Außenpool

Bewertungen von Salasara Hotel

3 out of 5
Salasara Hotel
120, Angkor Night Market Street, Stueng Thmei Village, Siem Reap, Siem Reap

Bewertungen

8,4

Sehr gut

82 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
68 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

6/10 – Okay

Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Kleine Zimmer, kein Stauraum
Pool, Lage, Lobby und Bar sind gut. Sehr ruhig. Personal sehr freundlich. Die Details sind jedoch mangelhaft. So langen wir am Pool und das ganze Hotel wurde mit Insektizide ausgeräuchert und keiner warnte uns, oder schloss den Pool. Das wird dir nicht wiederfahren aber was wirklich übel ist, die Zimmer sind super klein und es gibt KEINE Möglichkeit das Gepäck oder die Kleider zu versorgen. Deswegen ist die Bewertung für dieses Hotel höchstens 2* würdig.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Pheang Sokly Mr. am 1. Dez. 2019
Sehr geehrter Gast, Wir bedanken uns, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein derart detailliertes Feedback zu Ihrem Aufenthalt zu geben. Es tut uns sehr leid zu hören, dass einige Dinge während Ihres Aufenthalts nicht Ihren Erwartungen entsprachen. Bitte beachten Sie, dass Ihre Bedenken an unser Management-Anliegen weitergeleitet wurden. Wir hoffen, dass Sie uns weitere Chancen geben, da wir unsere Dienstleistungen definitiv verbessern werden. Mit freundlichen Grüßen, Generaldirektor

10/10 – Hervorragend

Marit, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit bequemen Betten, schönem Pool, guter Lage, leckerem Essen und sehr freundlichen und hilfsbereiten Personal! Top jederzeit wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von lyka am 15. Juni 2019
I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you would recommend us to a friend. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.

10/10 – Hervorragend

Nici, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Stadthotel
Das Hotel liegt sehr zentral, 5 Gehminuten vom nightmarket entfernt. Die Zimmer sind sehr schön eingerichtet und sehr sauber. Vorallem ist uns in diesem Hotel die Freundlichkeit und Herzlichkeit der Hotelmitarbeiter aufgefallen. So herzlich wurden wir in noch keinem Hotel begrüßt und verabschiedet. Hier blieb während des ganzen Aufenthaltes kein Wunsch offen. Zum Service des Hotels gehört auch die organisierte Fahrt vom und hin zum Flughafen. Alles in allem eines der schönsten und liebevollsten Hotels auf unserer Asienrundreise.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Umfeld, sehr freundliches Personal, sehr zuvorkommend.

10/10 – Hervorragend

Sven, Vienna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wirklich ein kleines Schmuckstück in Siem Reap
Das Hotel liegt in einer ruhigen Seitenstraße in Siem Reap. Die Zufahrtsstraße ist typisch cambodia style also nicht befestigt und gewöhnungsbedürftig. Das ist aber schon das einzig gewöhnungsbedürftigste sonst ist es wirklich ein Secret Pavillon. Hotel besteht aus 2 dreistöckigen Gebäuden und kleinen Bungalows ebenerdig. Es zahlt sich aus die bessere Kategorie = Bungalows zu wählen. Kleiner aber feiner Pool und in 10 Minuten zu Fuß ist man in der Partyzone. Super freundliches Personal - man fühlt sich echt wohl. Absolut empfehlenswert
Antwort von Danny am 26. März 2017
Dear Sven, Thank you so much for taking your valuable time review us about your feedback, we are delighted to hear that you had a wonderful stay with us and we are certainly most encouraged by your comments. More importantly, thank you for sharing your experiences so that other travelers will also want to visit Siem Reap and want to stay at we are please looking forward to welcome you again in the future stay. would you need any assistance, please do not hesitate to contact us. Warm regards, Danny

8/10 – Gut

Irene

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von General Manager am 27. Feb. 2017
Dear Irene, Warm greeting from Secrets Pavilion Urban Boutique Hotel. thank you very much for your feedback that you are enjoy to stay with our Family of Secrets Pavilion Urban Boutique Hotel. and we are please looking forward to welcome you again in your future stay. warm regards, Danny

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Stefan, Schweiz/Bangkok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Boutique Hotel welches den Namen verdient.
Tolles Boutique Hotel etwas abseits hinter dem Night market gelegen. Aber nur 3 Minuten zu Fuss bzw 2 dollar Tuktuk Entfernung. Super sauber,freundlich,grüne sehr gepflegte Aussensnlage mit Pool. Großartiges Preis Leistung Verhältnis. Sehr gerne wieder.

6/10 – Okay

Tobias

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Super Personal- leider auch super laut
Außer den teuren Zimmern mit Terrasse im Erdgeschoss haben alle Zimmer keine Fenster! Das muss man mögen... ansonsten ist die Umgebung sehr laut. In hörweite ist z.B. ein kleiner Tempel, der seine Mönche und sämtliche Touristen im Umkreus von 5-8h in der Frühe mit sehr lauten Getrommel weckt.... auch das muss man mögen... Das Personal ist super! Freundlich und war immer hilfsbereit. Das Frühstück war gut und der Pool war sehr schön angelegt! Lage ist okay!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wifi war mangelhaft ansonsten alles top!

10/10 – Hervorragend

Ingold, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice stay in Siem Reap
Good Hotel , close to Hotspots in Siem Reap

10/10 – Hervorragend

chtwhite, Oklahoma City, Oklahoma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property refunded my money because of the COVID19 global pandemic. I could not get into the country. The Airlines could not fly into Cambodia. The COuntry was not issuing tourist visas and the hotel was closed because of all this. SO they issue me a a total refund with Expedia's Help. If they ever open up again I will book with Expedia and stay at the Salasara Hotel because they helped me out. All the best.
Aufenthalt von 27 Nächten im Juni 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
I appreciated the wait staff , they were very friend and helpful Also the grounds and restaurant area were clean and comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Management Team am 3. März 2020
Dear Happy Guest, Thank you for your candid review of your recent stay with us. We are very happy to hear that our staff made you happy and you like our area. Looking forward to welcoming you back to stay with us again in the future.

8/10 – Gut

Kia Em

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
巳經要求機場接送,到了沒来接机。
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

DebH, St Louis, MO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice atmosphere, clean room, nice pool and restaurant/bar area. Room was basic, no elevator to get to 3rd floor with luggage. Staff was great! Desk staff very helpful. Our server in the restaurant/bar was Bunsorng. He was very helpful in making menu choices and even loaning his phone charger while we had drinks. Onsite massage was great after a long day of site seeing. Did not enjoy the roosters crowing at 4:30 in the morning.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von The Management Team am 3. März 2020
Dear Guest, Thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. We are looking forward to welcoming you back to stay with us again in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel close to everything
We booked 5 nights and were happy with this hotel. The staff is nice and helpful, the room was spacious, clean and comfortable. We even got to check-in early free of charge. The location is very central, close to everything by foot. Lots of restaurant options nearby. Breakfast was limited though.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Pheang Sokly am 29. Nov. 2019
Dear Valued Guest, We thank you very much for your candid review of your recent stay. We are more than happy to know you that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming back to our hotel in the future.

8/10 – Gut

Jere

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great place to stay!
This place was great and the people who worked here were very friendly! They were able to set up a tuktuk to take me to Angkor Wat, which the driver was great. It is close enough to Pub Street you can walk without all the loudness that comes with it. The pool is nice but definitely needs to be cleaned more regularly (not just add chlorine, there was quite a bit in there). The restaurant was great and the service was top notch! And the wifi worked great. I would definitely stay here again! The one major problem I had was with the toilet in my room as it didn't flush very well. It didn't seem like there was much that the front desk could do...
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Pheang Sokly am 15. Okt. 2019
Dear Benjamin, Thank you for your positive comments and We are pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We will raise the issue to the housekeeping department to take the action.

10/10 – Hervorragend

MIEKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
とってもおすすめのホテル
ナイトマーケットから徒歩数秒の好立地だけど夜静か。スタッフがとても親切で心地良い。空港まで送り迎えしてくれるし、ホテルのご飯も凄く安いのに美味しい!大満足でした。また泊まりたいです。
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Pheag Sokly Mr. am 29. Nov. 2019
レビューありがとうございます。 あなたの経験が全体的にポジティブだったと聞いてうれしいです。 今後もまたご利用いただけることを楽しみにしております。 敬具、 ゼネラルマネージャー

10/10 – Hervorragend

Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Pheang Sokly am 3. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for giving us a perfect review. We are looking forward to welcoming you back to stay with us again in the future. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Pheang Sokly Mr. am 24. Sept. 2019
Dear Guests, Thank you very much for your perfect rating. We are looking forward to welcoming you again in the future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Francisca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing, I would repeat!
Staff is very kind and always willing to help. The hotel is right on Night Market, it's such a great location for touristics. Really, really good.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Lyka am 14. Aug. 2019
Thank you for your kind review! We truly appreciate your kind words about our staff. It's definitely a boost for us every time we hear positive reviews such as this. We will be sure to let our staffs know. We hope to welcome you back to the hotel soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Lyka am 5. Aug. 2019
Thank you so much for making the reviews! Best regards, Lyka

8/10 – Gut

Grace Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente hotel..boa recepção dos funcionários.. localização maravilhosa..limpeza ótima..tudo perfeito
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Lyka am 19. Juli 2019
Dear value guest. Thank you for taking the time to review your stay with us.We are very happy to hear that our staff made your feel at home. This is really one of the things that we try to maintain in our hotel. Hoping to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Pheang Sokly am 29. Juni 2019
Dear Guests, We thank you very much for choosing our hotel to your recent stay and appreciate for your candid review. We are looking forward to welcoming you back to stay with us again. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Chun Hung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Location is so good, night market and pub street are within walking distance from the hotel. Staffs are very helpful and giving us a lot of informations and suggestions on traveling around. The driver is so responsible to take us to all the scenic areas that included in the package.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Lyka am 19. Juni 2019
Dear Guest. Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. I'm glad that you found our location convenient. Were you able to explore the area? If not, you can visit us again and we are happy to share with you the must-visit attractions as well as some hidden treasures in the area.

2/10 – Ungenügend

Elena

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Salasara возможно это нормально
Впечатления отрицательные: балкон или терраса с видом на сад отсутствовали (при выборе отеля это было принципиально важно!), везде указано, что такая зона для номера существует! На вопрос где балкон сказали, что нужно было написать заранее. О наличии кровати тоже заранее писать? Хотя сами ответили только на одно письмо (про трансфер из аэропорта), остальные письма игнорировались (касалось трансфера, тук-тука). Пол цементный обшарпанный, дверь облупленная (не плотно закрывается), в мини холодильнике пиво, орешки занимали всю площадь (из мини бара платного), при этом бесплатную воду оставляли на столе теплой, так же в холодильнике была вода (убрали), вешалка для полотенец отвалилась (исправили). Попросили убрать мини бар, при выезде персонал об этом забыл и хотел получить деньги за использование бара (в итоге разобрались, все ок). Цены на тук-тук такие же как заявлены, хотя посещаешь 1 храм или 3-4 неважно, так что стоит корректировать самим, маршрут изменить можно (было важно знать до поездки, на письмо не ответили). Камина никакого в номере нет (не знаю зачем он, но заявлен), бассейн хороший, но дно скользкое (видимо не часто чистят), вода нормальная. Если уезжаете на экскурсию рано утром можно взять завтрак с собой в лаунч боксе. На экскурсии (целый день) вода может закончится у тукера, хотя заявлено обратное. Расположение отеля хорошее: 2 минуты до ночного рынка, 5 минут до Паб Стрит. Уточняйте о трансфере обратно, у нас был бесплатный (хотя персонал не сразу это осознал).
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient hotel, centrally located
Nice hotel, value for money, very convenient if anyone wants to stay to Siem Reap few days in order to visit the temples. The staff are very kind and helpful and they speak good english. They provide free tuk tuk transport from and to the airport. On the downside, our room was very small, there was nowhere to store our luggage and the windows did not open. Very good location, near the market and lots of good restaurants.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Lyka am 15. Juni 2019
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Cheri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great!!!
Great location and recommended by a friend. Perfect for a couple day stop over on the start of a Cambodia journey. We have booked back in on our last time in Cambodia. Location is great!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Lyka am 15. Juni 2019
I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you would recommend us to a friend. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.

8/10 – Gut

Kok Kang

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Relax atmosphere.
Friendly, very good position and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Lyka am 15. Juni 2019
Dear Kok Kang. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel très propre,très bien placé en plein centre-ville mais au calme avec une belle piscine le manager Julien au top. Contribue a toutes les améliorations de l’établissement et prévoit un petit-déjeuner buffet pour bientôt.
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2019
Antwort von Lyka am 15. Juni 2019
I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and that you would recommend us to a friend. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel overall is vey nice and friendly staff Location is great. Just a block away from Night Market but there is no noise at all. The room I didnt like at all. Very dark and cold. No room for suitcase or any stuff In the bathroom there is no shower curtain and no space either to put your stuff Breakfast is very poor and tasty
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Lyka am 14. Jan. 2019
Dear wonderful Sir/Madam, Greeting from Salasara hotel, Angkor Wat, Siem Reap, Cambodia. Our teams thank you so much for booking with us. We are very happy to hear from you that. we still improve our ability to make sure that we serve you very careful because you are like our family. Any mistake that we made as small or big mistake; we apologize and respect to you. Later we will improve and change. In conclusion, our teams from Salasara Hotel wish you had a healthy, long, and wonderful life. Best regard, Teams Salasara Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
町中心部のリゾートホテル
ロケーション抜群。かと言ってうるだくない。ナイトマーケット端にあるスタイリッシュ別荘風のホテル。周りには複数ナイトマーケット、オールドマーケット、パブストリートもすぐ近く。観光帰りに毎日プール利用しました。フロントは笑顔が一杯。でも込み入った英語は不得意かも。快適リッチ気分になれます。おススメです。朝メシは洋風多し。
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Lyka am 12. Jan. 2019
Dear wonderful Sir/Madam, Greeting from Salasara hotel, Angkor Wat, Siem Reap, Cambodia. Our teams thank you so much for booking with us. We are very happy to hear from you that. we still improve our ability to make sure that we serve you very careful because you are like our family. Any mistake that we made as small or big mistake; we apologize and respect to you. Later we will improve and change. In conclusion, our teams from Salasara Hotel wish you had a healthy, long, and wonderful life. Best regard, Teams Salasara Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Salasara
Excellent service from very friendly staff; accommodation is 3 star, i.e. clean, comfortable, reliable and safe: above back-packer but not deluxe; good place for solo traveller or pairs
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Lyka am 16. Jan. 2019
Dear wonderful Sir/Madam, Greeting from Salasara hotel, Angkor Wat, Siem Reap, Cambodia. Our teams thank you so much for booking with us. We are very happy to hear from you that. we still improve our ability to make sure that we serve you very careful because you are like our family. Any mistake that we made as small or big mistake; we apologize and respect to you. Later we will improve and change. In conclusion, our teams from Salasara Hotel wish you had a healthy, long, and wonderful life. Best regard, Teams Salasara Hotel

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding hotel
5* stay - we cannot fault the hotel, the facilities, the location or the staff! Look no further!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Sorya am 11. Okt. 2018
Dear guest, Thank you for your time to write us a review. Hope you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming again soon. Regards, Sorya

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay!
Front desk is very professional, friendly. Great location, close to night market. Complementary airport pick up and breakfast!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Sorya am 11. Okt. 2018
Dear Our happy Guest, Thank you very much for great review about your stay with us. I am so happy to hear that you enjoyed your and had a wonderful experience with your stay. Looking forward to seeing your again soon. Regards, Sorya

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
口コミ通りのスタッフの素晴らしさ!
とにかくスタッフの対応が素晴らしいです。みんなが笑顔で対応してくれてツアーなども提案して頂けました。トイレの鍵が閉まらなかったりシャワーの温度は温かったりしましたが、そんなのどうでもいいくらいスタッフがとにかく素晴らしい。4日間専属のように付いてくれたトルクトルクのドライバーさんもとっても良い人で感激です。近くにナイトマーケット、パブストリート、オールドマーケットも徒歩で行ける近さ! またカンボジアに行くことがあったらここに泊まりだいです。
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Seng Roem am 30. Aug. 2018
Dear Madam Sir, Thank you very much for taking the valued time to review your stay with us.We are very pleased to hear that our staff wonderfully made your stay pleasant. We are Looking forward to seeing you again soon. Our team wishes you and your family the best of luck, prosperity, happiness and success all in your life. With our love and care, Seng Roem Salasara Hotel | Your ‘’ home away from home’’ in Siem Reap, Angkor Wat Email: reservation@salasara.com Reservation Department: +855 87 756 168

4/10 – Schlecht

P, Bangkok

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
พักขั้นล่างสุดติดสวน ห้องสกปรก เจอทั้งแมลงสาบ จิ้งจก แมงมุม แล้วที่แย่้่ที่สุดคือ พนักงานเอายาฆ่าแมลงมากระหน่ำฉีดแมงมุมในห้องแอร์แล้วจะปิดประตูให้เรานอนต่อ เราไม่ยอมเลยขอย้ายห้อง ปรากฏว่าพนง.คนเดิมเอายาฆ่าแมลงไปพ่นรอในห้องใหม่ไว้ด้วย แล้วบอกเราว่ามันไม่อันตราย มันเปนยาฆ่าแมลง คนไม่เป็นไร! คืนนั้นเราเลยต้องย้ายออกจากรร.ตอนตี 1 ไปหารร.ใหม่ใกล้ๆนอนไปก่อน แล้วค่อยย้ายของทั้งหมดไปรร.อื่นในเช้าอีกวันนึง... เป็นประสบการณ์การพักรร.ที่แย่ที่สุดเลยค่าา P.S. ทั้งนี้ทั้งนั้น บรรยากาศ รร.โดยรวมถือว่าสวยงาม และสต้าฟคนอื่นๆ ก้น่ารักมนุษยสัมพันธ์ดีทุกคนนะคะ วันที่เรามาเช้คเอ้าท์ออกก่อนกำหนด เค้าเสนอห้องชั้นบนให้เราใหม่ด้วยค่ะ แต่เราไม่ได้ตกลงรับไว้ เพราะตอนนั้นหลอนมาก กลัวเค้าพ่นยาฆ่าแมลงในห้องอีก ประกอบกับเราจองรร.ใหม่อีกที่ไปแล้วด้วย
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Sorya am 9. Aug. 2018
Dear P, We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally. With our love and care, Sorya Chiem Salasara Hotel | Your ‘’ home away from home’’ in Siem Reap, Angkor Wat

10/10 – Hervorragend

jink, bangkok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommended hotel
Super freindly staff and great location. The staff is very very helpful and have great hospitality. They arranged us everything !!!! The locationn is great. We can walk to Pub street within 7-8min and it surrounding with everything
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Seng Roem am 1. Aug. 2018
Dear Jink K, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased to hear that our staff made your stay pleasant, and it was our great pleasure to serve you as our wonderful and respected guest. Our team wishes you all the best of happiness, longevity, and prosperity in your life. We are looking forward to seeing you again soon. With our love and care, Seng Roem Salasara Hotel | Your ‘’ home away from home’’ in Siem Reap, Angkor Wat Email: reservation@salasara.com

2/10 – Ungenügend

Amy, Minnesota

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had hotel booked out 1.5 months. When it was time to go, they did not have the room we paid for due to construction. Even had to walk over a plank to enter the property. We were never informed of this despite being in contact for our airport transfer. The restaurant/bar was not the only part being worked on. Major construction was right outside our downgraded room, very noisy, workers watching us through our windows and generally no privacy unless we wanted to sit in a darkened room with closed blinds. A critter, possibly a bat, was fluttering in the AC unit. We stayed one hour before realizing they weren’t going to be straightforward about anything and that every day would likely be this uncomfortable. Not to mention they didn’t have a room with two beds. We are struggling to get a refund for our three nights. Extremely disappointing experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Salasara Team am 16. Juli 2018
Dear Amy Ensign. Greeting from Salasara Hotel Siem Reap! Thank you for your candid feedback. I am sorry to hear that you weren't satisfied with the competence of property renovation a part for the best quality area nearby your booked room (superior twin) with our urgent plan and we expected taking short time. We would like to do apology again that we haven’t told you or email to you in advance about the situation. We accepted the error and we tried to solve such issue in order to ensure the good quality of your stay and experience, so we upgraded you to our highest room type (Deluxe Double) which the most comfortable and spacious room equipped with comfortable sofa better than extra bed. We also were willing to bring another extra bed to you if you like plus one hour free message offer for each them (two people). And another option we offered two Deluxe Double rooms to you if preferred. One more added option, we negotiated with you that we would charge you for only two room nights among of three-room nights booked, but you rejected and requested to move out after one hour. We respectfully followed you. As per our discussion, we refunded and we emailed to our OTA partner as the guest cancelled on Monday, July 02, 2018 9:00 AM right away. All we just want to prove we tried the best solve the resolution for you. We will follow up and check with our OTA partner about the refund process for you. We are looking forward to welcoming you again and will serve you the best. Our team wishes you and your family the best of luck, prosperity, happiness and success all your life of work and business. Sincerely yours, Your ‘’ home away from home’’ in Siem Reap, Angkor Wat With our love and care, Sorya Chiem | Salasara Team Salasara Hotel in Siem Reap, Angkor Wat, Cambodia

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly and helpful staff. We took the tuk tuk provided by the hotel. The driver Vet was great.

8/10 – Gut

Tan, Canada

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
When I phoned to book a tuk tuk pick-up, the front desk didn’t have my booking reservation on file, but Expedia did an excellent job of contacting the hotel manager and sorting everything out. We had a free tuk tuk pick and and drop off from the hotel. We arrive at 6am and the hotel gave us a room to rest in until our room was ready for check-in. The staff were great, and the hotel was quiet. Only downside is the bedding seemed a little dirty and old. Fresh bedding and towels would be good...
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

6/10 – Okay

Stella, India

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The Best thing about the hotel is its staff! Always friendly, full of smiles and very, very courteous. The room I got was on the 2nd floor. Steep, narrow stairs to climb with no elevator. One of the staff members - the receptionist - carried my suitcase all the way up to my room.But it was a struggle for her as well and so, not a very pleasing sight for me. The food is the poorest feature of this hotel. The breakfast was just about ok, but the dinner was horrible. To keep it simple, I ordered Khmer (local) dishes for each meal, but each one had the taste of instant food. On one occasion, 3 out of the 5 dishes I chose from the menu were not available. The room was alright, but the door had an old fashioned key that took some effort to be locked. The massages are undoubtedly the best services offered by the hotel. They are awesome and very, very affordable. You could get a massage either at the massage center or right at your room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Mark, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Four night stay
Great hotel within easy walk of Siem Reap town centre. Food at hotel is very good. Staff excellent.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Judith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Salasara was excellent. We loved it. A super pool added to the pleasures. ALL staff were delightful and efficient. The tuk tuk driver they arranged for us was wonderful. He managed to show us all the special places without any crowds. Clever timing. It is situated in a nice quiet cul de sac but in a general area that is probably better suited to youngsters. However it was beautifully quiet in the hotel. I loved the open sided dining area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Andries

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sensible option!
The hospitality was great! We would recommend they install dran traps to prevent bad odors rising into the rooms from the shower drains. The location is qalking distance feom pub street, yet far enough from the noise.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017