Gastronomie für Familien

Bewertungen von Gran Hotel Reymar

4.5 out of 5
Gran Hotel Reymar
Platja de Mar Menuda, s/n, Tossa de Mar

Bewertungen

9,0

Wunderbar

144 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
75 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

A, Mainz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gepflegtes Hotel. Nettes Personal. Schöne Lage.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 20. Okt. 2019
Lieber A, danke. Vielen Dank für Ihre Freundlichkeit während Ihres Aufenthalts. Es motiviert uns, unser Sonderangebot an diesem wunderschönen Ort im Mittelmeer weiter zu verbessern und die Gelegenheit zu haben, Sie wiederzusehen. Viele Grüße

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Wir waren schon das dritte Mal hier. Super schönes Hotel mit super Lage und direkt am Strand. Der Ausblick vom Pool ist toll. Die Männer, welche das Auto parkieren und das Gepäck ins Zimmer bringen sind super freundlich. Das Personal im Speisesaal ist meistens unfreundlich. Sie wollen das man unbedingt nach unten Essen geht und ja nicht auf der schönen Terrasse. Ich habe keine Ahnung wieso.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 12. Okt. 2019
Sehr geehrter Kunde, danke. Vielen Dank für Ihre Freundlichkeit während Ihres Aufenthalts. Es motiviert uns, unser Sonderangebot an diesem wunderschönen Ort im Mittelmeer weiter zu verbessern und die Gelegenheit zu haben, Sie wiederzusehen. Viele Grüße

8/10 – Gut

Claudia, Würzburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in Top-Lage
Das Hotel liegt am schönsten Spot von Tossa de Mar, leicht oberhalb des Meeres mit wunderbarem Blick auf die romantische Burg und über die Bucht. Badestrand, Restaurants, Supermarkt an der Strandpromenade, die vor dem Hotel beginnt. Im Hotel ist es dennoch sehr großzügig und ruhig.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 29. Aug. 2018
Liebe Claudia, Vielen Dank Ihre Informationen sind uns sehr wichtig. Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen. Grüße,

8/10 – Gut

Vladimir

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gutes Hotel am Strand
Zimmern mit Meerblick sind zu Empfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

6/10 – Okay

Oliver, Berlin

Gut: Sauberkeit
Hatte mehr erwartet
Ich fand die Erfahrung mit der Reception eher rüde und ein herzliches Willkommen stelle ich mir ehrlich gesagt anders vor. Gleiches passierte beim Check. Bei einem Hotel mit dem Namen Grand Hotel in dieser Preisklasse hat man einfach andere Erwartungen. Und wo wir schon beim Namen sind. Bei Hotel&Spa erwartet man nicht unbedingt, dass man den Besuch des Spa's mit EUR 20,00 extra bezahlen muss. Den Kaffeeservice beim Frühstück fand in ebenfalls unwürding, wenn ich mir meine eingedeckte Kaffeetasse vom Tisch mitnehmen muss, um mich wie in der Mensa an einem Kaffeeautomaten anstellen zu müssen. Immerhin war das Frühstücksangebot als solches sehr gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Räber's, Schwarzhäusern, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne
Das Hotel Premier Gran Hotel Reymar & Spa sowie Tossa de Mar können wir vollumfänglich weiter empfehlen. Nettes Personal und vorallem das tolle Frühstücksbuffet sowie die geniale Lage waren zu unserer vollsten Zufriedenheit. Tosssa de Mar mit seinem Scharm waren genau Ferien nach unserem Geschmack. Im Herbst absolut weiter zuempfehlen da der Tourismus bereits ab abklingen ist.

10/10 – Hervorragend

Bryan, Morris Plains

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only negative is the room is too small
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 24. Mai 2024
Dear Bryan, Thanks. Thank you for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration for us to keep trying to improve ourselves in order to have the opportunity to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Chelsea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love this stay so much. The staff was so nice and helpful. The gave us a ride to the bus station which was really nice. We were here during the low season so it was quiet, peaceful and absolutely beautiful! The room with the ocean view was worth the little bit extra. They also have a wonderful breakfast that’s included. This is everything I could ever ask for. If I could request one thing, it would be a microwave. But really, it was no big deal. I will always remember this place. Easy 10 out of 10
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 29. Apr. 2024
Dear Chelsea, Thanks for your nice and kind words! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Mingcui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 22. Apr. 2024
Estimado Mingoui, Gracias! Por la puntuación y sobre todo por hacernos saber que tuvisteis una buena estancia y disfrutasteis de la propuesta especial que intentamos dar en este bonito rincón de la Costa Brava. Realmente, esperamos tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Denise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing views & great staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 19. Okt. 2023
Dear Ed, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Wade

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our view of the beach was spectacular. We got so many Sunrise photos and at night the submerged lights from scuba divers was interesting. We enjoyed kayaking from the beach and swimming in the Mediterranean. The very well preserved castle in town was beautiful as a backdrop for dinner or breakfast in the hotel restaurant, and was accessible with a short walk. We will return.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 11. Okt. 2023
Dear Wade, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 11. Okt. 2023
Estimado Christian, Gracias! Por la puntuación y sobre todo por hacernos saber que tuvisteis una buena estancia y disfrutasteis de la propuesta especial que intentamos dar en este bonito rincón de la Costa Brava. Realmente, esperamos tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo,

4/10 – Schlecht

Domingo

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Se clavan los muelles de los colchones. Nos dieron una habitación muy ruidosa de día por ser una planta con terraza a la piscina y de noche ruido por las máquinas de la piscina.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 6. Okt. 2023
Estimado Domingo,Lamentamos no haber estado a la altura de vuestras expectativas y nos hubiera gustado que nos hubierais informado en el hotel para poder ayudar a ofreceros un mejor descanso. En cualquier caso, gracias por la información. Un cordial saludo,

4/10 – Schlecht

Charlton

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A waste of time and money, review may be anomalous compared to current reviews, but those set our expectations. Poorly run and low quality breakfast. Somewhat inconsistent friendliness of foh staff, some were wonderful and helpful, some were cold/ rude, feels a bit like a holiday farm, busy and boring, maybe we're not the target customers, or maybe we've been spoiled by previous holiday experiences.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 20. Sept. 2023
Dear Charlton. Thanks for your info. We are sorry for not having been able to achive your expectations. We are happy that 92% of our international guests consider our staff as one of our top 3 hightlights. Of course, we are not perfect and not always get to make everyone as happy as we want to. Anyway, we would have loved that you have a better experience. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome hotel!!!
Exceeded our expectations! Great location, steps to the beach 5min walk to restaurants, great bar, fabulous views , awesome staff! We requested high floor, so was floor 6 towards the front of hotel. Lovely staff so helpful & patient with me learning Spanish) 100% would stay again!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 11. Sept. 2023
Dear Jo, First of all, thank you for your opinions, but also for your cordiality and kindness during your stay. Because we love it if you have had a pleasant stay and a different experience. We hope to see you again in our hotel. It has been a pleasure for us to get to know you. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Valentin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 4. Sept. 2023
Estimado Valentín, Gracias!, vuestro comentario es muy importante por el reconocimiento a la propuesta que realizamos de cara a poder ofreceros una estancia de verdaderas vacaciones frente al mar y podáis llevaros un recuerdo inolvidable en un merecido descanso. Sois una inspiración y una motivación para mantener este objetivo. Muchas gracias por vuestra confianza y esperamos tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 28. Aug. 2023
Dear Ed, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hidden Gem
Tossa de Mar was a fantastic place. We really enjoyed the village with the castle. Very relaxing - if that is what you are looking for. Hotel Reymar we judged was one of the nicer hotels in the village - the pool was great, and access to the "smaller" beach was just a few steps away. We even got up early to watch the sunrise on the rocks by the beach. We would definitely book this again!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 14. Aug. 2023
Dear Christopher, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Remya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, excellent location to lot of nice restaurants, points of interest , high end shopping
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 14. Aug. 2023
Dear Remya, Thank you. Thanks for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration in order for us to keep improving our special proposal in this nice spot of the Mediterranean, and for having the opportunity to see you again. Best regards,

8/10 – Gut

Gerardo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 7. Aug. 2023
Estimado Gerardo, Fue un placer para nosotros teneros alojados. Clientes tan agradables como vosotros nos inspiran y motivan a seguir trabajando para tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Horacio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy buena la recomendaria
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 21. Juli 2023
Estimado Horacio, Fue un placer para nosotros teneros alojados. Clientes tan agradables como vosotros nos inspiran y motivan a seguir trabajando para tener ocasión de volver a veros.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Kelley

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 22. Juli 2023
Dear Kelley, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

6/10 – Okay

maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Había solicitado una habitación teniendo en cuenta que mi madre tenía capacidad reducida y cuando llegamos no funcionaba el ascensor Encima me dieron la última habiataviln del pasillo donde tenía que caminar un montón Ni siquiera tuvieron la delicadeza de darme una cercana a la recepción Las instalaciones dle hotel son buenas Están cuidadas pero el acceso a la playa no cuenta con ascensor para bajar hasta el subsuelo La comida es normal es aceptable El personal e general es muy atento salvo en la recepción Tiene muy buenas vistas
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 8. Juli 2023
Estimada María. Muchas gracias por la información. Lamentamos mucho de no haber estado a la altura de sus expectativas. Lamentamos que el ascensor estuviera parado por mantenimiento cuando llegasteis y que la ocupación del hotel no nos permitiera poneros en una habitación más cercana a la recepción. Por supuesto tendremos en cuenta tus comentarios ya que nos ayudan a mejorar. Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Marybeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tossa’s gem
the hotel is a distinct gem given its quieter setting at the most northern & quieter beach with diving schools, kayaking & paddle boards. Front desk staff and other service staff were consistently courteous & responsive. But big shoutout to Aaron - a fine ambassador for the town - who shuttled us from/to the bus station. our room was fine but more bathroom amenities would be a plus. And while we enjoyed our breakfasts, as good as dinner was be better to warm the room more by dimming the lights. an enjoyable stay for sure.
View from the deck
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 5. Juli 2023
Dear Marybeth, Thank you. Thanks for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration in order for us to keep improving our special proposal in this nice spot of the Mediterranean, and for having the opportunity to see you again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

emily

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 24. Juli 2023
Dear Emily, Thanks for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration in order for us to keep improving our special proposal in this nice spot of the Mediterranean, and for having the opportunity to see you again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Minna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was very helpful. The pool was excellent for our children (aged 5 and 13). The views in the breakfast rooms and restaurants were magnificent. We would have liked to eat more vegetables in the morning. We paid 20 euros per day for parking our car and it was worth it. The car was in the parking garage where it was in a safe and cool place. The staff drove it there and from there. The beach was close to the hotel and easy to reach. This was the best hotel that we have stayed in.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 27. Juni 2023
Dear Minna, Thanks for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration in order for us to keep improving our special proposal in this nice spot of the Mediterranean, and for having the opportunity to see you again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful views and close to town
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 26. Juni 2023
Dear Chris,Thanks a lot for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration for us to keep trying to improve ourselves and have the opportunity to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lyndsey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Couples short break
Had an excellent stay at the Reymar. The hotel is fabulous, with excellent service and high standards. We could not fault it. Fantastic choice for breakfast and food to an excellent standard. Rooms extremely comfortable, clean and well serviced. We had a sea view and it was simply stunning. I took advantage of the spa facilities which were also top notch. Would highly recommend and will most definitely be returning.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 24. Juni 2023
Dear Lyndsey, thanksa lot for you review. Because we love it if you have had a pleasant stay and a different experience; also, thanks for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration in order for us to keep improving our special proposal in this nice spot of the Mediterranean. We hope to see you again in our hotel. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Martine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour très agréable
Très bon séjour. Hôtel très bien situé, personnel au top. Juste un petit bémol sur le petit déjeuner. Pour un hôtel ****s jus d'orange à revoir et choix du pain et viennoiseries également
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 20. Juni 2023
Chére Martine, Vos paroles aimables et votre expérience sont une source d'inspiration pour maintenir le chemin choisi pour trouver une proposition différente dans ce beau lieu de la Méditerranée. Nous espérons vous revoir. Cordialement

10/10 – Hervorragend

KAI HALLVAR

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 19. Juni 2023
Dear Kai, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 8. Juni 2023
Dear Claudia, Thanks for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration in order for us to keep improving our special proposal in this nice spot of the Mediterranean, and for having the opportunity to see you again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Carlos

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 7. Juni 2023
Estimado Carlos, Gracias! Por la puntuación y sobre todo por hacernos saber que tuvisteis una buena estancia y disfrutasteis de la propuesta especial que intentamos dar en este bonito rincón de la Costa Brava.Realmente, esperamos tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 15. Mai 2023
Estimado cliente, Gracias!, vuestra puntuación es muy importante por el reconocimiento al esfuerzo que realizamos de cara a poder ofreceros una estancia de verdaderas vacaciones frente al mar y podáis llevaros un recuerdo inolvidable en un merecido descanso. Sois una inspiración y una motivación para mantener este objetivo. Muchas gracias por vuestra confianza y esperamos tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 5. Juni 2023
Dear Stephanie Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

karon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A resort type hotel with great sea views! The breakfast buffet is one of the best and with amazing view to enjoy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 13. Mai 2023
Dear Karon, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lionel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vue magnifique et environnement d exceptionnel Cadre parfait bord de mer
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 29. Apr. 2023
Cher Lionel, Merci pour le score, mais surtout, merci de nous avoir fait savoir, avec de si gentils mots, que tu as apprécié la proposition spéciale que nous essayons de vous proposer pour que vos vacances gardent un souvenir constant dans le temps. Ce sera un plaisir pour nous d'avoir l'occasion de vous revoir. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

NORMAN

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was great. I plan on staying here again. The room was amazing waking up to such a beautiful sunrise. The staff was top-notch. Everyone was so professional and kind. This was one of my favorite places in my month trip to Europe.
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 4. Nov. 2022
Dear Norman, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you noticed that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again. Best regards,

6/10 – Okay

Juan

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff did not provide beach or pool towels for free they wanted to charge me €10 for a towel. They should learn to loan towel for a small deposit not to sell them because we as travelers can’t bring towels back home
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 7. Okt. 2022
Dear Juan,Thanks for your info. We will take it into account in order to improve. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Ruth

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 6. Okt. 2022
Estimada Ruth, Fue un placer para nosotros teneros alojados. Clientes tan agradables como vosotros nos inspiran y motivan a seguir trabajando para tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo,

6/10 – Okay

Frances

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 6. Okt. 2022
Estimado Frances. Muchas gracias por la información. Lamentamos mucho de no haber estado a la altura de sus expectativas. Esperamos que nos conceda una segunda oportunidad. Un cordial saludo,

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Fint läge men dålig service
Fantastiskt läge men väldigt opersonligt och otrevligt bemötande vid incheckning :-( Parkeringen som skulle ingå kostade plötsligt 19 euro
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 5. Okt. 2022
Dear Thomas, thanks for your info. We are happy to know you enjoyed our nice view over the mediterranean. We also inform you that parking price is well explained in expedia, as well as in your reservation. You can decide if you want to use our parking or any other parking in Tossa. Of course we will take into account what you did not find positive for us to improve. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Leslie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 29. Sept. 2022
Dear Leslie, thanks for your info. Because we love it if you have had a pleasant stay and a different experience (which is all we want!). We hope to see you again in our hotel. It has been a pleasure for us to get to know you. Yours sincerely,

6/10 – Okay

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed - but spotless and efficient
Hotel is in a nice location, room was spotless, bed comfortable and staff efficient. However, all very cookie cutter - nothing that wows or makes you feel special. No drinking water provided, a kettle is provided but only instant coffee sachets and not even a soap bar to wash your hands (there is shower gel in fixed dispensers). Breakfast is adequate, but again nothing extraordinary. Only issue is there was only one coffee machine, so had to line up to get a coffee (at least it wasn't instant!). Biggest issue was that having looked forward to a sea view, our room was directly above the pool and jacuzzi, so half the view was actually middle aged sunbathers. To make matters worse, an acoustic anomally of the hotel' is that even when jacuzzi occupants talk to each other at normal levels, their entire conversation is amplified directly into the balcony and room. This forced us to close the balcony door so we didn't really enjoy the balcony. I regretted spending the extra and should have gone for a non sea view room. As we were only staying 24 hours, I didn't want to disrupt the management, but strongly advise that if getting a sea view, make sure you get a higher floor for the view and that the room is not above the corner where the jacuzzi is located.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 27. Sept. 2022
Dear Timoty. Thanks for your info. We are sorry for not having been able to achive your expectations. Of course, we will take into account we you did not enjoyed so much in order for us to improve. Best regards

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location amazing view
Great location lovely hotel amazing view's.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 11. Okt. 2022
Dear Marñia,Thanks for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration in order for us to keep improving our special proposal in this nice spot of the Mediterranean, and for having the opportunity to see you again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, one minute to the beach, walkable to attractions and restaurants in town. Gorgeous view fog the sea and beach from the room!
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 24. Sept. 2022
Dear Michael, Thanks! We try to create a special place in front of the sea providing memories for you to remember. Getting to know you notice that idea makes us happy and let us know we will have the chance to see you back again.Best regards,

8/10 – Gut

isidora

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 27. Sept. 2022
Estimada Isidora, Fue un placer para nosotros teneros alojados. Clientes tan agradables como vosotros nos inspiran y motivan a seguir trabajando para tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Ruba

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff and a lovely hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 21. Sept. 2022
Dear Ruba, First of all, thank you for your opinions. Because we love it if you have had a pleasant stay and a different experience (which is all we want!). We hope to see you again in our hotel. It has been a pleasure for us to get to know you. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Katja

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 21. Sept. 2022
Dear Katja, Thanks for your cordiality and kindness during your stay. You are an inspiration for us to keep trying to improve ourselves in order to have the opportunity to see you back again. Best regards,

8/10 – Gut

Maged

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 8. Sept. 2022
Fue un placer para nosotros teneros alojados. Clientes tan agradables como vosotros nos inspiran y motivan a seguir trabajando para tener ocasión de volver a veros. Un cordial saludo,

4/10 – Schlecht

Afrodita

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Extremely disappointing. Nice location, beautiful view but Reception staff not too friendly or helpful. Restaurant and bar staff very nice and helpful. The room overall was ok - however the blankets were filthy. I was shocked that a hotel in a resort town, on the beach had No complimentary bottle of water in the room - I was told to buy a bottle at the bar. Bathroom was in a bad condition with all rusty water stoppers. There were no tissues in the bathroom, no body lotion and literally 2 slivers of soap to last for 3 days. No beach or pool towels available - at the reception they would only sell a towel for 10 euro.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Juan José Hinojal, Revenue Manager am 5. Sept. 2022
Dear Afrodita. Thanks for your info. We are sorry for not having been able to achive your expectations. We like to know what you enjoyed as well as what you did not find so positive, in order for us to improve and have the chance to surprise you in a positive way if we see you again.Best regards,