The Cape Absolute Suite | Eigener Pool

Bewertungen von Cape Panwa Hotel

5 out of 5
Cape Panwa Hotel
27, 27/2 Mu 8, Sakdidej Road, Wichit, Phuket

Bewertungen

8,6

Hervorragend

147 von insgesamt 295 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
99 von insgesamt 295 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
33 von insgesamt 295 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 295 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 295 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großartige Anlage exzellenter Service
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019
Antwort von General Manager am 24. Juli 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Zimmer, sehr gutes Frühstück, ruhig, aber Shuttle nach Patong oder Phuket Town Shopping Center. Strand sehr schön, etwas steinig.

4/10 – Schlecht

Manfred

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schöner Privatstrand - aber sonst...
Da Hotel liegt weit außerhalb vom Rummel auf Phuket. Für Ruhesuchende ideal, vor allem auch wegen des schönen Privatstrands. Das Haus selber ist über 20 Jahre alt und stellenweise schon in die Jahre gekommen. Die Liegen am Pool und ihre Auflagen könnten noch von der Eröffnung stammen, allerdings mit den Spuren der Jahre. Die Liegen sind schwer und kaum zu bewegen, die Matten dazu sehr schmutzig. Die Zimmer sind angenehm groß (Cape Suite) und gut gepflegt ausgestattet. Allerdings ist der große Balkon mit seinem Pool kaum zu nutzen, da voller Vogeldreck. Die Vögel sind wirklich eine Plage im Hotel. Selbst beim Frühstück im offenen Restaurent schwirren sie von Tisch zu Tisch und picken mit am Essen. Das Frühstücksbüfett ist reichlich, allerdings sehr asiatisch ausgelegt. Das dient sicherlich den vielen chinesischen Reisegruppen, die täglich wechselnd das Haus belegen und für Unruhe sorgen. Überhaupt ist das Publikum sehr gemischt und nicht immer ganz angenehm. Die Freundlichkeit des Personals ist nicht wie sonst im Land herzlich. Den Eindruck hat man auf ganz Phuket, so als ob sich die Menschen hier ausgebeutet oder unglücklich fühlen würden. Das Cape Panwa ist nicht für Gehbehinderte geeignet, da viele Stufen. In der Straße zum Hotel (Sackgasse) gibt es 15 Massageshops, zwei Schneider und ein Tattooladen. In einem kleinen Promenadenteil vor den Schwesterhotel, zu dem es einen ständigen Shuttleservce gibt, finden sich fliegende Händler und ein paar gute Restaurants .

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaft und doch erschwinglich
Wünderschöne Hotelanlage mit eigenem Strand. Starkes WLAN bis zum Strand sowie gratis shuttle Service bis ins Städchen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Hotel
Haben unseren 5 tägigen Aufenthalt im Hotel sehr genossen. Die Suite mit whirlpool die wir hatten war einfach der Hammer.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Großes, insges. schönes Hotel mit kleinen Mängeln
Insbesondere beim Service im Bereich Gastronomie müsste das Hotel nachbessern. Dieser war nicht konstant, sondern an einem Tag quasi nicht vorhanden, dann wiederum fast übertrieben. Das Personal, spricht, mit Ausnahme desjenigen an der Rezeption, äußerst schlecht Englisch, was die Verständigung oft etwas mühevoll gemacht hat. Schön ist der private Strand und die Größe der Zimmer (Junior-Suiten) ebenso wie der Meerblick.

4/10 – Schlecht

Erich, Zuerich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein Badestrand. Baden nur möglich bei Fluht.
Moskitos ohne Ende. Weit weg vom Schuss. Sehr beschränkt punkto Unterhaltung am Abend.

6/10 – Okay

Anonymous

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nur der Strand und Pool des Hotels sind Top!!
Das Cape Panwa ist leider nicht das was ich erwartet habe! Das Hotel ist schon sehr in die Jahre gekommen, das Personal für thailändische Verhältnisse unfreundlich. Bei der Ankunft keine wie normalerweise übliche Begrüßung mit Erfrischung und kühlendem Tuch, auch keine Frage nach Helfer für Gepäck - erst nach meinem Nachfragen. Es gibt 5 Gebäudetrakte, wobei so viel ich erfahren konnte erst 2 renoviert und neu ausgestattet sind. Die nicht renovierten Zimmer sind geräumig (hatten die Suite mit Whirlpool) mit großer Terrasse, jedoch abgewohnt, uraltes Bad, Dusche und ungepflegter Terrasse. Das Frühstück ist ausgezeichnet. Der Privatstrand einfach herrlich, jedoch sehr viele Leute (der Strand kann leider auch von Gästen des billigeren Schwesterhotels Kantary-Bay mitbenutzt werden). Für Ruhesuchende ist dieses Hotel emfpehlenswert, jedoch immer darauf achten, in den neuen Trakten untergebracht zu werden.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlung!
Sehr schönes Hotel, ruhig Lage Essen top! Wir haben uns wohl gefühlt.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Preis Leisung passt nicht und nur für Ruhesuchende
Das Hotel ist in die Jahre gekommen und dies sieht man. Das Zimmer war geräumig und die Aussicht super. Doch unten lief eine Klimaanlage den ganzen Tag und das Sitzen auf dem Balkon war nicht angenehm. Das Personal war nicht besonders freundlich und nicht motiviert. Schade, denn der Ort an und für sich ist schön.

6/10 – Okay

Nils, Suzhou, Jiangsu, Volksrepublik China

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiger Urlaub ım Cape Panwa
Das Hotel ist sicherlich eine gute Adresse in Thailand. Vorteil sind die Lage an einem Privatstrand und die Möglichkeit zu Fuss in viele Restaurants zu gelangen. Abstriche muss man hinsichtlich der Sauberkeit des Strandes (viel Müll) und auch der gesamten öffentlichen Bereiche insbesondere auch Pools hinnehmen. Auch die Qualitaet der Restaurants laesst ebenfalls zu wünschen übrig. So wurde uns im Restaurant ein fast roher gegrillter Fisch serviert. Aus unserer Sicht hat hier deutlich der Einfluss des Management gefehlt. Es gibt beispielsweise keine Kundenzufriedenheitsumfrage, um auf die Kundenwünsche besser einzugehen. Ebenfalls ist kein Standard bei der Zimmerreinigung erkennbar (eınmal wurden Handtücher getauscht, einmal nicht; den freien Neskaffee gab es manchen Tagen, an manchen nicht etc.)
... kein schöner Strand

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel für thailändische Verhältnisse
Hotel ist an sich sehr schön gestaltet. Nach Umbau der Zimmer aus 2 mach 1 hat man viel Platz und die Ausstattung ist auch sehr gut. Bett ist fantastisch. Haben sehr gut geschlafen. Beide Klimas funktionierten einwandfrei. Essmöglichkeiten vor Ort sind ausreichend vorhanden. Im Hotel allein gibt es 3 verschiedene Restaurants. Obwohl es hier für europäische Verhältnisse nicht die Qualität gibt die man gewohnt ist. Hatten nach dem Essen am Thai Restaurant am Strand (was schön ist) dann auch Magenprobleme. Also mit Vorsicht zu genießen! Sonstige Zubereitungen sind ok aber für unser empfinden nicht hochwertig! Einkaufsmöglichkeiten und einen Italiener gibt es in einem Partnerhotel das mit dem Hotelshuttle (20-min Takt) in 5 min. zu erreichen ist. Das Hotel hat einen sehr guten Spa Bereich. Haben ihn 4-mal in Anspruch genommen und waren stets sehr zufrieden. Falls wir Fragen hatten oder Hilfe brauchten war immer jemand da und auch stets hilfsbereit. Guest Relations jedoch ist nicht immer zuverlässig. Rezeption schon. Wir haben keine Aussenaktivitäten unternommen und können somit nichts darüber aussagen. Der Privatstrand und die Liegemöglichkeiten (Strandliegen unter Palmen oder im Sand auf dem Handtuch) sind sehr gut. Strand wird morgens immer gereinigt, da abends immer Dreck angespült wird. Weit ins mehr gehen kann man nicht, da steinig (Badeschuhe empfehlenswert). War aber ausreichend zum abkühlen. Schlussendlich ein sehr schöner Urlaub wenn man entspannen möchte.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumferien
ausgezeichnet mit vielen Extras und zuvorkommenden Personal

8/10 – Gut

TEEJAY

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cape Panwa am 15. Mai 2024
We do appreciate your kindness. Once again, we kindly to say thank you.

6/10 – Okay

Lenora

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Positives The lobby area is beautiful, rooms are a decent size with a huge comfy bed. The hotel grounds are lovely & tropical. The swimming pool is a good size, clean and was never too busy during my stay. The beach is nice but it’s not like the images you see online. The hotel staff are nice & approachable, especially the ladies at the front desk. Good variety of breakfast options. Frequent free shuttle service to Cape Kantary (sister hotel) & its nearby amenities/ restaurants. Negatives It’s not a 5-star luxury resort (perhaps it was when it first opened). The rooms (& bathrooms) are dated. The rooms are somewhat clean/ could be cleaner. Unwanted room guests; on two consecutive days I had a gecko/ lizard lurking in the fridge cupboard. Hats off to housekeeping who managed to find and catch the gecko/ lizard on both occasions. I understand that it’s a tropical destination, (& it’s not my first time in a tropical location), but it’s not great that this happened twice within my first 4 nights at Cape Panwa Hotel. I reached out to Cape Panwa Hotel more formally on the above but I haven’t received a response (and I since checked out). Unable to accommodate an earlier check-in (I wasn’t the only guest to experience this). Activities lack authenticity; e.g batik painting. What guests actually do is ‘colour in’ a pre-batik drawn design using the paints provided. That’s all there was to it.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Cape Panwa am 15. Mai 2024
We do appreciate your kindness. Once again, we kindly to say thank you.

10/10 – Hervorragend

Sunhee

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 22. Jan. 2024
Dear Sunhee,We are grateful that you took the time to leave us a review. We look forward to your next visit soon.Sincerely yours,

8/10 – Gut

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property and excellent room (junior suite). Nice breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cape Panwa am 14. Jan. 2024
That’s so kind of you. I do appreciate your kindness. Once again, we want to say thank you.

10/10 – Hervorragend

SATOSHI

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 22. Jan. 2024
Dear SATOSHI,Thank you for your views, we look forward to seeing you back.

6/10 – Okay

Christian

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 4. Jan. 2024
Dear Christian,Thank you for taking the time to share your recent experience at Cape Panwa Hotel, Phuket. We truly value your feedback star as it helps us improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience.

10/10 – Hervorragend

Kurtis, Vancouver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 4. Jan. 2024
Dear Kurtis, Thank you for taking the time to leave a 5-star review. Your feedback is greatly appreciated. We hope to see you back in the future.

8/10 – Gut

Kapil

Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 4. Jan. 2024
Dear Kapil,We are grateful that you took the time out to leave us a 4-star review. Hope to see you again soon.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 4. Jan. 2024
Dear Sara,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Yu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 4. Jan. 2024
Dear Yu,Thank you so much for your positive rating on your recent visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We look forward to seeing you in the future.Sincerely yours,

8/10 – Gut

Geoffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 27. Apr. 2023
Dear Geoffrey,Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We hope to see you back with us in the future.Sincerely yours,Cape Panwa Hotel, Phuket Management

6/10 – Okay

david

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Think carefully
I have visited theCape Panwa 7 times over the last 23 years and very little has changed. However certain areas have now fallen way below what weI expected. Service in all areas is so poor that guests have given up eating in the hotel. Breakfast is not a patch on what it used to be and is the same everyday. There is no supervision of staff, clearly no training for new staff even to understand the basics of serving a guest. A few of the remaining long term staff have also given up ( their words not mine) as no one seems to care anymore. The decking around the pool area has been there for over 30+ years and is now so dangerous for all guests. Tiles are missing from the main pool and rust is showing in the pool. There are many other tripping hazards in and around the hotel which have been painted black so you can see them better, especially in the dark. ( Really). The hotel general manager was on site but not once did I see him talk to a member of staff or a guest. What a shame for such a beautiful place to have fallen.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 28. Apr. 2023
Dear David, Thank you for writing at such length about your stay at Cape Panwa Hotel, Phuket. Comments from frequently returning guests such as you are particularly useful in guiding our plans to get back to our former high standards, following the devastation of the pandemic. Allow me to point out that the pool was refurbished 8 years ago, not 30 as you state, and in May this year we will be totally replacing the decking. . Unfortunately, during peak or high occupancies, it may take a little bit longer time to prepare meals as all our food is cooked to order. As you may know, after Covid there is still an on-going shortage of qualified hotel personnel and we sincerely apologise for this waiting time. Staff training takes place more effectively in low season and we apologise for any shortcoming of our new recruits; we are sure that they will soon be as confident and involved as our ‘old hands’. Our management understands and respects the guests’ desire for privacy and independence to enjoy themselves but, of course, we engage with them when necessary. We hope to see you back in the future to witness at first hand the progress everyone has made.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Dominic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2023
Antwort von LK am 27. Apr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Valerie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The property itself is beautiful and scenic. We loved the private beach, and the view from breakfast never got old. But the food and service is severely lacking, as well as much of the accommodations becoming outdated and worn. The staff at the front desk are helpful and accomodating, but that's where it ends. Several times there were situations I could have used help, like carrying luggage, but the staff offered no assistance. Room service is also lacking. Due to issues created through language barriers, we were not able to effectively communicate with the staff, which led to several misunderstandings and, once, being hung up on. This also leads me to the food, which was extremely lacking in flavor and variety despite the high cost. For example, there were several breakfasts where there were simply no options to eat other than Western food, like bread pudding, bacon, or beans. Since we were at a resort in Thailand, I really expected many more Thai food options than we ever got. In addition to the poor quality of food, restaurants often had high wait times for food to be served or was forgotten about completely. As an example, we waited nearly 40 minutes on a salad at the Bamboo bar. When we went back later, it was over an hour and it was clear the server simply forgot about the order. Overall, I'm disappointed with our experience at a five-star resort. The grounds were stunning and we loved the Panwa house, but everything else was underwhelming. We will not be back.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 13. März 2023
Dear Valerie,Thank you for writing to us about your stay at Cape Panwa Hotel, Phuket. Please accept our apologies for the shortcomings of our restaurant staff. We are continuing to recruit and English language training is being given whenever possible to improve communication. Similarly with our chefs, we appoint only qualified chefs and we are recruiting more at the moment. We hope that, should you return in the future, you will see a considerable difference and experience real Thai hospitality. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Lubna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The cape absolute was amazing, and our butler (chai) was so helpful and friendly. We had an amazing family vacation.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 21. Feb. 2023
Dear Lubna,We are very pleased that the efforts of our attentive staff are so fully appreciated and that you found the Cape Panwa Hotel, Phuket experience memorable and inspiring. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Ulysse

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 6. Feb. 2023
Dear Ulysse,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Gut

vivie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed the spacious room and the private beach
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 6. Feb. 2023
Dear vivie,Thank you for this positively glowing review of your visit Cape Panwa Hotel, Phuket. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Teeda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful resort with everything you need.
We stayed 3 nights in a junior sea view suite. The view from our room was beautiful. Our room was spacious and clean. We enjoyed going to Too of the Reef for dinner and Otters Bar for drinks, listening to a talented singer/pianist name Ice perform.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 13. Jan. 2023
Dear Teeda,Thank you for this positively glowing review of your visit Cape Panwa Hotel, Phuket. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Gut

CHI KIT DAVID

8/10 – Gut

Mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Needs refurbishment
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 8. Dez. 2022
Dear Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

JONGSOO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 3. Nov. 2022
Dear JONGSOO,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

evgueni

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s very nice atmosphere ,very very nice staff whit respect ,food ,beach ,rooms all great! All good if you pay no more that 100 US per night .We visit that place many times ,in pass 12 years .Some time ,during hi season we go different place at Phuket or different country (Vietnam ,Indonesia ,Combodsia ,Malaysia ) Also Hi season you pay more ,and to many peaple there .
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 1. Nov. 2022
Dear evgueni,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
全体的にはとても素敵なホテル
環境配慮のためかアメニティはイマイチ。まあ仕方ないですね。オーシャンビューの中で安い方の部屋に泊まったので眺望は今ひとつでしたが、プライベートビーチの裏側で静かだったのでそれはそれで良かったなと思ってます。
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 19. Okt. 2022
この度は、Cape Panwa Hotelをご利用頂き誠にありがとうございました。ご滞在中はごゆっくりとお過ごし頂き大変嬉しく思います。頂戴致しましたアメニティにつきましての貴重なご意見は今後のホテルづくりのご参考とさせて頂きます。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

P

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A unique location
A great hotel with its own beach and unique character.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 10. Aug. 2022
Dear P, Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 – Gut

Vincenzo

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Posto splendido e immerso nel verde con una spiaggia privata bellissima tra le palme. Ottimo servizio. Acqua di un colore turchese, ma purtroppo, con la maschera, molto tirbida
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Hsiangyi

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

G

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 29. März 2022
Dear G, Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

6/10 – Okay

Ida Annie

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 5. Jan. 2022
Dear Annie, Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

2/10 – Ungenügend

Prapreued

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
-
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 21. Dez. 2021
Dear Prapreued, Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ห้องกว้าง เจียงนอนสบายมาก วิวทะเลโดยรอบสวย อาหารเช้าอร่อย หลากหลาย พนักงานยิ้มแย้มแจ่มใส บริการดี
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von ผู้จัดการ โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต am 5. Apr. 2021
ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect for your vacation. Staffs are friendly. Great service.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2021
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 15. März 2021
Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Methawee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ที่ๆควรกลับมาอีก
มากี่ครั้งก็ประทับใจค่ะ สงบ มีหาดส่วนตัว วิวสวย มีสวนเด็กเล่น
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von ผู้จัดการ โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต am 16. Nov. 2020
เรียน คุณ Methawee, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel, hvis personale trænger til opstramning!
Hotellet har en unik beliggenhed, men er totalt afsondret fra restauranter, butikker etc. Derfor er det fint med en "shuttlebus" fra hotellet til byen. Dog er denne hverken præcis eller økologisk (holder med motoren tændt i 15-20 min. Der er meget dårlig service ved poolen og stranden, personalet gider ikke hjælpe med at flytte liggestole, der vejer ½ton, slå parasoller op eller rydde op. Det er absolut ikke et hotel for ældre eller folk med bevægelses problemer, da der er uendelige gange og trapper. Det er en luksus med kabelbanen for at komme til stranden, men er en bremse for at flytte rundt. Desuden er havet meget oprevet om forniddagen, så man ikke kan bade. I det store hele virker hotellet lidt, som om det trænger til en kærlig hånd.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Cape Panwa Hotel Management am 5. März 2020
Dear Guest, Thank you for rating us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice resort with restaurants nearby. However the seaview room is almost fully blocked by trees with only a glimpse of ocean... service at the breakfast buffet is also lacking
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Cape Panwa Hotel, Phuket Management am 9. Dez. 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
素敵なホテルでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel Management am 31. Dez. 2019
Dear guest, Thank you so much that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Cape Panwa Hotel management team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and amazing beach. Highly recommended to anyone visiting Phuket.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ratree P. am 23. Okt. 2019
Thank you for your nice feedbacks regarding your stay at Cape Panwa ka. I’m very glad to hear that you enjoy your stay with us. We hope to have the next opportunity to serve you again in the future.