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334 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
334
222 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
222
166 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
166
120 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
120
172 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
172
7,4/10
Sauberkeit
7,6/10
Personal & Service
6,2/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
7,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Michael
15. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
8/10 – Gut
Felix
Mit dem Partner gereist
8. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Renovierte Zimmer, sehr sauber.
Kaffee inklusive.
Perfekt für einen Zwischenstopp.
Leider kein Kühlschrank.
Felix
Antwort von Brand Experience Team am 19. Juli 2023
Hallo Felix,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung mit uns zu teilen. Wir hören gerne von unseren Gästen und freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir freuen uns auch über Ihr Feedback dazu, wie wir unseren Gästen einen noch komfortableren Aufenthalt bieten können. Wir hoffen, Sie bald zu sehen.Sichere ReisenLilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Mariangela
Mit dem Partner gereist
9. Apr. 2023
Gut: Personal & Service
The price is relatively high considering the cleaning and the state of the furnitures. The receptionist was really helpful and friendly.
We are talking about an European standard.
For Europeans I would not recommend this hotel if you wanna have a good cleaning standard. The room I booked wasn’t the one I got. Clearly they must have given to somebody else. If you are looking for a good place for a cheap price this is the right hotel. I al really sorry for this review but seriously the cleaning was really bad.
The blankets had spots and you could see they weren’t freshly washed. The same applies for the shower. It is such a pity given the helpful and friendly staff members.
Mariangela
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2023
Hi Mariangela,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für eine Nacht akzeptabel.
Ich würde nicht mehr im Motel 6 buchen. Sehr schmuddlig…
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Sophia CSR am 8. Aug. 2022
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback. However, we apologise for your inconvenience regarding the cleanliness issue. We will surely forward your valuable feedback to our housekeeping team for improvements. We hope to serve you better next time.
8/10 – Gut
Daniela
30. Apr. 2022
Daniela
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Sophia CSR am 3. Mai 2022
Dear Guest,
We are glad you had a nice stay with us and we appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We hope to see you again to deliver you a 10-star experience.
8/10 – Gut
Urs
23. Apr. 2022
Urs
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Sophia CSR am 25. Apr. 2022
Dear Guest,
We are glad you had a nice stay with us and we appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We hope to see you again to deliver you a 10-star experience.
8/10 – Gut
Jesse
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Jesse
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Michelle, Riverside
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Great value.
Michelle
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
Carolina, Lompoc
11. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Carolina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Olympia
Mit dem Partner gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a clean and convenient stay!
Olympia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Bill
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bill
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Ed, riverside
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Ed
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Yi
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yi
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
ROXANNE
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
na
ROXANNE
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Luis
3. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Very well located for the marathon . Staff is very friendly !
Luis
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Andrea
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Motel 6 is great for dog lovers
Andrea
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Julia
1. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Julia
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Julia,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Chad
30. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Chad
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Chad,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ed, riverside
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ed
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Ed,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Joseph
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Better then the other motel 6 near by
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Joseph, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Olivia
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
15. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Bunch of tweakers coming in and out but staff gave me a hard time bc of an ID
Olivia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Olivia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Tracy Ann
Mit der Familie gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Basic but clean and the staff is always so friendly. I’ve stayed here before and would again.
Tracy Ann
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Tracy Ann, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Anthony
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Anthony
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Anthony,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Hao
9. Apr. 2024
Hao
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We made a late in the day reservation. I called right away to request a downstairs room. And they said ok. And they made sure we had a nice downstairs room. Great staff and very Friendly,
Mark W
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Guadalupe Iris, Camarillo
29. März 2024
Guadalupe Iris
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
Jeff
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property and room were clean. It was conveniently located to Ventura Harbor where the ferry departs to the Channel Islands.
Jeff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Jeff,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
6/10 – Okay
Colleen
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
24. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Our non-smoking room smelled like it had been smoked in and there was a hypodermic needle ( minus the sharp ) on the bathroom shelf above the toilet but when we called they came immediately and removed it.
Colleen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Colleen, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
8/10 – Gut
Lisa
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only complaint is that the floor was not swept. Other than that it was great.
Lisa
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Lisa, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Omar
Geschäftlich gereist
23. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is not clean with no housekeeping during a 6-day stay
Omar
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Omar, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Paul
20. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Paul, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Joseph
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very pleasant day for the area. Do not stay at the Travelers beach Inn.
Joseph
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Joseph, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Rashida
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great for price
Rashida
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Rashida,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
James
Geschäftlich gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good choice for a one night stay.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi James, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Gabriella
Geschäftlich gereist
14. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Specifically for my room, the Shower was really awkward, and flooring in bathroom was completely messed up from the water damage from the awkward shower. Bed was extremely uncomfortable. The whole room was mildew smelling and very stuffy. Hoping to not get sick after my stay.
Gabriella
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Gabriella,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Paula
13. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Paula
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. März 2024
Hi Paula,Thank you for the amazing rating!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Janet
11. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Janet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Bridgitte
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bridgitte
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
kiersten
5. März 2024
kiersten
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Patricia
4. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Patricia
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Patricia, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
arne
2. März 2024
arne
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
8/10 – Gut
kiersten
1. März 2024
kiersten
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
arne
26. Feb. 2024
arne
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Clifford
26. Feb. 2024
Clifford
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Emiliano
Mit einer Gruppe gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nice and clean, so many dining options nearby, and so much parking space
Emiliano
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Emiliano,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie#Team6
8/10 – Gut
Fabre
25. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Friendly staff in the lobby.
Fabre
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Fabre, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
8/10 – Gut
Gail Roberts
25. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Na
Gail Roberts
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Gail,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Wayne
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wayne
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Wayne,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Brenda
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Brenda
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 8. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Caitlin, west milford
18. Feb. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Totally fine for one night. But you get what you pay for. Things are older including the beds and pillows.
Caitlin
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi CaitlinThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6