4 Außenpools, Cabañas (kostenlos), Sonnenschirme

Bewertungen von Eden Beach Khaolak Resort and Spa A Lopesan Collection Hotel

5 out of 5
Eden Beach Khaolak Resort and Spa A Lopesan Collection Hotel
12/12 Moo 2, Khaolak Beach, Lam Kaen, Thai Mueang, Phang Nga

Bewertungen

8,8

Hervorragend

62 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
22 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Management am 26. Feb. 2024
Dear value guest, Thank you for your stay with us and this review. Look forward to welcome you again for the next holiday.Best regards,

8/10 – Gut

Werner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Anlage, aber!
Gepflegte Hotelanlage mit sehr freundlichem Personal, viele Gäste aus Deutschland. Reichhaltiges und großzügiges Frühstückbuffet. Tolle Poolanlage und tadellos funktionierendes WLAN in der ganzen Hotelanlage inkl. Poolbereich. Das Zimmer ist nicht nach meinem Geschmack eingerichtet, es fehlt an Privatsphäre, Lavabo ist praktisch im Schlafzimmer, das WC und die Dusche sind nur durch eine Westerntüre mit dem Zimmer verbunden. Zudem hat es eine hohe Feuchtigkeit im Zimmer was an einen Kellergeruch erinnert. Leider hat es zu wenig Liegen am Pool, es wird bereits am Morgen eifrig reserviert.Das Personal macht Kontrollen, aber es sind zu viele Gäste für die vorhandenen Liegen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Management am 19. Feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you found our hotel complex well-kept, with friendly staff and a rich breakfast buffet. We're also glad that you enjoyed our great pool area and the reliable Wi-Fi throughout the premises.We apologize for any inconvenience caused by the room's layout not meeting your preferences and for the lack of privacy you experienced. Your comments regarding the room's humidity and the issue with the loungers at the pool are duly noted, and we will work diligently to address these concerns to enhance the overall guest experience.We appreciate your valuable feedback as it helps us to continually improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfactory stay.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Pool Anlage mit aufmerksamem Staff. Frühstück war letztes Jahr mehr an Auswahl. Auch hier der Service gut
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Management am 22. Jan. 2024
Dear Value guest,Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. We appreciate your positive comments about our great pool area and attentive staff. It's always rewarding to hear that our team's efforts are noticed and appreciated.We also value your feedback on the breakfast choices, and we apologize if it did not meet your expectations compared to the previous year. Guest feedback is crucial for us to continually improve, and we will certainly review and consider your comments to enhance our breakfast offerings.We are pleased that you found our overall service to be good. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to maintaining and exceeding the high standards you expect from us.If there are specific areas you believe we can improve upon or if you have any suggestions for enhancing your experience, please feel free to share them with us. We genuinely value your input and aim to address any concerns to ensure future stays are even more enjoyable.We look forward to the opportunity of welcoming you back for another positive experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Seline

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Hotel, hervorragendes Frühstück, sehr sauber und total nettes Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The management am 20. Jan. 2024
Dear Value guest,Thank you so much for taking the time to share your wonderful review with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.It's fantastic to know that you found our hotel beautiful and that our breakfast met your expectations. We take pride in providing a delightful dining experience for our guests, and we're glad you appreciated it.Maintaining a high standard of cleanliness is a top priority for us, and we're pleased to hear that our efforts were evident during your stay. Our dedicated staff works hard to ensure a clean and comfortable environment for all our guests.Your kind words about our staff are truly appreciated. We strive to offer exceptional service with a warm and friendly approach, and it's rewarding to hear that our team made a positive impact on your stay.Once again, thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back in the future. If there's anything specific you'd like to share or if there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Safe travels!Warm regards,

8/10 – Gut

Haifa Ben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von The Management am 2. Feb. 2024
Thank you for your stay at our resort and review.Look forward to welcome you at our resort

8/10 – Gut

Julia

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Management am 19. Jan. 2024
Dear Value guest,We are highly appreciated for your stay with us and this review.Look forward to welcome you again in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Management am 19. Jan. 2024
Dear value guest,We highly appreciate for your stay with us and this review.Look forward to welcome you again in the future.Best regards,

6/10 – Okay

Marco

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Leider nicht so wie erhofft.
Wenn man nicht das erwartet was die Fotos zeigen wird man nicht enttäuscht. Ich würde sagen das Hotel ist an der ein oder anderen Stelle renovierungsbedürftig. Wir waren aber generell auch von Khao lak enttäuscht das Hotel ist dazu noch sehr abgelegen. Alles in allem sind wir nach 2 anstatt 5 Nächten abgereist. Geld gab es keines zurück aber das haben wir auch nicht erwartet.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von The Management am 21. Dez. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We regret to learn that your stay did not meet your expectations, and we apologize for any disappointment you experienced.We appreciate your candid remarks regarding the need for renovations, and we take such feedback seriously. Our commitment to providing a comfortable and enjoyable stay remains a top priority, and we will review areas for improvement based on your comments.We understand that the hotel's remote location may not have aligned with your preferences, and we regret any inconvenience this may have caused. We appreciate your understanding regarding the refund policy.We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more positive and satisfying experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jessica

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von The Management am 21. Dez. 2023
Thank you for your stay at our resort.

10/10 – Hervorragend

Dominik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr aufmerksamer Service und nette Menschen. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und würden jederzeit wieder kommen.
Antwort von The Management am 25. Sept. 2023
Dear value guest,Thank you for your review! We're delighted to hear that you had such a positive experience during your stay. Providing attentive service and creating a comfortable atmosphere for our guests is our top priority. We truly appreciate your feedback and would be thrilled to welcome you back anytime you choose to return. Your satisfaction is our greatest reward, and we look forward to serving you again in the future. Safe travels!Best regards,

4/10 – Schlecht

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Touristenhotel
Leider entspricht das Ambiente im Resort nicht dem Internetauftritt. Die meist deutschen Gäste scheinen pauschal gebucht zu haben. Entsprechend ist die Atmosphäre in der Anlage. Grosse Portionen am Buffet und morgens um 8 sind schon alle eng gedrängten Liegen mit Strandtüchern besetzt. Allerdings sind die Preise für Essen, Getränke, Massage etc. auch günstig. Preis/Leistung passt für ein 3 Sterne Hotel. Es ist aber weit weg von 5 Sternen. Positiv ist die schöne Vegetation im Garten zu erwähnen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von The management am 27. Jan. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for your stay at our resort and this review.We will be improved on your mentioned with our team.Look forward to welcome you again.Best regards,

8/10 – Gut

Michele

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ausstattung ok, gutes 3* Haus. Personal teils sehr unfähig und auch unfreundlich (besonders Reception) Hauskeeping wirklich schlimm, das Zimmer wurde jeden Tag anders "aufgefüllt" - mal gab es 6 Handtücher, mal 4, dann 3... ebenso mit der Minibar. 2 Wochen das selbe Hausmädchen, aber jeden Tag anders. Bei der Abreise haben wir um 2h längeren Zimmerbenutzung gefragt, es wurde einfach verneint. Der Cheffin an der Rezeption scheint es nicht gepasst zu haben. Ebenfalls wurde uns ein Teelöffel zur Last gelegt, welchen wir anscheinend mitgehen lassen wollten, aber nur genutzt hatten um am Abreisetag am Pool noch Früchte zu essen. Diesen mussten wir dann vor der Abreise am Check In abgeben. Praktischerweise hätten wir das auch direkt unten beim Restaurant machen können. Wie peinlich ist so ein Verhalten, wenn man selber nicht fähig ist das Zimmer einmal vollständig korrekt herzurichten? Einmal ein Getränk von der Minibar genommen, einmal falsche Abrechnung. Das ist schon eine starke Fehlerquote für ein solches Resort (Kette). Die Pooolboys sind sehr nett und zuvorkommend. Das Pool ist schön aber unpraktisch angelegt. Der Strand sauber und flachabfallend. Für Ruhesuchende ideal.
Antwort von The Management am 5. Jan. 2023
Dear Sir / Madam,Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation.We are doing improve our service from all your commended and would say sorry for your inconvenience cause.Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us.with kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Ulli, Eisenstadt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschöne Lage in einer traumhaften Bucht, sehr nettes und zuvorkommendes Personal, umfangreiches köstliches Frühstück, genügend Restaurants und Supermärkte zu Fuß erreichbar. Strandtücher gehören unbedingt demnächst erneuert (alt, fleckig, löchrig). Es war fast nicht möglich, eine angenehme Wassermischung bei der Dusche im Zimmer zu finden (heiß-kalt). Alles in allem aber ein tolles Hotel und auf jeden Fall weiterzuempfehlen. Wir würden es jederzeit wieder buchen!
Antwort von The Management am 5. Jan. 2023
Dear Sir / Madam,Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation.We are delighted to note that you had a pleasant experience on that your stay with us; and appreciate your valuable feedback on our rooms and amenities as well as our services and food offerings.Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us.with kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Utz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Anlage, für Pärchen oder Familien sehr gut geeignet.
Antwort von The Management am 26. Dez. 2022
Dear Sir/Madam,Thank you very much for your stay with us, and this review.We look forward to welcome you again on the future.With best regards

10/10 – Hervorragend

Rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Resort
Sehr schöne Resort, stilvolles und natürliches Ambiente, sauberer und toller Strand, Baden im Meer ist zu allen Zeiten möglich, sehr freundlicher Service, umfangreiches und ausgezeichnetes Frühstücksbuffet, abends werden tolle Themenbuffets angeboten, sehr empfehlenswert
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2019
Antwort von Management Team am 6. Dez. 2019
Dear Mr. Rolf, Thank you so much for such a wonderful review and for taking the time to write. We believe that hospitality is personal and it all starts with a dedicated and caring team. Your feedback makes us proud … and motivates us at the same time! Thank you.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Erik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oase der Ruhe
1Jahr altes Hotel mit wunderschöner Gartenanlage (z.B. mit Kois in einem Teich, der sich über die Ebenen zieht), Zimmer können je nach Bedarf gebucht werden, mit eigenem Poolzugang, Apartment Style oder eher Hotelstil (Mehrheit), Pool ist groß und gut mit ausreichend Liegen ausgestattet, Restaurant im Buffetstil mit unterschiedlichen Themenabenden (Thai, International, ..) , wer Erholung sucht, findet sie hier
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Management Team am 6. Dez. 2019
Thank you so much for your kind words. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We count ourselves lucky for customers like you. We look forward to welcoming you again in the future!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Resort ist sehr schön angelegt und die Zimmer liebevoll und geschmackvoll eingerichtet. Das Hotel liegt auch an einem schönem Strandstück. Das Frühstück ist sehr gut und auch das Mittagessen fanden wir lecker. Abends waren wir immer woanders essen und können das Abendessen nicht beurteilen. Wir würden die Unterkunft aber nicht noch einmal buchen, weil wir nicht ganz zufrieden waren. Zum einen hatten wir Ameisen im Zimmer. Einen Tag haben wir netterweise als "Betthupferl" einen Toffee ins Zimmer bekommen. Als wir das Päckchen aufgemacht haben, war es voll mit Ameisen. Wir hatten dies auch weitergegeben, aber gegen die Ameisen wurde nichts gemacht. Die Liegen waren zum Teil auch recht dreckig. Wir fanden die Mitarbeiter außerdem nicht ganz so freundlich und zuvorkommend, wie wir es aus anderen Unterkünften in Thailand gewohnt waren. Die Buchung von Ausflügen hat zwar gut geklappt, aber insgesamt fanden wir die Freundlichkeit ein wenig aufgesetzt. Hier würden wir den Duty Manager ausnehmen, der immer sehr freundlich und hilfsbereit war. Von den Gästen sind hier 90 Prozent Deutsche und leider eher vom Klientel Mallorca-Urlauber, sodass morgens um 7 Uhr schon Liegen reserviert werden. Insgesamt muss man aber sagen, dass genug Liegen für alle da wären, wenn man nicht am Strand liegen wollte.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Ganz einfach - dieses Hotel ist Super und seinen Preis wert
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne, neue Anlage etwas ausserhalb Khao Lak Zentrum. Frühstücksbuffet mit sehr guter Auswahl und qualitativ hochwertigem Angebot. Personal sehr freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von The management am 13. Sept. 2019
Thank you for your stay at Eden Beach Resort & Spa. Great to hear that you were happy during stay. We look forward to welcome you at our resort in the future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles war großartig, diejenigen welche meinen zu "schimpfen", sollten erstmal über ihre Worte überdenken, bevor sie bewerten, dass Hotel kann nichts dafür, wenn die Gäste sich wie Schweine verhalten! Ob es Toiletten verstopfen oder volle teller stehen lassen und vieles mehr ist, das Hotel bemüht sich so sehr,. Für uns war es traumhaft!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von the management am 3. Juni 2019
Dear Anonymous, Thank you for your commended and this review , we are great to hearing from you and look forward to welcome you again at our resort in the near future. With kind regards,

8/10 – Gut

Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit Luft nach oben
Schönes Hotel welches besonders von seinen netten Angestellten profitiert. Zimmer sind für ein 5 * Hotel etwas klein bzw. ist es bei 5* zu erwarten das Bad und Toilette getrennt sind. + Fitnessraum + Strand + Personal + Optik der Anlage + Pick-Up zur Rezeption + Essen im Restaurant + entgegenkommend beim Late-Check-Out - Preise im Restaurant f. Thailand - Preise an der Poolbar f. Thailand - aktuell keine Toilletten im Pool- und Strandbereich - Gehwege nicht wirklich Behinderten- bzw. Kinderwagengerecht Gesamteindruck: Tolles Hotel mit Luft nach oben, Turn-Down (Abendvorbereitung der Zimmer) wäre bei 5* zu erwarten Würden dieses Hotel auf Grund der überwiegenden positiven Aspekte wieder besuchen.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von The management am 12. Juni 2019
Dear Jurgen, Thank you for your stay at our resort and write this review, good to hear that you were happy during stay with us. We look forward to welcome you at our resort again in the future. With best regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel Im großen und ganzen ok. Liegeflächen am Strand/ Pool ungenügend und zu eng zusammen ! Zimmer relativ klein im Vergleich zum Merlin (nachbarhotel).dadurch das das Hotel neu ist , ist noch nicht alles fertig wie z.b. Toiletten am Strand . Somit lange Wege zum Klo. Auch die Fußwege im hotel sind sehr thailändisch gemacht.das heißt alles wackelt und die Abstände der Steine ist total blöd! Gut ist das Frühstücksbuffet( da gibts auch nen vollautomaten... Cappuccino usw. Die Themenabendbuffets wie z. B. Thai/bbq oder Italien ... sind völlig überteuert.ca.600-900 bat =18-28€ . Und die Getränkepreise bei den Abendessen extrem. Ne Flasche Gerolsteiner Sprudel 240 bat = 7€ . Also besser draußen essen ! Am besten MR.ju , ruanthai oder top top Restaurant. Sind fußläufig 10 min vom Hotel .
Aufenthalt von 15 Nächten im März 2019
Antwort von The management am 23. März 2019
Dear Anonymous, Thank you for your stay at Eden Beach Resort&Spa and write this review, good to hear you are love on our breakfast service, the hotel is new and we are on process some to add on of full service for our guest. We look forward to welcome you again in the future. With best regards,

8/10 – Gut

Cornelia, München

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Neues Hotel. Leider noch nicht ganz fertig. Am Strand fehlt deine umkleide sowie eine toilette.
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2019
Antwort von The management am 23. März 2019
Dear Cornelia, Thank you for your stay at Eden Beach Resort&Spa and write this review. Now the hotel is on process for toilet and bathroom at around swimming pool which be completed asap. With best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neues und sehr schönes 5 Sterne Hotel direkt an wunderschönem langen Strand gelegen
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2019
Antwort von The management am 23. März 2019
Dear Anonymous, Thank you for your stay at Eden Beach Khaolak, and write a review. We look forward to welcome you at our resort again. With best regards,

10/10 – Hervorragend

Heidi, Deutschlandsberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Ruhe,der schöne Strand,die gesamte Anlage mit ihrer Fauna,einfach ein Traum
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2019
Antwort von The management am 20. März 2019
Thank you for your review, we are great to hear that you are happy during stay with us. We look forward to welcome you at our resort. With kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im Februar 2019
Antwort von The management am 2. Apr. 2019
Dear Anonymous, Thank you for your stay at Eden Beach Resort&Spa. We hope you have great time during stay and look forward to welcome you at our resort again in the future. With kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumurlaub! Wir haben eine unglaublich schöne Zeit im Eden Beach Resort verlebt. Die Anlage ist sehr schön gestaltet, unglaublich idyllisch. Besonders hervorzuheben ist die Freundlichkeit der Mitarbeiter. Man ist von Thailand ja allgemein viel Freundlichkeit gewohnt, aber im Eden Beach wurde einem einfach jeder Wunsch von den Augen abgelesen. Das einzige was vielleicht anzumerken ist, ist der Fakt, dass die Anlage nicht ebenerdig ist und die Treppen für Menschen, die nicht richtig mobil sind, nicht so leicht zu bewältigen sind.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2019
Antwort von Sopit am 9. Feb. 2019
Thank you for your selected our Eden Beach Resort&Spa, and great to hear that you are happy during stay with us. We look forward to welcome you at our resort again in the near future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Sopit am 21. Jan. 2019
Dear Anonymous, Thank you for your review and great to hear that you were happy during stay with us. Look forward to welcome you at our resort again. With sincerely your,

2/10 – Ungenügend

janique, ile des soeurs

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool and the beach are nice but otherwise this resort is very disappointing! 1) there’s an intermittent sewage smell around the property 2) It’s very remote, so even Bolt and grab dont go there … 3) they try to be « high-end »with spa menu prices that compete with the Ritz but the facilities are very ordinary… and they didn’t have any availability for the duration of my stay !!! There’s about a dozen spa’s five minutes from the resort …(that are 6 times cheaper)… they should make some kind of partnership and hire a few of their resources when need be !! 4) they don’t have luggage racks in the rooms (!!!) there’s space for it but it’s not something they provide! For the price, you would think they would be a lot better equipped! 5) the waiters at the pool bar, seemed to be exhausted and were not smiling nor friendly… first time that I see that in Thailand ! I liked the pineapple theme in my room… that was nice… I would not stay there again … i’m sure you can find something better for that price!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Management am 25. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointments you experienced during your recent stay at our resort. We take all guest feedback seriously as it helps us to continually improve our services and facilities.We are delighted to hear that you enjoyed the pineapple theme in your room. We strive to create a memorable and enjoyable experience for all our guests, and we are glad that this aspect met your expectations.Once again, we apologize for the shortcomings you experienced during your stay. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to showcase the improvements we have made.

10/10 – Hervorragend

Finn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lækkert
Superlækkert sted, hvis man skal slappe af. Lækket poolområde uden larm og masser af plads. Gode spisesteder på hotellet. Der er ikke så meget i nærområdet, men kræver 10 min. kørsel i taxa
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Management am 3. Feb. 2024
Dear Value Guest,Thank you for taking the time to share your wonderful experience with us. We're thrilled to hear that you found our hotel to be a super delicious place for relaxation. It's fantastic that you enjoyed the tranquil pool area, free from noise, and with ample space to unwind.We're delighted that you found the dining options at our hotel to be good. Providing our guests with delicious and satisfying culinary experiences is a priority for us.We understand that the immediate area may not offer much, but we appreciate your note that it's only a 10-minute taxi ride away from more vibrant surroundings. We hope this allowed you the perfect balance of peaceful seclusion and convenient access to additional amenities.Thank you once again for choosing our hotel for your relaxation getaway. We look forward to the pleasure of hosting you again in the future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

juan manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top hotel top bien placé
Excellent ! Superbe chambre et pourtant la moins chere Superbe piscine à 20 m de leau de mer. Petit dejeuner tres bon avec super vue sur piscine et mer Superbes jardins Personnel souriant..mais pleonasme pour des thailandais ! En point à ameliorer Restauration à l'hôtel un peu chere (pas grave nombreux restaurants a 400 m) Clients qui réservent les transats face mer 1ere et 2 eme ligne à partir de 6 h !! Mais ya de la place sur ceux autour de la piscine ..
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Management am 3. Feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had an excellent stay at our hotel and enjoyed the superb room, affordable rates, and the refreshing swimming pool just steps away from the sea. It's wonderful to know that you found our breakfast to be very good, accompanied by a great view of the swimming pool and the sea. We also appreciate your kind words about our well-maintained gardens and the friendly attitude of our staff.Your comments regarding the catering costs at the hotel have been duly noted. We understand the importance of providing competitive pricing and will review our options to ensure a more reasonable and competitive dining experience for our guests.We apologize for any inconvenience caused by the early reservation of deckchairs facing the sea. We will certainly look into this matter to find a fair and efficient solution to ensure that all guests have equal access to the desirable spots. We appreciate your suggestion to explore the option of allocating space around the pool for those who prefer a later start to their day.Your feedback is invaluable to us as we constantly strive to enhance our guests' experiences. We look forward to welcoming you back in the future and providing you with an even more exceptional stay.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Ruby

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Management am 2. Feb. 2024
Thank you for your stay at our resort and this review.We look forward to welcome you again on your next holiday.

8/10 – Gut

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Lovely theming! The grounds need a rethink - replace worn grass in high foot traffic areas with paving so that guests don’t end up with dirty feet, dirty sun lounges and dirty pool towels. Have a pool side towel service. Provide more sun lounges. The breakfast area was crowded and busy and breakfast was average. The restaurants however were good. Pizza at Sunnee Terrace was amazing. Not enough water provided for our room for 3 people for 24 hours so we always had to buy more. Gym and pool were great. Once we understood that you had to get up early to reserve pool lounges (even though the sign said it was not allowed) we got into the groove and enjoyed our stay.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Management am 24. Jan. 2024
Dear Value guest,Thank you for sharing your thoughts with us! We appreciate your kind words about the lovely theming and are grateful for your valuable feedback. We apologize for any inconveniences during your stay, and your suggestions for improving the grounds and pool amenities are noted. We're delighted you enjoyed the restaurants, especially the amazing pizza at Sunnee Terrace. Your insights are invaluable, and we look forward to welcoming you back for an even better experience in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

kristina

Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Management am 6. Jan. 2024
Dear value guest,Thank you for your stay with us and review score.We look forward to welcome you back.Best regards,

4/10 – Schlecht

Paula

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Management am 29. Dez. 2023
Thank you for you score for us, please write a commend would be appreciate for our team to be inproved.

8/10 – Gut

Emelie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk personal, extra tack till Son som arbetade där, så vänlig och fin! Gjorde det lilla extra för vår vistelse! I övrigt mycket god frukost med många alternativ, restaurang var dyr så där åt vi inte mer än en gång. Fina rum fin och ren pool
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Management am 29. Dez. 2023
Dear Value guest,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at our hotel. We are thrilled to hear that you had a great stay and that our staff, especially Son, made a positive impact on your visit. We will be sure to pass on your kind words to him; he will be delighted to know that his efforts were appreciated.It's fantastic to learn that you enjoyed the variety and quality of our breakfast options. We take pride in providing a diverse and satisfying dining experience for our guests. We also appreciate your feedback regarding the restaurant pricing, and we will certainly take that into consideration as we continually strive to enhance our offerings.We are pleased that you found our rooms to be nice and the pool clean – we aim to create a comfortable and welcoming environment for our guests.Thank you once again for choosing to stay with us and for sharing your positive feedback. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von The management team am 21. Dez. 2023
thank you for stay at our resort

10/10 – Hervorragend

Allen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Beach, sunsets and property
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von The Management am 22. Sept. 2023
Dear value guest,We highly appreciate for your stay at our resort and this review.Look forward to welcome you again in the future.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Samira

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible hotel with rud staff
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von The Management am 7. Sept. 2023
Dear value guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the negative experience you encountered during your visit. It is disheartening to hear that our hotel did not meet your expectations, and we deeply regret any inconvenience you may have experienced.We take guest feedback seriously, and your comments have been shared with our management team for immediate review and improvement. We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we understand that our staff's behavior is a crucial aspect of your stay. We will be conducting additional training sessions to address any issues related to our staff's conduct and customer service.Once again, we apologize for falling short of your expectations, and we genuinely hope to have the chance to welcome you back and provide you with the exceptional stay that you deserve.Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Samira

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible hotel with rud staff
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von The Management am 4. Sept. 2023
Dear value guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the negative experience you encountered during your visit. It is disheartening to hear that our hotel did not meet your expectations, and we deeply regret any inconvenience you may have experienced.We take guest feedback seriously, and your comments have been shared with our management team for immediate review and improvement. We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we understand that our staff's behavior is a crucial aspect of your stay. We will be conducting additional training sessions to address any issues related to our staff's conduct and customer service.Once again, we apologize for falling short of your expectations, and we genuinely hope to have the chance to welcome you back and provide you with the exceptional stay that you deserve.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location. Lovely hotel. Excellent staff. Only downside was lack of bars/restaurants nearby.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von The Management am 4. Aug. 2023
Dear value guest,Thank you for your stay at our resort and this review.We are look forward to welcome you again.Best regards,

8/10 – Gut

Gerard

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von The management am 9. Mai 2023
Dear value guest,Thank you for your stay with us and review for our hotel. We look forward to welcome you again on your next holiday Best regards,

10/10 – Hervorragend

Li Mei

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von The Management am 28. Apr. 2023
Thank you for your review score for our resort.We look forward to welcome you again on your next holiday.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Elissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very helpful helped me organise trip to Markets and national park
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von The Management am 3. Apr. 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at our hotel. We are thrilled to hear that our staff provided you with exceptional service and assisted you in organizing your trip to the markets and national park.Our team takes great pride in ensuring that our guests have an enjoyable and memorable stay with us, and we are pleased to know that our efforts were recognized. We hope that you had a fantastic time exploring the local area and that your experiences will stay with you for years to come.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.Best regards,

6/10 – Okay

Yvonne

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von The management am 26. März 2023
Dear Sir,Thank you for your stay with us and this score.We look forward to welcome you at our resort again.With best regards,

10/10 – Hervorragend

Dorota

Antwort von The Management am 12. Apr. 2023
Dear Value guest,Thank you for your review and stay with us.Look forward to welcome you again on your next holiday.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sarah-jayne

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely breath taking hotel….The only one problem with this hotel was there is not enough sun loungers for all the guests….and there is a lot of uncomfortableness in the mornings when you go and get one!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von The management team am 20. März 2023
Dear Sir / Madam,Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation.We are delighted to note that you had a pleasant experience on that your stay with us; and appreciate your valuable feedback and for your commended on our sun loungers , we would say sorry for your inconvenience, now our team is on improve on this service.Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us.With kindest regards,

8/10 – Gut

Josef

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhafter Urlaub in einem wunderbaren Hotel!
Wunderbares Hotel an einem der schönsten Strände in Süd-Thailand! Freundliches Personal, saubere Zimmer, tolle Liegewiese und ein super Pool! Einziges Manko war für uns das Frühstücksbuffet. Viel zu eng und für unseren Geschmack zu wenig Auswahl. Aber da sind wir wahrscheinlich kulinarisch einfach schon ein bisschen zu verwöhnt :-) Die zu hohen Preise im Hotel für Getränke und Essen sorgen für gelangweiltes Personal an Poolbar und Restaurants, da die meistens dann wo anders hingehen, wo es günstiger ist. Würde das Hotelmanagement die Preise auf die Hälfte reduzieren dann würde das anders ausschauen, finde ich eigentlich schade! Alles in allem aber trotzdem einfach ein traumhafter Urlaub!
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2023
Antwort von The management team am 18. März 2023
Dear Sir / Madam,Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation.We are delighted to note that you had a pleasant experience on that your stay with us; and appreciate your valuable feedback on our rooms and amenities as well as our services and food offerings.Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us.with kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Carol

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von The management team am 16. März 2023
Dear Sir / Madam,Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation.We are delighted to note that you had a pleasant experience on that your stay with us; and appreciate your valuable feedback on our resortม services and food offerings and breakfast.Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us.With kindest regards,