Poolbar

Bewertungen von DoubleTree by Hilton La Torre Golf & Spa Resort

5 out of 5

Bewertungen

8,4

Sehr gut

117 von insgesamt 226 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
56 von insgesamt 226 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 226 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 226 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 226 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Christian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das war nichts. Wenn fünf Sterne für sich beansprucht werden, dann muss es deutlich besser sein! Ein fehlendes Zusatzbett das nichtmal nach Reklamation am Abend gebracht werden kann da keiner weiß wo die stehen obwohl Zimmer für drei gebucht war. Im Zimmer knallt jedesmal bei Nutzung die Tür der Toilette, das muss doch auffallen! (5*) Toilettenpapier fehlt im Zimmer und wird nach Anruf bei der Rezeption nach 45 Minuten geliefert, hatte ich zwischenzeitlich selbst von einem Reinigungswagen irgendwo im Hotel genommen! Beim Frühstück absolut unfähiges, unmotiviertes Personal. Sehr schmutzige Tische, alternder Schinken (in Spanien!) vergilbter Käse, ständig irgendwas alle und erst nach Hinweis nachgefüllt, kein Sekt (5*!) kein Lachs oder irgendwelche Besonderheiten, Crêpes kalt und alt in einem Korb liegend, Kuchenteile vom Großhandel alt und pappig bis hart, Omelette lustlos zubereitet… unfassbar. Im Ibis Budget Hotel war das Frühstück definitiv besser! Nicht wichtig aber auffällig wie engagierten man hier ist, überall stehen Blumenvasen ohne auch nur eine Blume darin… Sinnbilder Für nichts gab es eine echte Entschuldigung. Eine offizielle Beschwerde folgt. Wir kommen gerne wieder, wenn die Probleme behoben werden.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Suite, toller Ausblick, super Hotel, super Personal, super Frühstück, beste Ausgangslage für Ausflüge. Zu 100% empfehlenswert. Jederzeit wieder. Vielen Dank
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Sales am 3. Mai 2019
Dear guest From the team of DoubleTree La torre Golf & Spa Resort we would like to thank you for your very kind comments. Kind regards Juan - Sales department

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel. Great service. Some minor things could be improved: Our balcony door did not open. It was fixed later thought. The breakfast buffet is a bit small for a 5* hotel. No fresh orange Juice, no salmon. But still very good breakfast. A coffee machine inside the room would be nice. All over still an excelente hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Sales am 8. Apr. 2019
Dear guest From the team of DoubleTree La torre Golf & Spa Resort we would like to thank you for your very kind comments. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the hotel and we will take your very value comments to the appropiate staff because your feeedback is very important for us. We hope to see you again! Kind regards Juan - Sales department

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Sales am 8. Apr. 2019
We appreciate your feedback, thank you!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Große Anlage in einen schönen Golf Resort, die Zimmer sind schön eingerichtet, modern und medi könnten aber an einigen Stellen eine kleine Renovierung vertragen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Sales am 8. Apr. 2019
Dear guest From the team of DoubleTree La torre Golf & Spa Resort we would like to thank you for your very kind comments. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the hotel and we will take your very value comments to the appropiate staff because your feeedback is very important for us. We hope to see you again! Kind regards Juan - Sales department

2/10 – Ungenügend

Manfred , Seevetal

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Läuft alles auf Sparflamme
Spa/Wellness nicht geöffnet. Frühstück und Abendessen wie 3 Sterne-Hotel. Jeden Abend die gleiche reduzierte Menükarte. Mitarbeiter ohne Kompetenz. Alle sind noch am üben. Als reines Golfhotel gab es keine Infos über Scnupperkurse/Greenfee. Entweder man öffnet ein Hotel, dann muss alles nutzbar sein und funktionieren oder ich lasse es geschlossen.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018

10/10 – Hervorragend

Victoria, Liverpool

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Susi, Recepcion am 17. Mai 2024
Muchísimas gracias por su excelente valoración

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Susi, Recepcion am 17. Mai 2024
Muchísimas gracias por su valoración

10/10 – Hervorragend

Anil Kumar Kanubhai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was very good.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Susi, Recepcion am 9. Apr. 2024
Thank you so much for your review,Kind regards,Hilton team

8/10 – Gut

Jeroen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff and service excellent, premises bit outdated
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Patrick, Night Front Office Agent am 29. März 2024
Dear Jeroen,We thank you for your stay and for takimg the time sharing your experience.Hope to see you soon!Sincerely yours,PatrickNight Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Christoforos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Desire Front Desk am 16. Nov. 2023
Estimado Christoforos, Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia maravillosa. Esperamos darles la bienvenida nuevamente pronto. Saludos,

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Desire, Front Desk am 16. Nov. 2023
Estimado Michael, Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia maravillosa. Esperamos darles la bienvenida nuevamente pronto. Saludos,

10/10 – Hervorragend

JOHN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lake next to the hotel was low on water & high on plastics. A real shame because the hotel & the facilities are fantastic.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Desire, Front Desk am 2. Nov. 2023
Dear John, We are happy to know that you liked the hotel and facilities. We are sorry for the inconvenience of the lake, we are in negotiations with the owners of it to ensure that it is cleaned, as it directly affects our guests. Best Rewards

8/10 – Gut

Victoria, Liverpool

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel staff nice
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Desire, Front Desk am 29. Okt. 2023
Dear Victoria, Thank you for your review and for the time spent at Doubletree by Hilton La Torre. It is great to hear you had such a lovely experience with us and the staff and facilities were up to the standards. Looking forward to welcoming you again soon for another wonderful time. Best Rewards

10/10 – Hervorragend

Carlos, Sarasota

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You need a car to move around the area. Beautiful facilities and pool. Great rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Desire, Front Desk am 23. Okt. 2023
Dear Carlos, Thank you for the time spent with us at Doubletree La Torre and for your kind review. It is great to hear you had such a lovely time. Best regards

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice quiet location
Nice hotel in quiet location within a golf resort. Good facilities in the hotel and nearby. Attentive staff we have visited often
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Desire, Front Desk am 23. Okt. 2023
Dear Julie, Thank you for your review and for the time spent at Doubletree by Hilton La Torre. It is great to hear you had such a lovely experience with us and the staff and facilities were up to the standards. Looking forward to welcoming you again soon for another wonderful time. Best regards

10/10 – Hervorragend

Margie

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Desire Front Desk am 23. Okt. 2023
Dear Margie, Thank you for the time spent with us at Doubletree La Torre and for your kind review. It is great to hear you had such a lovely time. Best regards

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Desire, Front Desk am 16. Nov. 2023
Estimado Jonathan, Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia maravillosa. Esperamos darles la bienvenida nuevamente pronto. Saludos,

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy tranquilo, la cama muy comoda, servicio de habitaciones rapida. El desayuno muy bueno. El gym limpio y vien equipado.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Desire, Recepcion am 23. Okt. 2023
Estimada Susanne, Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia maravillosa. Esperamos darles la bienvenida nuevamente pronto. Saludos

4/10 – Schlecht

Angelica

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
With potential but bad experience
State of the lake is very poor, there is rubbish in it and it makes a horrible smell around the hotel. It’s a 5 star hotel and nobody came to at least help out with my luggage to the reception or the room. I booked a tee time at the golf club and they booked the wrong order and miscalculated the budget. On top of it they’ve asked me to pay the Green fee twice and haven’t received an answer yet. Finally, I got the last worse news as I was requesting a taxi to Murcia city, a dodgy van came over quoting me 50€ (thankfully I knew it was circa 29€) and when I asked for a licence they swore at me and left. These taxis are known by the hotel and they might share a fee. I was promised that a manager would call me to resolve all these series of problems but it’s been over 4 days and I would assume no one will do anything about it so I decided to write a very honest review. I’m very disappointed that I haven’t even received an apology after all, will never return and you should really think about it also.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Desire, Recepcion am 19. Nov. 2023
Querida Angelica, Muchas gracias por el tiempo dedicado a escribir su comentario, lo tendremos en cuenta para mejorar nuestros servicios. En el hotel disponemos de carritos a disposición de todos los clientes para el transporte de su equipaje. Pedimos disculpas por la confusión con respecto a la reserva de los palos de golf, gasto el cual tuvo que abonar con la compañía de golf directamente y en compensación se le ofreció la salida tardía de la habitación sin coste. El servicio de taxi es externo al hotel, nosotros simplemente ayudamos a nuestros clientes con la gestión de este. Los compañeros en la recepción y yo misma nos disculpamos por las molestias ocasionadas e intentamos que su estancia fuera lo mas agradable posible. Tras su marcha, fueron trasladadas todas estas informaciones al director del hotel, el cual intento contactar con usted y no obtuvo respuesta. Esperamos que puedan darnos una segunda oportunidad para poder asegurarnos de que su próxima estancia sea un 10.

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Desire Front Desk am 23. Okt. 2023
Estimado Patrick, Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia maravillosa. Esperamos darles la bienvenida nuevamente pronto. Saludos,

8/10 – Gut

Francisco Javier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
K
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Desire Front Desk am 23. Okt. 2023
Estimado Francisco Javier, Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia maravillosa. Esperamos darles la bienvenida nuevamente pronto. Saludos,

10/10 – Hervorragend

sheila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel with nice bedrooms and great bathroom/dressing room area. There is a bit of a smell outside in areas from the lakes on the urbanisation I think but not bad enough to be upsetting. A good few eating options and bars right beside the hotel. Hotel staff were excellent-friendly and accommodating so congratulations to Hilton hotels on that.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Desire Front Desk am 23. Okt. 2023
Dear Sheila, Thank you for your review and for the time spent at Doubletree by Hilton La Torre. It is great to hear you had such a lovely experience with us and the staff and facilities were up to the standards. Looking forward to welcoming you again soon for another wonderful time. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

SARA

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Desire, Recepcion am 23. Okt. 2023
Estimada Sara, Muchas gracias por su estancia y por el tiempo invertido en su reseña. Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia de 10 y que todo estuvo a la altura de lo esperado. Nos vemos pronto. Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Margarita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lo mejor la cena en el restaurante la vinoteca increíble y espectacular
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Desire, Recepcion am 23. Okt. 2023
Estimada Margarita, Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia maravillosa, le comunicaremos sus buenos comentarios al restaurante. Esperamos darles la bienvenida nuevamente pronto. Saludos,

10/10 – Hervorragend

Gloria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel Team am 6. Sept. 2023
Estimada Gloria, Gracias por tomar un minuto de su tiempo en dejarnos sus comentarios. En Doubletree La Torre sus opiniones nos ayudan a seguir mejorando para que nuestros clientes tengan una estancia de 10. Esperemos que vuelva en un futuro cercano, CordialmenteFront desk

8/10 – Gut

Antonio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
El hotel necesita mantenimiento, especialmente los exteriores y la zona de la piscina.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Desire, Recepcion am 23. Okt. 2023
Querido Antonio, Gracias por el tiempo dedicado a esta reseña. Le agradecemos sus comentarios para mejorar nuestros servicios. Que tenga un fantástico día.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Maur over hele rommet, luktet utrolig vondt da det var alger i bassenget utenfor rommet som lagde en utrolig stank. Roomservice (tlf) funket ikke, vi fikk ikke dopapir (var plutselig helt uten). De ansatte var ikke særlig hyggelige. Ikke veldig fornøyd med dette oppholdet dessverre
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Marlin Georgette

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Desire Front Desk am 23. Okt. 2023
Estimada Marlin, Muchas gracias por su estancia y por el tiempo invertido en su reseña. Estamos encantados de saber que tuvieron una estancia de 10 y que todo estuvo a la altura de lo esperado. Nos vemos pronto. Saludos cordiales,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Alison

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Everything was excellent apart from the stagnant lake outside our room. Hopefully this will be rectified soon as it was an amazing hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

juan manuel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

SUSANA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff and service. Good pool bar and food
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Lee

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Reception manager Raul was very unhelpful with a very simple request and the pool bar and restaurant were very understaffed which led to long delays with ordering.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Alexia

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

EMILIO JESUS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Algunas partes un poco deterioradas
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Emilio am 9. Aug. 2023
Buenas tardes Estimado Emilio, Darle las gracias por su comentario, tendremos en cuenta y esperamos que haya tenido una agradable estancia.SaludosJacobo GómezDirector

2/10 – Ungenügend

Andrea

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Chris

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was extremely disappointed with this hotel. We stayed here a night before flying back to Scotland from Murcia. The exterior is beautiful with a lovely pool area and bar. The staff at the pool were extremely friendly and keen to help. We had two rooms at the hotel. Upon opening the fridge we couldn’t believe the amount of ants! They were in the fridge, on the floor and even on the bed. I spoke to reception and they came along sprayed the room and left. No effort was made to clean away the ants. We were not offered another room ! We were told this is typical of murica! This should be advertised when booking! We would never stay in a room with ants! Further more the bed sheets had dirty stains on them and the air conditioning rattled all night. In the morning I asked for a manager to call me before we got on our flight I heard nothing. I would never stay here again! Poor customer satisfaction.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 28. Juli 2023
Dear Chris,Thank you very much for your stay and for the time spent on your review.We are sorry to hear you did not have a positive experience with us.I am sorry to hear the issues you experienced during your visit, I have shared the feedback with the head of departments involved to ensure we improve the service we provide.Kind regards,Angel GonzalezGuest Relations Manager

6/10 – Okay

Angela

Mit dem Partner gereist
Wi-Fi is poor, my room was not ready when I arrived I had to wait over an hour.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von hotel team am 16. Juli 2023
Dear Angela,Thank you for your stay and for the time spent on your feedback, we will use your comments to improve the service we provide.Kind regards,Hotel team

10/10 – Hervorragend

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente hotel.
El primer día había un olor insoportable que venía del lago.El baño en la piscina exterior y en toda la estancia exterior. Afortunadamente sólo ese día. Se echa de menos más sombra en la piscina hay pocas sombrillas
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel team am 7. Juli 2023
Estimado Antonio,Muchas gracias por su estancia en Doubletree by Hilton La Torre y por el tiempo invertido en su reseña.Gracias por su magnifica review, usaremos sus comentarios para mejorar el servicio que ofrecemos.Hotel team

6/10 – Okay

Jan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 28. Juni 2023
Dear Jan,Thank you very much for your stay and for the time spent on your feedback.Please kindly let us know how we could improve the service we provided to ensure your next visit is a 10 out of 10.Kind regards,Angel GonzalezGuest Relations Manager

8/10 – Gut

PAUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel team am 14. Juni 2023
Dear Paul,Thank you for your stay and review.Kind regards,Hotel team

10/10 – Hervorragend

Julian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Angel Gonzalez am 2. Juni 2023
Dear Julian,Thank you very much for your stay and feedback.We are very happy to hear you had such a lovely time with us.Kind regards,Angel GonzalezGuest Relations Manager

2/10 – Ungenügend

mi 1 s

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Angel Gonzalez am 8. Juni 2023
Estimado cliente,Le agradecemos su estancia y el tiempo invertido en su reseña.Por favor infórmenos de lo que fue mal durante el tiempo alojado para que podamos mejorar el servicio ofrecido.Saludos,Angel GonzalezGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Martyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed here many times, good value for a 5 star hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel team am 15. Mai 2023
Dear Martyn,Thank you for your review and for your stay.We are pleased to know you always had such a lovely time with us during your stays.Kind regards,Hotel team

6/10 – Okay

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 3. Mai 2023
Estimado Antonio,Le agradecemos su estancia y el tiempo invertido en su review.Saludos cordiales,Angel GonzalezGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Francisco Javier

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 3. Mai 2023
Estimado Francisco Javier,Estamos encantados de saber que tuvo una estancia maravillosa con nosotros.Esperamos verles pronto de nuevo.Saludos cordiales,Angel GonzalezGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed our stay here… excellent facilities & friendly staff. Nice local area with places to eat & twenty minute drive to the coast. Breakfast buffet great & lovely pool.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 3. Mai 2023
Dear Andrew,We thank you for your stay with us at Doubletree by Hilton La Torre.We are pleased to know you had such a lovely stay.Kind regards,Angel GonzalezGuest Relations Manager

2/10 – Ungenügend

David

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 3. Mai 2023
Estimado David,Gracias por su estancia con nosotros y por el tiempo invertido en su reseña.Por favor no dude en contactarnos para proporcionarnos más información sobre su estancia y poder mejorar el servicio que ofrecemos a futuros.Saludos cordiales,Angel GonzalezGuest Relations Manager