Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
81 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
81
39 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
39
8 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
8
5 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
5
5 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
9,4/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Malte
Mit dem Partner gereist
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes hotel
Malte
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Malte
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice Hotel. Only breakfast was very busily
Malte
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Tuan Can
Mit einer Gruppe gereist
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Das zimmer war schön und sauber. Die lage perfekt.
Wenn ich nach wieder nach Singapur käme dann würfe ich nur das Hotel buchen.
Tuan Can
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von The Robertson House team am 30. Nov. 2023
Hi Tuan Can,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay. Indeed, our central location means you can access all the local attractions by foot. A stone’s throw away from Fort Canning MRT station and bus stops at our doorstep means that you can easily access the Orchard Shopping belt or even the Central Business District. We are also in close proximity to an array of business and entertainment attractions and surrounded by a host of iconic landmarks such as Fort Canning Hill and Singapore River. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next stay. Warm regards,The Robertson House team
10/10 – Hervorragend
Ralph
Mit dem Partner gereist
25. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Haus präsentiert sich in einem hervorragenden renovierten Zustand mit motivierten Mitarbeitern.
Die Lage ist sehr gut.Komme gerne wieder
Ralph
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von The Robertson House team am 30. Nov. 2023
Hi Ralph,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay. Indeed, our central location means you can access all the local attractions by foot. A stone’s throw away from Fort Canning MRT station and bus stops at our doorstep means that you can easily access the Orchard Shopping belt or even the Central Business District. We are also in close proximity to an array of business and entertainment attractions and surrounded by a host of iconic landmarks such as Fort Canning Hill and Singapore River. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next stay. Warm regards,The Robertson House team
8/10 – Gut
Christian Michael
19. Nov. 2023
Christian Michael
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von The Robertson House team am 12. Dez. 2023
Hi Christian Michael,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
8/10 – Gut
Ruediger
14. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
War insgesamt gut, nur Wunsch der Lage des Zimmers wurde nicht eingerichtet obwohl das Hotel nicht ausgebucht wurde.
Ruediger
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von The Robertson House team am 17. Nov. 2023
Hi [First Name],Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
8/10 – Gut
Bernice
Geschäftlich gereist
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent swimming pool
Bernice
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Lynda Maree
Mit dem Partner gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Lynda Maree
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Helena
Mit dem Partner gereist
21. Mai 2024
Close to MTR
Helena
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
JAEGON
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
위치도 룸 컨디션도 좋습니다
JAEGON
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Linda
19. Mai 2024
Linda
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Gary
Mit dem Partner gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel with Fort Canning MRT close by.
Gary
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Robertson House by The Crest Collection am 17. Mai 2024
Hi Gary, Greetings from The Robertson House! Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.
2/10 – Ungenügend
Gwen
25. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gwen
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The Robertson House team am 26. Apr. 2024
Dear Gwen,Greetings from The Robertson House team.We regret that you have not enjoyed your stay here with us.Are you able to share more information with us on the events that took place for us to understand the situation better please.Thank you.The Robertson House team
10/10 – Hervorragend
Kristina
Mit dem Partner gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at a cornerroom on the right side, and appreciated the view of the pool, the skyline.
Delicious breakfast, nice swimmingpool, walking distance to MRT and absolutely liked walking zlong the quays. We would recommend the hotel also for the friendlyness of the staff.
Kristina
Antwort von The Robertson House team am 25. Apr. 2024
Hi Kristina,Greetings from The Robertson House! Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay.We are glad that you enjoyed your time with us and found everything to be satisfactory.It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit. Warmest regards,
10/10 – Hervorragend
Mike
Geschäftlich gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great complimentary coffee selections in the room. Very comfortable bedding, Nothing much to complaint at all, except that the hot water temperature fluctuates when taking a shower.
Mike
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Robertson House by The Crest Collection am 17. Mai 2024
Hi Mike,Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. We sincerely apologize for the water temperature fluctuation in the shower.We have taken your feedback seriously and have addressed the issue with our team to prevent such occurrences in the future.It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.
10/10 – Hervorragend
Stacey, MAILORS FLAT
Mit der Familie gereist
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved our stay, breakfast was included & always a variety of hot & cold foods, that changes daily.
Fort Canning is close & worth the walk. Beautiful french bakery is worth the visit.
Transport for trains, buses is in walking distance.
Lot's of restaurants around the property.
House keeping didn't clean 1 day.
Pool is great size though spa doesn't work.
Stacey
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
anu
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
anu
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Robertson House by The Crest Collection am 17. Mai 2024
Dear Anu,Thank you for choosing The Roberston House by The Crest Collection for your recent stay. We hope that you enjoyed your time with us and found everything to be satisfactory.We hope to welcome you back soon.
6/10 – Okay
chiken
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Jessica
Mit dem Partner gereist
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property, lovely staff, super close to public transport, had an amazing stay and would recommend
Jessica
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi Jessica,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
8/10 – Gut
Maria
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was nice, good water pressure on shower, bed and pillows comfortable. Closet is very very small. Very complete and delicious breakfast (surcharge... needs to be booked the day before otherwise they charge almost double). Restaurant hours did not suit my needs so never had the chance to eat there. No bar. Swimming pool very very nice. Hotel is expensive as all in Singapuere. 2 blocks away from MRT and bus stop so its easy to get to all locations. No need to spend money on taxis except airport.
Maria
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi Maria, Greetings from The Robertson House! Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit. Warm regards, The Robertson House team
10/10 – Hervorragend
Andrea
Mit der Familie gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location as nearby restaurants in both Robertson and Clarke quays.
Andrea
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi Andrea,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
8/10 – Gut
Lillian
Mit dem Partner gereist
11. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is 10 min walk from the river and mall, approx. 7 min walk to a bus station and 5 min walk to one of the Big Bus stops. When we got there (before checking time) our room was ready. We were very happy as we flew from Thailand and we wanted to rest. Unfortunately, the workers painting some doors on floor 8th were working that day and the smell of the paint or thinner was very strong and was causing us to feel nauseated. We went down to the reception and the check in had started with lots of people gathering in the small reception area. We were told they will try their best and to comeback later but I was determined to get a safer room right then. The reception staff did not feel that patient but they made us wait and found us another room in another floor. I am glad because we stayed there for 4 days. We did not use the pool as we were busy exploring the city but it look great. We did not try the food. You need to decide on your breakfast at check in. We did not, and we were not able to be seated unless we waited long and the cost for breakfast goes up significantly if you don't preschedule or pre-pay. There is a coffee place just across the street inside of a small shopping center for a coffee and pastry if you don't need a big breakfast. The bed was very comfortable and the room was great overall. Clean and comfy pillows.
Lillian
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Sim Hyun
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is oogd
Sim Hyun
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
8/10 – Gut
SeEun
Geschäftlich gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
concierge needs to be expanded. waiting line for check-in and check-out were too long and the staffs were very slow. early check-in and late check-out are mostly impossible at this hotel. water pressure was too low. breakfast was clean and wasn't bad.
SeEun
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Maxine
Mit dem Partner gereist
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel would stay here again. Breakfast can be a little busy but good staff.
Swimming pool is lovely could do with a few more loungers.
Maxine
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi Maxine,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
4/10 – Schlecht
Takashi
29. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Takashi
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Jennifer
Mit einer Gruppe gereist
28. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Well appointed rooms. Excellent air conditioning and comfortable beds.
Jennifer
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi Jennifer, Greetings from The Robertson House! Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
10/10 – Hervorragend
Kazuhito
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
何のストレスもなく快適に過ごせました。
施設もきれいで、スタッフも親切でした。
いいホテルです。
Kazuhito
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Belinda
Mit dem Partner gereist
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
no proper queue system for checking-in. but everything else is wonderful.
Belinda
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
jinwoo
27. Feb. 2024
jinwoo
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
Ronald
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ronald
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Juliana
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Delightful Accommodation
Great location for getting to Clarke Quay and beyond. The room is small but comfortable enough. The breakfast set-up and spread is amazing. One of the best we have ever enjoyed. We enjoyed the small and simple pool and fitness room as well. Appreciated the sweet gesture of acknowledging our special occasion.
Juliana
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi Juliana,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
10/10 – Hervorragend
James Robert
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff frendly
James Robert
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi James Robert,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
10/10 – Hervorragend
Wai Hung
20. Feb. 2024
Wai Hung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
Linda
19. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Breakfast mayhem
Linda
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Singapore comfort
Perfect location . Helpful staff! We’ll use it again!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
William
Mit dem Partner gereist
15. Feb. 2024
The hotel was exceptional great location easy access to explore around the City. Will definitely be returning ❤️
William
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi William ,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
10/10 – Hervorragend
Jarmo
15. Feb. 2024
Jarmo
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
HC
7. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HC
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Neil
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing breakfast
Lovely hotel I. Great location. Breakfast was one of the best I have ever had! Our room had a fantastic view of the city and within walking distance to river and Metro.
Large swimming area with plenty of beds.
Would stay here again and def recommend
Neil
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Comment from Hotel Management am 1. Apr. 2024
Hi Neil,Greetings from The Robertson House!Thank you for taking the time to give us your feedback about your recent stay and we hope you have had an enjoyable experience. It’s been a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again for your next visit.Warm regards,The Robertson House team
8/10 – Gut
atsuo
Mit der Familie gereist
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel great location
Antony
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Mariana
24. Jan. 2024
Mariana
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Dale
24. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Deluxe hotel. Full service, great pool. Gym is small, only one bench to use free weights.
Dale
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Chua
21. Jan. 2024
Chua
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Kevin
Geschäftlich gereist
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Service was incredible! The only issue was the A/C, it worked, but it would reset to 24 every few hours despite being put to 18. And they had no fans available.
If I return to Singapore, I will consider staying here again, but I will bring my own fan.
Kevin
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
18. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not worth the money
Breakfast selection was not much, juices are from concentrated and coffee was awful. The check in desk was extremely slow. Not much customer service and didn't explain breakfast and WiFi facilities until i asked. Before checking out, i phoned up in the room and wanted to book taxi in advance, but no one pick up the phone. I phoned again but no one answered. This hotel is either in need to service training or need more resources to be able to compete other hotels in Singapore. The toilet is leaking and water dripping all night that I couldn't sleep well.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Stacey
Geschäftlich gereist
17. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
This hotel is fantastic since the refurb, looks so smart and modern.
Would highly recommend especially for the price.