Zimmersafe, laptopgeeigneter Arbeitsplatz, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von Motel 6 Washington, DC

2 out of 5
Motel 6 Washington, DC
6711 Georgia Ave Nw, Washington, DC

Bewertungen

4,0
16 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
20 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
33 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
38 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
133 von insgesamt 240 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

4,4/10

Sauberkeit

5,0/10

Personal & Service

4,0/10

Ausstattung

3,8/10

Zustand der Unterkunft

5,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Simone

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Andreas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einfach nur schlecht.

8/10 – Gut

Uwe

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sauberkeit war vorhanden, obwohl das gesamte Objekt sehr stark gelitten hat. Die Eingangstüren schließen nicht richtig, Treppen ( Holzstufen) haben seit Jahren keine Farbe gesehen. Von der nächsten Ortschaft zu weit abgelegen. Sehr nettes und hilfsbereites Personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 22. Mai 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Man darf keine (hohen) Ansprüche stellen
Das Hotel liegt in einer akzeptablen Gegend und der Metro-Bus fährt davor ab. Zur Metro Station (U-Bahn nach Downtown) läuft man zirka 15 Minuten durch eine schöne Wohngegend. Die Zimmer sind heruntergekommen, im Zimmer meiner Kollegen waren Kakerlaken anzutreffen. Mein Zimmer stank. Die Betten waren okay (wir haben nicht so genau hingeschaut), andere Hotelgäste waren bis spät nachts sehr laut. Die Leute an der Rezeption waren nicht so freundlich, wie man es in den USA gewohnt ist.
Antwort von N am 17. Okt. 2016
I am sorry that we didn't meet your expectations on this visit. I will make sure that your feedback is shared with the rest of the team to ensure we handle things differently in the future. Sincerely, Negassa Rebu General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
einfach nur ekelhaft
grauenhaft
Antwort von Negassa am 11. Okt. 2014
I am sorry that we didn't meet your expectations on this visit. I will make sure that your feedback is shared with the rest of the team to ensure we handle things differently in the future. Sincerely, Negassa Rebu General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ganz schreckliches Hotel! Kakerlaken überall!!!
Das Hotel ist in einem schrecklichen Zustand. Das Inventar der Zimmer ist völlig abgenutzt. Aber am schlimmsten sind die Kakerlaken und Käfer, die im Zimmer rumlaufen!!! Das Hotelpersonal hat völlig ahnungslos getan und wollte uns erzählen, das sich bisher niemand beschwert hätte und sie solche Tiere auch noch nicht gesehen hätten. In einzelnen Etagen wurde jedoch schon mit der chemischen Schädlingsbekämpfung begonnen. Hier war der chemikaliengeruch jedoch so stark, dass man Angst um seine Gesundheit haben musste! Ich kann nur jedem empfehlen ein bisschen mehr für ein Hotel auszugeben und auf dieses Motel zu verzichten.
Antwort von n am 1. Sept. 2015
: I am sorry that we didn't meet your expectations on this visit. I will make sure that your feedback is shared with the rest of the team to ensure we handle things differently in the future. Sincerely, Negassa Rebu General Manager

4/10 – Schlecht

Christian

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You get what you pay for. it was the cheapest hotel in the area but the general cleanliness and state of the property was worse than I expected. The photos online made it seam a lot better than it actually is.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Ashley

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is bare minimum. No fridge or microwave inside the room. The sheets were stained and the whole place was stuffy and stale and gave me kind of a gross vibe. The bed was uncomfortable as hell and the pillows were like half a pillow--flat as all get out and sunk underneath the weight of my head. The bathroom just looked dingy and I didn't want to walk barefoot type of situation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

India

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was told they were sold out however I was charged for my room and traveled over a hour to get there just to be sent away. And I was not refunded
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Sabion

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
People in the hallway smell like cat litter and dirty I just didn’t like it
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Shontia

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

SANTOS, SANTO DOMINGO NORTE

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Poor room and dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Santos, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Davide

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Camera in linea con quanto pagato. La struttura non si trova esattamente vicino al centro cittá, peró dista circa 15 minuti a piedi dalla metro ed ha un paio di linee del bus proprio sotto il motel. Il quartiere non offre molto, è una zona residenziale molto tranquilla e a 5 minuti a piedi si trova un Whole Foods, molto comodo.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. Apr. 2024
Ciao Davide, Grazie per aver fornito il tuo feedback. La tua esperienza è importante per noi e apprezziamo che tu abbia portato le tue preoccupazioni alla nostra attenzione. Speriamo nell'opportunità di migliorare la tua esperienza con noi. Si prega di visitare di nuovo. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Rob

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the only nice thing was the young lady at the front desk but the property was just bad broken mirror no towels the toilet had no seat not broken just gone. My closet is bigger and does not have large parts of the flooring ripped up. The area was in northeast DC no amenities shops restaurants etc. Just BAD !
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Rob,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 – Ungenügend

Brandon

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Needs to be condemned
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. März 2024
Hi Brandon,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Monse

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Efrain

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

TAKASHI

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
うるさい
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 1. Dez. 2023
こんにちはトラベラー、あなたの評価をありがとう、あなたの将来の予約であなたの経験を改善する機会を与えてください。Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Justin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gross
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 28. Nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Kenneth

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Timothy

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
location and accessibility
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Nov. 2023
Hi Timothy,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The rooms had roaches
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Nov. 2023
Hi Ryan,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Ming

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Raul

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Frederick

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

James

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I guess you get what you pay for.
I am sure nothing I post here will help this property raise it's quality. The staff were fine. The room was just a a few notches above a prison room.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 6. Okt. 2023
Hi James,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Jeronimo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
average motel in DC
an average motel, a bit run down. The premises were kept clean. Offers free coffee in the morning and parking. It is strategically located next to bust stops
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Sept. 2023
Hi Jeronimo, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Wayne

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Shawn

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

jessica

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Do not stay here! When I arrived the police was outside investigating a disturbance. Then inside it’s ghetto AF. And ALL the rooms smell like cigarette smoke. After I told them I couldn’t stay due to mainly my asthma, they would not refund me the 2 night stay. Please do not stay here and Expedia this shouldn’t even be an option on your list.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Sept. 2023
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
That was my worst stay. The man who check me in might be aware that the next room people are very loud people, as they put the TV loud the entire night & after I called the front desk around 5:45am, not only they didn’t lower the TV volume, but also started singing until now when I check out quickly around 7:30a. I went there before & it wasn’t that way. I was on another floor which was quiet. People living free there through subsidy are not mindful of those who pay to stay temporarily.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nancy Y. am 22. Sept. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Steve

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Door was in very poor condition and could not be opened without banging it.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nancy Y. am 22. Sept. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Paul

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed was horrible, toilet had sewer smell drifting up from it and AC would not cool room. TV was fine. Best word to describe it - dingy.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nancy Y. am 22. Sept. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Mulugeta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Yael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very rude staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 31. Juli 2023
Hi Yael,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Thomas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible
The hotel is fill with drug attic’s, and someone on my floor was drunk and slamming the door all night long
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Juli 2023
Hi Thomas, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6

6/10 – Okay

Lloyd

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very spare rooms. No amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 4. Juli 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Thomas, Chicago

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The room is in terrible need of an upgrade. Half of the baseboards are absent of any paint or finish. The room is very reminiscent of a college dorm room. The bed was quite comfortable tho, and since it was just a “lay over” for one night, completely tolerable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 4. Juli 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The room I stayed in was very clean I was happy to see the floor was not carpeted. I would rate my room a 8.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Juni 2023
Hi Karen,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Kathy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
You get what you pay for. This place does not have breakfast in the morning. Washing machine and dryer are located in the lobby. The only ice machine and microwave for guests are also on the lobby floor. The only time you hear your neighbors will be in the hallway walking to or from room. Despite the room facing the main road it was very quiet. Walking or a short drive to many restaurants or lounges.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 19. Juni 2023
Hi Kathy, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Michaella

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thank you very much to the receptionist who checked us in on 4/28 night; she was very nice & kindly gave us a booklet for closest fast foods places & how to get there.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Mai 2023
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Maz K. #Team6

2/10 – Ungenügend

Adam

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The area is nice, quiet, actually the motel was the lousiest building in the neighborhood. The room was damp, visibly worn out, scarred, the door full of cigarette burns, the sheets clean but stained, the AC very noisy, only the functioning bathroom made it viable. The staff was nice, but the residents did not give a good impression. All in all, never want to go there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Mai 2023
Hi Adam, Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

SHOJI

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023