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43 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
43
52 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
52
27 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
27
14 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
14
20 von insgesamt 156 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
20
7,2/10
Sauberkeit
7,8/10
Personal & Service
7,4/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
7,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
7. Jan. 2014
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Privatreisende
24. Sept. 2013
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Privatreisende
10/10 – Hervorragend
Raquel
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lindo hotel buena ubicación Serca del muelle..preciosa vista personal amable limpio
Raquel
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von anat ohayon am 13. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo club Tiberias from the Fattal chine, and for sharing your feedback with us. I was happy to read that you were hosted in the best tradition of "hospitality with love" . Looking forward to hosting you again in the near future,SincerelyAnat OhayonManagement secretary
10/10 – Hervorragend
FARZAD
Mit der Familie gereist
4. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Is it amazing place very family friendly we enjoyed it and they have a very nice buffet for lunch and dinner
FARZAD
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von anat ohayon am 22. Okt. 2023
Dear guests,Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias Hotel from the Fatal Hotels chain, and for writing about your hospitality experience.Thank you for the warm and encouraging words, there is no doubt that the satisfaction of our guests is our top priority,I am happy to read that we were able to provide you with a perfect hospitality experience,We will be happy to host you again on your next vacation.Best regards,Anat OhayonManagement secretary,
10/10 – Hervorragend
Jeanne
Mit einer Gruppe gereist
4. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great stay. We could easily explore the surrounding countryside, enjoyed the pool, DJ and dining!
Jeanne
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von anat ohayon am 15. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future. SincerelyAnat OhayonManagement secretary
10/10 – Hervorragend
Mohamed
Mit der Familie gereist
20. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was amazing, the staff are just pure gold, I always wanted the cheese cake recipe because they make the best cheese cake and they gave me the recipe, ily guys.
Mohamed
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von anat ohayon am 28. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo club Tiberias from the Fattal chine, and for sharing your feedback with us. I was happy to read that you were hosted in the best tradition of "hospitality with love" . Looking forward to hosting you again in the near future,SincerelyAnat OhayonManagement secretary
2/10 – Ungenügend
Sami
Mit der Familie gereist
14. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible no ac
They didn’t care
Temperature was at 95
Sami
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von anat ohayon am 28. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias and for sharing your feedback with us. We will pass on your comments to the relevant departments for further care. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon Management secretary
2/10 – Ungenügend
YOLANDE
11. Aug. 2023
YOLANDE
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von anat ohayon am 28. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias in the Fattal hotel chain.I was sorry that you did not choose to share the subjects that were not satisfied so that we could handle them during your vacation, and provide you with a quality and luxurious service experience that we provide to our guests.We look forward to welcoming you again,Sincerely Anat OhayonManagement secretary
6/10 – Okay
Michael
11. Juli 2023
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von anat ohayon am 7. Aug. 2023
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary
6/10 – Okay
Avi
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
25. Juni 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Everything was "ok"
Nothing stood out as being exceptional.
Was expecting something a bit fancier.
Avi
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Anat Ohayon am 28. Juni 2023
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary
10/10 – Hervorragend
Lucia
19. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lucia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Anat Ohayon am 21. Juni 2023
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary
8/10 – Gut
Avigal
Mit der Familie gereist
13. Apr. 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avigal
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Anat Ohayon am 26. Apr. 2023
Dear Guest Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future. Sincerely Anat Ohayon, Management Secretary
6/10 – Okay
david
9. Okt. 2022
david
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
8/10 – Gut
Rudy
1. Mai 2022
Rudy
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Anat Ohayon am 19. Mai 2022
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
10/10 – Hervorragend
Muriel
Mit der Familie gereist
3. Apr. 2022
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Muriel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Anat Ohayon am 5. Apr. 2022
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
10/10 – Hervorragend
lital
3. Apr. 2022
lital
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Anat Ohayon am 5. Apr. 2022
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Ramdan
13. Dez. 2021
Ramdan
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Dez. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
10/10 – Hervorragend
Vered
Mit der Familie gereist
6. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vered
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 9. Dez. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Gabriel
21. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gabriel
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 22. Nov. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Yaniv
17. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yaniv
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 22. Nov. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
14. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 14. Nov. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
10/10 – Hervorragend
Basem
9. Nov. 2021
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice and quiet stay
Very good location of the hotel
The check in was so fine
The staff friendly
But the facility not so clean
Basem
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Anat Ohayon am 10. Nov. 2021
Dear Guest
, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberius and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay, your comment pass on to the relevant manager for further care. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
8/10 – Gut
Sharon
12. Okt. 2021
Gut: Personal & Service
Sharon
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Anat Ohayon am 19. Okt. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Amir
Mit der Familie gereist
25. Sept. 2021
Nice families hotel
Good for families looking for all inclusive.
Amir
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
8/10 – Gut
henri
Mit der Familie gereist
6. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Idéal pour des vacances familiales ou entre ami.
Peu de calme
Bonnes prestations mais un gachis énorme au niveau de la nourriture.
Il faut facturer les assiettes restées pleines
henri
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Einat
Mit der Familie gereist
29. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einat
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Michal
Mit der Familie gereist
28. Aug. 2021
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
מלון נחמד מאוד , צוות שירותי,
נקיוןבחדר אוכל הרצפה היתה מאוד דביקה. אפשר לשפר.
סהכ מלון חביב ושירות מצויןץ
Michal
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
אורח יקר,
תודה שבחרתם להתארח במלון לאונרדו קלאב טבריה מרשת מלונות פתאל. שמחתי לקבל את חוות הדעת המביעה את שביעות רצונכם מרמת השירות והאירוח במלוננו. ברשת מלונות פתאל ובמלון לאונרדו קלאב טבריה אנחנו מארחים באהבה ומטרתנו היא לעשות את כל הדרוש על מנת להשביע את רצון האורחים , הערותיכם בנושא הניקיון הועברו למנהל המשק לצורך למידה ושיפור
נשמח לארח אתכם שוב בחופשה הבאה,
בברכה,
ענת אוחיון
מנהלת לשכת מנכ"ל
2/10 – Ungenügend
Ilana
Mit der Familie gereist
16. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ilana
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 7. Okt. 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias in the Fattal hotel chain.
I was sorry that you did not choose to share the subjects that were not satisfied so that we could handle them during your vacation, and provide you with a quality and luxurious service experience that we provide to our guests.
We look forward to welcoming you again,
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
8/10 – Gut
ruth
Mit der Familie gereist
15. Aug. 2021
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
ruth
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Aug. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
6. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Aug. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
10/10 – Hervorragend
Orsan
3. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Orsan
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
2/10 – Ungenügend
Rami
2. Aug. 2021
Rami
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
8/10 – Gut
Sara
Mit der Familie gereist
2. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sara
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
2/10 – Ungenügend
ELIZABETH
1. Aug. 2021
ELIZABETH
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
2/10 – Ungenügend
Majdi
23. Juli 2021
Majdi
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias in the Fattal hotel chain.
I was sorry that you did not choose to share the subjects that were not satisfied so that we could handle them during your vacation, and provide you with a quality and luxurious service experience that we provide to our guests.
We look forward to welcoming you again,
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
19. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
8/10 – Gut
Feli
Mit der Familie gereist
18. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Especially suitable for children
I was with my family and we had a lot of fun. A hotel that is especially suitable for children.
Feli
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
6/10 – Okay
eteri
Mit der Familie gereist
11. Juli 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
eteri
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Moshe
Mit der Familie gereist
8. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moshe
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
4/10 – Schlecht
shimon
4. Juli 2021
shimon
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 27. Juli 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
michal
2. Juli 2021
michal
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 2. Juli 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Aline
Mit der Familie gereist
30. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
אין למלון הזה חניון וגם לא חניות חיצוניות נאלצנו לשלם חניה בפנגו כמעט 50₪ ליום ואם לא הם מציעים חניון לא קרוב וקשה למצוא בו חניות ב24 שח
Aline
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 2. Juli 2021
אורחת יקרה,
תודה שבחרת להתארח במלון לאונרדו קלאב טבריה מרשת מלונות פתאל,
הצטערתי לקרוא על אי הנוחות שנגרמה לך בנושא החניה,
לתשומת ליבך מצוין באתרים, וגם באתר האינטרנט שלנו ,פרטים אודות המלון ומתקניו
ומודגש שלרשות אורחי המלון יש חניון עירוני/ ציבורי מסודר בתשלום, כמקובל במלונות
עירוניים/ציבוריים.
אשמח לארח אתכם שוב בחופשה הבא.
בברכה,
ענת אוחיון,
מנהלת לשכת מנכ"ל
10/10 – Hervorragend
Nofar
Mit der Familie gereist
28. Juni 2021
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nofar
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo club Tiberius from fatal chine.We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
10/10 – Hervorragend
Ayelet
21. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ayelet
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain .We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
8/10 – Gut
HAVA HEN
Mit der Familie gereist
20. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family trip
Very good trip
HAVA HEN
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal Chain and for sharing your feedback with us. We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
Management secretary
8/10 – Gut
Nohar
18. Juni 2021
Nohar
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
4/10 – Schlecht
batsheva
12. Juni 2021
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
batsheva
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
2/10 – Ungenügend
hanit
Mit der Familie gereist
6. Juni 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Was shocking
Contempt for guests
Were not prepare
Was shocking
Contempt for guests
Were not prepared for full occupancy at the hotel
The food was horrible and the cleanliness appalling
Did not respond to requests in the order
We will not return there again
hanit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Hotel Tiberias from the Fattal hotel chain.
I regret that the hotel did not meet your requirements and expectations. Our guest comments very important to us and we will pass on to the relevant manager for farther care. We will be happy to host you again next vacation
Regards,
Anat Ohayon
Management secretary,
6/10 – Okay
Sharon
Mit der Familie gereist
5. Juni 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sharon
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias from the Fattal chain and Thank you for your rating. We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon
, Management Secretary
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
4. Juni 2021
Iit was ...ok. but food was great
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Anat Ohayon am 29. Juni 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Leonardo Club Tiberias,
We are pleased you enjoyed the food.
We look forward to hosting you again in the near future.
Sincerely
Anat Ohayon,
Management Secretary