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147 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
147
101 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
101
32 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
32
14 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
14
9 von insgesamt 303 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
9
9,0/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Markus, Mainz
8. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Stadthotel mit afrikanischer Farbgebung. Zimmer einladend und groß. Bequeme Betten. Gute Lage. Nicht weit vom Gateway Shopping Center entfernt. Strand ca. 1 km entfernt. Parkplatz direkt dabei. Ich fand es absolut ok als Zwischenübernachtung vor dem Flug.
Markus
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Marketing Manager am 9. Nov. 2018
Thank you for staying at Coastlands Umhlanga. We are pleased that you have enjoyed your stay with us and we look forward to your next visit.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. März 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Preis-/Leistungsverhältnis
Das Zimmer und speziell das Badezimmer waren sehr schlecht beleuchtet.
Sehr gutes Frühstücksbuffet.
Sonst stimmt hier das Preis-/Leistungsverhältnis wirklich!
Verifizierter Reisender
4/10 – Schlecht
Andreas, Johannesburg
5. Aug. 2014
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Be aware of the venue area on the 11th floor!!!
Stayed from Friday to Sunday on the 10th floor.
WARNING:The 11th floor is a function venue.
During our stay a 21st birthday took place and the noise level in our room was 'awsome'. One felt like being in the middle of the party that was ongoing above our heads. Complaints to reception were flat out ignored. Noise stopped around midnight.
Cherry on top, at check-out the following day: "Sir, why didn't you tell us about the noise, we would have moved you to a low floor"
Only 2 guest elevators make sure you will spend considerable time waiting for one to arrive.
Andreas
8/10 – Gut
Karen
9. Feb. 2024
Karen
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
Narendra
9. Jan. 2024
Narendra
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Isaac
15. Dez. 2023
Isaac
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
2/10 – Ungenügend
Luyanda
26. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Past its glory days
This hotel is a bit tired and in need of an upgrade. The carpet in the bedroom was dusty, the bed was a bit hard and the service was terrible. While the parking is free, you have to get your parking ticket validated at Reception - I had to go back a few times as this was not done correctly.
The hotel does not justify it's 4 star rating
Luyanda
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
j
Geschäftlich gereist
29. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
j
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Gugulethu
8. Juli 2023
Gugulethu
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Kugan
18. Juni 2023
Kugan
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Logambal
12. Mai 2023
Logambal
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
8/10 – Gut
Clarissa
Geschäftlich gereist
24. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Good view but terrible service
The room was amazing. Spacious, with beautiful views and a huge bathroom. Absolutely loved the room. The service however was awful. The rude staff at the front desk, are just not helpful at all. The waiters at the breakfast area dont pay attention to when they needed. The host is even worse to approach. The breakfast also had no meat options for the omelet. If pork is not an option,atleast offer chicken
Clarissa
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
8/10 – Gut
Visvanath
12. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beaware the fine print
Got what we paid for. Negatives were not being aware of an additional tray charge which is added on to bill for in room service or the fact that our booking did not include the cost of parkimg which was pretty excessive. For these reasons alone will not be going back.
Visvanath
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
6/10 – Okay
Ashish
14. Feb. 2022
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Horrendous with no safety or covid protocol.
Hotel had no mask wearing mandate
People entering the lifts with No masks.
Smokers are allowed to smoke without any implications whatsoever. We had to have our room changed.
No security with entry. You could enter through the basement and go to any floor. What an absolute joke. At best, a 2 star experience.
Charged for parking, but entrance to the Hotel parking was open from Friday to Sunday.
My 6th trip here and my last. This made me not want to go out again.
Ashish
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Marketing Department am 15. März 2022
Thank you for your valuable feedback. We have escalated your comments to management for urgent attention.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Marketing Department am 15. März 2022
Thank you for staying at Coastlands Umhlanga Hotel and for your 8/10 score. We look forward to welcome you again soon.
10/10 – Hervorragend
Gerald
7. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerald
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Marketing Manager am 14. Jan. 2022
Thank you for staying at out hotel. We value your feedback.
8/10 – Gut
George
3. Jan. 2022
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the original room allocated, 805 there was a problem with the bedding cleanliness. however, this was rectified the same evening. the lady on duty 26/12/2021 @ 22:00 was extremely helpful and efficient. unfortunately i cannot remember her name, but she needs a pat on the back.
George
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Marketing Manager am 14. Jan. 2022
Thank you for staying at out hotel. We value your feedback.
10/10 – Hervorragend
Juanita
30. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Juanita
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Marketing Manager am 14. Jan. 2022
Thank you for staying at out hotel. We value your feedback.
10/10 – Hervorragend
Phindile
1. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Phindile
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
4/10 – Schlecht
John
24. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Disappointed with wifi
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Group Marketing an Sales Manager am 25. Okt. 2021
Thank you for your feedback. We apologise for the inconvenience as our wi-fi malfunctioned as a result of a connectivity provider's breakdown as a result of load shedding. We look forward to welcome you again for future stays.
10/10 – Hervorragend
Thamsanqa
16. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thamsanqa
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Marketing Team am 6. Juli 2021
Thank you for staying at Coastlands Umhlanga Hotel and for your recent review. We are pleased that you rated us 8 out of 10 and we look forward to welcome you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Luzuko
Mit der Familie gereist
1. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Luzuko
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Marketing Manager, Coastlands Hotels and Resorts am 8. Juni 2021
Thank you for staying at our hotel and for your 10 / 10 review. We look forward to welcome you again soon.
10/10 – Hervorragend
Schalk
Mit der Familie gereist
31. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schalk
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Marketing and Sales Manager am 31. Mai 2021
Thank you fo choosing Coastlands Umhlanga Hotel. We value your feedback and thank you for your 10/10 rating. Please visit us again.
8/10 – Gut
Aidan
Geschäftlich gereist
7. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aidan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Marketing Manager am 31. Mai 2021
Thank you fo choosing Coastlands Umhlanga Hotel. We value your feedback and thank you for your 7/10 rating. Please visit us again.
10/10 – Hervorragend
Khanyisani
10. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel was clean, the staff was friendly according to me everything was good
Khanyisani
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Group Marketing and Sales Manager am 12. März 2021
Thank you for staying at our hotel and for your valuable feedback. We are pleased to see that you had an overall pleasant experience and that you enjoyed the cleanliness of our facilities and the friendly service which we offered you. We look forward to welcome you again soon.
8/10 – Gut
musawenkosi
Mit der Familie gereist
7. März 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Sink in one of the rooms was leaking and we found it disturbing that one of the managers was shouting at a elderly waiter in front of us. It was not a pleasant site to see and left us feeling uncomfortable
musawenkosi
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Group Marketing and Sales Manager am 12. März 2021
Thank you for staying at our hotel and for your valuable feedback. We apologise for the inconvenience experienced. We have escalated your comments to our directors for attention. We look forward to welcome you again soon.
8/10 – Gut
Thembani
Geschäftlich gereist
24. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thembani
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Management, Coastlands Umhlanga Hotel. am 15. Feb. 2021
Thank you for staying at our hotel in January and for your valuable feedback and rating. We look forward to welcome you again soon.
6/10 – Okay
Ziyaad
Geschäftlich gereist
18. Jan. 2021
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Coastlands Umhlanga
Was dissapointed in the housekeeping as underneath the bed was dirt from previous guest. Breakfast was not good but understandably COVID19 restrictions applied.
Dinner ordered grilled prawns via room service. Prawns where NOT fresh, No veg in savoury rice as described.
Overall a 5 outa 10 stay.
Ziyaad
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Marketing and Sales Manager am 20. Jan. 2021
Thank you for staying at our hotel. We value your feedback. We apologise for the inconvenience and we have escalated your comments to senior management of our hotel for urgent attention.
6/10 – Okay
Vinodh
5. Okt. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Vinodh
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Management am 10. Nov. 2020
Thank you for staying at our hotel in October. We apologise for the delay in getting back to you. We look forward to welcome you again soon.
10/10 – Hervorragend
Vickash
25. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vickash
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Andre-B Van Wyk (Group Marketing & Sales Manager) am 1. Okt. 2020
Thank you for staying at our hotel and for your valuable feedback. We are pleased that you had a pleasant and memorable experience and we thank you for your 10/10 score. We look forward to welcome you again soon.
8/10 – Gut
Siduduzo
7. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel, very clean and great comfort .
Siduduzo
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Andre-B (Group Marketing and Sales Manager) am 11. Aug. 2020
Thank you for your valuable feedback and positive comment. We are pleased that you had a memorable experience and we look forward to welcome you again in the near future
10/10 – Hervorragend
Felicia
2. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All boxes ticked. Thank you for your hospitality.
I felt like I was in a five star hotel, the friendliest staff ever, everything else was as amazing. They did not make their dining area feel awkward. They made sure that i don't miss the buffet. Everything felt like there was no pandemic, even though they adhering to the covid rules but they still made me feel safe and comfortable.
Felicia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Andre-B Van Wyk (Group Marketing and Sales Manager am 3. Aug. 2020
Thank you for staying at our hotel and for your valuable feedback. We are pleased that you were impressed by our service and facilities and we look forward to welcome you again soon.
10/10 – Hervorragend
Machita
Geschäftlich gereist
11. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Machita
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
2/10 – Ungenügend
Ricardo
11. März 2020
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poor room condition
Went to coastlands for my honeymoon and had so many problems with the room. The room telephone wasnt even working for me to call reception and complain. Had to use my cell to call them and only to have the maintenance guy come and disturb me on my honeymoon night wanting to do maintenance at 11pm at night
Ricardo
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
10/10 – Hervorragend
Mohamed Salim
4. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Holiday
Wss comfortable and staff friendly. Willl recommend.
Mohamed Salim
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
6/10 – Okay
Zana
13. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zana
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
David
6. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
David
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
6/10 – Okay
Fatima I
Mit der Familie gereist
14. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fatima I
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
8/10 – Gut
Abdool
27. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
very good, stay clear of the top floor as the functions are noisy. I was surprised to pay for parking at R60 p/day as it was included in our previous stay.
Abdool
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
4/10 – Schlecht
Richard
Mit der Familie gereist
9. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
lie after lie from the management terrible
Booked 2 rooms requested inter connecting rooms 9 months prior. Was given an upgrade with an inter connecting room which was taken away in ten minutes to be told after seeing 2 other rooms which were not suitable that the booking did not show the request for an inter connecting room as they advised our initial room had been booked in the time they showed us the other rooms. Basically it was lie after lie form the general manager as the lady at reception gave us originally the inter con ting room and he advised this was not shown on the booking. My wife and I eventually had to sleep with 1 child each as they were only 6 and 8 after changing from different rooms for 2 hours .
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
6/10 – Okay
kirsten
28. Nov. 2019
kirsten
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
JAKES
Geschäftlich gereist
27. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
JAKES
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Dewald
Geschäftlich gereist
23. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My home away from home
I stay at Coastlands often due to the quality of the service, the cleanliness and of course the price that is not too high.
Dewald
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
Mohammed
23. Nov. 2019
Mohammed
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
Belinda
18. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable clean room and food was delicious at the Buffet Dinner and Breakfast at the Saffron Restaurant.
Belinda
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
5. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed for 9 night so it was important that we had all the comforts of home. Coastlands provides that and even more. The bed was comfortable. Staff was always pleasant. The breakfast range varied every day which made it enjoyable. The hotel is only a short walk to Gateway shopping mall and is located in a very safe area.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
Debra Ann
3. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very enjoyable overnight stay. Lovely big and spotless room with sea views. Pleasant breakfast with very good service. Would recommend.
Debra Ann
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
Complete
3. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't use hotels.com
Facility is wonderful, have stayed there many times. Please do not use Hotels.com, they have a habit of confirming hotels, taking your money, then telling you the hotel is full, and do not refund you!