Privatstrand, weißer Sandstrand, Liegestühle, Sonnenschirme

Bewertungen von Riadh Palms Resort & Spa

4 out of 5
Riadh Palms Resort & Spa
Avenue 14 Janvier, Sousse

Bewertungen

5,8
27 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
35 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
32 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
53 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

6,0/10

Personal & Service

4,6/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

5,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Mohamed

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von guest relations am 5. Apr. 2024
Cher mohamed,C'est avec attention que nous avons pris connaissance de votre avis sur concernant votre récent séjour à l'hôtel riadh palms,Votre note de 3/5 nous interpellent et nous tenons à vous exprimer nos sincères excuses pour ne pas avoir répondu à toutes vos attentes, Afin de mieux comprendre votre ressenti et d'améliorer nos services, nous serions reconnaissants de bien vouloir nous contacter par email à info@hotelriadhpalms.com, La satisfaction de nos clients est notre priorité absolue. Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous nous engageons à mettre en œuvre des actions concrètes pour améliorer la qualité de nos services, Nous espérons avoir l'opportunité de vous reconquérir lors d'un prochain séjour dans notre établissement.Cordialement,

2/10 – Ungenügend

ala Eddine

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 31. Jan. 2024
Dear Guest,We are sorry to learn that, our services did not meet your needs. Please be in no doubt that all the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests.We hope that you give us a chance to welcome you once again.Warm regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es ist kalt überall
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 6. Dez. 2023
Sehr geeherter Gast,Vielen Dank für Ihre Bewertung und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke mitzuteilen. Ihr Feedback ist für uns äußerst wertvoll, da wir bestrebt sind, uns bei jedem Aufenthalt zu verbessern.Seien Sie versichert, dass wir Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und an das gesamte Team weitergeleitet haben, um die notwendigen Anpassungen vorzunehmen.Wir hoffen, Sie bald in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und Ihnen die erzielten Verbesserungen vorzustellen.Beste grüße,

4/10 – Schlecht

Chokri

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Eine lange Wartezeit, bis die Zimmer vergeben werden, hinzu bekamen wir nicht die gebuchten Zimmer. Der Empfang an der Rezeption ist auch unfreundlich
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Tim

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Sabiha

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

4/10 – Schlecht

Mohammad

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Rahma am 19. Sept. 2022
Thank you for your feedback

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Guest Relations am 5. Sept. 2020
Thank you for your feedback

6/10 – Okay

Mahmoud

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Guest Relations am 25. Aug. 2020
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Essen war super lecker, es gab viel Auswahl. ich habe alles probiert und alles war super. Inklusive Dessertbuffet! die Sauberkeit im Bad und Zimmer war nicht so hervorragend, aber war ok.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Relations am 28. Feb. 2019
Vielen Dank für Ihr sehr faires und gut geschriebenes Feedback

6/10 – Okay

Marcel Bruckman, Erkrath

In die Jahre gekommenes ehemaliges 4 Sterne Haus.
War vor Jahren bestimmt mal ein gutes 4 Sterne Hotel, heute eher Touristen Klasse mit vielen älteren Herrschaften, viele Kinder, lauter Animation, Raucher Hotel......ist riecht überall nach Nikotin, wenn man aus Deutschland kommt kaum Vorstellbar. Die Betten wurden seit Eröffnung möglicherweise nie ersetzt. Badezimmer mit deutlichen Gebrauchspuren. Das Personal an der Rezeption war durchweg unhöflich und nie hilfsbereit, ohne Ausnahme, da konnte man sich drauf verlassen. Aber der Preis war unschlagbar, darum war das Hotel seinen Preis Wert.
Frühstücksbuffet....
Lobby
Antwort von Guest Relations am 11. März 2017
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung und für Ihre Zeit, uns Ihre Eindrücke zu geben. Hotel Riadh Palms Team arbeitet hart um ein unvergessliches Erlebnis für alle unsere Gäste zu bieten. Ihre Anerkennung ermutigt uns, diese Bemühungen fortzusetzen. Wir hoffen, Sie bald bei uns wieder zu sehen. Wir nehmen Ihre Kommentare ernst und wir werden unsere Anstrengungen verdoppeln , um unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir ermutigen unsere Mitarbeiter, unsere Gäste mit Respekt und Höflichkeit zu behandeln, und wir werden angemessene disziplinarische Maßnahmen ergreifen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Hotel Strandlage
Hotel am Anfang der cornisch und direkt am Strand . Nettes Peesonal. Gutes Essen für jeden was dabei !
Antwort von Guest relations - Riadh Palms am 3. Feb. 2017
Vielen Dank für Ihre Zeit und Kommentare

2/10 – Ungenügend

Theo, apeldoorn

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Schlimmste ...
Das Hotel war das Schlimmste was ich bisher in meinem Reiseleben erleben durfte. Ich hatte zwei Hotelzimmer gebucht und trotz Buchung musste mein Freund auf der Strasse übernachten. Erst am zweiten Tag - nach einem Anruf bei expedia - durfte er einchecken. Die Leute in diesem Hotel waren unfähig, arrogant und nicht von dieser Welt! Nie wieder dieses Hotel ...

10/10 – Hervorragend

Rainer, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideale Lage, freundlicher Service, abwechslungsreiches Buffet
Das Riadh Palms verbindet die Vorzüge einer gepflegten Hotelanlage mit Stadtnähe (100 Meter bis zur Promenade, 1 km bis zum zentralen Platz von Sousse). Frühstücksei oder Crepes werden frisch gebacken, mittags und abends gibt es ein sehr abwechslungsreiches Menü mit europäischen und tunesischen Gerichten, alles frisch, keine Auftauküche. Das alles verbunden mit einem perfekten (auch deutschsprachigen) Service. Ich hab mich wirklich wohlgefühlt in diesem Hotel.

4/10 – Schlecht

Giancarlo

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Accesso diretto alla spiaggia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Maureen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No tv remote in the room. The sink in the bathroom was blocked. On checking in was asked why we had a quad triple room as there was only 2 of us and they had to be shown there was only 2 of us not 4. The entrance is beautiful. The rooms lack attention.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Françoise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
bon emplacement, accueil agréable, nombreux choix au restaurant
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Mohamed

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 28. Feb. 2024
Cher Mohamed,Nous sommes vraiment ravis d'apprendre que nos services ont répondu à vos attentes. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Merci pour votre avis positif !Bien Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Hiba

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour agréable
Accueil, service de restauration, literie impeccable divers services disponibles ( halte garderie salle de sport...) Personnel bienveillant. Hôtel sympathique emplacement parfait en plein centre de Sousse. Il est temps de rafraîchir l'hôtel et certains meubles ( chambre) sinon dans l'ensemble chambre agréable, veuiller sur la propreté+++
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 28. Feb. 2024
Chère Hiba,Tout d’abord, nous vous remercions d’être venus séjourner à Riadh Palms et d’avoir ensuite déposé vos avis positifs. Nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour à notre établissement. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Meilleurs Salutations,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Well equipped and affordable hotel but...
The hotel is well located and very affordable but the receptionist is the worse receptionist I have ever seen in my life. Slow and unprofessional. Many clients are standing or asked to wait for 30/45 minutes until he found the reservation. Despite confirmation from Expedia showed by many of them...he is not not busy but he asked customers to be patient for 45 minutes...other hotels in Sousse provide an email address and ask customers to forward confirmation received by emails to the email address... elsewhere in Sousse, the check In is fast. He gives a bad image of an hotel despite working for an hotel which is well located, very affordable and well equipped...customer service is the only star making an hotel shining!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for your review and for taking the time to give us your impressions. We apologize for any inconvenience you may have felt during the check-in, Please be assured that we take into consideration your impressions that you have shared with us and we will make the necessary adjustments.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.Kindest regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Everything great except customer service level
The hotel is very well located, very affordable, offering all amenities you would think of...the only issue is with the very very poor customer service level, from the parking to the receptionist via employees working in the restaurant...such a waste as the hotel is very well equipped and very affordable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 15. Feb. 2024
Dear guest,Thank you for your review and for taking the time to give us your impressions regarding the the location and the hotel facilities. Please know that all the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests. We take into consideration your impressions that you have shared with us and we will make the necessary adjustments.We hope to welcome you soon in our hotel and show you the improvements achieved.Kind regards,

6/10 – Okay

ANDREA

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 27. Jan. 2024
Dear Andrea,Thank you for staying with us and for the comment. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

2/10 – Ungenügend

Mehdi

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Please don’t choice this hotel it’s terrible choice
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 27. Jan. 2024
Dear Mehdi,We are sorry to learn that your stay with us was not as pleasant as you expected. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests.We hope that you give us a chance to welcome you once again and to show you the improvements achieved.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Simone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 27. Jan. 2024
Dear Simone, Thank you for staying with us and for sharing this amazing review. Our priority at Riadh Palms is to provide a memorable experience to all our guests. Your recognition encourages us to continue this effort.We hope to see you soon among us for another unforgettable experience.Kind Regards,

2/10 – Ungenügend

Chawki

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 20. Dez. 2023
Cher Chawki,Merci d’avoir pris le temps de laisser un avis concernant votre expérience au sein de notre hôtel. Toute l’équipe de l'hôtel travaille dur afin à tous nos invités de satisfaire les clients de leur offrir un séjour agréable. Nous sommes navrés que cela n’ait pas été le cas pour vous.Nous pouvons vous garantir que le nettoyage des chambres et de tous les espaces publics est effectué quotidiennement. Nous travaillons selon les normes internationales et que nous prenons des mesures supplémentaires pour rendre nos procédures encore plus rigoureuses.Nous sommes désolés que nos services n’aient pas été à la hauteur de vos attentes. Sachez que la satisfaction de nos clients reste notre priorité. Nous visons constamment à améliorer nos services et nous allons redoubler d’efforts pour renforcer la satisfaction de nos invités.Nous prenons en considération les impressions que vous avez partagé avec nous concernant les chambres et nous ferons les ajustements nécessaires. Toutefois, étant certifié ISO 22000, ISO 9001, Cristal room Check, Cristal Food Check, Cristal Aqua Check, Cristal Pool Check, Cristal Safety Check, Cristal Fire Check, ISO 14001, Pavillon Bleu et Green key, nous pouvons vous assurer que nous travaillons selon des standards internationaux pour maintenir une bonne qualité de chambres qui répond aux attentes de tous nos invités.Nous espérons que vous nous donnerez l’occasion de vous accueillir de nouveau bientôt pour pouvoir vous montrer les améliorations réalisées dans notre hôtel.Bien Cordialement,

6/10 – Okay

Mustan

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 13. Dez. 2023
Dear Mustan,Thank you for staying with us and for the comment. Your feedback is extremely valuable to us as it will help us to improve our services.We look forward to welcoming you back to show you the improvements achieved Warm regards,

4/10 – Schlecht

Richard

Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 13. Dez. 2023
Dear Richard,We are sorry to learn that your stay with us was not as pleasant as you expected. All the hotel staff is working hard in order to offer a pleasant stay to all our guests.We hope that you give us a chance to welcome you once again and to show you the improvements achieved.Kind Regards,

2/10 – Ungenügend

ismail

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 19. Dez. 2023
Cher Ismail,Nous nous excusons pour tous désagréments que vous avez pu ressentir durant votre séjour. Nous travaillons constamment à améliorer nos services et votre avis est très important pour nous aider à améliorer nos services.Nous espérons que vous nous donnerez l’occasion de vous accueillir de nouveau bientôt pour pouvoir vous montrer les améliorations réalisées dans notre hôtel.Meilleurs Salutations,

8/10 – Gut

Tarek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good room, nice memories, great view
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 29. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for sharing this wonderful review. We are delighted to know that you had a memorable stay with us. Your recognition encourages us to continue this effort.We hope to see you soon among us for another memorable and enjoyable experience.Warm Regards,

8/10 – Gut

Olivier

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations am 18. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for the recommendation. We are delighted to read that you had a memorable stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Regards,

4/10 – Schlecht

Latifa

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,We are sorry to learn that your stay with us was not as pleasant as you expected.We take all your comments in serious consideration as they will help us to improve our services.We look forward to welcoming you back to show you the improvements achieved.Regards,

4/10 – Schlecht

Karen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,We are sorry to learn that your stay with us was not as pleasant as you expected.Your feedback is extremely valuable to us as it will help us to improve our services.We look forward to welcoming you back to show you the improvements achieved.Regards,

2/10 – Ungenügend

Yongheok

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,We are sorry to learn that your stay with us was not as pleasant as you expected.Your feedback is extremely valuable to us as it will help us to improve our services.We look forward to welcoming you back to show you the improvements achieved.Regards,

10/10 – Hervorragend

Oussama

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for the recommendation. We are delighted to read that you had a memorable stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Regards,

8/10 – Gut

Darya

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for the comment. We are delighted to read that you had a memorable stay with us. Your feedback is extremely valuable to us as it will help us to improve our services.We look forward to welcoming you back to show you the improvements achieved Regards,Regards,

4/10 – Schlecht

sami

Geschäftlich gereist
It wasn't good, the beds were full of insects (ants). We couldn't sleep well
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,We apologize for any inconvenience you may have felt during your stay.Kindly note that, we regularily do pest controls to make sure that the hotel is pest free. We take all your comments in serious consideration as they will help us to improve our services.On the behalf of the entire team we look forward to welcoming you back soon and show you the improvements achieved.Regards,

2/10 – Ungenügend

KEROLOUS

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,We are sorry to learn that your stay with us was not as pleasant as you expected. Your feedback is extremely valuable to us as it will help us to improve our services.We look forward to welcoming you back to show you the improvements achieved.Regards,

8/10 – Gut

FABIEN

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and for the recommendation. We are delighted to read that you had a memorable stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Regards,

2/10 – Ungenügend

Hayet

Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Riadh Palms Resort & Spa am 18. Nov. 2023
Dear Guest,We are sorry to learn that your stay with us was not as pleasant as you expected. Your feedback is extremely valuable to us as it will help us to improve our services.We look forward to welcoming you back to show you the improvements achieved.Regards,

2/10 – Ungenügend

Dora

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Horrible séjour
C’est le pire hôtel que nous avons fait en Tunisie le service était catastrophique, les animateurs et le personnel de service de la plage passaient leurs temps à draguer des femmes étrangères sans faire leur travail. Ils nous demandaient de laisser passer devant nous en restauration les « jolies filles ». Nous avons une chambre de deux personnes avec qu’une seule chaise dans la chambre une seule serviette … Lors du service des crêpes sur la plage à trois reprise le chef cuisinier nous a refusé le service en nous indiquant qu’il n’y avait plus de banbaloni et crêpes pourtant il a mis de côté une 10ene en échange d’argent pour les personnes derrière nous … Malgré des réclamations rien n’a été fait nous avons était contraint de quitter le séjour avant la fin.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Ahmed Nazim

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Le personnel de mauvaise humeur tout le temps La nourriture est de très mauvais gout J’ai demandé à plusieurs reprises des oreillers supplémentaires on me disait d’accord mais sans que ca soit vraiment exécuté
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Reantay

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a really nice stay, the strip and shopping area is walkable distance. Sadly my room was dirty and full of sand when i arrived, and when the cleaners would clean the room they would only replace the towels and make the bed and not sweep/ mop the floor
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Fathia

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Agréable hôtel! séjour magnifique. Emplacement top. Juste un peu améliorer la bouffe. Merci!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Une horreur cet hôtel.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Wafa, Belle chasse

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

2/10 – Ungenügend

raouf

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

montassar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chambre sans serviettes sans savons sans papiers toilette et non climatisé
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

malaurie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel à fuir
Très très déçu de mon expérience dans l’hôtel Riadh palms. L’état de l’hôtel est très dégradé, les chambre sont sales et pas fonctionnels (la douche était cassé, l’eau ne s’écoulait pas) La climatisation ne fonctionnait que à certains endroits de l’hôtel Et l’hôtel était surchargé, nous devions faire la queue pour tout (repas, boissons, snacks …) Nous avions réservé cet hôtel que pour deux nuit, et s’était déjà trop, nous voulions partir avant même la fin de notre séjour. Nous ne recommandons pas du tout cet hôtel, meilleur temps de mettre un peu plus d’argent et d’avoir un hôtel convenable et profiter de la beauté de Sousse
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Chiheb

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023