Außenbereich

Bewertungen von Motto by Hilton Tulum

4.5 out of 5
Motto by Hilton Tulum
Avenida Coba Sur entre Calle S/N, Manzana 006 Lote 001 Colonia Centro, Tulum, QROO

Bewertungen

8,2

Sehr gut

62 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
33 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

tamas

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 16. Apr. 2024
Dear,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

8/10 – Gut

Ilario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel um Tulum zu erkunden. Mit dem Roller ca. 10 Minuten von den Beach Clubs und Centrum entfernt. Vor dem Hotel hat es diverse Möglichkeiten um zu essen, diverse Shops, Barber usw. Cooler Pool auf dem Dach. Die Zimmer sind sehr klein.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 19. Feb. 2024
Dear Ilario,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

6/10 – Okay

Samira

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The design is cool and modern and well maintained ,but not practical at all! Rooms are very small and NOT sound proof so you can easily hear the other rooms and the floor! The bed is tiny and placed in the corner. The restaurant is good but overpriced Overall I won’t recommend this hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Samira,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.After reviewing your comments and our team's responses, we have concluded that we were unable to provide you with the service you expected and deserved. Therefore, we offer you our most sincere apologies for any inconvenience you experienced during your stay.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.

6/10 – Okay

Anna-Lena

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Im großen und ganzen ist das Hotel gut. Es ist sauber, modern und punktet mit dem schönen Rooftop. Das Personal ist leider ziemlich unfreundlich und arrogant. Zudem ist es in der Unterkunft sehr hellhörig. Preis Leistung stimmt.
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Anna,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.

8/10 – Gut

Dominik

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tiptop
Neues Boho Hotel in Tulum. Wie würden 4 von 5 Sternen geben. Zimmer sind sehr klein, dass sollte man wissen bevor man bucht. Für uns war es aber gut. Das Bett ist leider nicht wirklich bequem. Waren nach 7 Tagen froh, weiter zu ziehen. Ausserdem hat uns eine Kofferablage gefehlt. Damit man den Koffer nicht auf den Boden legen muss .. Aber alles jammern auf hohem Niveau :) Frühstück bietet das Hotel an, jedoch so klein, dass man dort nicht essen muss. Alma Verde und Campanella direkt vor dem Hotel sind eine perfekte Auswahl für einen tollen Brunch mit Top Preis-/Leistungsverhältnis. Der Rooftop ist sehr sehr schön. 2 Pools, genug Liegen. Die grossen Betten sind jedoch mit Mindeskonsum, nach unserer Meining völliger Blödsinn... Die Mitarbeiter sprechen fast alle Englisch und grösstenteils super nett. Betreffend Trinkgeld wird man oftmals direkt angesprochen ,, und der Tipp?,, Naja, ich gebe gerne Tipp, wenn der Service stimmt.. aber wenn ich zur Bar laufen muss um zu bestellen/bezahlen oder 40 Minuten auf Getränke warten muss, bin ich der Meinung gehört sich kein Trinkgeld! Das Essen ist super lecker und bietet viel Auswahl (Auch Brunchmöglichkeiten, welche wir nicht ausprobiert haben). Das Hotel bietet gratis Zugang zu den Beachclubs Vagalume und Bagatelle. Vorbeischauen lohnt sich! Auch wenn die Taxipreise je nach Taxifahrer von 500-800 Pesos varieren. Einfach weiter fragen, bis man beim günstigsten Fahrer ist. Unbedingt Zimmer mit Jungle View buchen!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Dominik,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Nicol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sehr neues und schönes Hotel. Ganz freundliches sehr dezentes Personal. Lage ist top und der Preis für Tulum mega. Es wird keine Kaution, wie in allen anderen Hotels, verlangt
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Nicol,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

6/10 – Okay

Oliver

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Was man nicht sieht
Die Einrichtung und Konzept des Hotels ist in Ordnung. Bei der Umsetzung und Administration fehlt dem vier Stern Hotel einiges nachzuholen. Wir waren 18 Tage und würden nicht noch Mal auswählen. Das Personal hat sich Grundsätzlich mühe gegeben, bei einigen hat es keine Wirkung gezeigt. Zimmer: Hatten keine Schränke oder ein Regal für Kleider. Bettwäsche hatte einen Loch, nach wiederholter Meldung endlich gewechselt. L Geräuse von dauerhafte eingeschalteter Anlage, nach Zimmer wechsel leicht verbessert. Rooftop Bar und Pool: Das Essen auf der Bar ist nicht gut und teuer. Der Pool wurde nicht oft genug gereinigt, am Schluss war das Wasser grün und hatte Schaum (keinen Hinweis auf Duschen vor dem betreten des Pools und Dusche zu weit weg). Die Sonnen Liegen werden nicht gereinigt (Flecken von Sonnenkremme- und Essens-reste). Badetücher am Pool sind erst am späten Morgen verfügbar auch auf Nachfrage. Die Musik ist dauerhaft elektro-house (keine Abwechslung), die Lautstärke wird am Nachmittag immer lauter (15 PM über 85 dBA).
Aufenthalt von 18 Nächten im März 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Oliver,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.

8/10 – Gut

Christoph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel und die Mitarbeiter sind super, allerdings fanden wir das Zimmer nicht so schön oder hatten uns etwas anderes vorgestellt. Sehr klein und man kann quasi nur aus dem Koffer leben. Dafür ist es sauber. Personal ist super nett und hilfsbereit. Fitnessstudio ist auch top
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von GM am 20. März 2024
Dear Christoph,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

8/10 – Gut

Rouven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage war gut. Zwischen der Stadt und dem Strand. Rooftop pool war cool, täglicher Reinigungsservice war immer gut. Allerdings war der Service auf dem Rooftop etwas verschlafen und langsam. Meistens musste man auf die Bedienungen zukommen. Das sollte eigentlich anders herum sein.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von GM am 20. März 2024
Dear,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.

10/10 – Hervorragend

Paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Yuleni am 28. Nov. 2022
Thank you very much for staying with us, we're so glad you have enjoyed your stay!Best regards.

10/10 – Hervorragend

Dixa Arleni

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was beautiful, wish the hotel menu had more options and better drinks nonetheless it was an amazing experience and will go again
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shaquille

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marquila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay! The staff was friendly, the property was clean, and close to a lot of tourist attractions. The parking garage was supervised. The food was great!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 24. Apr. 2024
Dear Marquilla,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the food , the smell of the hotel , the people is just amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von GM am 23. Apr. 2024
Dear,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Doha

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 16. Apr. 2024
Dear,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Cindy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super bel hotel et bien situé.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 29. März 2024
Dear Cindy,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

2/10 – Ungenügend

Francisco

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
À chaque fois, il faut payer des pourboire, Chambre est trop petite pas du rangement dans la chambre les services des Chambre font mal. Ils oublient les essuies ils oublient plein de choses.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 29. März 2024
Dear Francisco,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.After reviewing your comments and our team's responses, we have concluded that we were unable to provide you with the service you expected and deserved. Therefore, we offer you our most sincere apologies for any inconvenience you experienced during your stay.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.

8/10 – Gut

Shelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with great staff. Food at the hotel is pricey but delicious and comparable to surrounding restaurants. Walkable distance to plenty of restaurants and shopping boutiques. Room is quite small, perfect if you are travelling alone.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Shelly,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

8/10 – Gut

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel esta en buenas condiciones, sirve para lo que es. Llegar a descansar y turistear por los alrededores, el servicio de restaurant es bueno, los días que me hospede desayune en el hotel y todo es garantía, la cocina es rica, los meseros atentos. Lo único que corregiría es que marca a la hora de reservar es que el parque nacional esta a 1 min caminando y eso no es así, nosotros rentamos bici y hicimos 15 min en ella hasta llegar al parque. caminando hay varios lugares ricos en los que puedes comer o cenar, tiene una buena ubicación. Sin duda, si regresaría.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Estimada Michelle,Muchas gracias por su comentario tan positivo sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho que haya disfrutado su estadía con nosotros y que nuestro equipo haya cumplido con sus expectativas. Nos gustaría agradecerle por elegir nuestro hotel para su estancia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Tuan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was perfect to explore Pueblo efficiently. Stores and shop were walkable, easy to get cabs to the beach. Bike rentals were close by and the hotel provided bikes. Rooftop was beautiful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Tuan,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

6/10 – Okay

Erica

Gut: Sauberkeit
The property is nice. However, the beds are extremely hard and uncomfortable. The pool area is nice. Customer service was good. You can bike to the downtown area, but you will need a taxi for the beaches.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Erica,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.

6/10 – Okay

Frederic

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Frederic,Thank you very much for taking the time to share your experience in our hotel. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. As a team we work hard to ensure that our guests have a pleasant experience and we are sorry that this time wasn't like that. We would like to know the details that you experienced so they don't happen again in the future. We appreciate your feedback and we will use it to improve and continue to grow as a hotel.Regards.

2/10 – Ungenügend

Sandeep

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Sandeep,Thank you very much for taking the time to share your experience in our hotel. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. As a team we work hard to ensure that our guests have a pleasant experience and we are sorry that this time wasn't like that. We would like to know the details that you experienced so they don't happen again in the future. We appreciate your feedback and we will use it to improve and continue to grow as a hotel.Regards.

8/10 – Gut

Mathew Francis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is modern, and well maintained. The staff are helpful, friendly and knowledgeable. The rooms are nicely furnished, however the washrooms offer little privacy. The 10usd credit per day that you are given can only be used on the rooftop pool bar.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von 10 usd credit am 2. Feb. 2024
Mr. Mathew thank you for your last stay at motto tulum, we would like to hear your feedback about 10 usd credit, how was your experience. thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien ubicado, moderno habitación muy pequeña
Nuevo hotel bien ubicado , moderno , con Rooftop sobresaliente , cuartos muy chicos poco comfortables
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 19. Feb. 2024
Estimado,Muchas gracias por su comentario tan positivo sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho que haya disfrutado su estadía con nosotros y que nuestro equipo haya cumplido con sus expectativas. Nos gustaría agradecerle por elegir nuestro hotel para su estancia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos.

8/10 – Gut

Gracia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
El hotel es bonito y limpio la persona que me tocó de recepción no era tan amable. No te dejan agua como en otros hoteles. Se escucha lo que pasa en otras habitaciones. El hotel te sugiere un club playa para que puedas tener acceso a la playa pero es carisiiiimo!!!! Y no tiene estacionamiento. Los estacionamientos te cobran 200 a 300 pesos. Te sugiero que cuando vayas a tulum invierte en un hotel con playa te saldrá mucho mejor
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Estimada Gracia,Nos gustaría agradecerle por su comentario y lamentamos mucho que su estadía en nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas. Después de revisar sus comentarios y las respuestas de nuestro equipo, hemos llegado a la conclusión de que no fuimos capaces de ofrecerle el servicio que esperaba y que merece. Por lo tanto, le ofrecemos nuestras más sinceras disculpas por cualquier inconveniente que haya sufrido durante su estadía.Nos gustaría asegurarle que estamos comprometidos en mejorar nuestra calidad de servicio y en asegurarnos de que los problemas que usted experimentó no vuelvan a suceder en el futuro. Apreciamos sus comentarios y los utilizaremos para mejorar y seguir creciendo como hotel.Gracias.

8/10 – Gut

Victor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Estimado Victor,Muchas gracias por su comentario tan positivo sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho que haya disfrutado su estadía con nosotros y que nuestro equipo haya cumplido con sus expectativas. Nos gustaría agradecerle por elegir nuestro hotel para su estancia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Jesus, El Paso

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Estimado Jesus,Muchas gracias por su comentario tan positivo sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho que haya disfrutado su estadía con nosotros y que nuestro equipo haya cumplido con sus expectativas. Nos gustaría agradecerle por elegir nuestro hotel para su estancia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos.

4/10 – Schlecht

Edgard

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Edgard,Thank you very much for taking the time to share your experience in our hotel. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. As a team we work hard to ensure that our guests have a pleasant experience and we are sorry that this time wasn't like that. We would like to know the details that you experienced so they don't happen again in the future. We appreciate your feedback and we will use it to improve and continue to grow as a hotel.Regards.

2/10 – Ungenügend

alexis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The house keeping service was terrible!. No bathroom towels asked several times no blankets asked several times and no body wash asked several times
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 19. Feb. 2024
Dear Alexis,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.After reviewing your comments and our team's responses, we have concluded that we were unable to provide you with the service you expected and deserved. Therefore, we offer you our most sincere apologies for any inconvenience you experienced during your stay.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.

10/10 – Hervorragend

Seanee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent Service
Excellent service at Motto Tulum. Lots of amenities and things to do nearby. Free parking and there are rentals for bikes and scooters, Pool is beautiful and great poolside service and poolside restaurants. This place is designed really nicely. Rooms are small but meant to tap into a simplistic hotel stay and encourage you to go out and explore. Also very very impeccable cleaning.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 19. Feb. 2024
Dear Seanee,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Ophelia

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Ophelia,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

8/10 – Gut

VASILEIOS

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

6/10 – Okay

Courtney

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Courtney,Thank you very much for taking the time to share your experience in our hotel. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. As a team we work hard to ensure that our guests have a pleasant experience and we are sorry that this time wasn't like that. We would like to know the details that you experienced so they don't happen again in the future. We appreciate your feedback and we will use it to improve and continue to grow as a hotel.Regards.

10/10 – Hervorragend

Eloy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Estimado Eloy,Muchas gracias por su comentario tan positivo sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho que haya disfrutado su estadía con nosotros y que nuestro equipo haya cumplido con sus expectativas. Nos gustaría agradecerle por elegir nuestro hotel para su estancia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing location and staff. Food options right outside and amazing rooftop and gym.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GM am 19. Feb. 2024
Dear Kevin,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Geoffrey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended
The hotel was perfectly positioned to get to the beach quickly on a scooter (which could be rented down the block), walk to amazing taco stands and the rooftop pool/restaurant & gym were first class. I’d stay here again in a heartbeat. Friendly staff that all spoke good English too… which is kind of rare in Tulum.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GM am 19. Feb. 2024
Dear Geoffrey,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Sigfrido Sergio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Estimado Sigfredo,Muchas gracias por su comentario tan positivo sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho que haya disfrutado su estadía con nosotros y que nuestro equipo haya cumplido con sus expectativas. Nos gustaría agradecerle por elegir nuestro hotel para su estancia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Yuriria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Is vey nice , rooms are basic and small, but clean and modern . You need to buy your own water , no microwave, neither coffe machine , you need to pay extra tax at your arrivals
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Yuriria,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

8/10 – Gut

Yossef

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Yossef,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

6/10 – Okay

Russell

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Russell,Thank you very much for taking the time to share your experience in our hotel. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. As a team we work hard to ensure that our guests have a pleasant experience and we are sorry that this time wasn't like that. We would like to know the details that you experienced so they don't happen again in the future. We appreciate your feedback and we will use it to improve and continue to grow as a hotel.Regards.

2/10 – Ungenügend

Agustin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Son unos cuartos extremadamente pequeños incluso más pequeños que en Europa oyes cada ruido del vecino si se levanta si prende la luz si va al baño absolutamente todo No hay ninguna privacidad
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Estimado Agustin,Nos gustaría agradecerle por su comentario y lamentamos mucho que su estadía en nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas. Después de revisar sus comentarios y las respuestas de nuestro equipo, hemos llegado a la conclusión de que no fuimos capaces de ofrecerle el servicio que esperaba y que merece. Por lo tanto, le ofrecemos nuestras más sinceras disculpas por cualquier inconveniente que haya sufrido durante su estadía.Nos gustaría asegurarle que estamos comprometidos en mejorar nuestra calidad de servicio y en asegurarnos de que los problemas que usted experimentó no vuelvan a suceder en el futuro. Apreciamos sus comentarios y los utilizaremos para mejorar y seguir creciendo como hotel.Gracias.

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is very clean, it smells like a spa the minute you walk in. The staff is welcoming and informative. They give you information and will help you with anything you need. The pool area is very nice. The only thing I would say is a con is the rooms are small and there are only two restaurants, however there is plenty of dining options within walking distance.special thanks to Leo, and Clara!
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Vanessa,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

8/10 – Gut

Sylvia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff always asking for tips.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 20. März 2024
Dear Sylvia,We would like to thank you for your comment and we are very sorry that your stay at our hotel did not meet your expectations.We would like to assure you that we are committed to improving our quality of service and making sure that the problems you experienced do not happen again in the future. We appreciate your feedback and will use it to improve and continue to grow as a hotel.Thank you.

10/10 – Hervorragend

maggy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 23. Nov. 2023
Dear Maggy,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Diana, Friendswood

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is close to the beach and downtown. Many restaurants and shopping center in a few steps.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 3. Nov. 2023
Dear Diana,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fair stay for the value
Clean and comfortable hotel in Aldea Zama Commertial zone. Nice location close to restaurants. room and shower was clean, room was large and nice. It was a comfortable stay overall, only a few improvements could be done, better service with friendly staff( they didnt provide us additional simple trash bag), better towels( they were hard and looked old), and breakfast. Overall it was a good stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GM am 2. Nov. 2023
Hello sir, I'd like to thank the time to review, but the pictures don't correspond to Motto by Hilton Tulum.

10/10 – Hervorragend

Rhonda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, safe, welcoming staff
Antwort von General Manager am 15. Okt. 2023
Dear Rhonda,Thank you very much for your positive comment about your experience in our hotel.We are very happy that you enjoyed your stay with us and that our teamhave met your expectations. We would like to thank you for choosing our hotel.for your stay and we look forward to welcoming you again in the future.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Ma Blanca Estela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von General Manager am 21. Sept. 2023
Estimada María,Muchas gracias por su comentario tan positivo sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos alegra mucho que haya disfrutado su estadía con nosotros y que nuestro equipo haya cumplido con sus expectativas. Nos gustaría agradecerle por elegir nuestro hotel para su estancia y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos.