Am Strand, Liegestühle, Schnorcheln

Bewertungen von Tropical Attitude - Adults only

3.5 out of 5
Tropical Attitude - Adults only
La Pelouse, Trou d'Eau Douce

Bewertungen

8,4

Sehr gut

82 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
84 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Ali Ebubekir

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Kein Strand vorhanden, entspricht nicht den auf den Bildern angefertigten Material.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von VV am 17. Jan. 2024
Hello Ali,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any disappointment you may have experienced regarding the absence of a beach, and we regret that it did not align with your expectations.We provide free transfers to Ile aux Cerfs island twice a day for our guests to enjoy the white sandy beaches. Additionally, our guests can also experience the beach at our sister hotels.We understand the importance of accurate representation, and we genuinely apologize for any inconvenience this may have caused. While we make every effort to ensure that the photographs, graphic images, and text used to illustrate our hotel and its features provide an accurate impression of the accommodation offered, variations may occur, particularly due to changes or renovations.Once again, we apologize for any inconvenience, and we hope that you still found enjoyment in other aspects of your stay. Thank you for choosing Tropical Attitude, and we look forward to the opportunity to better meet your expectations in the future.Best regards,Désiré ProdigsonGeneral Manager

8/10 – Gut

Manuela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Probably the warmest welcome on the whole island we received from Karen! She explained everything very carefully and showed us around. Rooms are wonderful, very spacious. Hotel puts a lot of effort in for the environment which we liked a lot. There is a free shuttle to the Île aux Cerfs and you can go snorkelling for free. Staff is super friendly and very helpful. Buffet for dinner was good, though quite expensive (water is not included and a tip of 10% is charged automatically).
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von VV am 2. Dez. 2023
Hello Manuela,Thank you for sharing your fantastic review! We are delighted to learn that you felt warmly welcomed by Karen and enjoyed our spacious rooms. It's wonderful to hear that you value our environmental efforts and took advantage of the complimentary shuttle and snorkeling opportunities.I have duly noted your feedback regarding the buffet dinner price. I want to assure you that our prices are competitive and align with the industry standards for hotels in the same category. Additionally, we offer an A La Carte Menu with a variety of options, ranging from Rs 200 to Rs 1600.We eagerly look forward to welcoming you back to Tropical Attitude!Best Regards,Désiré ProdigsonGeneral Manager

8/10 – Gut

Fabienne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller Strand nicht direkt am hotel aber zu Fuß gut erreichbar. Lage für Ausflüge auf der Insel nicht so gut. Spots die uns interessiert haben sind eher im Süden und Norden. Für einen all Inc Urlaub dennoch zu empfehlen. Wichtig noch, hier wird wirklich eher landestypisch gekocht. Curry, Fisch, Huhn usw. Ein internationales Buffet gibt es hier nicht. Wir fanden das aber gut. Scharf sind die Gerichte trotzdem alle nicht, es gibt aber ne super chili paste die man in den Gerichten nach belieben ergänzen kann.
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 3. Nov. 2022
Dear Fabienne,Thank you for choosing Tropical Attitude for your holiday and for sharing your experience. Your constructive feedback will help us better understand your expectations and continuously improve. However, we are glad that you enjoyed the food.Looking forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sophie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Preis-Leistungsverhältnis, außerordentlich freundliches Personal, geräumige Zimmer. Generell ist es sehr windig an der Ostseite. Und hat das nicht gestört, sollte man aber vorher wissen. Täglicher kostenloser Transfer zu den Ile aux Cerfs. Kein Strand direkt am Hotel vorhanden
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 13. Okt. 2022
Dear Sophie,Thank you for sending us such positive feedback on your stay! It's a great encouragement for all of us to keep up the good work till your next visit.We do hope to welcome you again very soon at Tropical Attitude.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kleines, ruhiges tropisches Paradis
Ruhige Oase (Adults only) und die ganze Anlage ist sehr gepflegt. Freundlicher, unaufdringlicher Service, Gratis-Transport mit Boot auf die Ile aux Cerfs 2x täglich. Für den Abreisetag steht sogar eine Departure-Lounge mit Dusche, WC etc. zur Verfügung.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Wendoline am 9. März 2020
Hello, Thank you very much for choosing our resort for your holidays. I am very glad to read that you had enjoyed your overall stay among us and appreciated all the facilities here at our resort. Looking forward for your next visit. Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer mit Meerblick, aber kein Badestrand. Gastronomie etwas einfallslos
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Wendoline am 3. Jan. 2020
Good morning, Thank you for your constructive feedback following your stay at our resort. Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-/Leistungsverhältnis. Kostenloses Hotelshuttleboot zur Ile aux cerfs.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Désiré Prodigson General Manager am 2. Dez. 2019
Hello, Thank you very much for choosing our hotel for your holidays and for taking the time to share your experience. I am glad to read that you have had a nice stay among us and that you appreciated our hotel facilities 😊 Looking forward for your next visit. Best regards, Désiré Prodigson General Manager

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschöne kleine Hotelanlage mit Aussicht
Der Aufenthalt war wunderschön. Die Anlage hat eine angenehme Größe und unser Deluxezimmer mit der Aussicht war traumhaft. Wir wurden von Benedicte auf deutsch begrüßt - was uns absolut positiv überraschte. Vielen Dank an Benedicte, die eine sehr angnehme freundliche Art an sich hat. Wir wünschen ihr alles Gute für die weitere Schwangerschaft und für die Geburt. Bedanken möchten wir uns auch bei Nazimah, unsere Housekeeping-Dame, die eine wirkliche Künstlerin mit Handtüchern ist. Sie zauberte uns einen Affen, ein Krokodil und verliebte Schwäne. Wir freuten uns immer wieder auf unser Zimmer nach der Reinigung. Das Personal dort war immer zuvorkommend und sehr freundlich. Der Pool war leider nach ein paar Tagen keine Abkühlung mehr, sondern hatte Badewannentemperatur, was sehr Schade war. Es gibt im Dorf einen kleinen Supermarkt, wenn man nicht Allinclusive gebucht hat, allerdings Halbpension braucht man auf alle Fälle. Das Essen war gut. Das Publikum ist sehr international.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2019
Antwort von Wendoline am 3. Jan. 2020
Hello, Thank you for your feedback following your stay at our resort. I am glad that our hotel was up to your expectations and that you appreciated the hospitality of our Family Members. Looking forward for your next visit. Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Wendoline am 11. Juli 2019
Thank you for this note.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles war grossartig;zum Geburtstag wurde eine ganz tolle Torte serviert
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2019
Antwort von x am 26. Juni 2019
Hello, Thank you very much for staying at our resort for your holidays and sharing such a positive review. I am delighted to read that you have enjoyed your overall stay and have appreciated the hospitality of our Family Members. Looking forward to welcoming you back soon 😊 Best Regards, Désiré Prodigson General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Wendoline am 11. Juli 2019
Thank you for this note.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

K., Bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room with a View
Sehr gepflegtes Hotel mit direkter Strandlage, zuvorkommendes Personal und traumhafter Ausblick aus jedem Zimmer.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es war schön, hat uns gefallen. Würden es weiter empfehlen.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaftes Hotel
Traumhaftes ruhiges Hotel in direkter Strandlage. Die Zimmer sind modern eingerichtet und liegen alle in erster Reihe zum Wasser, nur von einem schmalen Grünstreifen mit Palmen und Sonnenliegen getrennt. Das Personal ist sehr aufmerksam und freundlich und stets hilfsbereit. Das Frühstück bietet eine breite Auswahl, die Gästen aus allen Nationen gerecht wird. Das Ortszentrum mit den Restaurants ist über einen kurzen Strandspaziergang gut zu erreichen.
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2018
Antwort von x am 3. Juni 2018
Hello, Thank you very much for choosing Tropical Attitude for your stay and for sharing your experience. I am delighted to read that you have enjoyed our overall resort along with the hospitality of our Family Members. Your encouraging words touched us all. We hope to have the chance of welcoming once again, Best Regards, Désiré Prodigson General Manager

10/10 – Hervorragend

Udo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel gepflegt, 2017 renoviert, neues Mobiliar, Bad neu-groß-modern, bequemes Bett, tolle Lage/Blick, obere Zimmer m. Balkon = Privatsphäre, parkplatz ausreichend, Frühstück vielfältig, dinner ok. Personal sehr freundlich u. Aufmerksam, sehr gutes P/L Besser wie mach andere teuere!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sauberes & schönes Hotel
Barservice war relativ unaufmerksam und das WLAN funktioniert nicht in den Zimmern. Tolle Ausfugsmöglichkeiten und kostenloser Bootatrip zur Ile aux Cerfs!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Joa geht so
Während einer Rundreise 2 Tage dort gewesen, naja eher semi nicht schlecht aber auch auf keinen Fall überragenden. Hatten aber auch schlechtes Wetter ,sehr windig. für länger als ein zwei Tage würde ich hier nicht hin fahren.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Wir waren auf einer Rundreise über die Insel und haben für 2 Nächte im Hotel mit Frühstück übernachtet. Positiv ist das Zimmer an sich sowie der Ausblick vom Balkon/Terrasse. Ebenfalls gut war das Frühstück. Das Badezimmer war leider nicht mehr auf dem aktuellsten Stand, hat unangenehm gerochen und hat nicht zum restlichen Zimmer gepasst. Positiv ist der Bootsshuttle zu den Ile aux Cerfs. Leider jedoch nur 2x Vormittags und 2x Nachmittags und man muss einen Tag vorher reservieren, sonst kann es sein, dass man keinen Platz mehr im Boot bekommt. Der Pool ist in Ordnung. Der Spielbereich mit Dartscheibe und Billardtisch ist deutlich in die Jahre gekommen.

8/10 – Gut

Johann, München

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schöner Strand gleich ums Eck. Zwischenstopp auf der Rundreise durch die Insel

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel am Strand, aber nicht zum baden geeignet
Lobby & Pool sind modern umgestaltet. Schön! Frühstück war gut. Frisches Obst, omelette, Crepe, ... Zur Begrüßung gabs ein Tagebuch geschenkt, indem auf den ersten Seiten eine (Bilder-) Geschichte über die einzelnen Hotels der Hotelkette bzw. über die unterschiedlichen Orte auf der Insel erzählt wird. Coole Marketingidee. Hotelzimmer sind veraltet & gehören renoviert, insbesondere das Bad. Hotel liegt direkt am Strand. Allerdings ist es dort unmöglich zu baden (starker Wind, Steine, Dreck). Sollte das Wetter schlecht sein, wird es schnell sehr langweilig. Service der Hotelangestellten könnte auch verbessert werden.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes kleines Hotel, super Lage direkt am Wasser, Personal sehr freundlich und zuvorkommend. Würde dieses Hotel jedes Mal wieder buchen :)

10/10 – Hervorragend

Werner, Luzern CH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gemütliches und ruhiges Hotel
Der Aufenthalt hat uns sehr gefallen da wir das "Rambazamba"in den Turistengebieten nicht gerne haben. Was auch sehr empfehlenswert ist, das Hotel bietet ein Nachtessen bei einem Angestellten an und das ist sehr aufschlussreich bezüglich den einheimischen Bevölkerung aber auch das Essen ist sehr fein.

8/10 – Gut

Sophia, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schön, aber etwas getrübter Eindruck für das Geld
Das Hotel war insgesamt schön, das Personal sehr freundlich, die Zimmer mit Meerblick und eigenem Gartenzugang. Jedoch war der Strand leider nicht zu gebrauchen, weil der Sturm viele Algen herangespült hatte, die den Sand überdeckten und die erst am 3. Tag entfernt wurden. Zudem wurden wir preislich etwas an der Nase herumgeführt, indem wir statt des bestellten Taxis für unsere Weiterreise einen Minibus bekamen (mit der Aussage, es gäbe sonst keine Taxis..was sicher nicht stimmt!), der zwar geringfügig günstiger war, dafür aber mit Umsteigen, Umweg und 4 anderen Mitfahrern verbunden war. Das Hotel nahm also insgesamt den mehrfachen Preis ein, lieferte aber pro Person viel weniger Service. So etwas gehört sich unserer Meinung nach nicht! Kein Geld im Hotel wechseln, der Wechselkurs ist horrend und man macht rechte Verluste! Wenn man kein All Inclusive-Gast ist (sondern nur Übernachtung+Frühstück gebucht hat) und zum Frühstück Espresso statt Filterkaffee möchte, müsste man diesen selbst zahlen.. Schade, denn all diese Punkte trübten unsere ansonsten schönen Tage im Tropical.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlicher Service, Tolle Lage, Meerblick
Wir waren sehr positiv von dem Hotel überrascht. Tolles Zimmer, mit Balkon inkl. direktem Zugang zum Strand und direktem Meerblick. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend.

10/10 – Hervorragend

Glenys

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Liked how relaxing and peaceful the hotel was. Staff went above and beyond
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von Désiré Prodigson - General Manager am 17. Mai 2024
Hello Glenys,Thank you so much for your kind review!We're thrilled to hear that you found our hotel relaxing and peaceful. Our Family Members take great pride in providing exceptional service, and we're glad to know they went above and beyond to make your stay enjoyable.We hope to welcome you back soon for another tranquil getaway at Tropical Attitude!Best regards,

2/10 – Ungenügend

gianluca

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Liette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Leonardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel maravilhoso
O hotel é maravilhoso, ótima estrutura e comida excelente. Apenas sofremos com a cama, que era ruim, mas o restante foi perfeito. Utilizamos o serviço de barco que nos levava para a ilha e foi ótimo! O hotel em si não tem acesso para a praia, mas está a poucos metros de muitas
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Désiré Prodigson - General Manager am 2. Nov. 2023
Dear Leonardo,We are deeply appreciative of the time you took to offer feedback on your recent experience with us. It is heartening to learn that you found our hotel to be exceptional, enjoyed our comprehensive facilities, and savored the excellent cuisine. Please accept our apologies for any inconvenience the bed may have caused, and thank you for your understanding.We are also thrilled to hear that our boat service to the island added enjoyment to your stay and that our beach's accessibility met your expectations. Your insights are invaluable to us and assist in continuously enhancing our guest experience.We eagerly await the opportunity to host you once again at Tropical Attitude in the near future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

JB

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait
Tout était parfait, la chambre était incroyable (nous avions pris la villa avec la piscine privée), spacieuse et confortable. La vue sur la baie magnifique. Les buffets (petit déjeuner et soir) excellents. Le restaurant Kot Nou un régal. Et surtout la gentillesse du personnel. Grande et belle piscine. Navette gratuite vers l'île aux cerfs. Un petit souci dans la chambre a été réglé avec un beau geste commercial. Vraiment rien a redire.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Désiré Prodigson am 29. Sept. 2023
Salutations ensoleillées depuis le Tropical Attitude!Nous souhaitions vous exprimer toute notre gratitude pour vos mots chaleureux suite à votre récent séjour parmi nous. C'est avec une immense joie que nous apprenons que votre expérience a été tout simplement parfaite.Votre appréciation de notre villa, de la vue magnifique sur la baie, ainsi que les délicieux buffets proposés au petit déjeuner et le soir, nous comble de bonheur. Nous sommes particulièrement ravis que le restaurant Kot Nou ait su répondre à vos attentes gastronomiques.La gentillesse et l'efficacité de notre personnel sont des sources de fierté pour nous, et nous sommes enchantés qu'ils aient contribué à rendre votre séjour exceptionnel, reflétant ainsi notre engagement envers votre satisfaction.Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un futur proche, afin de vous offrir une expérience encore plus mémorable.Toute l'équipe se joint à moi pour vous remercier encore une fois et vous souhaiter une journée des plus merveilleuses!Cordialement,Désiré Prodigson

10/10 – Hervorragend

ZAMIR MAHOMED

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beau sejour
Superbe séjour , très bel accueil , chambre confortable . Très belle vue . Je conseil fortement.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Désiré Prodigson am 20. Sept. 2023
Bonjour Zamir,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un superbe séjour au Tropical Attitude et nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire.C'est un plaisir de savoir que vous avez apprécié notre accueil chaleureux, nos chambres, ainsi que la magnifique vue.Votre recommandation est une précieuse marque de confiance, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir.Si vous avez d'autres commentaires ou des besoins particuliers pour votre prochain séjour, n'hésitez pas à nous en faire part.À bientôt

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Toppen vistelse
Allt var superbra, men rummet motsvarade tyvärr inte bilderna så första intrycket blev en besvikelse.Sedan har allt varit bra, förutom att sängen var för hård. Belysningen i badrumsdelen var inte fullgod för oss. Personalen var helt fantastisk, service och maten likaså. Vi rekommenderar Tropical Attitude och åker gärna tillbaka igen!
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2023
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 15. Aug. 2023
Hello Andreas,Thank you for taking the time to share your experience. We take reviews very constructively so as to better improve.It has been a pleasure having you and now to read your overall impressions. Be assured that I have taken good note of your feedback as regards to the pictures, which I have also shared with our Marketing team for immediate actions. Your comments on the room have also been shared with our Executive Housekeeper for amendments.It is always a pleasure welcoming back our guests and we look forward for your next visit soon

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Uitstekend.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 4. Aug. 2023
Hello Peter,Thank you for taking the time to rate us following your recent stay.It has been such a pleasure having you among us and now to read your positive impressions.Hope to have the chance of welcoming you again in the near future at Tropical Attitude.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Alex

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely and quiet, great staff
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 27. Juni 2023
Hi Alex,Thank you for this short but sweet review of your recent stay at Tropical Attitude.It has been such a pleasure having you among us and now to read your appreciation.We hope to have the chance of welcoming you back in the near future.Warm Regards,

8/10 – Gut

Muriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour tranquille
Séjour tranquille tout confort. Par contre loin de tout et peu de restaurants au alentours. Le buffet sur place est correct. Les infrastructures sont très bien. Beaucoup de vent.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 16. Mai 2023
Bonzour Muriel,Merci d’avoir choisi Tropical Attitude pour vos vacances et d’avoir pris le temps de partager votre expérience.Ce fut un réel plaisir de vous avoir reçu chez nous et j'espère que nous aurons la chance de vous accueillir très bientôt!Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

thierry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tropical attitude ile au cerf
Villa privé, activité nautique gratuite et ile au cerf super, nourriture en demi pension passable Pas de plage mais bateau gratuit pour ile au cerf
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 23. Feb. 2023
Bonzour Thierry,Je vous remercie pour ces commentaires encourageants suite à votre séjour chez nous.Ce fut pour nous un réel plaisir de vous accueillir et de lire à présent vos bonnes impressions après ce séjour parmi nous.Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement,Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rest and relax
Relaxing, peaceful and pleasant. We highly recommend this boutique hotel for couples. We thoroughly enjoyed our stay, thank you!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Désiré Prodigson - General Manager am 31. Okt. 2022
Hello Walter,Thank you for reviewing your recent stay and for recommending us to other travellers on this platform.It is always a pleasure for us to have the feedback of our guests and to read their happiness through their review.We hope to have the opportunity of welcoming you again at Tropical Attitude.Best Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No beach
A week relaxing by the sea so generally good. It is clear that there is no beach but the sea is not accessible. Ten minute walk to nearest beach or twenty minutes to Palmar which has OK snorkelling. Or take the free boat to Isle aux Cerfs and be prepared to stay there for 4+hrs. Food is good for 3*, a mixture of buffet and table service with some local character.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Désiré Prodigson - General Manager am 13. Sept. 2022
Dear Guest,Many thanks for choosing our resort for your holidays in Mauritius.It is a great joy to read such pleasing comments from our guests who recognize the wonderful job and effort done by our Family Members in meeting the standards. I will share your reviews with all the team and it will definitely be a boost for all of them.Hope to have the opportunity to welcome you back again very soon for another pleasant moment.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Stéphanie

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 6. Sept. 2022
Dear Stéphanie, Thank you for taking some time to rate the Tropical Attitude. We really appreciate it and hope to welcome you again soon. In the meantime, if you have any recommendations, do not hesitate to reach out to us. We love to have feedback from our guests. Wishing you a lovely day,

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing stay
What an amazing stay me and my wife had. We both enjoyed a couples massage on the day we arrived and Karen made us feel very at home. The food was amazing And the drinks options were endless with lots of homemade rum.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 6. Sept. 2022
Dear Daniel, Thank you for taking some time to rate the Tropical Attitude. We are happy that you enjoyed the massage, the food, and the facilities of the hotel. We really appreciate it and hope to welcome you again soon. In the meantime, if you have any recommendations, do not hesitate to reach out to us. We love to have feedback from our guests. Wishing you a lovely day,

8/10 – Gut

Christine

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I felt I was allocated the worst accommodation at the hotel. The shower had cracks and was dank and felt mouldy. The bathroom walls looked like it needed a good scrub. The furniture, room, sheets and towels need serious upgrading. Other than my room I had a nice stay, although not value for money.
Cracked shower walls.
Walls not too clean.
Aufenthalt von 15 Nächten im Mai 2022
Antwort von Désiré Prodigson, General Manager am 20. Juli 2022
Dear Christine, Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us. However, I really regret that you left disappointed. I am sorry that we did not meet your expectations and for the issues that you experienced. I have read your comments with concern. Please accept our apologies, as it does not reflect the standard our resort aims for. Regarding room maintenance, I am sorry for the inconsistencies that you experienced and have already briefed our housekeeping team, who is working closely with our maintenance team to sort out the room amenities, which require refurbishing. Thank you for your constructive feedback, which will help us better understand your expectations and continuously improve. I hope that you will give us a second chance, so we can welcome you back for a better experience. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lesley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Anne Claire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un petit coin de Paradis
Un petit coin de Paradis.. Le personnel est d'une amabilité et d'une gentillesse peu communes. L'hotel est très beau et les chambres très agréables. Juste un petit bémol sur le restaurant "signature" qui gagnerai à proposer des "tappas" avec un peu plus de gout.
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2022
Antwort von Tropical Attitude am 10. Feb. 2022
Chère Anne claire, Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience et d’avoir choisi Tropical Attitude pour vos vacances. Ce fut un plaisir de lire combien vous ayez apprécié l'atmosphère dans notre établissement avec les petites attentions et les petits soins de nos Family Members. Ils sont tous très touchés par mots😊 Merci pour votre commentaire constructif concernant le restaurant. Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement. Bien cordialement, Desiré Prodigson Directeur Général

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Tropical Attitude am 7. Feb. 2022
Good morning, Thank you very much for sharing your stay with other travelers. We are so happy to read your overall appreciation of our hotel facilities, our food proposals. along with the kindness of all our Family Members, We look forward for your next visit at Tropical Attitude. Warm Regards Desiré Prodigson General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great!
We had a great stay and enjoyed the boat trip to ile des cerfs!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel in a nice place. Everything good, just needs to improve the breakfast that has very little options.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Tropical Attitude am 7. Feb. 2022
Good morning, Thank you very much for sharing your stay with other travelers. We are so happy to read your overall appreciation of our hotel facilities, our food proposals. along with the kindness of all our Family Members, We look forward for your next visit at Tropical Attitude. Warm Regards Desiré Prodigson General Manager

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021