Lobby

Bewertungen von Motel 6 Ventura, CA - Beach

2 out of 5
Motel 6 Ventura, CA - Beach
2145 East Harbor Boulevard, Ventura, CA

Bewertungen

7,0

Gut

334 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
222 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
166 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
120 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
172 von insgesamt 1014 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Felix

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Renovierte Zimmer, sehr sauber. Kaffee inklusive. Perfekt für einen Zwischenstopp. Leider kein Kühlschrank.
Antwort von Brand Experience Team am 19. Juli 2023
Hallo Felix,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung mit uns zu teilen. Wir hören gerne von unseren Gästen und freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir freuen uns auch über Ihr Feedback dazu, wie wir unseren Gästen einen noch komfortableren Aufenthalt bieten können. Wir hoffen, Sie bald zu sehen.Sichere ReisenLilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Mariangela

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The price is relatively high considering the cleaning and the state of the furnitures. The receptionist was really helpful and friendly. We are talking about an European standard. For Europeans I would not recommend this hotel if you wanna have a good cleaning standard. The room I booked wasn’t the one I got. Clearly they must have given to somebody else. If you are looking for a good place for a cheap price this is the right hotel. I al really sorry for this review but seriously the cleaning was really bad. The blankets had spots and you could see they weren’t freshly washed. The same applies for the shower. It is such a pity given the helpful and friendly staff members.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2023
Hi Mariangela,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für eine Nacht akzeptabel.
Ich würde nicht mehr im Motel 6 buchen. Sehr schmuddlig…
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Sophia CSR am 8. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. However, we apologise for your inconvenience regarding the cleanliness issue. We will surely forward your valuable feedback to our housekeeping team for improvements. We hope to serve you better next time.

8/10 – Gut

Daniela

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Sophia CSR am 3. Mai 2022
Dear Guest, We are glad you had a nice stay with us and we appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We hope to see you again to deliver you a 10-star experience.

8/10 – Gut

Urs

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Sophia CSR am 25. Apr. 2022
Dear Guest, We are glad you had a nice stay with us and we appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We hope to see you again to deliver you a 10-star experience.

8/10 – Gut

Jesse

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Michelle, Riverside

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Great value.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Carolina, Lompoc

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Olympia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a clean and convenient stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ed, riverside

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Yi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ROXANNE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
na
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Zustand der Unterkunft
Very well located for the marathon . Staff is very friendly !
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Motel 6 is great for dog lovers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Julia

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Julia,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Chad

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Chad,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ed, riverside

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Ed,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Better then the other motel 6 near by
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Joseph, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Olivia

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Bunch of tweakers coming in and out but staff gave me a hard time bc of an ID
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Olivia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Tracy Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Basic but clean and the staff is always so friendly. I’ve stayed here before and would again.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Tracy Ann, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Anthony,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Hao

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We made a late in the day reservation. I called right away to request a downstairs room. And they said ok. And they made sure we had a nice downstairs room. Great staff and very Friendly, Mark W
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Guadalupe Iris, Camarillo

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property and room were clean. It was conveniently located to Ventura Harbor where the ferry departs to the Channel Islands.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Jeff,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

6/10 – Okay

Colleen

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Our non-smoking room smelled like it had been smoked in and there was a hypodermic needle ( minus the sharp ) on the bathroom shelf above the toilet but when we called they came immediately and removed it.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Colleen, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only complaint is that the floor was not swept. Other than that it was great.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Lisa, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Omar

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is not clean with no housekeeping during a 6-day stay
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Omar, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Paul, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very pleasant day for the area. Do not stay at the Travelers beach Inn.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Joseph, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Rashida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great for price
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Rashida,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

James

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good choice for a one night stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi James, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Gabriella

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Specifically for my room, the Shower was really awkward, and flooring in bathroom was completely messed up from the water damage from the awkward shower. Bed was extremely uncomfortable. The whole room was mildew smelling and very stuffy. Hoping to not get sick after my stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Gabriella,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. März 2024
Hi Paula,Thank you for the amazing rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Bridgitte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

kiersten

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Patricia

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Patricia, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

arne

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

kiersten

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

arne

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Clifford

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Emiliano

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nice and clean, so many dining options nearby, and so much parking space
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Emiliano,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie#Team6

8/10 – Gut

Fabre

Gut: Personal & Service
Friendly staff in the lobby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Fabre, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

8/10 – Gut

Gail Roberts

Gut: Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Gail,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Wayne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Wayne,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Brenda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 8. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Caitlin, west milford

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Totally fine for one night. But you get what you pay for. Things are older including the beds and pillows.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi CaitlinThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6