Innenpool

Bewertungen von Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm

4 out of 5

Bewertungen

8,4

Sehr gut

727 von insgesamt 1442 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
427 von insgesamt 1442 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
149 von insgesamt 1442 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
82 von insgesamt 1442 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
57 von insgesamt 1442 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Personalist sehr zuvorkommend und freundlich. Die Zimmer sauber und modern. Leider waren uns die Betten etwas zu hart gewesen. Die Zimmer, die in den Innenhof zeigen, haben keine Fenster die sich öffnen lassen. Auch wenn wir im Winter dort waren, empfanden wir es nachts zu warm, obwohl die Klima auf kühlen stand. Die Lage ist großartig. Direkt neben dem HBF, man hört aber weder Autos noch Züge. Perfekt angebunden mit U-Bahn und Tram. Direkt an allen wichtigen Inseln und in der Nähe toller Lokale. Standort unschlagbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Adam am 8. Jan. 2024
Dear Robert, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your overall stay with us. I have passed on your comments and concerns to responsible departments so they may address the situation with the team and ensure we deliver outstanding service and presentation. We look forward to your next stay. Kind regards, Front Desk

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral gelegen und somit ein guter Startpunkt für Sightseeing im Stockholm
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front desk am 18. Dez. 2023
Dear Andreas, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Royal Viking Hotel. We are delighted to read from your review that you had enjoyed your stay with us. It is always a pleasure to have you as our guest and we wish to see you very soon again. Sincerely, David Front Desk Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm

10/10 – Hervorragend

Eva

schönes, ruhiges zimmer. sehr freundliches kompetentes personal. sehr gepflegtes frühstück!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Clair Front desk am 9. Nov. 2023
Good morning.Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you again.SincerelyClairFront desk

10/10 – Hervorragend

Heide

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Clair Front desk am 14. Okt. 2023
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistesle.Vi är glada att höra att ni haft en angenäm upplevelse och vi ser fram emot att välkomna er åter.VänligenClairFront desk

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Anna - Front Desk am 8. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback and for rating your recent stay at our hotel an 8 out of 10. We appreciate your input.We're pleased to hear that you had a positive experience, and we would love to learn more about what we can do to make your future stays even more enjoyable. Your comments and suggestions are important to us as we strive to provide exceptional service to all our guests.Thank you for choosing Radisson Blu Royal Viking, and we look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards,Anna- Front Desk

8/10 – Gut

Luthfa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr gut vom Flughafen mit den Zug erreichbar. Nur wenige Meter vom Hauptbahnhof ist das Hotel. Selbst bei Regen kommt man trockenen Fußes dort hin. Weniger gut ist die Lärmkulisse. Bei offenem Fenster ist der Autoverkehr nachts sehr laut. Erstaunlich ist, dass der Bahnhof und der Zugverkehr keine Rolle spielt. Wer damit umgehen kann, der ist mit diesem Hotel richtig zufrieden. Das Bufett am Morgen ist gut, trotzdem sollte der Lachs morgens nicht fehlen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Narin am 12. Aug. 2023
Dear Luthfa, thank you for this great review of your recent stay with us. We are delighted to know that you liked the convenience of our central location. Most of our guests agree with this fact. Also happy that you enjoyed our delicious breakfast buffet. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

6/10 – Okay

Ljbov

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Narin am 10. Aug. 2023
Dear Ljbov, thank you for rating your recent stay with us. We would love to hear more about it so we can do better in the future. Do not hesitate to contact us and letting us know.. Kind regards, Narin - Front Right

6/10 – Okay

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We had booked a family room for three persons. When we arrived in the afternoon there was only one queen bed in our room. So at about 5 pm we asked for the third bed to be made. When we came back to the hotel at 11 pm - still no third bed and also no towels for the third person. We had to ask for the bed again. No apologies from the woman I talked to at the reception. She acted as if it was perfectly normal to have to ask for a third bed twice for a three bedroom booking. When towels were changed two days later - again we had to ask for the third set of towels. Every morning at breakfast we had to ask for coffee - staff walking by not once asked "Can I get you coffee". Employees are unattentive, act like they could not care less about customers. Don't expect to get a smile, either. Some exceptions though, for example staff at the rooftop bar. The location of the hotel is great and the rooms are nice. Problem seems to be the management and the training of the employees. Having said that - good service seems to be hard to find in Stockholm in general.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Ellinor - Front Desk am 8. Aug. 2023
Dear Sandra,Thank you for taking your time to complete our satisfaction survey and the feedback. We apologize for not meeting your expectations at all parts and have passed on your comments and concerns to responsible teams. We hope to welcome you back soon again, to give you a stay memorable for the right reasons.Kind regards,Ellinor - Front DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Narin am 27. Juli 2023
Dear Dominique, thank you for rating your stay with us. We are delighted to get 5 out of 5 points from you. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Ellinor - Front Desk am 20. Juni 2023
Dear Takafumi,Thank you for taking your time to complete our satisfaction survey. We are delighted to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon again!Kind regards,Ellinor - Front DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm

10/10 – Hervorragend

Pascale

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Erik am 27. Juni 2023
Thank you very much for taking the time to rate our property. A warm welcome back! Kind regards, Erik

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location, excellent service, nice rooms and good breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Narin am 1. Juni 2023
Dear Daniel, thank you for the review and rate of our hotel. We are happy that you enjoyed our excellent location, service, rooms and good breakfast. Welcome back soon. Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

Katarina

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Narin am 2. Juni 2023
Kära Katarina, tack för den fina betygsättningen. Vad roligt att vi fick 5 av 5! Varmt välkommen tillbaka. Mvh, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Narin am 8. Apr. 2023
Dear, thank you for rating your experience with us. We are happy to know that you had a great stay. Warm welcome back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

Johan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Clair Front desk am 19. Feb. 2023
God kväll.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.Vi är glada att höra att ni haft ett minnesvärt besök och vi ser fram emot att välkomna er åter.VänligenClairFront desk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Clair Front desk am 1. Jan. 2023
Good morning.Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be more then happy to welcome you once more.SincerelyClairFront desk

6/10 – Okay

Bukurije

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage war sehr gut. Der Geruch im Badezimmer war unerträglich!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Clair Front desk am 27. Okt. 2022
Good mornng sir.Thank you for taking the time to share your review.We are sorry to hear that the bathroom ws not up to date and we will ofcource address this with both Housekeeeping and maintainence to overview possible imporvements.We apprecaiate that you have brought this to our attention so that we may address the issue.We wish you a warm welcome back.SincerelyClairFront desk

6/10 – Okay

Bettina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Check in: zu lange Wartezeit Zimmer nicht bereit Zimmer nicht sauber, Ausstattung nicht einheitlich Personal sehr freundlich und lösungsorientiert
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Front Desk am 18. Okt. 2022
Dear Bettina,Thank you for taking the time to write your review. We are delighted you liked the service at the hotel and we hope they helped make your stay more pleasant. We regret to hear you were dissatisfied with some details of your stay such as the check in waiting time. We appreciate your feedback and have shared your comments with hotel management. We hope you will consider us if you are in the area again.Kind Regards,LeenFront DeskRadisson Blu Royal Viking Hotel

8/10 – Gut

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Städtereise mit Familie
Super Hotel für eine Städtereise. Sehr zentral gelegen am Hauptbahnhof, für Sehenswürdigkeiten ideal und auch zum Airport ideal. Hotel ist in einem guten Zustand, moderner Frühstücksbereich und Lobby. Zimmer sind gut. Hallenbad ist aber schon ein wenig alt und sieht nicht wie auf den Fotos aus.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Erik am 8. Okt. 2022
Dear Guest,We are happy to hear to you liked our location and hotel. But we are sorry to hear that you did not find our pool area to your liking, I will bring this forward to our pool team.Best Regards,Erik,Front Desk

8/10 – Gut

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Zum Hotel: POSITIV: Das Frühstück war großartig! Das Personal war sehr freundlich. Das Zimmer war sauber und von der Größe her ok. Wir hatten ein Superior-Zimmer mit Stadtblick. NEGATIV: Leider gab es im Zimmer keinen Schrank und auch keine Kommode. Wir mussten also „aus dem Koffer leben“. Für ein langes Wochenende ist das ok, aber bei einem längeren Aufenthalt würde mich das stören. Von einem Superior-Zimmer habe ich mehr erwartet. Zur Lage: Die Lage des Hotels ist fantastisch. Der Hauptbahnhof und der Bahnhof vom Arlanda Express sind nur ein paar Meter entfernt. Sowohl in die Altstadt, als auch in die (neue) City kann man bequem zu Fuß laufen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Clair Front desk am 5. Okt. 2022
Thank you for taking the time to share your review.We are happy to hear that you enjoyed your overall stay.Your feedback regarding the storage space will be addressed with the responsible for the department to overview future improvements.Your opinion matters to us and we hope to be able to welcome you once more.Kind regardsClairFront desk

10/10 – Hervorragend

Stephan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Front desk am 16. Apr. 2022
Hej Stephan, Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Det glädjer oss mycket att du var nöjd med din vistelse. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen! Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Leen Front desk Radisson Blu Royal Viking

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Front desk am 11. Apr. 2022
Hej Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Din positiva feedback kommer att vidarebefordras till berörd avdelning. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Leen Front desk Radisson Blu Royal Viking

4/10 – Schlecht

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never again - loud and dirty
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Narin am 10. März 2022
Dear Martin, I deeply regret if you had a experience with us that we do not wish to represent. We would be appreciative if there is anything else you would like to share with us about your stay, so do not hesitate to contact us. We hope that you will give us the chance of welcoming you back soon so we can restore the satisfaction and exceed your expectations. Kind regards, Narin

10/10 – Hervorragend

Carlo

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Clair Front desk am 2. März 2022
God morgon. Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse. Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse och vi ser glatt fram emot att få välkomna er åter. Vänliga hälsningar Clair Front desk

8/10 – Gut

Christian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Clair Front desk am 13. Dez. 2021
God morgon. Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse. Vi är glada att höra att ni haft ett angenämt besök och en minnesvärd upplevelse och vi ser fram emot att välkomna er på ert nästa besök till Stockholm. Vänliga hälsningar Clair Front desk

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SUPER City-Hotel in Top-Lage
tolles City-Hotel in Top-Lage, direkt am Hauptbahnhof, U-Bahn, Straßenbahn und Arlanda-Express fast direkt vor dem Hotel, viele Einkaufsmöglichkeiten, Restaurants in unmittelbarer Umgebung, idealer Ausgangspunkt für alle City-Touren. Sehr freundliches Personal. Geschmackvoll und sehr funktionell eingerichtete Zimmer mit Bügelbrett/Bügeleisen, Kühlschrank, Safe, Wasserkocher, individuell regulierbare Klimaanlage/Heizung, Verdunkelungsvorhängen, kuschelige Bettwäsche, großer LED-TV, WLAN, Badezimmer mit Badewanne, Regendusche, Fön und herrlich duftenden Kosmetikartikeln. Indoorpool, Fitnesscenter im Untergeschoß. Frühstück im großen Innenhof, reichhaltiges, sehr leckeres, abwechslungsreiches Frühstücksbuffet. Fazit: geschmackvolles, sauberes, sehr gut ausgestattetes Hotel in super Lage - jederzeit wieder
Standard Room (2 Einzelbetten)
Badezimmer
Badezimmer
Indoorpool
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von ANP am 20. Dez. 2021
Thank you very much for taking the time to review our property. A warm welcome back! Kind regards, Anders

10/10 – Hervorragend

Daria Natascha

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, sehr sauberes Hotel
Das Hotel ist sehr zentral gelegen. Ausreichend grosse Zimmer und wirklich sehr sauber! Würde dieses Hotel für einen Städtereise wieder buchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Clair Front desk am 15. Sept. 2021
Good evening. Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and see the option of returning. We will be delighted to welcome you once again. Kind regards Clair Front desk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage für Sightseeing
Hotel hat eine ideale Lage um die Stadt zu Fuß zu erkunden. Viele Sehenswürdigkeiten sind fussläufig zu erreichen. Frühstück ist nicht günstig, dafür wird aber eine große Auswahl angeboten. Anreise mit dem Auto ist etwas schwieriger, da es vor dem Hotel keine Möglichkeit zum halten gibt. Tiefgaragen Zufahrt erfolgt über den Hinterhof und ist nicht beschildert. Man braucht immer jemanden von der Rezeption um zu seinem Auto zu gelangen oder ein-/ ausfahren zu dürfen. Für einen Städteurlaub können wir das Hotel auf jeden Fall weiterempfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Clair Front desk am 31. Aug. 2021
Good evening. Thank you for taking the time to share your review. We are happy to hear that you enjoyed an overall pleasant stay. Your feedback is important to us since we are always working towards giving our guests that extra feeling of comfort. We will there for address these matters with the Management team to overview future improvements. We hope that we have the pleasure of welcoming you once more. Kind regards Clair Front desk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauber, modern, super Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von AKP am 17. Aug. 2021
Dear guest, Thank you very much for taking the time to review our property. A warm welcome back! Kind regards, Alexander Kayani

10/10 – Hervorragend

Eva

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Jesus Hernandez am 22. Juli 2021
Hej Eva, Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Jesus

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches Personal, check in dauerte sehr lange
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Jesus Hernandez am 20. Juni 2021
Vielen Dank für Ihr Feedback und das Sie uns Ihre Erfahrungen mitteilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt generell bei uns genossen haben. Wir haben Ihre Kommentare und Anliegen an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet. Diese werden die Situation beleuchten und zusammen mit ihren Teams sicherstellen das wir in Zukunft einen ausgezeichneten Service bieten. Wir würden uns freuen Sie auch in der Zukunft wieder in unserem Hause begrüssen zu können. Mit freundlichen Grüssen,

10/10 – Hervorragend

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Anders P. and his staff at Radison Blu is incredible. I recommend this hotel to everyone travelli g to Stockholm. It’s an incredible hotel and even more caring and respectful staff. Very kind and polite team of people. Please visit it
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Narin am 26. Mai 2024
Dear Mike, thank you for your glowing review and top rating! We're delighted to hear that you had such a positive experience with Anders and our team here at Radisson Blu. Your recommendation means a lot to us, and we're thrilled that you found our hotel incredible. We look forward to welcoming you back and providing you with another fantastic stay on your next trip to Stockholm! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

Bo, ONSALA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Narin am 26. Mai 2024
Dear Bo, thank you for your positive review and top rating! We're thrilled to hear that you had a very nice experience during your stay with us. Should your travels bring you back to the area, we'd love to welcome you again for another great stay! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

JUDY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its location is very convenient right next to the train station. The staff is friendly and very helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Narin am 24. Mai 2024
Dear Judy, thank you for your perfect rating! We're delighted that you had a great stay with us. If there's anything specific you loved about your experience or if you have any feedback for us, feel free to let us know. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future! Kind regards, Narin - Front Desk

8/10 – Gut

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely swimming pool. Very helpful and accommodating staff. Didn’t like the scaffolding inside the centre of the hotel but I do like the longer term objective of increasing the light inside the atrium.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Clair Front desk am 30. Apr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 – Hervorragend

Sergei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Narin am 23. Apr. 2024
Dear Sergei, thank you for your perfect rating! We're delighted to know you enjoyed your stay with us. If there's anything we can improve for your next visit, please feel free to let us know. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

lars-göran

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
trevlig personal fina rum finns allt till frukostbuffe
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Narin am 22. Apr. 2024
Dear Lars-Göran, thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you found our staff friendly and our rooms lovely. We strive to provide everything you need at our breakfast buffet. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

Brian M

Mit der Familie gereist
Nice hotel in great location. Breakfast buffet with many options and quality food. Rooms were spacious. Pool was an extra cost, but nice.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Narin am 17. Apr. 2024
Dear Brian, thank you for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us, particularly our convenient location, delicious breakfast buffet, spacious rooms, and the option to relax in our pool. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

STEVEN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing location for a Stockholm mini break as right next to the Arlanda train stop Brilliant staff Great pool and hot tub facilities on site perfect way to finish a day after spending a day out in the cold Some building work was taking place but didn’t impact our stay Nice restaurants on site and short walk into town
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Clair Front desk am 15. Apr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

4/10 – Schlecht

Marcel Yugo, London

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Shower drain was blocked and even after asking to fix, nothing was done. Curtains broken, unable to close (privacy and light issues). Cleaning was poor. seems that they just make the beds and nothing more. No hand soap in the last day. Unable to adjust the temperature of the room as there is no indication of it.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Clair Front desk am 14. Apr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you were not entirely satisfied with your overall stay.Your feedback is important to us and we will there for address this respond with our Management team to overview future improvements.We hope that we have the pleasure of welcoming you again.SincerelyClairFront desk

10/10 – Hervorragend

Kobby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Clair Front desk am 14. Apr. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

8/10 – Gut

LARS

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Narin am 10. Apr. 2024
Dear Lars, thank you for choosing to stay with us and for your feedback! We're glad you found our central location convenient. If there are any areas where we can improve to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to hosting you again in the future! Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

Presilya, Los Angeles

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Narin am 7. Apr. 2024
Dear Presilya, thank you for your excellent rating! We're delighted that you enjoyed your time with us. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to reach out. We look forward to your next visit! Kind regards, Narin - Front Desk

8/10 – Gut

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very central and walkable
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Narin am 7. Apr. 2024
Dear Barbara, thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our location central and convenient for exploring on foot. If there's anything specific we can improve to make your next stay even better, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Narin - Front Desk

2/10 – Ungenügend

Lillian

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Narin am 22. Apr. 2024
Dear Lillian, we're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. If there's anything specific you'd like to share with us to help improve, please don't hesitate to reach out. We value your feedback and hope to have the opportunity to make it right in the future. Kind regards, Narin - Front Desk

10/10 – Hervorragend

NIGEL, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good location, max 20 min walking distances to most attractions and very modern
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Clair Front desk am 30. März 2024
Good ………………Thank you for taking the time to share your review. We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay and we will be looking forward to welcome you once more. Sincerely Clair Front desk.

10/10 – Hervorragend

Bo, ONSALA

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erik i receptionen var en stjärna. Mycket serviceminded och hjälpsam.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Clair Front desk am 14. März 2024
God morgon.Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse. Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen. Vänligen Clair Front desk

10/10 – Hervorragend

Ema

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, delicious breakfast!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Philip am 28. Feb. 2024
Dear Ema Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Philip Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm

10/10 – Hervorragend

Takuya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Clair Front desk am 28. Feb. 2024
Good morning.Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that you enjoyed a memorable stay.We wish you a warm welcome back.SincerelyClairFront desk