2 Bars/Lounges

Bewertungen von Mercure St Albans Noke

4 out of 5
Mercure St Albans Noke
Watford Road, St Albans, England

Bewertungen

7,6

Gut

112 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
149 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
89 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
36 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 401 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Daniel, Austria, Vienna

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles im allem, ein sehr gutes Hotel
Das Hotel war sehr herzig und lieb eingerichtet und das Personal war steht’s bemüht alles für den Hotelgast zu machen War ein schöner Aufenthalt
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Laut
Unser Aufenthalt war nur für zwei Tage, tagsüber waren wir unterwegs aber in der Nacht war es sehr laut. in der ersten Nacht gab es eine Party in einem Zelt anbei, da hätte uns das Personal aufmerksam machen können, dass es laut sein wird - Live-Musik!!!! Die Musik endete kurz nach 1.00 Uhr morgens, danach wurde noch lautstark draußen diskutiert. Man hat es extrem durch das Fenster gehört. Dann wurde noch Glas im Container hinter dem Gebäude entsorgt - sehr laut!! Gleiches passierte in der zweiten Nacht, Entsorgung von Müller nach Mitternacht. Ich habe es an der Rezeption gesagt, es wurde mit Achselzucken und Sorry aufgenommen. Das Hotel Mercure St Albans würde ich nicht weiterempfehlen. Im Zimmer Stand ein Ventilator der zu dieser Jahreszeit bestimmt nicht benötigt wird. Der Teppich reichte nicht bis unter die Holzleisten am Rand. Ein unschöner Spalt von mind. 1 cm war sichtbar. Die 10 GBP für das Frühstück sind für die Qualität des Angebots nicht gerechtfertigt!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Klaus, Amberg,D.

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Ambiente
Personal an der Rezeption wirkte teilweise etwas überfordert.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Hotel management am 5. Juni 2021
Thank you for your response , Kind Regards,

8/10 – Gut

timothy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Hotel managment am 5. Juni 2021
Dear Timothy, Thank you for your review Kind Regards

4/10 – Schlecht

Daniel

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not a pleasant hotel
This place is not ready for the public yet, the room is very dated, the windows are very old and damaged, the carpet was disgusting, the bed sheets were not changed from the previous visit. The shower was not comfortable either. The gym was good, and the staff seemed friendly, but the hotel needs a major uplift to justify the room rates they are charging
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear Daniel, thank you for the review. I hope your comments will help us to improve the facilities in the future. Best regards

4/10 – Schlecht

Neil

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Took 4 room changes to eventually get one which was of a reasonable quality
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear Neil, thank you for the review. I hope your comments will help us to improve the facilities in the future. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good team of staff. Well kept property and rooms. Suites are worth the upgrade.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von P am 19. März 2021
Thank you very much. We are looking forward to welcoming you again!

4/10 – Schlecht

e

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A long 18 nights
Unfortunately this is a very tired hotel. The cleanliness was poor and it took me 3 days to get my room cleaned after workmen had been in, leaving dust over my bed and table. I appreciate it was during lockdown but the hotel offered no concessions or help. I had to go out and buy a microwave for my room
Aufenthalt von 18 Nächten im Januar 2021
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear guest, thank you for the review. I hope your comments will help us to improve the facilities in the future. Best regards

6/10 – Okay

Dieter

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
2.5 not 4 Star
For the room only as I had no meals, not 4 star more 2.5 at most. Negative - Tired rooms: carpet looks dirty, crack in sink room 214, 1 bar (zero) phone signal O2 and 3, no socket near bed for phone Plus - Staff amazing, free paking, nice big 40" TV
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear Dieter, thank you for the review. I hope your comments will help us to improve the facilities in the future. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear guest, thank you for the review. Best regards

10/10 – Hervorragend

Ian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Manager helpful
The manager was excellent nothing was to much trouble very friendly the staff in the bar area where lovely will be going back soon
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear Ian, thank you for the review. Best regards

6/10 – Okay

avril

Ideal for what we wanted, close to at Albans town centre for shopping and the snow dome.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Hotel management am 5. Juni 2021
Dear Avril, Thank you for your response Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Easy to find and access All straightforward no hassle Polite helpful friendly staff Would definitely stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear Melanie, thank you for the review. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Average Hotel
Average hotel, some areas looking tired and dated, smelly carpets in corridors
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear guest, thank you for the review. I hope your comments will help us to improve the facilities in the future. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WiFi constantly dropping out. Asked for cornflakes and a banana for breakfast, got shredded, no banana.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear guest, thank you for the review. I hope your comments will help us to improve the facilities in the future. Best regards

6/10 – Okay

William

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was good. The food was good and the rooms were clean but I do feel like the hotel has an old-fashioned feel. As in, you don’t feel like you’re in a 4 star hotel - maybe 3. I went on a solo trip - it was definitely good for my getaway. A little bit far from St Albans town but all good still enjoyed myself
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Marian am 14. Mai 2021
Dear William, thank you for the review. I hope your comments will help us to improve the facilities in the future. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2020
Antwort von Paulina am 8. Nov. 2020
Thank you for your feedback, I assure you we are working hard to ensure our guests experience is always positive, I do hope you come back and see us again. Kind regards

10/10 – Hervorragend

G, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a really lovely last minute stay pre-second lockdown. The staff were all extremely friendly and polite, and it was great to use the pool and spa facilites - all of which were working and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von paulina am 6. Nov. 2020
Thank you so much for a lovely review.We are happy we've met your expectations. We are looking forward to welcoming you in the future!

6/10 – Okay

Julie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not returning again
The rooms need a HUGE improvement, ceiling paint is falling off, the furnitures need replacement, the tea kettle is leaking, the floor makes noice when walking, carpet needs replacing. The spa facilities are good but one of the member of staff was racist. The corridors smell like dead rat, the beds are uncomfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Paulina am 6. Nov. 2020
Dear Julie, thank you for the review. I will pass your comments to management. I am sorry you found one of the staff member racist. I will raise that issue with Health and Leisure Manager. I hope your comments will help us to improve the facilities in the future. Best regards

8/10 – Gut

Zoe

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Paulina am 23. Okt. 2020
Dear Zoe, thank you for your feedback, I assure you we are working hard to ensure our guests experience is always positive, I do hope you come back and see us again. Kind regards

4/10 – Schlecht

carl

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Reservations am 12. Okt. 2020
Hi Carl, Thank you for leaving your feedback. We value all guests feedback.

4/10 – Schlecht

Josh

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Josh, thank you for taking the time to feedback. Apologies if the hotel was not to your liking. We do hope that you may consider returning in the future.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent staff & service - good C19 precautions
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Kevin, thank you so much for your feedback it is very much appreciated! I do hope we will see you again :)

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not happy
The room/hotel did not look as it did in the photos. When I initially rang up the hotel I was told both the jacuzzi and pool were opened but when I got to the hotel only the pool was opened. The room I stayed in was not appealing either and the shower was broken, it sprayed water everywhere. The receptions were hardly at the front desk and there was a wedding reception there that had more than 6 persons after the bride had left. This went on until 2am.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Kelly am 5. Okt. 2020
I'm afraid our sauna and Jacuzzi have been closed following government advice. I have passed on comments regarding shower to maintenance please accept our sincere apologies. Weddings for up to 30 were allowed at this time, government advice changed after this date. If you would like to discuss further please do contact us

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Coping well, and a good choice
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Jennifer, thank you so much for your feedback. We really appreciate it. We hope to see you back in the future :)

4/10 – Schlecht

Maria, Windsor

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Didn’t like the receptionist was quite abrupt when I checked in .
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Maria, thank you for the feedback. we apologise for the experience you had whilst at the hotel, we will pass the comments on to our relevant managers.

6/10 – Okay

Alison

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great staff, terrible nights sleep
Staff were friendly and helpful. The public areas of the hotel are fine but the bedroom was just shabby and dated. The carpet was worn, peeling door in the bathroom and you could feel the springs in the mattress. Food in the bar in the evening was simply awful.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Alison, Thank you for taking the time to leave feedback, it is always appreciated. I am glad that you were impressed with our staff. However I do apologise that you did not enjoy the food, these comments will be passed onto the relevant team members.

8/10 – Gut

John

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staycation during Covid-19 Restrictions
Our stay was during early September so Covid-19 restrictions were still in force meaning there was no servicing of the rooms. Restaurant choice for breakfast was poor as only allowed cereal, toast or cooked breakfast (made up in the kitchens). Majority of facilities in health spa were not open or in use so pricing should have been reduced in our opinion. Overall the hotel would have been excellent save for the current restrictions, would like to go back when "normality" returns and enjoy the full offering
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von Kelly am 5. Okt. 2020
Thank you so much for your review and understanding of restrictions in current circumstances. I do hope you come back and see us again soon

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel , clean and safe
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Simon, thank you so much! This is great feedback, hope to see you again!

8/10 – Gut

Katie

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff could be friendlier
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Katie, I thank you for your feedback. I am sorry you felt the staff were not friendly, we always have fantastic reviews on our staff and take pride in our staff members. However your comments will be passed on. Thank you.

2/10 – Ungenügend

jakub

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
False advertising
Absolutely disappointed that even when government allowed for over 3 weeks pool's to re open this hotel still advertising facilities as spa but when arrived been told that none are open... On same day Marcure in Watford had spa operational. No discount been given even with false advertising
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Kelly am 5. Okt. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Our pool and gym are open Thanks for letting us know.

8/10 – Gut

Anita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
we had nice time. Hope you will soon open leisure centre in fool bloom :)
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Anita, thanks for your feedback! Hopefully we will see you back when there is more 'normality' and you can enjoy the full experience.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Just Ok
Staff were fantastic, really friendly and helpful. Breakfast was ok, had a choice of cereal, toast etc. Was told that it was just traditional cooked breakfast if you wanted hot food. Reduced menu on evening meals but this was to be expected and not an issue. Disappointed with overall cleanliness given the current situation. Hair on bed, dust and room safe still had items left in it from previous guests. I’m wondering if the cleaning team are given enough time to deep clean each room. Visited the pool, the changing rooms were tired looking and a bit grubby.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Kelly am 5. Okt. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.Thank you for your understanding, team at the time were restricted on hours, I do hope you come back and see us soon,

8/10 – Gut

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice stay
Hotel staff was very friendly and helpful the room was clean but the only thing that was disappointing is the price of drinks in the bar everything else was good
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Ian, thank you for your feedback it is very appreciated. I am glad you were impressed with our staff and hope to see you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First time back since lockdiwn & found things changed a little but the service just as good.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Carl, lovely to always have returning guests! Thank you so much for your lovely feedback!

8/10 – Gut

Sue, Birmingham

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
They had very good Covid-safe systems in place. Room clean and comfortable. Bathroom a little bit dated, needs freshening up
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi Sue, Thank you for taking the time to leave feedback of the hotel. We really appreciate the comments. Hopefully we will see you return to our hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Rooms very basic and outdated. Not that clean and in need of some repair.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Kelly am 5. Okt. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 – Ungenügend

M

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Go elsewhere
It wasn't in St Albans, it was a couple of miles outside. The pool was shut, and it was run down. Night light in the hall didnt work and wasnt replaced as requested
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Kelly am 5. Okt. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Lovely building but rooms very tired, could hear people walk past all night, car park busy with car wash, good staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Reservations am 2. Okt. 2020
Hi, thank you for your feedback, we will pass comments on.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Kelly am 5. Okt. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had a small misunderstanding with our reservation. The friendly staff did a great job of helping to resolve the problem. We were very grateful and had a lovely stay, seeing our family for the first time since lockdown. Definitely recommend - we’ll be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Kelly am 3. Aug. 2020
Thank you for taking the time to leave a lovely review, really means a great deal to the team, We are delighted you enjoyed your stay and we hope to see you again soon

8/10 – Gut

Timothee

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

Glynn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No problems Staff very polite and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Kelly am 17. Juli 2020
Thank you so much for taking the time to leave a review, this means a lot to our team, hope to see you again soon

8/10 – Gut

Davy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One overnight stay. Good place. Worth the money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Kelly am 16. Juli 2020
Thank you so much for your feedback, hope to see you again soon

10/10 – Hervorragend

Medo, Manchester

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The feel was luxurious the room clean and tidy with plenty of space for two will definitely use again
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Kelly Ballard am 25. Juni 2020
We are delighted you enjoyed your stay with us, thank you for taking the time to leave a review, we look forward to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Matthew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay
Could not have been better
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Kelly Ballard am 30. März 2020
Dear Matthew, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure St Albans Noke Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff especially in the current circumstances as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope to see you soon, stay safe and well.

10/10 – Hervorragend

AmandaS, St Ives

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have just had a one night stay at the Mercure St Albans Noke, and it was excellent. The staff were all very friendly and professional, and the room was clean and comfortable. The food in the Bar was superb and great value for money. Breakfast was amazing, with a huge array of choice, from Full English, cereals, fresh fruit and yogurts, pastries and even a pancake making machine! We would highly recommend the Hotel and will definitely return when in the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Reservations am 23. März 2020
Dear Amanda, Thank you for your kind review. We are happy to hear that you enjoyed your stay at our property and we hope to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very good service clean and very good location . Rooms we s good size and bed very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Reservations am 16. März 2020
We are glad you had a wonderful stay with us. I will pass your feedback to them team.

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value hotel
Really good value hotel with nice facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Reservations am 16. März 2020
Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us.