Springbrunnen

Bewertungen von Hotel Rothschild 22 Tel Aviv

Hotel Rothschild 22 Tel Aviv
22 Rothschild Blvd, Tel Aviv

Bewertungen

8,8

Hervorragend

275 von insgesamt 471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
127 von insgesamt 471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 471 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Joseph

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Die zentrale Lage war für uns entscheidend. die Zimmer sind ok. aber klein. Der Frühstücksraum gleicht eher einer Bar. Zweimal haben wir an der Rezeption einen Wunsch erfragt. Er wurde auch entgegen genommen, passiert ist aber nichts.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juni 2023
Antwort von Yara am 3. Juli 2023
Dear Joesph, Thank you very much for taking the time and the answer to this feedback .Your remarks has been transferred to the relevant sources and will be taking care of.Our guest's experience of the hotel and comfort is out top priority, I'm sorry that you don’t feel like you had the best experience at our hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022
Antwort von Yara Sites Manager am 21. Juni 2022
Dear Guest, thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, sehr zentral. Das Personal war ausgesprochen nett und hilfsbereit. Auf alle Wünsche wurde eingegangen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel am 2. Feb. 2020
Dear Guest, We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel and we want to thank you for your kind words. We are glad you enjoyed the hotel's prime location and high quality service from our staff. We hope to see you again among our guests. Best regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

8/10 – Gut

Andreas, Jena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modernes und sauberes Hotel in sehr guter Lage! Leider konnten wir aus “Kapazitätsgründen” kein Frühstück dazu buchen!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel am 21. Okt. 2019
Dear Andreas, thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests. Best regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Business Hotel an perfekter Lage.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel am 3. Sept. 2019
Dear Guest, thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests. Best regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage. Schöne, saubere Zimmer. Businesslounge ist super. Frühstück in einem Restaurant ausserhalb des Hotels war enttäuschend. Leider etwas laut von der Bar im Haus.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel am 4. Aug. 2019
Dear Guest, We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel and we want to thank you for your kind words. We are sorry if the breakfast was inconvenient for you, it was meant to offer our guests the opportunity to fully experience the special vibe of the boulevard. We hope to see you again soon among our guests. Best regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine sehr guete Lage, jedoch ist es an den einten Abenden etwas laut, da sich unten eine Bar/Club befindet. Das Zimmer ist sehr schön und auch sauber.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel am 30. Juni 2019
Dear Guest , We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel and we want to thank you for your kind words. We hope to see you among our guests again soon. Best regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel am 29. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for your sincere review! We are doing our best to give our guest the best hospitality and I apologize if you were not pleased. I hope that we will be able to provide you a better experience in your next stay. Best regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute zentrale Lage
Sehr gute Lage, viele lässt sich von hier zu Fuss oder mit dem Fahrrad erkunden. Frühstück vielfältig u jeden Tag etwas anders.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel am 3. Dez. 2017
Dear Gute , We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel and we want to thank you for your kind words. We are glad you enjoyed the hotel's prime location and high quality breakfast. We hope to see you again among our guests. Best Regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt! Super Frühstück, tolles Zimmer mit Blick aufs Meer. Guter Service, recht preiswerte Garage. Ideale Lage. Alles sauber, tolle Pflegepeodukte. Wir haben uns sehr wohl gefühlt!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Chen am 8. Nov. 2017
Dear guest, We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel and we want to thank you for your kind words. We are glad that you found the hotel's unique design, it's staff and it's central location to be a positive value in your vacation. We hope to see you again among our guests. Best regards, Chen Meirovich - Site Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Naama Rotenberg am 29. Mai 2017
Dear Guest, thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests. Best regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

10/10 – Hervorragend

Dan, Wiesbaden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Boutique Hotel
Sehr schönes Hotel in bester Lage zur Erkundung dieser quirligen und jungen Stadt. Angestellte absolut top in Bezug auf Service und Freundlichkeit
Antwort von , Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel am 27. Nov. 2016
Dear Dan, We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel and we want to thank you for your kind words. The hotel's location and it's unique design is no doubt a great benefit for our guests and we are happy you could experience it. We hope to see you again among our guests.. Best regards, Keren Eliassian P.R manager Rothschild 22 Hotel

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes und neues Hotel an bester Lage
Hotel ist sehr neu, sauber und Mitarbeiter sind sehr hilfsbereit und höflich. Aufgrund der zentralen Lage ist in den unteren Stockwerken der Strassenlärm leider nachts doch noch zu hören, aber aufgrund des Standorts sowie des Zustands des Hotels ist es aber trotzdem sehr empfehlenswert, denn Tel Aviv ist allgemein eine lebendige Stadt und Verkehrslärm ist wahrscheinlich überall vorhanden.
Antwort von General Manager am 28. Sept. 2016
Dear guest, We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel, and we want to thank you for your kind words. First class service for our guest is a top priority and we are happy you could experience it. The hotel's unique design was meant to creat a care free environment in the middle of the most lively boulevard in the city. We hope to see you among our guests again soon. Best regards, Keren Eliassian P.R manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aussen hui, innen na ja
Ich hatte einen Miniverschlag als Zimmer. Noch nicht einmal ein vernünftiger Schrank stand zur Verfügung. Meinen Trolley musste ich von einer Ecke in die andere tragen, da kein Platz vorhanden war wo er nicht im Wege gewesen wäre. Das Hotel ist sehr hellhörig: ich konnte das Klappern der Schranktüren meines Nachbarn hören. Im Hotel gibt es keinen Frühstücksraum, man bekommt einen Gutschein für ein Restaurant in der Nähe. Als Alternative zu dem Minimini-Tischchen im Zimmer (Laptop-Arbeit), stand nur ein kostenpflichtiger(!) Bereich (ca.20€/Tag) zur Verfügung. Für diesen Zimmerpreis eine Unverschämtheit.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel is ok.
I was a business trip. hotel is at the lively Rothschild Blvd. Windows are not to open and room is very small. Breakfast is about 300m avay from hotel, which I find anoying, when you have to start working early.

10/10 – Hervorragend

Dominik, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice boutique hotel in a great neighbourhood
Very nice stay, perfect relaxing breakfast, Happy Hour (free drinks) in the business lounge, Gym around the corner (voucher provided), L'Occitane bathroom accs. Def. one of the better hotels I have stayed

8/10 – Gut

Uli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern, jung, super Lage , modernes Design
Nur die Zimmer mit bodentiefen Fenstern sind zu empfehlen, dann toller Blick und Raumkomfort

6/10 – Okay

Yosef

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von guest relation manager. am 17. Apr. 2024
dear guest, thank you for your comment. we are happy to hear you enjoyed your stay.we hope to see you again among our guests.

8/10 – Gut

Anat Avni

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
The lobby is a bit run out should be replaced all the couches
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von guest relation manager. am 17. Apr. 2024
dear guest, thank you for your comment. we will take your note under consideration.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Expensive for its worth, but clean rooms, I got a room on 6th floor which was really quiet and its great to have that. good smell, great stuff, except for them calling me and blaming me for smoking in my room (I didn't , especially not in a room with no open window.) and wanted to fine me around $170 for that. the morning after a friend of mine who booked another room said to me that in the morning his room had a terrible smell of cigarettes, when he called the lobby they told him that the smell goes through the main ventilation system and spreads across the rooms in the same floor . which gets me to the next question, if they know that they have this problem in the first place, why would they even bother to try and blame me for smoking and not any other room ?
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von guest relation manager am 11. Feb. 2024
dear sir, we are very sorry for your experience and apologize for the inconvenience caused to you. we will be happy to see you again in order to give you a better experience. thank you for your review and hope to see you again.

4/10 – Schlecht

Yoav

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Worst value for money you can find
Wouldn't recommend this hotel for anyone to be frank. Let's start at the beginning, shall we? One of the main reason we booked this hotel was because of the parking. As we arrived we talked to the manager about the parking. He was VERY RUDE and told us there is in fact no parking available and it's our problem we didn't check beforehand (he was rude to other customers as well). The rooms don't have coffee or tea or a kettle or something to warm water. There is no way to control venting in the bathroom. Etc.... To summarize you pay for an above average hotel and get a WAY below average hotel in return. The view from our room was nice though. Would never go back to that hotel in my life
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest relation manager am 11. Feb. 2024
Dear Yoav, we're very sorry to hear that we didn't succeeded to give you a good vacation in our hotel. We will be happy to try again and to save you a parking spot in advance if you choose to come back. of course your review had been forwarded to the relevant departments. hope to see you again- and if so, please contact the front desk so we'll be able to be more helpful.

10/10 – Hervorragend

Shahar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
מושלם
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Erick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, nice hotel good service. I recommend upgrading to VIP to gain free access to VIO lounge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Shabi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Yara am 28. Sept. 2023
Dear Shabi,Thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests

10/10 – Hervorragend

SHABI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Yara am 28. Sept. 2023
Dear Shabi,Thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel/staff and a fantastic walking location. Eateries and nightlife on Rothschild Street until very late.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Yara am 22. Aug. 2023
Dear David, We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel and we want to thank you for your kind words. We hope to see you among our guests again soon.

10/10 – Hervorragend

Rita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Yara am 23. Juli 2023
Dear RitaThank you for taking time to rate us.we would like to see you again soon.

8/10 – Gut

Rachel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
rooms were clean and front desk very helpful. Yaffa was great
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Yara am 3. Juli 2023
Dear Rachel,Thank you very much for taking the time and the answer to this feedback .We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel . We hope to see you again among our guests.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Yara am 23. Juni 2023
Dear Guest,Our guest's experience of the hotel and comfort is out top priority, I'm sorry that you don’t feel like you had the best experience at our hotel. We would like to see you again next time for a better experience .

10/10 – Hervorragend

Nigel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Yara am 23. Juni 2023
Dear Nigel, thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests

10/10 – Hervorragend

CLAUDIA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing Hotel, the Chef every day asks you if everything it's ok in the breakfast The location of the Hotel it's the best
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Yara am 23. Juni 2023
Dear Claudia, thank you very much for taking the time and the answer to this feedback .We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel . We hope to see you again among our guests

10/10 – Hervorragend

Hagai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Yara am 23. Juni 2023
thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

Edan

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Yara am 23. Juni 2023
Dear Edan,thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests.

8/10 – Gut

Tiina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Thank you for the stay! Overall everything was good, I think I might be back. Here’s my list of pros and cons: Pros: - location was great, very central but still quiet mostly - Loved having slippers and a robe - Loved that it was very clean and their daily housecleaning was high quality - Loved the light decor and having Netflix - Breakfast was good and the service there was lovely, felt really welcomed - Business lounge was a nice perk for business travel, as the room is small I spent quite a bit of time there - As a solo female business traveller, I felt safe Cons: - Service was surprisingly bad. I messaged them 4 times during the week before my arrival, no reply. Finally got one reply in Hebrew. As this was my first interaction with them, I felt nervous about arriving. Also thought about changing hotels before because of their unresponsiveness. The person checking me in was nice. When I was checking out, there was no more in the reception for 15 min. Small things, won’t prevent me from coming back but would hope they would focus on these: - Pillows were horrible, so soft that your head goes right through - Only one usb that didn’t work, fridge didn’t work - Lights operated by touch but the touchpad is bright blue, even when all lights are off. You can’t get the room dark at all. - No hooks in the room for a coat or anything etc - Business lounge could open earlier. 10 am is a bit late. I understand they don’t want people to go there instead of breakfast but the
Antwort von Yara am 6. Juni 2023
Dear Tina,Thank you for your kind words, I'm pleased to hear you enjoyed your stay, location, cleaning, breakfast and the staff. Your remarks has been transferred to the relevant sources and will be taking care of.Our guest's experience of the hotel and comfort is our top priority.we hope to see you again among our guests

10/10 – Hervorragend

Dan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Yara am 6. Juni 2023
Dear Dan,Thank you for your time to rate us on the site.we hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

DANIEL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy buena ubicacion
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Yara am 26. Mai 2023
Dear Daniel,Thank you for you time to write a review.we hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

DANIEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente locacion
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Yara am 26. Mai 2023
Dear Daniel,Thank you for you time to write a review.we hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

Paulo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thank’s!
Prolongamos la estadía, muy buena atención, el vip lounge deben conocerlo!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Yara am 29. Apr. 2023
Dear Paulo,I'm please to hear you enjoyed your stay.we hope to see again among our guests

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von G.R Manager am 15. März 2023
Dear Anonymous,thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests.

8/10 – Gut

philippe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Yara Abu Eid - Guest Relations Manager am 29. März 2023
Dear Philippe,thank you very much for taking the time and the answer to this feedback .We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel . We hope to see you again among our guests

6/10 – Okay

Ana Melissa

Verbesserungswürdig: Personal & Service
We arrived earlier than the 2pm check-in and was asked to return after an hour, which was okay. It was a different person manning the check-in when we returned and he was very dismissive so we ended up moving to another hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von G.R Manager am 15. März 2023
Dear Ana,I apologize on behalf him, Our guest's experience of the hotel and comfort is out top priority, I'm sorry that you don’t feel like you had the best experience at our hotel. We would like to see you again next time for a better experience .

10/10 – Hervorragend

Oren

Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2023
Antwort von Yara Abu Eid - Guest Relations Manager am 29. März 2023
Dear Oren,Thank you for taking the time to rank us.We hope to see you again among our guests.

8/10 – Gut

Anju, Menlo Park

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and very helpful staff. Business lounge is a big plus. Comfortable rooms, though small. The lobby is bright and cheerful and gives a very nice feeling every time you return to the hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Yara Abu Eid - Guest Relations Manager am 1. März 2023
Dear Anju,We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel, and we want to thank you for your kind words. First class service for our guest is a top priority and we are happy you could experience it.We hope to see you among our guests again soon.

10/10 – Hervorragend

Cesar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was great. The staff was very helpful. The room was clean and confortable.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von Yara Abu Eid - Guest Relations Manager am 1. März 2023
Dear Cesar,thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests.

8/10 – Gut

Ran

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Yara am 27. Jan. 2023
Dear Ran,thank you very much for taking the time and the answer to this feedback .We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel . We hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

eyal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Yara am 27. Jan. 2023
Dear Eyal,thank you very much for taking the time and the answer to this feedback .We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel . We hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

Wilford

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Yara am 27. Jan. 2023
Dear Wilford,thank you very much for taking the time and the answer to this feedback .We are pleased to hear you enjoyed your stay in our hotel . We hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

Sharonc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Yara am 25. Dez. 2022
thank you very much for taking the time to rank us. We are pleased to see you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again among our guests.

10/10 – Hervorragend

avihai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Yara am 27. Nov. 2022
אביחי היקר, תודה רבה שהקדשת מזמנך ודירגת אותנו באתר זה. שמחתי לראות כי הייתה לכם חוויה נעימה ומפנקת במלוננו.נשמח לארח אתכם באהבה גם בעתיד

6/10 – Okay

Erica

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Yara am 6. Nov. 2022
Dear Erica,Thank you very much for taking the time to rank us.I'm sorry that you don’t feel like you had the best experience at our hotel. We would like to see you again next time for a better experience.