Lobby-Lounge

Bewertungen von Leonardo Royal Hotel Venice Mestre

4.5 out of 5
Leonardo Royal Hotel Venice Mestre
Via Ca Marcello, 6, Mestre

Bewertungen

9,2

Wunderbar

494 von insgesamt 683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
138 von insgesamt 683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Werner

Mit dem Partner gereist
Xx
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Simona am 6. Mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your comments with us.We are glad that you enjoyed your stay at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre and we hope to welcome you again in the future.Sincerely,Simona - Front Desk Agent

8/10 – Gut

Jürgen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage für einen Venedigbesuch ist hervorragend. Frühstücksraum etwas beengt und dadurch alles etwas chaotisch
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Anna am 13. Nov. 2023
Lieber Jürgen,Es freut uns zu hören, dass dir unsere erstklassige Lage für die Erkundung Venedigs gefallen hat.Wir bedauern jedoch, dass der Frühstücksraum nicht deinen Erwartungen entsprochen hat. Wir bemühen uns ständig, unseren Gästen eine organisierte und komfortable Umgebung zu bieten, und wir schätzen dein Feedback, da es uns hilft, unseren Service zu verbessern.Wir freuen uns darauf, dich wieder bei uns begrüßen zu dürfen und versichern dir, dass wir dir jederzeit den besten Service bieten.Mit freundlichen Grüßen,AnnaFront Office Shift Leader

10/10 – Hervorragend

Stefanie

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Carlo am 27. März 2023
Dear Stefanie,thank you for sharing your feedback with us.We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre :)We hope to welcome you back in the future!Kind regards,Carlo RighettoFront Office Shift Leader

10/10 – Hervorragend

Nicola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Benedetta Albertini am 29. Nov. 2022
Dear Nicola,thank you for sharing your feedback with us.We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre :)We hope to welcome you back in the future!Kind regards,Benedetta AlbertiniFront Office Agent

6/10 – Okay

Susanne

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nähe Bus- und Zughaltestelle. Sowohl zum Bahnhof, als auch nach Venedig. Freundliche Mitarbeiter beim Check out. - Zuglärm auch bei geschlossenem Fenster (man hörte jeden Zug einfahren) - Unfreundlich beim Check in. Man glaubte mir nicht, dass ich für mich alleine ein Zimmer gebucht habe und mein Bekannter (der in Venedig wohnt!!) kein Hotel-Zimmer benötigt. Man fragte mich mehrmals nach dem 2. Ausweis für die 2. Person....Nachfragen ok, aber wie heißt es so schön: "Der Ton macht die Musik" - Keine Erklärung wann die Frühstückszeiten sind, wie der Aufzug funktioniert (ich wusste es, jedoch begegnete ich jeden Tag mind. einer Person, die damit überfordert waren und nicht wussten, wie die Technik funktioniert) - Kleine Aufmerksamkeiten wurden übersehen: Ich hatte z.B. einen Blumenstrauß dabei. Da mein Zimmer noch nicht fertig war, stellte ich mein Gepäck in der Zwischenzeit ab inkl. Blumen. Mir wurde keine Vase angeboten. Im Zimmer stellte ich die Blumen in den Zahnputzbecher. Auch hier wurde dieser nicht nur eine Vase ersetzt. Das sind Kleinigkeiten, aber ich finde, so etwas gehört zu einem 4-Sterne-Hotel...
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage , alles in Top Zustand, aufmerksames Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Benedetta Albertini am 21. Sept. 2022
Dear Michael,thank you for sharing your feedback with us.We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre and we sincerely hope to welcome you back in the future!Kind regards,Benedetta AlbertiniFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Indira

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super schönes Stadthotel zentral gelegen 5 Minuten zum Bahnhof moderne saubere Zimmer mit einem guten Frühstück alles was man braucht um Venedig zu erkunden
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Mark, Berlin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wahrscheinlich eine der besseren Unterkuenfte in Mestre. Sauber, neu und schoene Rezeption. Fruehstuecksbuffet koennte besser sein.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Benedetta Albertini am 11. Juni 2022
Dear Mark, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre and were satisfied with your choice :) We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

8/10 – Gut

Harald

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gut für Ausflüge nach Venedig, Padua, Treviso etc
Reception war sehr zuvorkommend und freundlich. Leider wurde am ersten Tag unser Zimmer nicht gemacht und nach reklamtion am Abend wurde nur das Bett gemacht und die Handtücher getauscht, aber das Zimmer und die Dusche nicht gereinigt. Leider gab es auch keine wie immer geartete Entschuldigung. Wir gehen davon aus, dass das Hotel am Wochenende sehr gut gebucht war, aber nicht ausreichend Personal vorhanden war. Unter der Woche waren kaum Leute beim Frühstück, am Sonntag war der Frühstücksraum komplett voll. Die Lage des Hotels für Ausflüge nach Venedig ist sehr gut - nur 300m zum Ticket Office und weitere 200m zum Bus nach Venedig. Sonst gibt es nicht viel in der Umgebeung. Aber auch für Ausflüge nach Padua und Treviso mit dem Auto gut gelegen. Zu Fuß braucht man ca 15 Minuten in das Zentrum von Mestre, welches überraschen nett ist und wo es mehrere gute Lokale zum Essen gibt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Benedetta Albertini am 3. Apr. 2022
Dear Harald, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre :) We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Viorica Rafila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Service,freundliche Personal,Sauberkeit!War alles wunderschön in der Hotel !Ich bin sehr zufrieden! Dankeschön!❤️💫😍
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 18. Jan. 2022
Dear Ms. Rafila, thank you for having taken time to review Leonardo Royal Hotel Venice Mestre. We really appreciate your wonderful comment! Having you here was a pleasure for us. Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Patrick Phillip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel für Venedig.
Das Hotel haben wir hier über Hotels.com gefunden. Es war mega günstig für Verhältnisse in Venedig. Wir hatten 2 Nächte inkl. Frühstück. Die Zimmer waren sauber und ganz neu. Ich denke das ganze Hotel war ganz neu. Absolute Weiterempfehlung. Wir würden Hotel beim nächsten mal wieder buchen. Es ist Wirklich seine 4 Sterne wert. Der Bahnhof liegt 2 Minuten weg. Wir sind mit dem Zug nach Venedig rübergefahren. 1,35€ ein Ticket pro Person. Absolut günstig im Vergleich zu den hohen Parkkosten in Venedig.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 30. Nov. 2021
Dear Patrick, thank you for having taken time to review Leonardo Royal Hotel Venice Mestre. We really appreciate your great comment! We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Franz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Alles besser alles erwartet
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 12. Nov. 2021
Dear Franz, thank you for sharing your feedback with us. We are glad your stay here exceeded your expectations! We hope to welcome you back in the future. Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

8/10 – Gut

Selina

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Great value for money.
Great value for money. Room was very nice. Location is good. The guy at the reception wasn't friendly at all. He didn't make an effort to explain how to come in, and didn't ask how the travel was. Not a person for a reception! And that look he had.. just unnerved
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Manfred

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 12. Nov. 2021
Dear Manfred, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre :) We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

8/10 – Gut

Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 12. Nov. 2021
Dear Dominik, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre :) We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

6/10 – Okay

Ranjiv

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel with good location, but not so good service
Overall it was a nice hotel. Close to the train station, 15 mins walking from city area with many options for food. From the train station you reach Venice in 10 mins with the train. The room was great. The gym room was kind of disappointing. There are mainly trad mills and only one machine. One could have different options in such a big room. Normally if you ask to check out 1-2 hours later and if the hotel has no guest who will be checking in then they allow that. But this hotel was asking for almost the same amount which I paid per night during my stay. I was kind of disappointed after having such a nice stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 12. Nov. 2021
Dear Ranjiv, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your stay, but on the other hand we are sorry our late check-out rates disappointed you. Late check-outs strictly depend on the Hotel daily vacancies thus rates given to guests are based on that. We hope you'll join us once again. Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

8/10 – Gut

Katharina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Rezeptionist war sehr freundlich und geduldig
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 31. Aug. 2021
Dear Katharina, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre :) We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauber, ruhig, neu. Nahe Bahnhof Mestre. Direkter Bus nach Venedig fast vor der Haustüre.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 24. Aug. 2021
Dear guest, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre :) We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel, hier gibt es nichts auszusetzen. Das Personal ist sehr freundlich, alles war tip top sauber und das Frühstück reichhaltig. Das Bett war groß und sehr bequem. Auch die Lage ist nur zu empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 16. Aug. 2021
Dear Guest, thank you for having taken time to review Leonardo Royal Hotel Venice Mestre. We really appreciate your 5/5 rating! We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Jeong-Kyu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 24. Aug. 2021
Dear Jeong-Kyu, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre :) We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

8/10 – Gut

Manfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bahnhofsnähe Mestre - wenige Minuten nach Venedig!
Am ersten Tag war ich scheinbar der einzige Gast, kein Frühstücksbuffet dafür Sonderservice vom Chef de Cuisine! Wegen der Covid Bestimmungen eingeschränkter Barbetrieb - Service, Rezeption u. Roomservice sehr freundlich!
Nähe Piazza San Marco
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 1. Juni 2021
Dear Manfred, thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your time at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre and appreciated all our services. We hope to welcome you back in the future, for another venetian stay! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Bernd

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel neben Bahnhof in Mestre
Grosses Hotel ca. 5 Minuten zu Fuss vom Bahnhof Mestre bzw. Vom Busbahnhof, vo wo man für 8 Euro zum Airport fahren kann. Die Zimmer sind gross, die Dusche sehr großzügig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Benedetta Albertini am 26. Mai 2021
Dear Bernd, thank you for your wonderful review! We are delighted to know you appreciated our strategic position, just next to the train station and a 20-minute-drive from the Airport, and our modern rooms. We hope to welcome you back in the future! Kind regards, Benedetta Albertini Front Office Agent

8/10 – Gut

MartinS., Friedberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliche Mitarbeiter, Temperaturkontrolle am Eingang als Türöffner, schönes Zimmer. Hab mich sehr wohl gefühlt. Der Ausblick auf die Gleisanlagen ist jetzt nicht unbedingt der Brüller, dafür hat man hinter dem Hotel einen direkten Zugang auf den Bahnsteig vom Bahnhof Mestre. Parkhaus, neu gebaut und hell befindet sich direkt neben dem Hotel. Derzeitiger Tagestarif 10€
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Carlo am 6. Okt. 2020
Dear Martin, Thanks for your kind review. We are happy you had a pleasant time here at Leonardo Royal Venice Mestre. We do our best in order our guests to have a perfect experience! Kind regards Carlo Righetto Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Carlo Righetto/Front Office am 28. Sept. 2020
Dear Guest, thanks for sharing your review! We look forward to welcome you again at Leonardo Royale Venice Mestre! Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr freundlich - an der Rezeption, beim Frühstück oder die Putzfrau (auch in Coronazeiten)
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
Antwort von Carlo am 25. Sept. 2020
Dear guest, thank you very much for your kind feedback. We are grateful that you have appreciated our efforts in order all our guests to have a great stay at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre. We wait you for your next stay here soon! Kind regards Carlo Righetto Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Carlo am 25. Sept. 2020
Dear guest, We're happy you had a great time with us! Thanks for your trust, we’re delighted to learn we met your expectations! Hope to see you again soon! Kind Regards Carlo Righetto Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Zimmer und Bad. Leckeres Frückstücksbuffet. Beste Lage mit Verbindung rüber nach Venedig.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
Antwort von Ana Prodan - Front Office am 22. Sept. 2020
Dear Guest, We're happy you had a great time with us! Thanks for your trust, we’re delighted to learn we met your expectations! Hope to see you again soon! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Susanne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super nettes Personal und man fühlt sich sehr willkommen. Alles zur vollsten Zufriedenheit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Andrea Doria am 17. Feb. 2020
Dear Susanne, thanks so much for your kind feedback. It has been a great pleasure to having you here in Mestre and we really appreciate you enjoyed so much your stay. We hope to see you in the nearest future and we invite you to check on all our Leonardo Hotels across Europe. With our very best regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nähe zum Bahnhof Mestre, daher ideal für die kurze Bahnfahrt nach Venedig. Super neu und schön dekoriert, mit vielen Extras und freundlichem Personal. Reichhaltiges Frühstück mit warmen Gemüse und viel Obst. Perfekt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Andrea Doria am 20. Dez. 2019
Dear Sir/Madam, thanks so much for your kind feedback. It's been a great pleasure welcoming you and we hope to do it again and again in the nearest future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Andrea Doria am 15. Nov. 2019
thanks so much for your kind feedback. It's been a great pleasure welcoming you and we hope to do it again and again in the nearest future.

8/10 – Gut

Burak

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Andrea Doria am 11. Nov. 2019
thanks so much for your kind feedback. It has been a great pleasure to having you here in Mestre and we really appreciate you enjoyed so much your stay. We hope to see you in the nearest future and we invite you to check on all our Leonardo Hotels across Europe.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Besser geht's fast nicht- Netter Empfang, scön gepflegtes Ambiente. Alles perfekt!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Andrea Doria am 28. Okt. 2019
thanks so much for your kind feedback. It's been a great pleasure welcoming you and we hope to do it again and again in the nearest future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Andrea Doria am 28. Okt. 2019
thanks so much for your kind feedback. It has been a great pleasure to having you here in Mestre and we really appreciate you enjoyed so much your stay. We hope to see you in the nearest future and we invite you to check on all our Leonardo Hotels across Europe.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes und zuvorkommendes Personal.Ebenso sehr schöne Zimmer. Das Hotel liegt an einer sehr guten Lage. In 3 Minuten zu fuss, ist man auch schon am Bahnhof bzw. an den Bushaltestellen, mit denen man innert 15 Minuten in Venedig ist. Empfehlenswert!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Andrea Doria am 2. Okt. 2019
we thank you very much for your kind feedback, it means a lot to us and we are happy to learn our hotel has been perfect for your needs and desires. Again thank you for the great rating and we hope to see you again in the near future. With our best regards.

10/10 – Hervorragend

Christina, Graz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, sehr schön eingerichtetes Hotel und vorallem die super Lage des Hotels. Man benötigt ca. 5 min zu Fuß zum Bahnhof und von dort fährt man mit dem Zug nach Venedig. Einfach klasse. Ansonsten erreicht man das Hotel einfach mit dem Auto. Fazit: perfektes Hotel für einen Venedigurlaub!!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Andrea Doria - GM am 6. Sept. 2019
Dear Christina, so glad you have a lovely experince in our LRHVM. It's been a real pleasure and we trust to seeing you again and again. With our best regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is the best hotel I have ever booked, very warm welcome, pleasant stay, clean, near to everywhere, price is totally less than the offered service. in a few words. (it is amazing)
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Andrea Doria - GM am 26. Aug. 2019
Wow, this is really a great award to us. Thanks o much for the warm and kind words. We look forward to welcoming you again soonest.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Andrea Doria - GM am 19. Aug. 2019
thanks so much for your kind feedback, we loved to be part of your travel experience. With our best regards.

10/10 – Hervorragend

Manfred, Buxtehude

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super freundlich und alles toll geklapt
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Andrea Doria - GM am 12. Aug. 2019
Dear Manfred SUPER thank you for the great score, we are so happy that our hotel met your expectations. We hope to seeing you again and again. With my best personal regards.

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was by far the best hotel to stay at if you don’t want to stay in Venice. It’s very clean and the staff was very friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

TRACIE D

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Friendly staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Simona am 21. Mai 2024
Dear Guest,Your wonderful comment regarding our staff's friendliness truly brightens our day! It's always heartening to hear such positive remarks about our team at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre. Our staff is indeed committed to offering a welcoming and friendly atmosphere, making sure each guest feels valued. Your acknowledgment of their efforts is appreciated.We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best Regards,Simona - Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well placed clean and friendly hotel near the station
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Simona am 26. Mai 2024
Dear Guest,Your kind words about our hotel's location, cleanliness, and friendly atmosphere are truly appreciated. It's wonderful to hear that our proximity to the station added to the convenience of your stay. At Leonardo Royal Hotel Venice Mestre, we strive to offer a welcoming and comfortable environment for all our guests. Your positive feedback suggests that we are on the right path.We look forward to welcoming you back on your next visit to Venice.Best Regards,Simona - Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Rafael, Orlando

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lookig for the best stay in Venice. This one will fullfill your expectations. EXCELLENT!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Simona am 26. Mai 2024
Dear Valued Guest,Your wonderful feedback is greatly appreciated. It is heartening to know that we could fulfill your expectations and provide an excellent stay in Venice. At Leonardo Royal Hotel Venice Mestre, we always aim to create memorable experiences for our guests. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering top-notch hospitality. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best Regards,Simona - Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Doug

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Simona am 26. Mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your comments with us.We are glad that you enjoyed your stay at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre and we hope to welcome you again in the future.Sincerely,Simona - Front Desk Agent

8/10 – Gut

Catherine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel near to the station
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Simona am 19. Mai 2024
Dear Guest,It's wonderful to hear that you found our hotel's location convenient for your needs. The Leonardo Royal Hotel Venice Mestre takes pride in providing an exceptional experience that includes a prime location for our guests. We're glad it added value to your stay and we hope you were also able to enjoy the other amenities and services that our hotel offers. Looking forward to your next visit.Best Regards,Simona - Front Office Agent

6/10 – Okay

Carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Average rate
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Simona am 19. Mai 2024
Dear Guest, Your feedback is quite valuable to us. It's apparent that your experience at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre was not up to your expectations and we genuinely regret to hear that. We are committed to providing our guests with an exquisite stay.We are always striving for excellence and your feedback helps us understand areas where we can improve. We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you better in the future. Best Regards,Simona - Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Kathleen Zyrelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Simona am 14. Mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your comments with us.We are glad that you enjoyed your stay at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre and we hope to welcome you again in the future.Sincerely,Simona - Front Desk Agent

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its very near to train station and public transportation. There are a few nice places to eat around the hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Simona am 13. Mai 2024
Dear Guest,I'm delighted to hear that you found our location convenient. Being near the train station and public transport makes it easy for our guests to explore the city and its surroundings. It's also great to know that you enjoyed the local dining options in our neighbourhood.We hope to have the pleasure of welcoming you again soon at Leonardo Royal Hotel Venice Mestre.Best Regards,Simona - Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was great to catch the train into Venice. Comfortable room.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Simona am 13. Mai 2024
Dear Guest,It's delightful to read your positive review about your stay at the Leonardo Royal Hotel Venice Mestre. The convenience of our location and the comfort of our rooms are aspects we take great pride in and we are glad this contributed to a pleasant stay for you. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience. Best Regards,Simona - Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Simona am 13. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words. We're thrilled to hear that you had a nice experience with us and appreciated our service. It is our commitment to provide excellent service to our guests, and your feedback is a testament to our efforts. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.Best Regards,Simona - Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Ed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's modern and clean facility which stands out from other nearby older hotels and properties. Front desk staff were friendly and helpful. The bus stop for going into Venice is less than 5mins from the hotel front door. No need to walk to train station.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024