Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von James Cook Hotel Grand Chancellor

4.5 out of 5
James Cook Hotel Grand Chancellor
147 The Terrace, Wellington

Bewertungen

8,4

Sehr gut

468 von insgesamt 1039 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
378 von insgesamt 1039 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
117 von insgesamt 1039 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
47 von insgesamt 1039 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
29 von insgesamt 1039 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Markus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms where big and clean. But had a bit thin walls, was easy to hear other people. But earplugs fixed that. The breakfast was fantastic, one of the best we had while traveling NZ.

10/10 – Hervorragend

Werner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Kohler Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Sieglinde

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider hat dieses Hotel überhaupt nicht dem Anspruch von Hervorragend entsprochen. Zimmerservice und Sauberkeit Hervorragend, Standort hervorragend, doch ansonsten sehr entt.Ich habe von Rezeption nur halbe Informationen über die Parkmöglichkeit erhalten und zu. Schluss wurden mir in diesem Hotel noch Kreditkarten Spesen verrechnet. Wer bitte geht in so ein Hotel und zahlt in bar? Werde ich nicht weiter empfehlen!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Ingo

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Chiaki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wade spoke to us in Japanese, when we were having dinner at the restaurant. And we had a great time to talking her and her boss. Also the meal was good. The receptionists were so kind. We had relaxed in your hotel. Thank you so much.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Barrie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Emma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great location. Suite had an amazing view of Wellington and water front. Only complaint t was room was close to lounge and could hear staff very early each morning re stocking lounge.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Hennie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Friendly and helpful staff. The hotel was clean and well kept. In need of an upgrade at some stage, but perfect for what we needed. And excellent for the price!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Janice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superstar service from Naomi on the front desk and the restaurant team and food was Fabulous! Highly recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Andrew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location easy access to The Terrace and Lampton Quay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Keir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Finn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

GARRY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful weekend and as I was celebrating my 60th Birthday they made it very special by leaving us a birthday platter in our room. We stayed at the Hotel because my son stayed a few weeks before and he recommended it. thankyou very much
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Tracy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked how there was a lift down to lambton quay inside the hotel. I liked that you needed to swipe your room key to get to your floor. Because we had 2 young children they let us check in early. Staff were lovely. The buffet breakfast was epic! Lots of variety, pancakes and eggs cooked to order. The restaurant reminded me of a big open space with standard table and chairs like an rsa or retirement home communal dining area. Didnt go there for dinner.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service and very clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a junior suite on the top floor and it was worth the extra money. Great view and large room with nice bed. Included access to the lounge with snacks, coffee and non alcoholic drinks. Would recommend as a place In Wellington
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rishab - Guest services Manager am 28. Apr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Julie

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything we needed
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Marina

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
We stayed 4 nights. The hotel is pretty old, with only basic amenities. We were given a room on the second floor, making it pretty noisy from the constant traffic. The housekeeping didn't do a good job. Didn't even refill the soap, shampoo and conditioner. The only good thing is it exits to Lambton Quay and very close to all the stores, cable car and buses. I would pay more to stay at a much nicer hotel next time.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

kunihiro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This room is really spacious and excellent for family travelers.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Fran

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Justin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms seem very dated and lacked safes to store valuables.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was rather basic. Poor bedside reading light options. No drawers at all to unpack smaller clothing items. Bed was comfortable tho.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Annie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
location is very good, but the Hotel need to update very old, and all the glass windows very dirty.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Greg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Catherine, Dundee

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The toilet roll kept coming off the toilet roll holder. The roll size of the paper was too big for the holder. Apart from that everything was great.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Waveney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely service and people a great stay. Thank you.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Colin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The parking area outside the hotel was occupied by multiple taxis all the time preventing guests from loading or unloading most inconvienent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Roberto Ulises

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Me cobraron por el estacionamiento por adelantado y al hacer check out, volvieron a cobrarme y resultó que tenía que además pagar otra tarifa en el estacionamiento al salir, me hicieron perder tiempo y no me querían atender, casi pierdo el Ferry. Muy mala atención en recepción, son indolentes y groseros. They charged me for parking in advance and when I checked out, they charged me again and it turned out that I also had to pay another fee in the parking lot when I left, they made me waste my time and they didn't want to serve me, I almost missed the Ferry. Very bad service at reception, they are lazy and rude.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Gina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, great location, comfortable bed, very clean
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Yu-Chen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
1. The hotel reception didn’t know about Expedia VIP benefits until I repeated asked them about it. I was only given 2 free drinks vouchers because kids “didn’t” count. 2. We have stayed at James Cook several times before. The room is clean and comfortable. We moved both beds to have more spaces for our luggages. Housekeeping needs to clean the reads unseen, there’s quite a bit of stuff there(pills, hair clips etc). 3. Buffet breakfast was quite good with plenty of hot and cold choices. The old “chef” there could perhaps be a bit more friendly. 4. Overall we are pretty happy with the hotel and will definitely stay again.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Kallindran

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Decent family room, would do with and update.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Moera

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Have stayed here a few times and have had an enjoyable stay every time.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Mayur

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was good. Room was specious. Reception staff member war horrible. He charged me extra amount despite I was holding Expedia paid online booking voucher for car parking which is surprising. They returned the amount afterwards.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sherwin Gerald

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay if your visiting Wellington, its in the CBD area, walking distance yo the shops around, walking distance to the tourist site in Wellington.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

UTPAL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The only thing I have to say James Cook hotel is very conveniently located, easy access to pier, restaurants, transportation.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Masaharu

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
場所のよさ
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Jesh

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The window had a leak and cold air blowed all night. Since it was a windy night, it felt like train was passing all night with the sound of compressed air howling. The property looks like 3 star at best. The bathroom looks old and faded.

10/10 – Hervorragend

Henry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff was courteous. The facilites were well maintained and access to other venues was excellent . The food served was exquisite.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not now
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Darren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Amani, Auckland

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff at this hotel are awesome!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

BernadetteCec

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Marion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was very happy indeed. Excellent location. Water pressure in the shower was a bit low, but that is easy to cope with. Instructions for using the TV remote would be helpful. Not everyone works that out intuitively.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Amani, Auckland

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tidy hotel with friendly efficient staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024