Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Leonardo Club Hotel Tiberias

Leonardo Club Hotel Tiberias
1 Habanim Street, Tiberias

Bewertungen

7,2

Gut

43 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
52 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Privatreisende

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Raquel

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lindo hotel buena ubicación Serca del muelle..preciosa vista personal amable limpio
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von anat ohayon am 13. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo club Tiberias from the Fattal chine, and for sharing your feedback with us. I was happy to read that you were hosted in the best tradition of "hospitality with love" . Looking forward to hosting you again in the near future,SincerelyAnat OhayonManagement secretary

10/10 – Hervorragend

FARZAD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Is it amazing place very family friendly we enjoyed it and they have a very nice buffet for lunch and dinner
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von anat ohayon am 22. Okt. 2023
Dear guests,Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias Hotel from the Fatal Hotels chain, and for writing about your hospitality experience.Thank you for the warm and encouraging words, there is no doubt that the satisfaction of our guests is our top priority,I am happy to read that we were able to provide you with a perfect hospitality experience,We will be happy to host you again on your next vacation.Best regards,Anat OhayonManagement secretary,

10/10 – Hervorragend

Jeanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great stay. We could easily explore the surrounding countryside, enjoyed the pool, DJ and dining!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von anat ohayon am 15. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future. SincerelyAnat OhayonManagement secretary

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was amazing, the staff are just pure gold, I always wanted the cheese cake recipe because they make the best cheese cake and they gave me the recipe, ily guys.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von anat ohayon am 28. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo club Tiberias from the Fattal chine, and for sharing your feedback with us. I was happy to read that you were hosted in the best tradition of "hospitality with love" . Looking forward to hosting you again in the near future,SincerelyAnat OhayonManagement secretary

2/10 – Ungenügend

Sami

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible no ac They didn’t care Temperature was at 95
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von anat ohayon am 28. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias and for sharing your feedback with us. We will pass on your comments to the relevant departments for further care. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary

2/10 – Ungenügend

YOLANDE

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von anat ohayon am 28. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias in the Fattal hotel chain.I was sorry that you did not choose to share the subjects that were not satisfied so that we could handle them during your vacation, and provide you with a quality and luxurious service experience that we provide to our guests.We look forward to welcoming you again,Sincerely Anat OhayonManagement secretary

6/10 – Okay

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von anat ohayon am 7. Aug. 2023
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary

6/10 – Okay

Avi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Everything was "ok" Nothing stood out as being exceptional. Was expecting something a bit fancier.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Anat Ohayon am 28. Juni 2023
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary

10/10 – Hervorragend

Lucia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Anat Ohayon am 21. Juni 2023
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary

8/10 – Gut

Avigal

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Anat Ohayon am 26. Apr. 2023
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary

6/10 – Okay

david

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Rudy

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Anat Ohayon am 19. Mai 2022
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

10/10 – Hervorragend

Muriel

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Anat Ohayon am 5. Apr. 2022
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

10/10 – Hervorragend

lital

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Anat Ohayon am 5. Apr. 2022
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Ramdan

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Dez. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

10/10 – Hervorragend

Vered

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 9. Dez. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 22. Nov. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Yaniv

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 22. Nov. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 14. Nov. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

10/10 – Hervorragend

Basem

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice and quiet stay
Very good location of the hotel The check in was so fine The staff friendly But the facility not so clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 10. Nov. 2021
Dear Guest , Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberius and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay, your comment pass on to the relevant manager for further care. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary

8/10 – Gut

Sharon

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Anat Ohayon am 19. Okt. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Amir

Mit der Familie gereist
Nice families hotel
Good for families looking for all inclusive.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary

8/10 – Gut

henri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Idéal pour des vacances familiales ou entre ami. Peu de calme Bonnes prestations mais un gachis énorme au niveau de la nourriture. Il faut facturer les assiettes restées pleines
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Einat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Michal

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
מלון נחמד מאוד , צוות שירותי, נקיוןבחדר אוכל הרצפה היתה מאוד דביקה. אפשר לשפר. סהכ מלון חביב ושירות מצויןץ
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
אורח יקר, תודה שבחרתם להתארח במלון לאונרדו קלאב טבריה מרשת מלונות פתאל. שמחתי לקבל את חוות הדעת המביעה את שביעות רצונכם מרמת השירות והאירוח במלוננו. ברשת מלונות פתאל ובמלון לאונרדו קלאב טבריה אנחנו מארחים באהבה ומטרתנו היא לעשות את כל הדרוש על מנת להשביע את רצון האורחים , הערותיכם בנושא הניקיון הועברו למנהל המשק לצורך למידה ושיפור נשמח לארח אתכם שוב בחופשה הבאה, בברכה, ענת אוחיון מנהלת לשכת מנכ"ל

2/10 – Ungenügend

Ilana

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias in the Fattal hotel chain. I was sorry that you did not choose to share the subjects that were not satisfied so that we could handle them during your vacation, and provide you with a quality and luxurious service experience that we provide to our guests. We look forward to welcoming you again, Sincerely Anat Ohayon Management secretary

8/10 – Gut

ruth

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Aug. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Aug. 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

10/10 – Hervorragend

Orsan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

2/10 – Ungenügend

Rami

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021

8/10 – Gut

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

2/10 – Ungenügend

ELIZABETH

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

2/10 – Ungenügend

Majdi

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias in the Fattal hotel chain. I was sorry that you did not choose to share the subjects that were not satisfied so that we could handle them during your vacation, and provide you with a quality and luxurious service experience that we provide to our guests. We look forward to welcoming you again, Sincerely Anat Ohayon Management secretary

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary

8/10 – Gut

Feli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Especially suitable for children
I was with my family and we had a lot of fun. A hotel that is especially suitable for children.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary

6/10 – Okay

eteri

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Moshe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

4/10 – Schlecht

shimon

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

michal

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 2. Juli 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Aline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
אין למלון הזה חניון וגם לא חניות חיצוניות נאלצנו לשלם חניה בפנגו כמעט 50₪ ליום ואם לא הם מציעים חניון לא קרוב וקשה למצוא בו חניות ב24 שח
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 2. Juli 2021
אורחת יקרה, תודה שבחרת להתארח במלון לאונרדו קלאב טבריה מרשת מלונות פתאל, הצטערתי לקרוא על אי הנוחות שנגרמה לך בנושא החניה, לתשומת ליבך מצוין באתרים, וגם באתר האינטרנט שלנו ,פרטים אודות המלון ומתקניו ומודגש שלרשות אורחי המלון יש חניון עירוני/ ציבורי מסודר בתשלום, כמקובל במלונות עירוניים/ציבוריים. אשמח לארח אתכם שוב בחופשה הבא. בברכה, ענת אוחיון, מנהלת לשכת מנכ"ל

10/10 – Hervorragend

Nofar

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo club Tiberius from fatal chine.We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary

10/10 – Hervorragend

Ayelet

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain .We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary

8/10 – Gut

HAVA HEN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family trip
Very good trip
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary

8/10 – Gut

Nohar

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

4/10 – Schlecht

batsheva

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

2/10 – Ungenügend

hanit

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Was shocking Contempt for guests Were not prepare
Was shocking Contempt for guests Were not prepared for full occupancy at the hotel The food was horrible and the cleanliness appalling Did not respond to requests in the order We will not return there again
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Hotel Tiberias from the Fattal hotel chain. I regret that the hotel did not meet your requirements and expectations. Our guest comments very important to us and we will pass on to the relevant manager for farther care. We will be happy to host you again next vacation Regards, Anat Ohayon Management secretary,

6/10 – Okay

Sharon

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon , Management Secretary

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Iit was ...ok. but food was great
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias, We are pleased you enjoyed the food. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary