Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von The Peninsula Shanghai

5 out of 5
The Peninsula Shanghai
32 Zhongshan Dong Yi Road, No 32 The Bund, Shanghai, Shanghai

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

228 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 290 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutes Tophotel in sehr guter Lage
Wenn man auf erstklassigen Service, höchst komfortable Zimmer und sehr gute Lage Wert legt, ist das Peninsula Shanghai eine sehr gute Wahl. Auf jeden Fall deutlich besser, als das in der selben Woche genutzte Mandarin Oriental Shanghai. Nicht billg aber top!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt, mehr geht nicht
Top of the top !

10/10 – Hervorragend

?

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
英語が通じます。とても優しく、親切に対応してくださります。初めての中国でしたが、とても満足のいく楽しい時間を過ごせました。 想像以上に優しく、気配りをしていただきました。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yean Jou

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

wai ching

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
整體各表現10分好,不過枕頭比較soft咗少少
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

ermanno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Favoloso
ottima struttura, molto curata e con servizi eccellenti. camere molto ampie e dotate di ogni comfort
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

nYi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The service was poor compared to the rate we paid for the stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

VIOREL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très agréable séjour
Parfait
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel I have ever been to!
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Yam Man

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Ghassan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Over rated Over priced Excellent location
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

KYUIL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Ally

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Terrible experience , never back again
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

??

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
아름답고 조용한 호텔입니다. 특히 페닌슐라의 수영장은 환상적입니다. 꼭 수영장에서 수영을 즐기시기 바랍니다. 기본 룸이었는데도 방 크기가 넓고 드레스룸이 따로 있어 편리합니다. 다음에도 꼭 다시 가고싶은 호텔입니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Moky Lam 上海半岛酒店酒店经理 am 20. Sept. 2023
Dear Guest,First of all, thank you immensely for taking your time in sharing your experience at Expedia.It is great to know that you had a comfortable stay with us. Your kind compliments about the swimming pool and the room are much appreciated. We are very humbled to learn of your praise for all the team members, and we will ensure your kind message is delivered to them.We sincerely look forward to welcoming you back to The Peninsula Shanghai in the near future.Kind wishes,

10/10 – Hervorragend

Cesar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Fei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful experience, meticulously clean, excellently maintained pool, concierge with great hospitality. Will stay at this hotel again.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Johan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Nicola

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Shau-Tang

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Zhejiiong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Guanzheng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

YESHUA, Brooklyn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed my stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

jade qian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel to stay
I have stayed in many nice hotels, and this is the best hotel for sure.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Moky Lam 上海半岛酒店酒店经理 am 2. Mai 2023
Dear Jade,First of all, thank you immensely for taking your time in sharing your experience at Expedia. The Peninsula Shanghai is very blessed with a very spirited and motivated team of individuals. Please be assured that your compliments will be shared with the entire team, which we are very humbled to receive. Thank you once again and we look forward to the pleasure of welcoming you back to The Peninsula Shanghai in the near future.Kind wishes,Moky LamHotel ManagerThe Peninsula Shanghai

10/10 – Hervorragend

carlos

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El mejor hotel de shanghai clase! Estilo! Limpieza! Solo para los más exigentes
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Moky Lam 上海半岛酒店酒店经理 am 24. Apr. 2023
Dear Carols,First of all, thank you immensely for taking your time in sharing your experience at Expedia. We are delighted to learn that your recent stay with us was to your satisfaction. Please be assured that your compliments will be shared with the entire team, which will only re-enforce our desire to ensure that each of our guests would have an unforgettable pleasant experience at The Peninsula.Thank you once again and we look forward to the pleasure of welcoming you back to The Peninsula Shanghai in the near future.Kind wishes,Moky LamHotel ManagerThe Peninsula Shanghai

10/10 – Hervorragend

Satoshi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
外灘に面し近くに多くの飲食店もあり、非常に充実した時間を過ごせた。VIP特典でSPAの割引もあったので、利用させてもらった。SPAは非常によかった。機会があればまた使いたい!

10/10 – Hervorragend

Jia

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
床舒适,服务很好。地点很好
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Moky Lam 上海半岛酒店酒店经理 am 8. Sept. 2022
尊敬的宾客,感谢您抽出宝贵时间与我们分享您的入住体验。感谢您对酒店床、服务和位置的褒奖。我们热忱期待您的再次光临。真挚感谢!

8/10 – Gut

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel, but too many non guests
Was supposed to get a complimentary upgrade due to my membership level, didn’t get one. Enquired and was told I had one already but I had the room I booked online, no upgrade added. Apart from that, nice hotel but they allow non hotel guests to que up for lunch an hour before it starts and so the entire entrance area is packed and kind of ruins the tranquility and vibe the hotel has. Super busy and the block the walkways.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best in town
The Peninsula never disappoints. The staff could've been more friendly but everything else was just perfect. It was a nice and memorable experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Moky Lam am 23. Nov. 2021
Thank you so much for choosing The Peninsula Shanghai and taking your valuable time to write this kind review. I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. I would like to also thank you for your candid feedback regarding the service, which will be shared with the team. We sincerely look forward to welcoming you back to The Peninsula Shanghai very soon. Kind regards, Moky Lam Hotel Manager The Peninsula Shanghai

10/10 – Hervorragend

Can

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was good except that the shower booth door didn't close completely and the water was keep leaking and made the towels get wet on the floor. Other than that, it was very nice!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Moky Lam am 28. Juli 2021
Dear Can, Thank you so much for choosing The Peninsula Shanghai and share your candid feedback with us. I am sorry to hear that you had difficulties with the facilities in your bathroom. Nonetheless, I already shared your comment with our engineering department. Please rest assured that I will be following on this matter with our team for further improvements. We sincerely look forward to welcoming you back to The Peninsula Shanghai in the near future. Kind regards, Moky Lam Hotel Manager The Peninsula Shanghai

10/10 – Hervorragend

Yixuan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
整體在前台辦入住的體驗很差, 5星級酒店的女前台素質應該高一點, 感覺非常的不耐煩, 超過辦理入住時間房間沒有要等還特別兇
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Moky Lam am 3. Juni 2021
尊敬的Yixuan, 感谢您入住上海半岛酒店。很高兴能收到您真诚的反馈,这对我们提升全球宾客入住体验十分重要。对于此次您在酒店前台办理入住时所经历不愉快的体验,我深表歉意。看到您的反馈后,我已与相关部门了解情况并将严肃处理这件事情,给予相关工作人员培训,提升服务质量,以避免此类事情的再次发生。如果您不介意,在您下次入住上海半岛酒店时,请直接与我联系。我将为您竭诚安排妥贴入住。最后,希望您能给予我们改进的机会,热忱期待您的再次光临。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフがとても親切です。笑顔ですし。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Moky am 15. März 2021
Dear guest, Thank you so much for taking your valuable time to write this kind review. I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us, and your kind compliments on the service are much appreciated. We sincerely look forward to welcoming you back to The Peninsula Shanghai very soon. Kind wishes, Moky Lam Hotel Manager The Peninsula Shanghai

10/10 – Hervorragend

Dominic

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4nights Christmas stay
Super wide king size bed. Can fit comfortably my 6 year old daughter! Very quiet environment as room is away from the lift Huge walk-in wardrobe. Became my wife's private space! Fantastic sound system for watching dvds.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

KevinH, Shanghai

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Peninsula Shanghai is a wonderful opportunity to enjoy the most exciting aspects of the city in luxury. The hotel is elegant and well serviced with outstanding staff. Access to the Bund with fabulous dining and site seeing opportunities could not be better. Our room was spacious and luxurious with ample storage and high end amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

LINGHUEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

4/10 – Schlecht

manying

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの対応がとても良かった
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
歯ブラシがそなえつけてなかった事以外は最高でした。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Wang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
无比垃圾的服务
无比垃圾的服务!周四退房时说前台开不了专票(从来没听说过,快捷酒店都能开),只能财务开,开好第二天寄给我。等到周日没收到,打电话给酒店,说是财务周末休息,没法确定开了没有,让我周一再打电话问。周二依然没有收到,打电话问,说是当时记录我开票信息的同事弄丢了我的开票信息,一直没开,现在马上开了寄给我。无比垃圾的服务!以后再也不会住上海半岛。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Sunny am 16. Dez. 2019
尊敬的Wang, 对于您所经历的不愉快体验,我们深表歉意。希望之后相关同事与您的沟通与处理结果得到您的谅解。 感谢您给我们提出的宝贵意见,我们将会加强管理并确保不再发生类似事件。 我们真诚期待您的再次光临。 Sunny Sun 前厅部经理 上海半岛酒店

10/10 – Hervorragend

Teruko, Osaka

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
全体的には、満足です。滞在中にスパを利用しましたが、日本語サイトと実際には相違点があり、思った内容でありませんでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at the Peninsula in Beijing and Shanghai. It is the best of the best! 24 hour room service! Best location. Awesome bar. Will be staying at the Peninsula if available at any city.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Yen mao

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
完美的住宿體驗!一定會再去的
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Michael, Shanghai

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Such a classy experience and hotel. We went for my wife's birthday and were given express check-in and a free upgrade. Love staying at this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Hakman

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Cindy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

KYU SUP

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1박2일 출장
야경은 생각보다 별로였음. 상해 야경은 반야트리 추천하고 싶고 서비스는 별로. 위치는 좋음.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Vincent am 20. Dez. 2019
Dear KYU SUP, Thank you so much for taking the valuable time to share your candid feedback with us. It is with great regret that I learn of your disappointing experience during your recent stay with us, and I would like to personally apologize for these unacceptable short comings. Please rest ensured that I will be following up with our team to avoid further occurrences. Should you wish to further discuss this matter, please do not hesitate to reach out to us. Again, we are grateful for your candid feedback and hope to have the opportunity to regain your trust during a future stay at The Peninsula Shanghai. Kind Wishes, Vincent Prioult Hotel Manager The Peninsula Shanghai

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Room was too cold, CNN did not work, breakfast was poor, no skim milk, only one water bottle in the room
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Vincent am 20. Dez. 2019
Dear Anonymous, Thank you so much for taking the valuable time to share your candid feedback with us. It is with great regret that I learn of your disappointing experience during your recent stay with us, and I would like to personally apologize for these unacceptable short comings. Please rest ensured that I will be following up with our team to avoid further occurrences. Should you wish to further discuss this matter, please do not hesitate to reach out to us. Again, we are grateful for your candid feedback and hope to have the opportunity to regain your trust during a future stay at The Peninsula Shanghai. Kind Wishes, Vincent Prioult Hotel Manager The Peninsula Shanghai