Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
655 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
655
257 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
257
54 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
54
18 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
18
24 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
24
9,2/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Martin
Mit einer Gruppe gereist
27. März 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt gute Unterkunft, aber der Schimmelansatz im Bad und die nicht funktionierende TV-Technik im Zimmer waren unappetitlich bzw. schade
Martin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 28. März 2024
Dear Martin, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us, but we apologize for that the cleanliness of the bathroom was not up to our standard and that the TV did not work. Your feedback is registered and forwarded to the concern departments. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Tim
Geschäftlich gereist
13. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tim
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Tiril, Front Office Team am 14. Sept. 2023
Dear Tim, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
8/10 – Gut
Denise
29. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
gute Lage, kurze Distanz zu Sehenswürdigkeiten
Denise
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Tiril, Front Desk am 2. Juni 2023
Hello Denise, Thank you for your feedback after your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are glad to hear that you enjoyed the location, but we apologized for, that the hotel did not live up to your expectation. Kind regards,
10/10 – Hervorragend
Peter
24. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich habe bereits im alten Radisson Blue Quartier bezogen. Auch diesmal habe ich meine Entscheidung nicht bereut. Auffallend toller und freundlicher Service an der Reception.
Auch sonst auffallend aufmerksames Personal. Einfach bombastisch ist das Frühstück. Ich kann und werde das Hotel empfehlen.
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Kamilla am 24. Aug. 2022
Hi Peter. Thank you such much for taking your time to leave this amazing review. We are happy to hear that you enjoyed your stay, and is pleased with both the service and the breakfast. We hope to see you again next time! Best regards, Kamilla, Front Desk
10/10 – Hervorragend
Jasmin, Houston
Mit dem Partner gereist
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Luv this hotel!
Jasmin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 22. Mai 2024
Dear Jasmin, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Rebecca
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect stay in Stavanger. Reception and bar staff were excellent. The location is both beautiful and convenient. Breakfast was amazing.
Rebecca
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 18. Mai 2024
Dear Rebecca, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and were happy with the staff. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
6/10 – Okay
DHWANI
Mit dem Partner gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view from the hotel was not good except that overall was a good experience.
DHWANI
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 18. Mai 2024
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Paul
4. Mai 2024
Pretty standard.
Paul
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 7. Mai 2024
Dear Paul, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
8/10 – Gut
Daniel
21. Apr. 2024
Daniel
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 18. Mai 2024
Dear Daniel, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Daniel
18. Apr. 2024
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 18. Mai 2024
Dear Daniel, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Hanz Joseph
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Walking distance to the city center. Flybussen/Airport Express bus dropoff and pickup location right in front of the hotel - very convenient!
Good breakfast buffet. But the breakfast buffet at the Clarion/Comfort Hotels I stayed at in Alesund and Tromso had more food choices/varieties.
Room window was dirty, however.
Overall, I would consider staying here again in the future.
Hanz Joseph
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 1. Apr. 2024
Dear Hanz Joseph, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us, but we apologize for that the windows in the room was dirty. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Edgar
Mit der Familie gereist
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación, servicio y precio
Edgar
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 1. Apr. 2024
Dear Edgar, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
6/10 – Okay
Harry, Bellingham
Mit dem Partner gereist
11. März 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
We paid the extra for the lake view upgrade. However the outside of the windows eeee so dirty it was not a pleasant view and not worth the up charge. .
Harry
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 14. März 2024
Dear Harry, Thank you very much for choosing to stay with us at Radisson Blu Atlantic, and for taking the time to give us feedback after your stay.We always want to deliver the best service to all our guests, and will take your feedback forward so that we can have a look at what we can do better to deliver to the standard we want.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Jennifer, Calgary
Geschäftlich gereist
28. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was stylish and the buffet breakfast was quite good.
Jennifer
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 28. Feb. 2024
Dear Jennifer, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed the breakfast and where happy with the room. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
8/10 – Gut
Kim
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kim
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mally am 27. Feb. 2024
Kjære Kim, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
10/10 – Hervorragend
Trond Olav
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Trond Olav
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mally am 27. Feb. 2024
Kjære Trond Olav, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
10/10 – Hervorragend
Espen
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra hotell
Knallbra
Espen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mally am 27. Feb. 2024
Kjære Espen, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
10/10 – Hervorragend
Ane Ravna
22. Feb. 2024
Ane Ravna
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 24. Feb. 2024
Kjære Ane Ravna, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Haraldur Örn
Geschäftlich gereist
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Haraldur Örn
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Siv, Front Office am 23. Feb. 2024
Dear Haraldur, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Atlantic Hotel. We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us.
10/10 – Hervorragend
Frode
Geschäftlich gereist
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Frode
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Siv, Front Office am 23. Feb. 2024
Kjære Frode, Tusen takk for at du valgte å bo hos oss på Radisson Blu Atlantic og tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av oppholdet ditt. Vi er glade for å lese fra anmeldelsen din at du likte ditt siste opphold hos oss. Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 21. Feb. 2024
Kjære gjest, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
8/10 – Gut
Kenneth
19. Feb. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kenneth
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 21. Feb. 2024
Kjære Kenneth, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
8/10 – Gut
Daniel
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 21. Feb. 2024
Kjære Daniel, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Marcus-Andrè
17. Feb. 2024
Marcus-Andrè
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mally am 19. Feb. 2024
Kjære Marcus-Andre, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.
2/10 – Ungenügend
Ruth-Tove
17. Feb. 2024
Ruth-Tove
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ragnhild, Front Desk am 18. Feb. 2024
Hei Ruth-Tove,Det var synd å lese at du ikke trivdes under ditt opphold hos oss. Vennligst ta kontakt med resepsjonen neste gang dersom det er noe vi kan hjelpe deg med for å forbedre oppholdet ditt. Send oss en e-post før ditt neste opphold så vi kan finne et fint rom til deg.
10/10 – Hervorragend
Steve
Geschäftlich gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Steve
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 14. Feb. 2024
Dear Steve, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
8/10 – Gut
Bengt Hugo
Geschäftlich gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bengt Hugo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mally am 12. Feb. 2024
Kjære Bengt Hugo, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan være til ytterligere hjelp.
10/10 – Hervorragend
Per Steffen
9. Feb. 2024
Per Steffen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Supervisor am 24. März 2024
Kjære Per Steffen, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
svend jørgen
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
svend jørgen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Kjære Svend Jørgen, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Elin Ravn
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Positiv opplevelse 👌😄
Veldig fornøyd med oppholdet, grei størrelse på rommet, gode senger, god frokost, serviceinnstilt betjening, og nær sentrum
Elin Ravn
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Kjære Elin, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er veldig glade for å høre at du var fornøyd med ditt oppholdet hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Daniel
4. Feb. 2024
Daniel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Kjære Daniel, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Janne
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Janne
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Kjære Janne, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Karoline
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Karoline
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Kjære Karoline, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Tove Elin
4. Feb. 2024
Tove Elin
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Kjære Tove Elin, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Alireza
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fornøyd!
Selv om jeg ikke var så mye i selve hotellet så var fasilitetene veldig bra og rommene hadde god standard
Alireza
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Kjære Alireza, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Steve
3. Feb. 2024
Steve
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Dear Steve, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Deni
Geschäftlich gereist
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Deni
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Dear Deni, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Ole
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10/10 hotell i Stavanger
Utrolig fint rom, bra beliggenhet, veldig god frokost, jevnt over fornøyd med besøket vårt
Ole
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front desk am 2. Feb. 2024
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet ditt. Vi er så glade for at du hadde et så fantastisk opphold hos oss og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Radisson Blu Atlantic!
10/10 – Hervorragend
Lars-Magnus
Mit einer Gruppe gereist
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lars-Magnus
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 5. Feb. 2024
Kjære Lars-Magnus, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
6/10 – Okay
Adam
Geschäftlich gereist
31. Jan. 2024
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice, but not perfect
The hotel was very nice and comfortable. Service was good too. Let down by very mouldy shower seals in the bathroom which did not look nice.
Adam
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 31. Jan. 2024
Dear Adam, Thank you very much for choosing to stay with us at Radisson Blu Atlantic, and for taking the time to give us feedback after your stay.We apologize that the cleaning of the room was not up to our standard. We always want to deliver the best service to all our guests, and will take your feedback forward so that we can look at what we can do better to deliver to the standard we want.Best regards,
8/10 – Gut
Espen Ruth
30. Jan. 2024
Espen Ruth
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 31. Jan. 2024
Kjære Espen Ruth, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Henrik
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Henrik
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Siv, Front Office am 29. Jan. 2024
Kjære Henrik, Tusen takk for at du valgte å bo hos oss på Radisson Blu Atlantic og tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av oppholdet ditt. Vi er glade for at du likte ditt siste opphold her hos oss. vi håper og kunne ønske deg tilbake igjen i fremtiden.
4/10 – Schlecht
Finn
Geschäftlich gereist
24. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Støy fra heis
Ankom sent (00:30), fikk et rom ved siden av heisen og våknet av støy fra heisen ca kl 0500. Ikke my esøvn med andre ord.
Finn
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Siv, Front Office Supervisor am 25. Jan. 2024
Dear Finn, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Atlantic Hotel . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement. Your experience is far below the standard we strive to deliver to our guests and we are very sorry for this.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf us at Radisson Blu Atlantic Hotel, I hope you will want to give us another chance in the future, so that we can improve your impression of Radisson Blu Atlantic.
10/10 – Hervorragend
Iselin
23. Jan. 2024
Iselin
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Siv, Front Office am 25. Jan. 2024
Dear, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Atlantic Hotel . We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of Radisson Blu Atlantic Hotel, We hope to be welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Hervorragend
Odd
Geschäftlich gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Odd
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 23. Jan. 2024
Kjære Odd, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
10/10 – Hervorragend
Martin
22. Jan. 2024
Martin
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 23. Jan. 2024
Kjære Martin, Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Atlantic Hotel. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.Vennlig hilsen,
8/10 – Gut
Bjørn Inge
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fornøyd
Bjørn Inge
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Siv, Front Office am 25. Jan. 2024
Dear, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Atlantic Hotel . We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of Radisson Blu Atlantic Hotel, We hope to welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Hervorragend
IAN
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
IAN
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 23. Jan. 2024
Dear Ian, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,
4/10 – Schlecht
Tor
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Kalde rom
Kom til et greit rom, men veldig kaldt. Fikk nytt rom , like kaldt og fikk en vifteovn inn på rommet som bråkte veldig. God frokost med bra utvalg av både "varmt" og kaldt. Kommer igjen ved en varmere årstid.
Tor
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Siv, Front Office Supervisor am 25. Jan. 2024
Dear Tore,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as for the room not being warm. Your feedback is registered and forwarded to the concern departments. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tiril, Front Office Team am 23. Jan. 2024
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Atlantic Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,