Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Kulm Hotel St. Moritz

5 out of 5
Kulm Hotel St. Moritz
Via Veglia 18, St. Moritz, GR

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

79 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
8 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Service, exzellente küche
Man kann das Kulm nicht oft genug loben. Herausragend der Service und die Küche. Für mich das beste Hotel in St Moritz.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 12. Jan. 2021
Lieber Gast, Herzlichen Dank für das tolle Kompliment und die lobenden Worte. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch bei uns. Freundliche Grüsse, Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

10/10 – Hervorragend

Cristina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 7. Sept. 2020
Lieber Gast Christina, herzlichen Dank für die hervorragende Bewertung. Freundliche Grüsse aus St. Moritz,

10/10 – Hervorragend

L.Kaufmann

Mit Haustieren gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Kulm Hotel in St.Moritz ist nicht nur durch seine tolle Lage zu empfehlen, sondern die Mitarbeiter, sei es an der Rezeption, Restaurants, Zimmerservice o.a. sind mehr als freundlich und zuvorkommend. Man fühlt sich als Gast wertgeschätzt und willkommen. Da ich überwiegend in Leading Hotels of the World einkehre, kann ich sagen, dass das Kulm wirklich zu einem der Besten dieser Kategorie zählt. Lobenswert ist gerade in Zeiten von Corona auch die Regelung am Essensbuffet. Die Gäste werden am Buffet bedient, sodass ein Abstand gewährleistet werden kann. Ich komme sehr gerne wieder!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 10. Sept. 2020
Lieber Gast L.Kaufmann, Vielen Dank für diese grossartige Bewertung und die lobenden Worte! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Tage bei uns im Engadin genossen haben und wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen! Herzliche Grüsse Heinz Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

8/10 – Gut

Thomas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 25. Aug. 2020
Dear Guest Thomas, we would like to thank you for your great rating. We hope to welcome you back soon. Kind regards from St. Moritz.

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 25. Aug. 2020
Dear Guest, thank you very much for your excellent rating. Kind regards from St. Moritz.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Grand Hotel im alten Stil, dabei perfekt renoviert und mit perfektem old school Service. Sehr gutes Frühstück.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 12. März 2020
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihren Besuch und die hervorragende Bewertung. Wie würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns willkommen zu heissen. Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 11. Feb. 2020
Dear Guest! Many thanks for your excellent evaluation. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfekt
nettes Personal, Upgrade bekommen, super Sicht auf den See , grosser Spa Bereich
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 16. Jan. 2020
Liebe Frau Sandra, wir bedanken uns sehr herzlich für die tolle Bewertung und es freut uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Auf ein baldiges Wiedersehen würden wir uns sehr freuen. Freundliche Grüsse aus St. Moritz. Heinz E. Hunkeler, General Manager

10/10 – Hervorragend

Potgieter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service!
Excellent service in all areas.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 3. Juli 2019
Dear Guest Potgieter, Many thanks for your fantastic feedback given through Hotels.com. Kind regards and we hope to welcome you back. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The best in class hotel!
Everything was perfect in this beautiful and friendly hotel! The room was very clean and everything was in the top condition. I had a room with a wonderful view to St. Moritzersee and mountains. The pool area is amazing, especially the pool outside. The breakfast was very good with very attentive stuff. Hotel personal was so attentive, that they have even congratulated me to my bithday with a nice cake and a greetings card. I will definitely come back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 8. Aug. 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. It is heartwarming to hear that you enjoyed the stay to the fullest. We would be delighted to welcome you again in the not too far future. Best wishes and kind regards, Jenny & Heinz E. Hunkeler & the Kulm Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2018
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 22. März 2018
Dear Guest, thank you for your excellent review! Jenny and Heinz E. Hunkeler and the Kulm Team.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfekter Aufenthalt! Zuvorkommender Service, tolles modernes Spa mit grandiosem Ausblick, vorzügliches Essen!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 24. März 2018
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre positive Rückmeldung. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen unvergesslichen Aufenthalt bei uns verbracht haben. Wir freuen uns schon heute auf Ihren nächsten Besuch! Jenny und Heinz E. Hunkeler und das Kulm Team.

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel kann man nur Weiterempfehlen
Ein sehr schönes Hotel, mit einem ausgesprochen guten Service. Die Mitarbeiter erfüllen einem jeden Wunsch. Besonders hervorzuheben ist auch der sehr schöne Wellnessbereich und das sehr gute Frühstück.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Kristine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Andreas, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Internationaler Komfort in den Engadiner Bergen
Tolle Lage nicht weit vom Zentrum; Super Spa mit grandiosem Outdoor-Pool. Renoviertes Zimmer von herausragender Qualität. Extrem freundliches Personal

10/10 – Hervorragend

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Volkan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 15. Apr. 2024
Dear guest Volkan,thank you very much for the great reveiw!

10/10 – Hervorragend

mercedeh

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 15. Apr. 2024
Thank you for the exellent review!

10/10 – Hervorragend

Toshio

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Grand Hotel Kronenhof am 14. Sept. 2023
Dear Thoshio,thank you for choosing to stay with us and for the great review.

10/10 – Hervorragend

Stacey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, comfortable room, staff were very helpful, a great place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 4. Aug. 2022
Dear Guest Stacey, Many thanks for your excellent review given via Expedia.com. Much appreciated. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Heinz Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

10/10 – Hervorragend

Robert, Lebanon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a lovely, large room overlooking the lake. Staff was very friendly and helpful showing us where to hike and explaining the many different transportation options. They gave us two smart cards upon arrival that we used for access to numerous gondolas, cable cars and funiculars. Would highly recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Kulm Hotel St.Moritz am 22. Juli 2022
Dear Guest Robert, thank you very much for your excellent review and your comments. We are delighted to read, that you enjoyed your stay at the Kulm. Hoping to welcome you back very soon. Kind regards. Jenny & Heinz E. Hunkeler, General Managers Kulm Hotel St. Moritz

10/10 – Hervorragend

Randy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Jose Carlos

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022

2/10 – Ungenügend

Muhammad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 19. Juli 2021
Dear Guest Muhammad, thank you very much for your review. We are very sorry that we could not meet your expectations. It would be our pleasure to welcome you back in the future, in order to have the chance to satisfy you completely during your next stay. Best wishes from St. Moritz. Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 13. Apr. 2021
Dear Guest, we would like to thank you for the excellent review. Kind regards, Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

10/10 – Hervorragend

Meg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 10. Sept. 2020
Lieber Gast Meg, herzlichen Dank für die tolle Bewertung via Hotels.com. Auf ein Wiedersehen würden wir uns sehr freuen! Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hoel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 31. Aug. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your excellent feedback given through Expedia.com. Kind regards.

8/10 – Gut

Christof

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 27. Juli 2020
Guten Tag lieber Gast Chrisof. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für die gute Bewertung genommen haben. Es würde uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Herzliche Grüsse aus St. Moritz. Heinz E. Hunkeler, Direktor Kulm Hotel St. Moritz

10/10 – Hervorragend

Matho70, Western Australia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very comfortable and staff were lovely. I would stay at the KULM again and again.
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 17. Feb. 2020
Dear Guest Matho70, thank you very much for your excellent review. We are looking forward to welcome you back very soon. Best wishes and kind regards, Heinz Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 4. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for the feedback given through Orbitz.com, in reference to your recent visit at our Kulm Hotel St. Moritz and we are grateful for your honest review. In order to identify weaknesses and to avoid them, we would be glad to know about the aspects you did not like during your stay. We are sorry, that you were not fully satisfied and would like to apologize for any inconvenience. With best regards Heinz Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

8/10 – Gut

Monica

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 4. Feb. 2020
Dear Monica, Thank you very much for the great feedback given through Hotels.com, in reference to your recent visit at our Kulm Hotel St. Moritz. We are glad you enjoyed the stay with us and we would be delighted to welcome you back soon at the Kulm Hotel St. Moritz. Kind regards, Heinz Hunkeler, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Una experiencia increíble. El personal del hotel fue extraordinariamente atento y predispuesto a hacernos disfrutar durante toda nuestra estancia. Las instalaciones de spa son magníficas, pero sin duda destacaría la piscina exterior climatizada.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 7. Jan. 2020
Dear Guest, Many thanks for your excellent Review, much appriciated. We hope to welcome you back very soon. Kind regards, Heinz E. Hunkeler, Managing Director

10/10 – Hervorragend

hoffman

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Better than 5 Star!
The Kulm is an amazing hotel and probably one of the best I have ever stayed at, including the Paris Ritz. Service, location, rooms and main galleries were better than 5 star. This hotel exceeded every expectation and is my new benchmark for the ultimate in hotel experiences.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 23. Dez. 2019
Dear Guest Hoffmann, We would like to thank you for your fantastic feedback and the compliments. We would be delighted to welcome you back very soon. Kind regars, Merry Christmas and a Happy New Year. Heinz E. Hunkeler, General Manager Kulm Hotel St. Moritz

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful but poor customer svc & management!
Beautiful property at one time but we were disappointed with the front desk service. Our room overlooked major roadwork construction and there was constant noise. Normally their double pane windows would have kept things quiet but what we didn't realize was that this luxury property had no AC and our visit for 4 very warm days. No AC and no portable fan was offered in the room (not that there would have been enough space to even fit a portable fan in the room since it was very small). We suffered for the 1st 3 nights and since the hotel was less full on the 4th day we asked if for at least 1 night we might be moved to a quieter room and their answer was NO! The F&B was great! Staff were mostly sweet Italians! Very nice pool areas! Free Bikes (only 2 were available) were very fun to take around! Overall we could have had one of our best vacations but it was ruined by the staff who could not see the logic in making a simple customer service gesture after a legitimate and accepted shortcoming of their property - no ac, no fans and can't open windows due to construction dust and noise on top of which they had vacant rooms on the quiet side which they could easily given us for the last of our miserable 4 nights!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 1. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for giving us a feedback regarding your recent stay with us. We are very sorry to hear about your rather unpleasant experiences. High temperatures in the mountains are unusual and air condition would have been an advantage. Unfortunately, for economic reasons, Swiss law does not allow air condition in the mountains, neither in new renovated rooms. In our region (St. Moritz is situated at 1’822 m above sea level) air condition is generally not necessary and if so, only very few days a year. What the portable fan concerns, for sure we could have satisfied you wish, if we would had known directly on-site. Nonetheless, we hope that you enjoyed your stay with us and that you had a good and safe trip home. Best wishes and kind regards. Heinz E. Hunkeler, General Manager

10/10 – Hervorragend

NVB, New York City

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel with a great atmosphere and service. The best choice to stay in St.Moritz.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 9. Sept. 2019
Dear Guest NVB, Thank you very much for your excellent review. Much appreciated. We hope to welcome you back at the Kulm Hotel St. Moritz.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
コンシェルジュの対応や仕事の速さがとても素晴らしかった。
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 26. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your excellent feedback and we are pleased you enjoyed your stay with us. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel has a lot of history and gives a good balance between historical interest and modern luxury. Expensive food at CHF 30 for A bowl of French fries for two to share.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Grand Hotel Kronenhof am 29. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for reviewing our hotel with such an excellent feedback. We are glad you enjoyed your stay and our hotel. We will take note about your feedback regarding the price of the french fries, which you found expensive. We hope to welcome you back very soon. Kind regards, Marc Eichenberger & the Kronenhof team

6/10 – Okay

Renata

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Nota 7!
Achei para um 5 estrelas deixou a desejar o quarto.Sem ar e o teto do quarto com mofo!Cafe da manhã exelente e piscina aquecida externa muito boa!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 31. Juli 2019
Dear Guest Renata, Thank you for taking the time to review our property through Hotels.com. We are pleased to read that you enjoyed our breakfast and our outdoor-pool. On the other hand, we apologize that you were disappointed by the room. We immediately checked your complaint, which we found very wondrous, due to the low air humidity we have in this area. Fortunately, we can confirm that nothing similar was found. We would be pleased to welcome you back soon for and in for this occasion satisfy you completely. Jenny & Heinz E. Hunkeler, General Managers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location overlooking the lake. Lovely views over the lake. Spa was fantastic - large swimming pool and different steam rooms and saunas to choose from. Staff very helpful and pleasant. Overall a brilliant hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 18. Juli 2019
Dear Guest, Many thanks for your excellent feedback! We are delighted that you enjoyed the stay with us and we would be happy to welcome you back soon. Kind regards from St. Moritz!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice historical building / hotel
Friendly front desk staff and great location. An impressive historical hotel. No air conditioner though...which generally is Ok but for people like me who is afraid of heat, it could be a little problematic.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 17. Juli 2019
Dear Guest, Many thanks for your kind review! We are happy to read that you particularly appreciated the staff and the location of the hotel. What AC concerns, unfortunately Swiss law does not allow air condition in the mountains, neither in newly renovated rooms. At this altitude (St. Moritz is situated at 1’822 m above sea level), air conditioning is usually not necessary and if so, only very few days a year. Nevertheless, we hope you spent a relaxing and restful time with us and we hope to welcome you soon again. Kind regards, Jenny & Heinz E. Hunkeler, General Managers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
員工親切有禮,雖然酒店有過百年歷史,但保養得很好,而我們所住的房間是新裝修的,所以整潔舒適,下次再來St.Moritz 也會選擇入住
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 16. Juli 2019
Dear Guest, many thanks for your excellent review. We are looking forward to welcome you back again at the Kulm Hotel St. Moritz. Jenny & Heinz E. Hunkeler, Directors

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 11. Juli 2019
Thank you very much for your Feedback! Much appreciated!!

10/10 – Hervorragend

NishaBen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 5. Juli 2019
Dear Guest, Thank you very much for your excellent review! Kind regards.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
No AC in rooms & Construction Road Noise Rooms
We booked multiple rooms for 4+ nights each here but unfortunately 4 out of the 8 rooms faced the road and parking lot side of the hotel and unfortunately between the road work construction noise and the parking lot and all the trucks/buses none of our guests could get a decent afternoon/evening nap and it was generally disturbing through the stay. There is NO AC in even the remodeled new wing of this hotel and the week we stayed saw temperatures of 30 degrees Celsius and above! If you keep the windows closed the room was too hot and if you keep them open there was noise! After 3 nights of suffering we contacted the front desk to see if for just the last midweek night they might accommodate us in a room facing the lake as a courtesy and the Front Desk Manager called back and said NO! they could do nothing for us! So without AC on 30+ degree days with construction + road noise we paid a premium for this Resort! Simply unacceptable
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 4. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for giving us a feedback regarding your recent stay with us. I am very sorry to hear about your rather unpleasant experiences. The temperatures by the end of June were really unusually high and air condition would have been an advantage for sure. Unfortunately, for economic reasons, Swiss law does not allow air condition in the mountains, neither in new renovated rooms. In our region (St. Moritz is situated at 1’822 m above sea level) air condition is generally not necessary and if so, only very few days a year. Nonetheless, we hope that you enjoyed your stay with us and that you had a good and safe trip home. Best wisher and kind regards. Heinz E. Hunkeler, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome place and excellent service in all aspects, especially complimentary pick up and drop off at train station. Would stay again definitely!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 3. Juli 2019
Dear Guest, Thank you very much for your excellent review. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Janice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top notch!
Couldn’t have been better! A beautiful hotel with excellent, friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 3. Juli 2019
Dear Guest Janice! Thanks a lot for your top review! We would be pleased to welcome you back in the near future. Kind regards.

8/10 – Gut

Fatima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Kulm Hotel St.Moritz am 28. März 2019
Dear Fatima, Thank you for reviewing our propterty and your positive feedback. Much appriciated. We hope to welcome you back soon and in the meantime we remain with thr best regards from St. Moritz. Jenny & Heinz E. Hunkeler and the Kulm Hotel team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Kulm Hotel St. Moritz am 1. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your excellent review. Kind regards, Heinz E. Hunkeler, General Manager