Lobby

Bewertungen von Best Western Ville Platte

2.5 out of 5
Best Western Ville Platte
1919 E Main St, Ville Platte, LA

Bewertungen

7,8

Gut

60 von insgesamt 146 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
43 von insgesamt 146 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 146 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 146 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 146 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Tanya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von TONY am 21. Mai 2024
thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Carlton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kelly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Tashia

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Rhea

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Christopher

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I got the room with my points and did not accept that. They want to charge me $87 for the night. I did not stay. I left and went to another place. Do I get my points back?
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Monica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the safety, and friendliness of staff. There was nothing I did not like.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Wade

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff members I met were extremely nice and helpful. I will happily stay here the next time I visit the Ville Platte area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Kitty

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stay was fine once they found our reservation. Not having an elevator was not convenient due to my husband just having knee surgery. Rooms were swapped around due to this need. However room when reserved was a handicap accessible and upon arrival was not. Was happy that swap was able to be done. And was told if it wouldn’t have been able that they would have had to turn us away.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Wendy

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
This property is located in an area that is not considered very safe, small town, very little dining or shopping available. Having said this, it is a very good place for the location. I’m a traveling healthcare worker and am glad to have found it! My complaint is that I had a suite on the first night and a very downgraded room the following night for the same rate. I book through Travelocity often- I have not had this happen before. I’m hoping for a rebate, coupon, or other similar to make up for the difference.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von TONY am 29. Sept. 2023
I APOLOGIZE SORRY FOR INCONVENIENCE.

10/10 – Hervorragend

david

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice based on the area
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von TONY am 29. Sept. 2023
THANK YOU FOR STAYING WITH US !

6/10 – Okay

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only thing i hated was being charged twice for my room stay when it was covered already when i made the reservation a month before
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Myra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Owners were very nice and accommodating
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Danielle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Horrible
Noise was horrible. Tv remote didnt work half the time. Breakfast was bad. Asked for handicap room and they called me DAY OF to let me know there wasnt one on first floor. Then she had the nerve to ask how was i going to get to room without a wheelchair. What the hell. Had to leave a day early because husband got into an accident she didnt even want to help me with a refund. No customer service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Khia am 11. Juli 2023
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

4/10 – Schlecht

Michael

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was charged a $50 fee for incidentals, refundable within 5-7 business days. I’ve never had that happen. A/C wasn’t cooling properly and there was no other room available. No effort to make things right.
Antwort von Nicole am 23. Juni 2023
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

4/10 – Schlecht

Chris

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Khia am 8. Juni 2023
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean!
Older hotel that has been updated and is in a great shape. Very clean, safe, and nice staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Natalie

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place was fine. My only concern was the height of the bathtub ledge was a bit scary. The step down out of the tub was considerable further to the floor. It wouldn't work great if your balance wasn't too good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

2/10 – Ungenügend

Mark, Covington

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

Kristi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a good place to stay. Only complaint is the bed being so hard. A few other family members stayed there too. We had a wake & funeral not too far from the hotel . They said the same thing about the bed. Other than that was good!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Catalina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cat
Not happy at all.. we won’t stay there Ivan for free.. the mattresses are wore out.. so every time you turned the mattress squeaks and on top of that they allowed pets to stay and they barked all night
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Mike am 25. Nov. 2022
We apologize for that

2/10 – Ungenügend

Beverly

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mike am 19. Okt. 2022
We apologize for that . We will try next time to make your good stay and comfortable Thanks

4/10 – Schlecht

Lakeitheya

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’ve stayed here before due to its the only hotel in the town. This time I was not satisfied the room had a strong mold smell and lots of roaches.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Mike am 31. Aug. 2022
We apologize for that . We tack care with over pets control

10/10 – Hervorragend

Camille

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Mike am 31. Aug. 2022
Thanks

8/10 – Gut

Miacona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No elevators
It was a great stay. The only downfall was there was no elevator but other than that it was a great stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Mike am 31. Aug. 2022
Thanks

10/10 – Hervorragend

Shelby

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Yolanda

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was unfriendly. The rooms need updating. Our toilet backup and housekeeping gave me a plunger to fix it. Management displayed very poor customer service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Katt

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A well kept, quiet environment. Management was pleasing and helpful. The breakfast period could have been a bit longer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von mike am 17. Juni 2022
thanks

8/10 – Gut

Willie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von mike am 17. Juni 2022
tahnks

6/10 – Okay

Shaleah

Mit der Familie gereist
Well the day before tried running my card ran it a few times got charged for the nights I stayed and a extra day i didnt stay so i call them to let them know and was told it'll be back on my card next week. Not only that the lady that I talked to was rude. Honestly I will not stay there again
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Mike am 19. Apr. 2022
We apologize for the . We are authorization your card after cancellation policy time run our any hotel can change after cancellation policy . Sorry about the

4/10 – Schlecht

Deirdre

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
The toliet over flowed, when we called to report it, we were given a plunger to unclog it ourselves. Then, when we asked about a mop to clean it up, we were told that there was no mop or bucket and given a lot of towels and a trash bag as if we were going to pick up the toilet water soaked towels.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Mike am 11. Apr. 2022
We apologize for that we will try improving over service Thanks for give us your feedback

8/10 – Gut

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

LAKEISHA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Mike am 14. Dez. 2021
Thanks for staying with . And thanks for give us your fed back.

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Diana

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed up killing roaches and smelling weed the entire stay. Only the bathroom light worked. The bed was hard and dirty floors. The place stinks. No one was at the desk at check in or check out. I had to call multiple times waiting at the desk to check in, looks like the clerk was high. I wouldn't send my dog to stay here.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Mike am 1. Dez. 2021
We apologize for that . We will make sure everything And not happening again to others guest .

10/10 – Hervorragend

michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Mike am 23. Nov. 2021
Thank for staying with us.

2/10 – Ungenügend

MONICA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Need new help!!
The girl at the front desk could not figure out the credit card machine and ran my credit card 7 times. 3 of those times it charged the card for the room. So I ended up paying for 3 rooms instead of 2. Was told that those charges would come off,since I had to use my debt card to pay again. And still had to dispute the charges with my credit card company. This all happening on the weekend of my daughter's wedding. The room itself was nice, but no pool due to covid which was fine really just needed it to keep the little ones busy. I don't know if they were trying to steal my money or if they really just didn't know what they were doing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Mike am 20. Okt. 2021
We apologize for authorization your card multi times we apologize for pool is closed because covid 19 and also pool we will like to improve and resolve the problem so other guest and if you in future we will try to over best

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Seal clerk very unfriendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Mike am 20. Juli 2021
We apologize for that . Thanks for staying with us We will try to your next Saty happy and very friendly

10/10 – Hervorragend

Rene

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great bed
Free breakfast. Cereals, apples, muffins, juice and coffee. Super comfortable bed, large screen TV, semi friendly staff. Had to ring bell every time we visited the counter.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Mike am 6. Juli 2021
Thanks for staying with us. Thanks for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love this property. It is very well put together and the staff is always so friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Mike am 29. Juni 2021
Thanks for give us your feedback And staying with us

8/10 – Gut

TUNYA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Mike am 10. Juni 2021
Thanks

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good parking lot.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Mike am 10. Juni 2021
Thanks for give your feed back

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Mike am 10. Juni 2021
Thanks for give us your feedback

8/10 – Gut

Tucker

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Accessability
Room was all good. Staff was very accommodating. *Need to note that this 2 story hotel has no elevator. Stairways are wide and easy to manage.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Mike am 6. Juli 2021
Thanks for staying with us

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It very clean and quiet the staff are very caring and concern bout their guests . I would recommend this hotel to everyone .
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
Antwort von Managment am 6. Juli 2021
Thanks for staying with us