things we needed. Our suite was roomy and had great heaters for the chilly night. Lots of outlets. And lots of room for all our stuff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Stephanie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wasnt bad. The pullout bed needed a good wipe down.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Jacob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Or room was not clean and the building is in desperate need of a remodel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Ok Hyun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
It would be nice to provide better Wi-Fi service. The Wi-Fi was cut off every minute, making it difficult to search for the information I wanted. The room was clean, but there was no fan in the bathroom so it was so humid that I had to open the bathroom window every time after showering. The night we stayed it was snowing outside and the temperature was below freezing. I left the window open before going to bed, but in the morning the bathroom was as cold as ice. The pancake machine was out of order, so toast and cereal was the only option. It was nice to have a coffee/hot chocolate machine in the office and jacuzzi was available. Overall was good but feel it's over priced compared what we've got.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Yimei

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Erich

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Jared, Waikoloa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property is not what is represented inside the photos. It is rundown and old. The room that we were checked into. Had one bed that was not made up and the door was open prior to us getting there all of the rooms smell like bleach, which brings a whole new level of concern also. The breakfast is also not what was pictured and we will never stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von sam am 23. März 2024
Hello,Apologies for my inconvenience caused I have changed your room on the same day itself and also communicated regarding the breakfast options prior to your check in.thank you